abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24689306
Misschien lijdt ik daar ook wel aan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24689311
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een dode is altijd te betreuren, deze jongen was een crimineel maar de dood had hij niet verdiend. Tragisch. Om daar blij mee te zijn is walgelijk
Nee, een dode is helemaal niet altijd te betreuren. Er zijn meer dan genoeg mensen die de dood verdienen en met wiens dood de wereld een betere plaats wordt.
Deze Ali was er 1 van.
quote:
Driss en Ali waren allebei klotetuig, om ze te gaan vereren als "jongens met een hart van goud" is net zo walgelijk als het goedpraten van het doden van iemand. Dát bedoelde ik. Beide kampen zijn goed fout bezig.
Onzin, iemand die getoond heeft schijt te hebben aan alle gevoelens van anderen en dan overlijd tijdens het beroven van iemand, dat is gewoon stiekume gerechtigheid. Of huil jij ook als een Dutroux opeens dood in de cel gevonden wordt? Natuurlijk niet.
quote:
Ja, we hebben het hier over kutmarokkanen uit Amsterdam-Oost. De Marokkanen die ik ken schamen zich kapot voor zulke lui en gaan al helemaal geen stille tocht organiseren voor zo iemand.
Zo, dus al die 300 gasten waren uitzonderingen? Vreemd, het was anders een aardig gemeleerd gezelschap, inclusief hoofddoeken, rel-Marocs en ouderen. Allemaal 'kut-Marokkanen' of zit er gewoon wat fundamenteel fout in die gemeenschap? Rabat heeft ze niet voor niets als 1e aangewezen om als gastarbeider te dienen. Ook in Marokko zelf is dit Berbertuig alles behalve geliefd.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24689334
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Welk percentage is volgens jou niet in staat om rationeel te denken?
Waarvoor zou ik percentages noemen als ik al zeg dat ik dat van het merendeel vind?
quote:
Wat is er overigens irrationeel aan om je kansen te pakken en herrie te schoppen als de regering het toelaat? Das puur opportunisme, een heel rationele eigenschap.
Ik weet natuurlijk niet hoe jij denkt, maar ik vind het nogal slap als je de regering daar de schuld van geeft, immers een normaal geestelijk gezond mens moet zelf wel het verschil van nature kennen tussen goed en kwaad zonder dat daar de overheid je handje expliciet voor moet vasthouden.
pi_24689389
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarvoor zou ik percentages noemen als ik al zeg dat ik dat van het merendeel vind?
[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe jij denkt, maar ik vind het nogal slap als je de regering daar de schuld van geeft, immers een normaal geestelijk gezond mens moet zelf wel het verschil van nature kennen tussen goed en kwaad zonder dat daar de overheid je handje expliciet voor moet vasthouden.
Yup maar zoals ik al eerder zij en reeds met onderzoek is aangetoond: Mensen zullen crimineel gedrag vertonen als ze daar de mogelijkheid toe krijgen. Dit onderzoek ging over diefstal op de werkvloer maar zegt naar mijn mening toch genoeg. De overheid hoeft je handje niet vast te houden maar het idee dat het allemaal wel goed komt is achterhaald en achterlijk. Keihard aanpakken als ze buiten de lijnen komen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24689419
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:29 schreef fayakill het volgende:

[..]

wat een kneus
Hoelang duurde het interbellum ook alweer??

En doe eens niet zo paranoide met je "kijk eens hoe ze denken", dat soort opruiende tekst moet je maar op stormfront blijven doen, niet hier.

...geef maar gewoon toe, je bent een mietje die alleen vanachter zijn pc commentaar durft te leveren.

Ali el B had jou allang al beroofd en het enige wat jij daarop zou doen is je broek natmaken
Ach god. Je laat gewoon zien hoe mensen zoals jij denken door die post te plaatsen.

En wat betreft je volgende grote mond: zelf doe je anders geen ene reet behalve op internet wat stoer doen. 100 tegen 1 dat je je anti-Westerse en anti-Nederlandse bullshit niet durft te verkondigen op school/werk/waar dan ook waar er Nederlanders zijn.

Ga nog maar een keer bidden jegens een niet bestaande entiteit joh, dat zal vast je problemen oplossen
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24689507
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:39 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Waarom zouden we er pas tegen optreden als de dreiging reeel is ? Zulke denkbeelden moeten zo snel mogelijk in de kiem gesmoord worden.
O, ze preventief afknallen? Zeg maar es hoe je dat moreel wilt verantwoorden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 23:08:51 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24697379
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De Volkskrant doet enkel verslag van een onderzoek van TNS NIPO.

Maar wijzen naar een medium (Volkskrant in dit geval) is wel een handige tactiek om de aandacht van de (schadelijke?) inhoud af te houden.
Waarop baseert de Volkskrant de stelling dat het hier een irrationele angst betreft? Dat staat nergens in het artikel beargumenteerd en toch deponeren ze deze stelling, in de titel warempel.

En dat driekwart van de Nederlanders angst heeft in eigen land vind ik inderdaad behoorlijk schandelijk. Dat wil ik hierbij nog wel even benadrukken, naast het 'wijzen' naar het medium.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_24697603
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:16 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Waarop baseert de Volkskrant de stelling dat het hier een irrationele angst betreft? Dat staat nergens in het artikel beargumenteerd en toch deponeren ze deze stelling, in de titel warempel.

En dat driekwart van de Nederlanders angst heeft in eigen land vind ik inderdaad behoorlijk schandelijk. Dat wil ik hierbij nog wel even benadrukken, naast het 'wijzen' naar het medium.
De koppenmaker zal daar niet zo lang over nagedacht hebben, maar het irrationele schulit ongetwijfeld in het vergelijk met die andere landen. Gesteld dat de bedreiging door moslims daar vergelijkbaar is, terwijl de angst hier veel groter is, is het correct om van een fobie te spreken.

Is de verklaring dan dat de dreiging hier veel groter is? En zo ja waarom dan. In Spanje zijn honderden mensen omgekomen bij een grootschalige moslim-extremistische aanslag. De teller in Nederland staat op één. Zoveel groter is Spanje nou ook weer niet, dus effectief heeft Nederland nauwelijks onder terrorisme geleden.

Zijn de moslims hier dan zoveel lastiger / crimineler / in grotere getale dan elders? Over de Turken hoor ik niemand meer, dus we hebben het over een vrij beperkte groep. Ik heb de statistieken niet paraat en Eurostat heeft ruzie met zijn database, dus ik hou me aanbevolen voor een toelichting op de relatieve criminaliteit en overlast van moslims in de verschillende EG landen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:54:37 #160
38549 dewd
100% pure
pi_24698096
Islamfobie? Nee mensen beginnen het eindelijk zat te worden. Maar eerst werd je door de zogenaamde linkse mensen meteen als racist gebrandmerkt. Nu velen het zat zijn begint (te)langzaam de rest van Nederland ook de ogen te openen. Natuurlijk wordt dit door de moslims meteen een fobie of angst betitelt, stel je voor dat ze een keer in hun eigen keuken kijken en wat zelfkritiek leveren. :/
pi_24698318
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef multatuli het volgende:

[..]

De koppenmaker zal daar niet zo lang over nagedacht hebben, maar het irrationele schulit ongetwijfeld in het vergelijk met die andere landen. Gesteld dat de bedreiging door moslims daar vergelijkbaar is, terwijl de angst hier veel groter is, is het correct om van een fobie te spreken.

Is de verklaring dan dat de dreiging hier veel groter is? En zo ja waarom dan. In Spanje zijn honderden mensen omgekomen bij een grootschalige moslim-extremistische aanslag. De teller in Nederland staat op één. Zoveel groter is Spanje nou ook weer niet, dus effectief heeft Nederland nauwelijks onder terrorisme geleden.

Zijn de moslims hier dan zoveel lastiger / crimineler / in grotere getale dan elders? Over de Turken hoor ik niemand meer, dus we hebben het over een vrij beperkte groep. Ik heb de statistieken niet paraat en Eurostat heeft ruzie met zijn database, dus ik hou me aanbevolen voor een toelichting op de relatieve criminaliteit en overlast van moslims in de verschillende EG landen.
Dan is de angst zelf dus niet per definitie irrationeel. Alleen de proportionele verhoudingen tussen de landen. De kop is daarmee nog altijd tendentieus. En bekijk nu eens het percentage Moslims in Nederland, tegenover dat in Spanje en Italië. Hier wonen relatief gezien twee keer zoveel Moslims dan in Spanje, en drie keer zoveel dan in Italië. Hierbij houdt een groot deel zich op in de grote steden waardoor voor de stedelingen deze percentages vaak nog hoger lijken. Blijkbaar ervaren Nederlanders aantallen ook als bedreigend. Allerlei factoren die in rekening dienen te worden genomen.
pi_24699330
Anti-islamitisme leidt tot selectieve verontwaardiging, haat, martelingen enzovoorts.
  zondag 23 januari 2005 @ 01:49:46 #163
112357 opinie
Smartass!
pi_24699856
quote:
Op zondag 23 januari 2005 01:10 schreef Ruimer het volgende:
Anti-islamitisme leidt tot selectieve verontwaardiging, haat, martelingen enzovoorts.

Anti westerse sympathieeen lijden tot onthoofding, martelingen, moorden midden op straat en vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen. Komop zeg!
pi_24699958
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:54 schreef dewd het volgende:
Islamfobie? Nee mensen beginnen het eindelijk zat te worden. Maar eerst werd je door de zogenaamde linkse mensen meteen als racist gebrandmerkt. Nu velen het zat zijn begint (te)langzaam de rest van Nederland ook de ogen te openen. Natuurlijk wordt dit door de moslims meteen een fobie of angst betitelt, stel je voor dat ze een keer in hun eigen keuken kijken en wat zelfkritiek leveren. :/
eens...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24699966
Martelingen? Dat deden (en doen) Amerikanen en Engelsen

Moord midden op straat? Dat kan je verwachten als je continue een groep moedwillig beledigt ("geitenneukers").

Onthoofding? Weet je hoeveel Irakese doden er al gevallen zijn in die opgedrongen oorlog op valse gronden?

Even bij de les blijven dus.
pi_24699977
volledig onterecht
pi_24700064
Martelen is altijd onterecht.
Desondanks is het officieel Amerikans beleid.
pi_24700187
Beginselen van de rechtsstaat?
Dat heeft er niets mee te maken.
Theo van Gogh heeft met vuur gespeeld door continue op de man te spelen. Dat er dan ooit iemand over de rooie gaat mag niet erg verbazend zijn.
Zelfs in een rechtsstaat gaan mensen over de rooie, lastig he?
pi_24700226
quote:
Op zondag 23 januari 2005 01:57 schreef Ruimer het volgende:

Moord midden op straat? Dat kan je verwachten als je continue een groep moedwillig beledigt ("geitenneukers").

Het verderfelijk Westen

En inderdaad kan het, zoals opinie al opmerkte, nuttig zijn verschil te erkennen tussen 'woorden' en 'moorden'. In Nederland hebben we zoiets als een rechtsstaat, of je dat nou leuk vindt of niet.

Dit bedoelde ik dus toen ik in een ander topic schreef:

De extreemconservatieven roeren zich weer, hier wederom gesteund door de zogenaamde 'progressieven', die zich - hoe verderfelijk en absurd ook - in hun gelijk gestaafd voelen door de bedreigingen uit de hoek van het groene fascisme.
  zondag 23 januari 2005 @ 02:19:33 #170
112357 opinie
Smartass!
pi_24700233
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:15 schreef Ruimer het volgende:
Ben jij toevallig Allochtoon ?
quote:
Theo van Gogh heeft met vuur gespeeld door continue op de man te spelen. Dat er dan ooit iemand over de rooie gaat mag niet erg verbazend zijn.
Laat je nakijken, dwaas!
In een rechtsstaat dien je je aan de regels te houden en geen mensen om te leggen waar je het toevallig niet mee eens bent. Laat staan ongelovigen misbruiken omdat ze toevallig niet geloven in jouw profeetje.
pi_24700309
quote:
onzin, Theo van Gogh was niet alleen tegen de islam (om begrijpende redenen) maar ook tegen het christendom (wederom om begrijpende redenen, ookal is het christendom 1000 maal beter dan de islam)

we hebben hier vrijheids van meningsuiting, hoe kan het zijn dat jullie imam wel mag zeggen dat homos van een flat geflikkerd moeten worden. maar als iemand jullie uitmaakt voor geitenneuker hij een kogel moet happen ????

ga lekker naar irak of iran of weet ik veel welke schurkenstaat
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24700534
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

onzin, Theo van Gogh was niet alleen tegen de islam (om begrijpende redenen) maar ook tegen het christendom (wederom om begrijpende redenen, ookal is het christendom 1000 maal beter dan de islam)

we hebben hier vrijheids van meningsuiting, hoe kan het zijn dat jullie imam wel mag zeggen dat homos van een flat geflikkerd moeten worden. maar als iemand jullie uitmaakt voor geitenneuker hij een kogel moet happen ????

ga lekker naar irak of iran of weet ik veel welke schurkenstaat
De Islam heeft anders nog heel wat moorden tegoed als het gaat om het 'inhalen' van het christendom. Religie is vergif zeg ik je. En nee, dat maakt niet alle religieuzen criminelen of dom, maar het zet wel heel veel mensen als vijanden tegenover elkaar.... nodeloos....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24700574
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:

[..]

De Islam heeft anders nog heel wat moorden tegoed als het gaat om het 'inhalen' van het christendom. Religie is vergif zeg ik je. En nee, dat maakt niet alle religieuzen criminelen of dom, maar het zet wel heel veel mensen als vijanden tegenover elkaar.... nodeloos....
nou ik denk eerder aan een nek aan nek strijd op dit moment, die het cristendom met de tijd iig gaat verliezen want het nodeloze (daarover zijn we het iig eens) bloedvergieten van de moslim zijde is enorm en neemt alleen maar toe waar het christendom daalt

en ja al het geloof is vergif dat is absoluut waar, maar ja als je dan moet kiezen tussen de griep (christendom) of de pest (ilslam) dan weet ik het wel...
pi_24700964
ik ben niet gelovig maar heb mijn middelbare schooltijd uitgezeten op een behoorlijk protestantse school, daar leerde wij altijd dat het woord van God/ Allah/ whoever 'liefde' is..
triest wanneer je dan ziet dat zowel moslims als christenen met de grootste drogredenen mensen afslachten/ martelen/ vernederen.

en wie het meeste mensen heeft vermoord uit naam van het geloof doet helemaal niet ter zake, 2 vechten, 2 schuld.

ontopic: als ik het relateer aan mezelf is het geen fobie tegenover de islam, maar een fobie tegenover onaangepast rotvolk (alloch- of autochtoon), uitkeringstrekkers en homohaters. ik vind het heel makkelijk om met het vingertje naar een bepaalde groep te wijzen terwijl dit soort shit in alle lagen vd bevolking voorkomt, gelovig of niet, moslim of niet, blank of niet..
  zondag 23 januari 2005 @ 03:37:29 #175
112594 TS_Garp
Wees tolerant maar niet gek
pi_24701038
Nederland is een multicultureel land . Hier wonen mensen die uit de hele wereld komen. Van alle bevolkings groepen die in Nederland wonen steken de moslims procentueel er met kop en schouder boven uit als het gaat om aantallen criminele misdadigers. Verder zijn moslim jongeren ook verantwoordelijk voor zinloze intimidatie op straat of in de disco, tonen ze absoluut geen respect voor vrouwen. En doordat de Nederlandse Partij van de arbeid jarenlang verantwoordelijk is geweest voor het vertroetelen van (kleine) moslim crimineeltjes (ach, hij zal wel een slechte jeugd hebben gehad|:(. Alsof dat een goede reden is om crimineel gedrag tentoon te stellen8)7 ), hebben de meeste moslimjongeren ook geen respect voor de Nederlandse cultuur en de zaken die ons bezig houdt.
Laatst nog ben ik bedreigd met een mes door drie Marokaanse jongens omdat ik er wat van had gezegd dat er één een leeg blikje achteloos op de straat gooide terwijl hij letterlijk op armlengte een prullebak voorbij liep . Ik mag van geluk spreken dat ik geen voorpagina nieuws ben geworden om een blikje. Maar het is wel heel tekenend voor het gedrag van de moslim samenleving . Chinezen, Zuid-Amerikanen of Indiers (om er maar een paar te noemen) zullen zich in het algemeen niet zo gedragen. (Misschien is er in de laatste 5 jaar een keer geweest dat een niet-moslim zich zo gedraagt En dat terwijl bijna elke paar dagen wel weer een moslim in de krant komt omdat hij zich asociaal of crimineel gedraagt, of zelfs een moord pleegt).
Nu zal er zeker door een aantal mensen geopperd worden dat ik generaliserend en discriminerend bezig ben (want dat zijn nu powerwoorden die je gebruikt als je zelf niet goed weet wat je bedoelt ), zoals dat wel vaker is gebeurt.
Ik weet waar ik over spreek. Ik heb in 11 jaar in 4 totaal verschillende landen gewoond in 3 continenten, waarvan 2 jaar tussen de moslims. Wat ik daar heb gezien en meegmaakt is gewoon beestachtig . Maar is hier gelukkig (nog) niet gebeurt, maar dat zal niet lang meer duren. Moslim jeugd die leraren bedreigen, aftuigen en zelfs doodschieten wordt steeds gewoner. Het mishandelen van eigen familie (vrouw en kinderen) en zelfs het doden van Moslim vrouwen als die niet exact doen wat de man wil, behoort helaas tot de cultuur van de moslims.
Ik heb respect voor vele culturen nadat ik ze van dichtbij heb meegemaakt. Echter voor de Moslims kan ik weinig respect opbrengen .

Het meest absurde vindt ik dan ook dat als een Marokaanse dief een tas van een vrouw uit een auto grijpt, en tijdens de vlucht door een stuurfout ten val komt en door de auto van het slachtoffer per ongeluk overreden wordt, schreeuwt de hele Moslim gemeenschap "moord" en houden ze een stille tocht tegen "zinloos geweld". Vreemd genoeg hielden ze die tocht niet voor de vrouw, maar voor de crimineel die dit onheil over zich zelf afgeroepen heeft. Een schande is het. Waarom houden ze geen stille tocht tegen zinloos tasjesroven?
Nog erger is het dat veel van de meelopers uit de stille tocht het crimineeltje als "goeie jongen" omschrijven of zelfs beweren dat de kranten het criminele strafblad verzonnen hebben. Dit geeft duidelijk aan dat deze lieden criminaliteit goedkeuren en het misschien zelfs wel voor elkaar krijgen (Nederlands is het enige land in de wereld waar dat mogelijk is), dat de vrouw veroordeelt wordt voor doodslag of iets dergelijks.

Dit is dan weer de zoveelste "overwinning" voor de moslims in een land waar zij vrijheid met de voeten treden, respectloos (understatement...) omgaan met de autochtonen, en hun criminele activiteiten beloond zien worden met de veroordeling van de (vaak Nederlandse) slachtoffers.

Het argument dat de Moslimjeugd het zo moeilijk heeft is geen vrijbrief voor hun asociale criminele handelswijze . Ik ken genoeg jongeren die het ook heel erg moeilijk hebben, en die zich niet crimineel gedragen, die wel respect hebben voor de cultuur en de autochtonen van Nederland, en keihard werken om een toekomst op te bouwen in plaats van van een uitkering te leven. . Maar ja, dat zijn dan ook geen moslims...

Er zijn ook nog goede (normale) moslims die niet crimineel zijn, en zich zelfs schamen voor deze grote groep moslims die zich asociaal gedraagt. Maar hoe groot dat aantal procentueel is weet ik niet, maar in de 25 jaar dat ik in Nederland woon heb ik tot nog toe maar één normale Moslim ontmoet, en helaas teveel die ik het liefst achter tralies zie, of nog beter; enkeltje terug van waar ze vandaan kwamen .

Wat mij betreft is iedereen uit de hele wereld welkom (behalve misdadigers) en zullen zij in hun eigen onderhoud moeten voorzien, de Nederlandse wet en cultuur respecteren, en zich als een gast gedragen. Want ze zijn hier te gast, en als je je goed gedraagt, zal de beloning groot zijn, want Nederlanders zijn best wel gastvrij .
Heb je echter schijt aan alles wat Nederland maakt, dan zou je eigenlijk de deur uitgeschopt moeten worden. Laat jij jouw gast die bij jou op de koffie is, op je bank spugen? Of je vrouw en dochter(s) als vuil laten behandelen? Nee! zo iemand schop je de deur uit. Waarom doen we dat dan niet met alle asociale en criminele buitenlanders? Moet je als buitenlander in een moslimland niet proberen. Daar dien je je zeer strikt aan hun wetten te houden. En terecht. En als je het er niet mee eens bent, dan rot je maar op, maar ga je zeker onze gastvrijheid niet te grabbel gooien.

In mijn ervaring is de islamfobie dan ook zeer terecht, en heeft onze Nederlandse regering nog veel te leren. Laten we eens beginnen met alle buitenlandse (ook kleine) criminelen zonder pardon het land uit te zetten, in plaats van ze in draaideur-criminelen te veranderen. Daarmee hebben ze dan ook gelijk hun recht om ooit weer naar Nederland te komen verspeeld. Zelfs voor een korte vakantie o.i.d.

PS: Ik zet niet aan tot haat of discriminatie, dat hebben de moslims zelf al gedaan.
Laten we gewoon de rotte appels weghalen, dan blijft alleen het goede over.
Als je iemand thuis uitnodigd, en die persoon begint dingen te stelen of stuk te maken, dan zet je hem ui je huis. Er is geen pardon. Waarom doet Nederland niet het zelfde met onze buitenlandse gasten die zich (crimineel) misdragen? Buitenlandse crim
pi_24701188
Wat draaf jij door man.
Gasten? Tweede en derde generatie noem jij gasten.
Ooit van een rechtsstaat gehoord? Ooit vanb artikel 1 van de Grondwet gehoord?

En dan die stille tocht. Jij stelt een stille tocht voor die automobiliste voor, omdat ze van haar make-up-tasje is beroofd? Verder alles goed met je?
  zondag 23 januari 2005 @ 03:51:37 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24701213
quote:
Op zondag 23 januari 2005 03:49 schreef Ruimer het volgende:
Wat draaf jij door man.

En dan die stille tocht. Jij stelt een stille tocht voor die automobiliste voor, omdat ze van haar make-up-tasje is beroofd? Verder alles goed met je?
gasten van gasten zijn nog minder gewenst. zeker als ze je 'huis' volledig kapotmaken met een grote smile op hun gezicht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24701983
quote:
Niet zeuren als iemand straks een moskee binnenloopt en zijn M16 daar leegschiet als Ayaan Hirschi Ali vermoord is? Zelfs in een rechtsstaat gaan mensen over de rooie, lastig he?
  zondag 23 januari 2005 @ 08:03:23 #179
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24701993
quote:
Op zondag 23 januari 2005 03:37 schreef TS_Garp het volgende:
Nederland is een multicultureel land . Hier wonen mensen die uit de hele wereld komen. Van alle bevolkings groepen die in Nederland wonen steken de moslims procentueel er met kop en schouder boven uit als het gaat om aantallen criminele misdadigers. Verder zijn moslim jongeren ook verantwoordelijk voor zinloze intimidatie op straat of in de disco, tonen ze absoluut geen respect voor vrouwen. En doordat de Nederlandse Partij van de arbeid jarenlang verantwoordelijk is geweest voor het vertroetelen van (kleine) moslim crimineeltjes (ach, hij zal wel een slechte jeugd hebben gehad|:(. Alsof dat een goede reden is om crimineel gedrag tentoon te stellen8)7 ), hebben de meeste moslimjongeren ook geen respect voor de Nederlandse cultuur en de zaken die ons bezig houdt.
Laatst nog ben ik bedreigd met een mes door drie Marokaanse jongens omdat ik er wat van had gezegd dat er één een leeg blikje achteloos op de straat gooide terwijl hij letterlijk op armlengte een prullebak voorbij liep . Ik mag van geluk spreken dat ik geen voorpagina nieuws ben geworden om een blikje. Maar het is wel heel tekenend voor het gedrag van de moslim samenleving . Chinezen, Zuid-Amerikanen of Indiers (om er maar een paar te noemen) zullen zich in het algemeen niet zo gedragen. (Misschien is er in de laatste 5 jaar een keer geweest dat een niet-moslim zich zo gedraagt En dat terwijl bijna elke paar dagen wel weer een moslim in de krant komt omdat hij zich asociaal of crimineel gedraagt, of zelfs een moord pleegt).
Nu zal er zeker door een aantal mensen geopperd worden dat ik generaliserend en discriminerend bezig ben (want dat zijn nu powerwoorden die je gebruikt als je zelf niet goed weet wat je bedoelt ), zoals dat wel vaker is gebeurt.
Ik weet waar ik over spreek. Ik heb in 11 jaar in 4 totaal verschillende landen gewoond in 3 continenten, waarvan 2 jaar tussen de moslims. Wat ik daar heb gezien en meegmaakt is gewoon beestachtig . Maar is hier gelukkig (nog) niet gebeurt, maar dat zal niet lang meer duren. Moslim jeugd die leraren bedreigen, aftuigen en zelfs doodschieten wordt steeds gewoner. Het mishandelen van eigen familie (vrouw en kinderen) en zelfs het doden van Moslim vrouwen als die niet exact doen wat de man wil, behoort helaas tot de cultuur van de moslims.
Ik heb respect voor vele culturen nadat ik ze van dichtbij heb meegemaakt. Echter voor de Moslims kan ik weinig respect opbrengen .

Het meest absurde vindt ik dan ook dat als een Marokaanse dief een tas van een vrouw uit een auto grijpt, en tijdens de vlucht door een stuurfout ten val komt en door de auto van het slachtoffer per ongeluk overreden wordt, schreeuwt de hele Moslim gemeenschap "moord" en houden ze een stille tocht tegen "zinloos geweld". Vreemd genoeg hielden ze die tocht niet voor de vrouw, maar voor de crimineel die dit onheil over zich zelf afgeroepen heeft. Een schande is het. Waarom houden ze geen stille tocht tegen zinloos tasjesroven?
Nog erger is het dat veel van de meelopers uit de stille tocht het crimineeltje als "goeie jongen" omschrijven of zelfs beweren dat de kranten het criminele strafblad verzonnen hebben. Dit geeft duidelijk aan dat deze lieden criminaliteit goedkeuren en het misschien zelfs wel voor elkaar krijgen (Nederlands is het enige land in de wereld waar dat mogelijk is), dat de vrouw veroordeelt wordt voor doodslag of iets dergelijks.

Dit is dan weer de zoveelste "overwinning" voor de moslims in een land waar zij vrijheid met de voeten treden, respectloos (understatement...) omgaan met de autochtonen, en hun criminele activiteiten beloond zien worden met de veroordeling van de (vaak Nederlandse) slachtoffers.

Het argument dat de Moslimjeugd het zo moeilijk heeft is geen vrijbrief voor hun asociale criminele handelswijze . Ik ken genoeg jongeren die het ook heel erg moeilijk hebben, en die zich niet crimineel gedragen, die wel respect hebben voor de cultuur en de autochtonen van Nederland, en keihard werken om een toekomst op te bouwen in plaats van van een uitkering te leven. . Maar ja, dat zijn dan ook geen moslims...

Er zijn ook nog goede (normale) moslims die niet crimineel zijn, en zich zelfs schamen voor deze grote groep moslims die zich asociaal gedraagt. Maar hoe groot dat aantal procentueel is weet ik niet, maar in de 25 jaar dat ik in Nederland woon heb ik tot nog toe maar één normale Moslim ontmoet, en helaas teveel die ik het liefst achter tralies zie, of nog beter; enkeltje terug van waar ze vandaan kwamen .

Wat mij betreft is iedereen uit de hele wereld welkom (behalve misdadigers) en zullen zij in hun eigen onderhoud moeten voorzien, de Nederlandse wet en cultuur respecteren, en zich als een gast gedragen. Want ze zijn hier te gast, en als je je goed gedraagt, zal de beloning groot zijn, want Nederlanders zijn best wel gastvrij .
Heb je echter schijt aan alles wat Nederland maakt, dan zou je eigenlijk de deur uitgeschopt moeten worden. Laat jij jouw gast die bij jou op de koffie is, op je bank spugen? Of je vrouw en dochter(s) als vuil laten behandelen? Nee! zo iemand schop je de deur uit. Waarom doen we dat dan niet met alle asociale en criminele buitenlanders? Moet je als buitenlander in een moslimland niet proberen. Daar dien je je zeer strikt aan hun wetten te houden. En terecht. En als je het er niet mee eens bent, dan rot je maar op, maar ga je zeker onze gastvrijheid niet te grabbel gooien.

In mijn ervaring is de islamfobie dan ook zeer terecht, en heeft onze Nederlandse regering nog veel te leren. Laten we eens beginnen met alle buitenlandse (ook kleine) criminelen zonder pardon het land uit te zetten, in plaats van ze in draaideur-criminelen te veranderen. Daarmee hebben ze dan ook gelijk hun recht om ooit weer naar Nederland te komen verspeeld. Zelfs voor een korte vakantie o.i.d.

PS: Ik zet niet aan tot haat of discriminatie, dat hebben de moslims zelf al gedaan.
Laten we gewoon de rotte appels weghalen, dan blijft alleen het goede over.
wel said brother
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 23 januari 2005 @ 08:06:08 #180
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_24701998
quote:
Op zondag 23 januari 2005 03:49 schreef Ruimer het volgende:
Wat draaf jij door man.

yow ben jij stoned ofzo?
Tweede en derde generatie zijn juist de criminele gasten
echt weer zo'n hippie opmerking
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 23 januari 2005 @ 10:58:29 #181
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_24702784
quote:
Op zondag 23 januari 2005 01:57 schreef Ruimer het volgende:

Onthoofding? Weet je hoeveel Irakese doden er al gevallen zijn in die opgedrongen oorlog op valse gronden?

Even bij de les blijven dus.
In de oorlog tussen de Duitsers en de Geailleerden werden er ook fouten gemaakt door de Geailleerden. Toch ben ik nog steeds blij dat de Geailleerden hebben gewonnen.

In de strijd tussen de fascisten van deze tijd (de bende geitenneukers van Bin Laden, Saddam Hoessein tot Al-Zarqawi en Al-Sadr) en het vrije westen, heb jij je kamp al gekozen dus.
Die van de fascisten, landverrader.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_24702941
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:29 schreef fayakill het volgende:

[..]

wat een kneus
Hoelang duurde het interbellum ook alweer??

En doe eens niet zo paranoide met je "kijk eens hoe ze denken", dat soort opruiende tekst moet je maar op stormfront blijven doen, niet hier.

...geef maar gewoon toe, je bent een mietje die alleen vanachter zijn pc commentaar durft te leveren.

Ali el B had jou allang al beroofd en het enige wat jij daarop zou doen is je broek natmaken
Waarom nou weer de stormfront erbij halen?
pi_24702964
Alle posts na 1.00 uur zijn weer volstrekt offtopic. Als je de moeite neemt de openingspost even te lezen dan zal je zien dat het gaat om de vraag waarom Nederland zoveel banger is voor de Islam dan Spanje of Italie. In diezelfde post vroeg ik al om niet te komen vertellen hoe bang jij voor de Islam bent. De posters hierboven kunnen echt beter het 'Centraal: bash hier moslims' openen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24703008
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:17 schreef multatuli het volgende:
Alle posts na 1.00 uur zijn weer volstrekt offtopic. Als je de moeite neemt de openingspost even te lezen dan zal je zien dat het gaat om de vraag waarom Nederland zoveel banger is voor de Islam dan Spanje of Italie. In diezelfde post vroeg ik al om niet te komen vertellen hoe bang jij voor de Islam bent. De posters hierboven kunnen echt beter het 'Centraal: bash hier moslims' openen.
Als je mijn posts even had gelezen inclusief bronnen en linkjes dan kan je zien dat jouw stelling helemaal niet klopt, al helemaal niet in Italie trouwens.

1 vd grootste redenen is trouwens dat moslims hier verhoudingsgewijs in veel grotere getallen aanwezig zijn dan in die 2 andere landen.
pi_24703022
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:07 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dan is de angst zelf dus niet per definitie irrationeel. Alleen de proportionele verhoudingen tussen de landen. De kop is daarmee nog altijd tendentieus. En bekijk nu eens het percentage Moslims in Nederland, tegenover dat in Spanje en Italië. Hier wonen relatief gezien twee keer zoveel Moslims dan in Spanje, en drie keer zoveel dan in Italië. Hierbij houdt een groot deel zich op in de grote steden waardoor voor de stedelingen deze percentages vaak nog hoger lijken. Blijkbaar ervaren Nederlanders aantallen ook als bedreigend. Allerlei factoren die in rekening dienen te worden genomen.
Davitamon, heb jij een bron voor die percentages? Ik had gisteren al gezocht, maar de site van Eurostat is stuk en ik kon niets anders vinden.
pi_24703058
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:22 schreef multatuli het volgende:

[..]

Davitamon, heb jij een bron voor die percentages? Ik had gisteren al gezocht, maar de site van Eurostat is stuk en ik kon niets anders vinden.
Nederlanders lijden aan islamofobie.
pi_24703062
Hmm, Luger's post miste ik net. Het is niet mijn stelling (lees die OP nou even). Welke bronnen in jouw posts?
pi_24703070
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:25 schreef multatuli het volgende:
Hmm, Luger's post miste ik net. Het is niet mijn stelling (lees die OP nou even). Welke bronnen in jouw posts?
Die staan in die post erbij.
pi_24703091
We kruisten elkaar weer net; ik had die post kennelijk gemist gisteren.
  zondag 23 januari 2005 @ 11:32:09 #190
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24703142
Ik zeg wel eerlijk dat ik bang voor de Islam ben maar dat komt ook doordat ik joods ben en een keer in het ziekenhuis ben geslagen door een paar marokaanse jongens alleen omdat ik een david ster om had, dan begint de fobie wel te groeien dat zeg ik wel eerlijk....

terwijl het niet in mijn aard is om mensen te mijden en te haten
don't give me that fucking bullshit
pi_24703909
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:54 schreef multatuli het volgende:

[..]

bron

De enquete bevestigt wat hier op Fok ook heel zichtbaar is. De grote vraag is nu waarom Nederlanders zoveel negatiever en banger zijn over de Islam / de moslims. Komt het door het gebleken gebrek aan kennis van de Islam? Hebben we in Nederland, anders dan in andere landen, zoveel langer niet gezien dat Turken en Marokkanen niet alleen een lichtbruin kleurtje hebben, maar ook een ander geloof dan wij? Het kan niet komen door 9/11, Jihad, Bin Laden of anderszins daar dat allemaal mondiale invloeden zijn. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat moslims hier meer problemen veroorzaken dan in andere landen. Tot slot kan het ook niet het 'andere geloof' op zich zijn, want er leven hier meer geloven naast elkaar dan in Spanje en Italië.

Wie het weet mag het zeggen (en dan wel ingaan op de vraag waarom het juist in Nederland zo is; niet nog meer bewijzen van onze islamofobie graag).
Die gasten doen aan terroriseren, verkrachten, roven, moorden, haatzaaien. Die cultuur gaat gewoon niet samen met onze cultuur, netzoals ajacieden over het algemeen niet met feyenoorders overweg kunnen. Zo is het leven, leer daar mee leven.

Dit is zo'n nep-onderzoek, voordat men aan dit onderzoek begon, was al bekend dat dit resultaat er uit moet komen, het zal wel weer een pvda onderzoek geweest zijn.

Wijze mensen leren je altijd, dat je niet naar anderen moet kijken, want daar heb je niks mee te maken. Dus ook niet naar andere landen kijken. Laat die andere landen maar concluderen uit dat onderzoek, dat ze te weinig zorgen maken en dat Nederlanders het juist goed zien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24704059
Haagse_elfje, dan zou ik ook bang zijn voor moslims. In jouw geval is het geen fobie, maar heel terechte en begrijpelijke angst.

Heb nog een bron gevonden met cijfers voor heel veel landen. Helaas is het de stand van zaken in '98. Het beeld uit Luger's bron dat Nederland binnen West-Europa relatief veel moslims herbergt, wordt daar wel bevestigd.

Ik twijfel nog of dat de verklaring is, omdat ik me eerder onderzoek herinner (helaas geen bron paraat) waaruit bleek dat de angst voor de islam juist sterk was in regio's in Nederland met weinig allochtonen. Het Nipo onderzoek uit de OP suggereert dat ook: buiten de grote steden is de angst groter.
  zondag 23 januari 2005 @ 12:30:31 #193
38549 dewd
100% pure
pi_24704099
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik zeg wel eerlijk dat ik bang voor de Islam ben maar dat komt ook doordat ik joods ben en een keer in het ziekenhuis ben geslagen door een paar marokaanse jongens alleen omdat ik een david ster om had, dan begint de fobie wel te groeien dat zeg ik wel eerlijk....

terwijl het niet in mijn aard is om mensen te mijden en te haten
Mja ik ben een tijd geleden neergestoken door een paar marokkanen in een dicotheek nadat ze met 4 tegen 2 niets klaarmaakten met hun blote handen. Aardig tijdje in het ziekenhuis gelegen en niet echt een goede start zodoende gemaakt met m'n opleiding omdat ik van dag 1 al flink wat achterliep.
Maar om nou de islam de schuld te geven vind ik niet normaal. Waren gewoon een groep kutmarokkanen die geen zak met de islam te maken hadden.
pi_24704138
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:30 schreef dewd het volgende:

[..]

Waren gewoon een groep kutmarokkanen die geen zak met de islam te maken hadden.
Die marokkanen zijn een product van de extreme-islam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24704197
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:28 schreef multatuli het volgende:

Heb nog een bron gevonden met cijfers voor heel veel landen. Helaas is het de stand van zaken in '98. Het beeld uit Luger's bron dat Nederland binnen West-Europa relatief veel moslims herbergt, wordt daar wel bevestigd.
Die statistieken geloof ik niet, ik oordeel gewoon op wat ik zie en mee maak.
Ik heb namelijk ook wel eens een statistiekgezien van het aantal moslims wat groeide in nederland en dat was een ziekelijke lijn omhoog. Dussuh ja ik oordeel liever niet op onderzoeken van pennelikkers die een beetje achter hun bureau leven.
  zondag 23 januari 2005 @ 12:39:40 #196
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_24704299
quote:
Alle posts na 1.00 uur zijn weer volstrekt offtopic. Als je de moeite neemt de openingspost even te lezen dan zal je zien dat het gaat om de vraag waarom Nederland zoveel banger is voor de Islam dan Spanje of Italie.
Misschien niet gek als jezelf met dit soort tendentieuze beweringen komt:
quote:
Komt het door het gebleken gebrek aan kennis van de Islam?
quote:
Ik twijfel nog of dat de verklaring is, omdat ik me eerder onderzoek herinner (helaas geen bron paraat) waaruit bleek dat de angst voor de islam juist sterk was in regio's in Nederland met weinig allochtonen. Het Nipo onderzoek uit de OP suggereert dat ook: buiten de grote steden is de angst groter.
Volkomen logisch. Zolang je ook moslim bent hoef je je geen zorgen te maken blijkbaar. En aangezien in de grote steden tot 40% allochtoon is, tegen 1 tot 10% in de dorpen...

Maar jij bedoelt natuurlijk dat in de dorpen mensen 'dom' en 'bevooroordeeld' zijn en de mensen in de grote steden alle 'zegeningen' van de multiculti samenleving proeven, en dus niet bang zijn van de islam.
Een steekpartijtje wegens 'belediging' van het geloof, het hoort er allemaal bij als je in de grote stad woont, nietwaar?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_24704639
Niks tendentieuze beweringen:

Citaat uit het Volkskrant verslag van het onderzoek "Daaruit bleek dat 67 procent van de autochtone Nederlanders geen contact had met moslims en dat 65 procent nauwelijks iets over de islam wist, ondanks de aandacht ervoor in de media.". Dat vat ik samen in 'Komt het door het gebleken gebrek aan kennis van de Islam?"

Als het verschil in dit onderzoek tussen grote steden en daarbuiten veroorzaakt wordt door het grote aantal allochtonen in de steden heb je groot gelijk dat dit nietszeggend is. Het is echter niet de enige bron.

Verder bedoel ik niets; ik zoek naar een verklaring.
pi_24704693
Ik woon in 1 vd grote steden en ik kan je verzekeren dat ook zeer uitgebreide kennis met die gasten mijn beeld niet positiever heeft gemaakt, in tegen deel.
pi_24704935
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:55 schreef multatuli het volgende:
Niks tendentieuze beweringen:

Citaat uit het Volkskrant verslag van het onderzoek "Daaruit bleek dat 67 procent van de autochtone Nederlanders geen contact had met moslims en dat 65 procent nauwelijks iets over de islam wist, ondanks de aandacht ervoor in de media.". Dat vat ik samen in 'Komt het door het gebleken gebrek aan kennis van de Islam?"

Als het verschil in dit onderzoek tussen grote steden en daarbuiten veroorzaakt wordt door het grote aantal allochtonen in de steden heb je groot gelijk dat dit nietszeggend is. Het is echter niet de enige bron.

Verder bedoel ik niets; ik zoek naar een verklaring.
Kom op zeg laten we eerlijk zijn, ik vind dit een onderzoek van niks.
Net of ze in mensen hun hoofd kunnen kijken en kunnen meten met een apparaat zo van: "hummmm veel nederlanders hebben een psychische ziekte een islamfobie" en vervolgens vergelijken ze die gegevens weer met gegevens uit italie.
Dat is toch gek. Psychische-patienten moeten maanden individueel ge-analyseerd worden, voordat men een ziektebeeld kan vast stellen en deze enquete doet dat in no-time.
pi_24704993
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:22 schreef multatuli het volgende:

[..]

Wikipedia. Engelstalig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')