Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:12 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
Nee dat zou ik niet doen, mijn eer is mij belangrijker dan wat extra geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?
Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carrière, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
Nee, want ik zou niet op die manier een carrierestap willen maken. Principiele bezwaren en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zou jij het doen, Tarak?
Lang leve het feminismequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.
Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
Nou waarom geef je dan geen antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Je zou het ook andersom kunnen stellen... genoeg vrouwen die er misbruik van maken, dus inspelen op de oerinstincten van de man, om iets te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |