Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:12 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Er staat ook in de openingspost "benen spreiden,etc."
Nee dat zou ik niet doen, mijn eer is mij belangrijker dan wat extra geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zou jij je baas pijpen om hogerop te komen?
Kom niet met "ik ben geen heaumeau" want het gaat ten slotte om je carričre, dus seksuele voorkeur is niet relevant. Laten we zeggen dat het 100% zeker is dat je dan een hogere functie krijgt.
Nee, want ik zou niet op die manier een carrierestap willen maken. Principiele bezwaren en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zou jij het doen, Tarak?
Lang leve het feminismequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit een walgelijke OP. TS stelt mannen boven vrouwen. Ik voel me in mijn waarde aangetast.
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook niet veel hebben.
Het is makkelijk genoeg om de situatie om te draaien, en anders open je maar topic over "lesbische paarse tuinbroekenfeminisme". Hier is de vraag relevanter of je nu wel of niet seks met je baas zou hebben om je ambitieniveau te bevredigen.
Nou waarom geef je dan geen antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat 'zijn er hier meisjes' en 'aan de mannen'.
Je zou het ook andersom kunnen stellen... genoeg vrouwen die er misbruik van maken, dus inspelen op de oerinstincten van de man, om iets te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:55 schreef Nuek het volgende:
Als je vrouwen zo gaat benadrukken dan kun je dit al niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zijn er hier meisjes die weleens een baas hebben afgepijpt, benen gespreid, etc. om hogerop te komen/carriere te maken?
Eerlijk zeggen
En aan de mannen; wat vinden jullie van deze wijven? Hebben jullie weleens een stagaire/werknemer geneukt omdat ze hogerop wou komen?
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".quote:
Nee, dan zijn het sletjes. Of gewoon domme blondjes. Maar 'wijven' vind ik zo enorm plat en denigrerend klinken. Sletjes ook wel, maar dat heeft ook wel weer iets positiefs...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind vrouwen die gaan zuigen voor een promotie toch echt wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef teknomist het volgende:
Lekker boeiend, in het Engels zijn vrouwen ook "wives".
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Nooit gedaan, zou het ook nooit doen. Dan ben je wel heel erg wanhopig c.q. zielig, vind ik.
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Maar daar is het woord 'wife' niet negatief bedoeld.
Ik neem aan dat je niet aangenomen wordt en/of hogerop komt omdat je alleen je baas hebt gepijpt of met hem hebt geneukt, evenals ik aan neem dat je een hogere functie aangeboden krijgt omdat je er geschikt voor bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom?
Het doel heiligt de middelen.
Andere mensen doen een studie die ze niet leuk vinden of lopen zich in te likken om ver te komen. Maar als het lichamelijk is... dan is het gelijk fout. Vreemde veronderstelling.
Beter in ieder geval dan dat mensen "rattig gedrag" (roddelen, klikken, etc.) vertonen om ver te komen.
Ik vind het aardig kut klinken. Maar dat doet er verder niet toequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik het over wijven heb bedoel ik het ook niet negatief...
Als ik negatief praat over vrouwen zijn het "hoeren" ofzo.
tijd om een tweaker te pijpen dus!quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Ja inderdaad, ik heb daarvoor destijds Yvonne moeten pijpenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef piere het volgende:
Hoe denk je anders modje te worden bij Fok!
Wees maar niet bang Fuifduifje, in die positie kom je niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 05:09 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ooit in de positie kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |