abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24690485
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?

Eerlijk zeggen

En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24690515
Pff als je dat doet ben je wel erg zielig...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:06:32 #3
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24690517
twee dezelfde topics? Why?

en nee nooit meegemaakt maar ben ook geen baas oid
patat ftw :)
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:08:31 #4
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24690559
In dit topic dan ook maar: "neuk jezelf omhoog" heet dat. Het zal vast wel voorkomen, maar of dit nu de beste methodiek is...... Het lijkt me maar de vraag of je daarmee kunt bereiken wat je wil bereiken. Kans op succes is niet heel zeker. Als het zo goed zou werken zou het vast veel meer voorkomen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24690560
offtopic:Dat andere topic gaat sluiten want forum liep even vast en deze heeft 3een wat pakkendere titel

Toch zijn er mensen die zoiets doen Rhoona en ik vroeg me af of iemand dat durft te vertellen
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24690585
Ik heb dat niet nodig, ze vragen me gewoon of ik de nieuwe functie wil hebben.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:10:50 #7
94405 Tarak
pi_24690601
Waarom zou je het bij pijpen laten trouwens?
Als je toch bezig bent.....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24690620
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:14:15 #9
94405 Tarak
pi_24690662
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:12 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?

Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carričre, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
pi_24690706
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?

Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carričre, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
Nee dat zou ik niet doen, mijn eer is mij belangrijker dan wat extra geld.
pi_24690727
Zou jij het doen, Tarak?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:21:23 #12
94405 Tarak
pi_24690771
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zou jij het doen, Tarak?
Nee, want ik zou niet op die manier een carrierestap willen maken. Principiele bezwaren en zo .
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:43:59 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24691160
Was 2 topics nodig? En waarom zou het alleen vrouwen betreffen die zulke dingen doen?
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:55:28 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24691320
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:57:58 #15
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24691354
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Lang leve het feminisme
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:01:26 #16
94405 Tarak
pi_24691408
quote:
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.

Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:01:57 #17
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_24691417
Voor een verdubbeling van mijn salaris heb ik niet veel principes hoor.

En het is uiteindelijk een geweldige hefboom. Een keer je baas pakken en hij komt nooit meer van je af. En als hij het probeert, voor hij tot tien kan tellen heeft hij een proces aan de broek wegens seksuele intimidatie. En stel je wilt vrijwillig weg kun je te allen tijde een gouden afvloei-ingsregeling afdwingen.

Je zou haast willen dat je baas zo zwak is dat hij seksueel misbruik van je wil maken in ruil voor promotie
If at first you fail, re-define your objective.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:13:28 #18
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24691605
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nou, dan kun je ook niet veel hebben.

Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Als TS de vraag zo had gesteld als dat jij het formuleerd had ik er geen probleem mee.
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:30:41 #19
94405 Tarak
pi_24691894
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Nou waarom geef je dan geen antwoord op de vraag?
pi_24692059
ach dit wordt zo vaak gedaan... bordelen enzo
pi_24692116
quote:
Je zou het ook andersom kunnen stellen... genoeg vrouwen die er misbruik van maken, dus inspelen op de oerinstincten van de man, om iets te kunnen bereiken.
pi_24694256
hihi best triest als je zoiets doet
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
pi_24694375
nee ik heb wel leidingevende mensen van een bekende sportclub* gepijpt voor geld om me gsm rekening te betalen.

*helaas mag ik de naam van deze BEKENDE VOETBALPLOEG niet noemen
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_24694379
Zoiets heb ik gezien toen ik in Amerika werkte. Nouja niet helemaal precies zoals in de OP, maar een college (dame) van me had onze manager gezien in een dronken bui. Die heeft toen 'dingen' gedaan, waardoor zij van de ene op de andere week een hogere positie kreeg. Ze kon eisen wat ze wou.

Dus een goeie carrierestap is het zeker wel.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:49:17 #25
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24694530
Hier heb je pijpen om hogerop te komen.

Maar even ontopic...

Wat voor antwoorden verwachtte je nou te krijgen.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24694622
Ja, dat doe ik altijd want ik ben eigenlijk maar een domme muts met goede looks. Daardoor heb ik nu 3000 euro in de maand
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24695316
Het zwaarse middel dat ik weleens gebruikt heb zijn hele grote en onschuldige ogen opzetten als je aangehouden wordt door de politie, heb al een paar keer zo een bon voorkomen

Maar mijn baas neuken om hogerop te komen, nee, als ik iemand neuk doe ik dat omdat we het beide willen, zonder voorwaarde's...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24695395
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?

Eerlijk zeggen

En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Als je vrouwen zo gaat benadrukken dan kun je dit al niet serieus nemen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24695398
Dit is dé reden natuurlijk dat ik een universitaire studie doe. Om later een hoge functie te bereiken zodat al die carrieretrutjes mij onder handen mogen nemen om die felbegeerde functie in de wacht te slepen .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24695570
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
wijven
vrouwen.
pi_24695589
Ik vind vrouwen die gaan zuigen voor een promotie toch echt wijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:45:17 #32
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24695637
Nooit gedaan, zou het ook nooit doen. Dan ben je wel heel erg wanhopig c.q. zielig, vind ik.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24695680
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:41 schreef Cosworth het volgende:

[..]

vrouwen.
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24695687
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vrouwen die gaan zuigen voor een promotie toch echt wijven
Nee, dan zijn het sletjes. Of gewoon domme blondjes. Maar 'wijven' vind ik zo enorm plat en denigrerend klinken. Sletjes ook wel, maar dat heeft ook wel weer iets positiefs...
pi_24695698
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.
pi_24695729
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Nooit gedaan, zou het ook nooit doen. Dan ben je wel heel erg wanhopig c.q. zielig, vind ik.
Waarom?

