Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:12 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
Nee dat zou ik niet doen, mijn eer is mij belangrijker dan wat extra geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?
Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carrière, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
Nee, want ik zou niet op die manier een carrierestap willen maken. Principiele bezwaren en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zou jij het doen, Tarak?
Lang leve het feminismequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.
Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
Nou waarom geef je dan geen antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Je zou het ook andersom kunnen stellen... genoeg vrouwen die er misbruik van maken, dus inspelen op de oerinstincten van de man, om iets te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Als je vrouwen zo gaat benadrukken dan kun je dit al niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".quote:
Nee, dan zijn het sletjes. Of gewoon domme blondjes. Maar 'wijven' vind ik zo enorm plat en denigrerend klinken. Sletjes ook wel, maar dat heeft ook wel weer iets positiefs...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vrouwen die gaan zuigen voor een promotie toch echt wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Nooit gedaan, zou het ook nooit doen. Dan ben je wel heel erg wanhopig c.q. zielig, vind ik.
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.
Ik neem aan dat je niet aangenomen wordt en/of hogerop komt omdat je alleen je baas hebt gepijpt of met hem hebt geneukt, evenals ik aan neem dat je een hogere functie aangeboden krijgt omdat je er geschikt voor bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom?
Het doel heiligt de middelen.
Andere mensen doen een studie die ze niet leuk vinden of lopen zich in te likken om ver te komen. Maar als het lichamelijk is... dan is het gelijk fout. Vreemde veronderstelling.
Beter in ieder geval dan dat mensen "rattig gedrag" (roddelen, klikken, etc.) vertonen om ver te komen.
Ik vind het aardig kut klinken. Maar dat doet er verder niet toequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...
Als ik negatief praat over vrouwen zijn het "hoeren" ofzo.
tijd om een tweaker te pijpen dus!quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Ja inderdaad, ik heb daarvoor destijds Yvonne moeten pijpenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Wees maar niet bang Fuifduifje, in die positie kom je niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ooit in de positie kom
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:28 schreef erodome het volgende:
Het zwaarse middel dat ik weleens gebruikt heb zijn hele grote en onschuldige ogen opzetten als je aangehouden wordt door de politie, heb al een paar keer zo een bon voorkomen
Maar mijn baas neuken om hogerop te komen, nee, als ik iemand neuk doe ik dat omdat we het beide willen, zonder voorwaarde's...
PSV, Fons Spooren dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:41 schreef machiavezistme het volgende:
nee ik heb wel leidingevende mensen van een bekende sportclub* gepijpt voor geld om me gsm rekening te betalen.
*helaas mag ik de naam van deze BEKENDE VOETBALPLOEG niet noemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Heb je ze nou nog steeds niet duidelijk gemaakt dat jij niet hun baas bent?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:38 schreef skive het volgende:
Dagelijkse kost
heerlijk gepijpt worden door secretaresses
Uiteraard, eerst swaffelen die hap !quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. ....
Als jij niets zegt zeg ik het ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb je ze nou nog steeds niet duidelijk gemaakt dat jij niet hun baas bent?![]()
Omdat de TS ervan uitgaat dat mannen de baas zijn en ook 24/7 zin hebben om een vrouwlijk persoon met mindere functie flink te naaien...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:43 schreef Nuek het volgende:
Was 2 topics nodig? En waarom zou het alleen vrouwen betreffen die zulke dingen doen?
quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. Dat dat soort wijven zichzelf nog durven aankijken in de spiegel zeg.
Neuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Waarom? Oh wacht, jij bent zo'n zielig vies kutmannetje zonder moraal en principes. Aan jou de eer vriend, gore hond!quote:
Zegt de persoon die eigenlijk alleen maar sex kan hebben als er voor betaald word.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Oh wacht, jij bent zo'n zielig vies kutmannetje zonder moraal en principes. Aan jou de eer vriend, gore hond!
Ik kots op dat soort wijven.
Nee, maar dan weet ik wie ik eventueel aan zou kunnen nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je dan een bevesting nodig om te weten dat het gebeurd?