Het doel heiligt de middelen.

Andere mensen doen een studie die ze niet leuk vinden of lopen zich in te likken om ver te komen. Maar als het lichamelijk is... dan is het gelijk fout. Vreemde veronderstelling.

Beter in ieder geval dan dat mensen "rattig gedrag" (roddelen, klikken, etc.) vertonen om ver te komen.
pi_24695745
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...
Als ik negatief praat over vrouwen zijn het "hoeren" ofzo.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:23:25 #38
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24696338
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waarom?

Het doel heiligt de middelen.

Andere mensen doen een studie die ze niet leuk vinden of lopen zich in te likken om ver te komen. Maar als het lichamelijk is... dan is het gelijk fout. Vreemde veronderstelling.

Beter in ieder geval dan dat mensen "rattig gedrag" (roddelen, klikken, etc.) vertonen om ver te komen.
Ik neem aan dat je niet aangenomen wordt en/of hogerop komt omdat je alleen je baas hebt gepijpt of met hem hebt geneukt, evenals ik aan neem dat je een hogere functie aangeboden krijgt omdat je er geschikt voor bent.
Ik vind het gewoon wanhopig, als je je baas pijpt/neukt omdat je anders niet zo ver komt. . Best sneu overigens ook. Evenals het mensen achter hun rug om zwart maken, beetje triest imho .
Wat nog niet wegneemt dat het wel gebeurt, maar dat is verder niet mijn probleem.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24696438
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...
Als ik negatief praat over vrouwen zijn het "hoeren" ofzo.
Ik vind het aardig kut klinken. Maar dat doet er verder niet toe .
pi_24706984
Het heeft vooral te maken met de branche. In de IT zal het fenomeen niet zo vaak voorkomen. In de gezondheidszorg ook niet. Ook het nivo van de branche is bepalend. In de horeca dus wel.

Ik denk dat het toch niet zo vaak gebeurt, wel komt het denk ik vaker voor dat er relaties ontstaan tussen baas en ondergeschikte. Maar heel gezond is het niet voor de verstandhouding onderling en andere medewerkers die weten dat hun collega lekker met de baas neukt.

Bovendien kun je als vrouw dan maar beter in de prostitutie werken. Hebben we er allemaal tenminste wat aan.
  zondag 23 januari 2005 @ 15:08:12 #41
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24707013
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
fok you ja!
pi_24710607
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
tijd om een tweaker te pijpen dus! krijgen ze een keer goede hardware hier
  zondag 23 januari 2005 @ 19:20:17 #43
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24710654
Ik zou 't zo doen hoor, als ik er echt wat mee op zou schieten.
  zondag 23 januari 2005 @ 20:43:35 #44
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_24711811
gheez, of je nou met een kewl handy script, wat type-werk, steno of een mooi muurtje metselen je bewijst, of dat je het door een blowjob doet, of met je vrouwelijk chef wat bureauwerk doet...

in alle gevallen heb je inspanning geleverd die beloond wordt met een betere functie

ontopic: Nee, nog geen kans voor gekregen
Shaven..... not furred
  zondag 23 januari 2005 @ 22:44:27 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24713146
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Ja inderdaad, ik heb daarvoor destijds Yvonne moeten pijpen

ontopic: tja een carrieremove in ruil voor sexuele diensten is al zo oud als de weg naar Rome.
Ik zie het echter niet als iets ongeemancipeerds. De dames die dit doen willen het zelf maar al te graag en bieden zich in sommige gevallen zelfs aan. Zo wist een bevriende rijleraar mij te vertellen dat er (het cliche bevestigend) altijd wel een paar dames tussenzitten die de lessen wel even willen verrekenen door er wat sexuele diensten tegenover te stellen. Wat hij overigens altijd afslaat.
pi_24716648
In de horeca dus wel.
--------------------

Is ook logisch want met mooi barpersoneel haal je meer omzet
pi_24717892
Ik vind het echt te schandalig voor woorden. Als ik ooit in de positie kom dat zo'n slet zich aan mij opdringt om hogerop te komen, dan ontsla ik haar per direct of ik mep er nog even op eerst. Dat dat soort wijven zichzelf nog durven aankijken in de spiegel zeg.

Uiteraard zijn bazen die erop ingaan verder wel toffe peren. Die maken enkel gebruik van de domheid van zo'n goor sletje... moet kunnen.
  maandag 24 januari 2005 @ 05:10:36 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24717895
genoeg vrouwen die je willen neuken als ze eenmaal op hoge posities zitten. komt door de aanwakkerende werking van testosteron als ze eenmaal voelen wat een man voelt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24734867
quote:
Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ooit in de positie kom
Wees maar niet bang Fuifduifje, in die positie kom je niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24734874
Vrouwen slaan is trouwens pas echt te schandalig voor woorden, FuifDuif.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')