Ik kan je het adres van mijn collega wel even geven......Zij amuseert zich redelijk goed met onze baas....quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wie ik eventueel aan zou kunnen nemen.![]()
Waarom? Denk jij nu werkelijk dat er geen vrouwen bestaan die enige fatsoen bezitten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zal nog veel moeite hebben een vrouw te vinden om het leven mee te delen
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind het gewoon verwerpelijk tot de bodem dat een vrouw zich op die manier omhoog werkt. Zulke vrouwen hoef ik niet, ze zijn niet menswaardig, ze in feite het leven niet waardig. Als honden dienen ze te worden behandeld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zegt de persoon die eigenlijk alleen maar sex kan hebben als er voor betaald word.
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.quote:Denk jij nu werkelijk dat er geen vrouwen bestaan die enige fatsoen bezitten?
En jij hebt kennelijk nogal een vreemd beeld van vrouwen. Ja, misschien heb jij alleen ervaring met sletten en hoeren. Er zijn ook nog gewoon fatsoenlijke vrouwen, met waardigheid, respect en gevoel. De mensen hier doen zooooo overdreven over seks. Alsof het zoveel bijzonders is. Joh, kom eens uit je pubertijd en begin eens te leven als een volwassene. Ik kijk zooooo neer op simpele zielen die zoveel met seks bezig kunnen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.
Niet iedereen denkt zo rechtlijnig over seks als jij doet
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op. Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat. Toegegeven, voor vrouwen is dat niet makkelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:27 schreef Brunette het volgende:
Ik acteer om er hogerop te komen of iets van iemand gedaan te krijgen en tot nu toe is het allemaal prima gelukt![]()
Dat is jou afdelingquote:Ja, misschien heb jij alleen ervaring met sletten en hoeren.
joh.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op. Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat. Toegegeven, voor vrouwen is dat niet makkelijk.
Doe ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Probeer het eens op de normale weg, dat levert pas wat op.
Dat geldt niet voor mijn schoolzakenquote:Met andere woorden: ga eens werken en presteer eens wat.
Heerlijk is dat hé, vooral als ze daar echt in tuinenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joh.ik heb me ook wel eens ingelikt, so to speak. in sommige bedrijven ís dat de normale weg. en nog lekker ook
![]()
vrienden maken op je werk is hetzelfde als zeggen dat je werkt omdat je dat "gezellig" vindt. nee we werken voor de cash, de rest om me heen zal me worst wezen. ik glimlach gewoon naar de juiste persoon.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hé, vooral als ze daar echt in tuinen![]()
Ik kan iemand ook heel goed een schuldgevoel aanpraten en hierdoor kan hij of zij niks meer inbrengen![]()
Hahhaah zo maak ik hier ook niet veel vrienden![]()
Idd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrienden maken op je werk is hetzelfde als zeggen dat je werkt omdat je dat "gezellig" vindt. nee we werken voor de cash, de rest om me heen zal me worst wezen. ik glimlach gewoon naar de juiste persoon.
mischien vind die meid sm wel helemaal toppiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vrouwen slaan is trouwens pas echt te schandalig voor woorden, FuifDuif.
Impliciet doe je dat bij deze al, tochquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag je zeggen dat iemand niet spoort?
Nee hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat deed je zelf?
Vegen, de afwas?
Denk je dat werkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat je mening ontstaat uit jaloezie
Ik denk dat voor de meeste vrouwen nogsteeds geld dat ze het liefste iemand neuken die ze leuk vinden, verliefd op zijn of van houden en dat dat geld echt niet van zo'n enorm belang is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die liever een gast zonder geld neuken dan een met geld.
Niet iedereen denkt zo rechtlijnig over seks als jij doet
En dat geloof jij?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo wist een bevriende rijleraar mij te vertellen dat er (het cliche bevestigend) altijd wel een paar dames tussenzitten die de lessen wel even willen verrekenen door er wat sexuele diensten tegenover te stellen. Wat hij overigens altijd afslaat.
De vraag is natuurlijk of vrouwen een loser zonder geld uperhaubt wel zien staanquote:Ik denk dat voor de meeste vrouwen nogsteeds geld dat ze het liefste iemand neuken die ze leuk vinden, verliefd op zijn of van houden en dat dat geld echt niet van zo'n enorm belang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |