abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24686650
Ik ben het met je eens. Vrijheid van meningsuiting moet beperkt worden voor radicale Islamieten, zo doet men dat in SA ook met andere geloven en dat werkt prima.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24686743
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Het zou de taak van de overheid moeten zijn om deze site per direct de lucht uit te halen en het (ik neem aan islamitisch) hostingbedrijf te verbieden. Het bedrijf host verschillende radicale sites maar ipv het bedrijf verbieden staan we het toe onder het motto vrijheids van meningsuiting.
Waar zijn de computernerds als je ze nodig hebt!!
pi_24686934
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het met je eens. Vrijheid van meningsuiting moet beperkt worden voor radicale Islamieten, zo doet men dat in SA ook met andere geloven en dat werkt prima.
Ja, klopt, dat moet gebeuren, want voor je het weet is het moderne Europa net als het achterlijke Islamistan....

Uh... wacht even...
pi_24687030
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef Bibelot het volgende:
Ik geloof niet dat het een fobie is,maar een angst die terecht gegrond is.Ook al vind ik angst een slechte raadgever.Op een islamforum heb ik onder andere een van de onderstaande tekst gelezen.

b.v. Waarom wil je zo graag naar Marokko? Je kunt je islamitische land hier krijgen, we groeien sterk wat aantal betreft. Op termijn zal dit een islamitische land zijn, waarom vertrekken?

Kijk zelf wat er nog meer staat en nee dat vind ik niet leuk.
http://www.elqalem.nl/forum/viewtopic.php?t=389
Dit verbaast mij helemaal niks. Dat soort lui lachen zich kapot om domme hollanders die links blijven stemmen.
Als moslims een eigen "Wilders" hadden die ons land in een moslims land willen veranderen zouden ze massaal stemmen......
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:43:10 #105
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24687362
Ik lijd niet aan islamofobie. Ik lijd aan religie-fobie.

Ik denk dat de zuilen-maatschappij hier in Nederland er debet aan is dat er waarschijnlijk sprake is van angst. Voor elke religie is er wel een geloofshuis, sportvereniging, school, vakbond, omroep, supermarkt of politieke partij. Dit is naar mijn mening niet bevorderlijk voor de integratie.

Religie en verdraagzaamheid gaan gewoon niet samen.
RELIGIE MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS.

Bovendien lijd ik ook nog een ernstige vorm van criminaliteitsfobie.
Ik zal dus ook geen traan laten om die crimineel die is omgekomen, en het had mij ook niets uitgemaakt als het een blonde hollander was geweest. Helaas is het zo dat als je dat zegt (ook hier op FOK), dan ben je ongenuanceerd, dom, een racist of zelfs een Nazi.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_24687414
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:44 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Wat een onwijse randdebielen daar!!!

Even een quote van die site:
[..]

Nu ja van die hele draad word je niet vrolijk
quote:
Bismillahir Rahmaanir Rahiem.

Salamoe alaikoem wa Rahmatullahi wa barakatuh.

Moslim "democratische" partij? als het al zo'n naam heeft... weet ik niet of dat zo'n goed idee is, Islaam en democratie gaat niet samen.
Maar als er een groep is die voor de shari'ah pleit, hebben ze mijn steun, maar ik betwijfel of deze moslims daar ook voor staan? Moslims die hun partij "democratisch" noemen, die mensen snap ik niet, democratie is het systeem van de koeffaar.
En dan, als er zo'n partij is, lekker een coalitie vormen met een partij zoals PVDA (of nog erder: CDA)

Allahoe Ta'ala zegt in de Qor'aan: 5-51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet. (al Ma'idah: 51)

Wallahoe alem.
quote:
Ik heb aan een jonge Imam gevraagd die in mekka heeft gestudeerd en hij zei dat het haram is om een dergelijke moslimpartij te starten. Zijn argumenten hebben mij zwaar overtuigd en bevestigde het vermoeden wat ik al had dat een partij die deelneemt aan een democratisch systeem verboden is in de Islam.

Democratie betekent letterlijk "macht aan het volk", in de Islam ligt de macht bij Allah swt dus kunnen democratie en de Islam in beleidsniveau niet samen. Allah swt zegt tegen ons in de koran als je de wil van een volk volgt zullen zij altijd voor het makkelijke kiezen en zich laten leiden door hun Nafs en niet de wetten van Allah volgen. De vers uit de koran moet ik even opzoeken, hebben jullie nog van mij tegoed.

Oke als je deze partij opricht is het nog maar zwaar de vraag of de doelstellingen lukken. Je participeert aan een systeem, dus erken je het als een goed systeem. Je participeert aan een Kofrsysteem en het is nog maar de vraag of alles gaat lukken. De slagingskans weegt niet op tegen de "Haramheid" van het systeem.

Een hadith ging over of je naar een Sa7aar (tovenaar) mocht gaan, maar die persoon wilde Si7r doen maar voor een goede zaak. De profeet vzmh zei dat dit absoluut niet mocht. Je mag en zal nooit iets goeds voor de Oumma doen d.m.v een haram-kufr daad!

En Allah weet het beter!
Als dit de mening is van allen die voor een moslim partij zijn en volgens een recent onderzoek zijn dat er nogal wat, dan is angst voor de Islam niet geheel onbegrijpelijk.
quote:
Maar je hebt gelijk als je zegt dat we eerst moeten werken aan onze eigen volledige overgave aan de Islam, alvorens we een integere stem op politiek platform kunnen laten horen.
Dan ga ik er maar voor mijn eigen gemoedsrust van uit dat het meerendeel helemaal niet toe is aan volledige overgave en dat ook niet zal worden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24687521
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:46 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als dit de mening is van allen die voor een moslim partij zijn en volgens een recent onderzoek zijn dat er nogal wat, dan is angst voor de Islam niet geheel onbegrijpelijk.
[..]

Dan ga ik er maar voor mijn eigen gemoedsrust van uit dat het meerendeel helemaal niet toe is aan volledige overgave en dat ook niet zal worden.
Als ik die meningen lees van die lui. Dan vraag ik me heel sterk af wat die lui in hemelsnaam hier in een democratisch land doen behalve profiteren van de rijke westerse varkens???
pi_24687693
quote:
assalamo alaikom mijn broeders en zusters en goeiemorgen mijn niet gelovige landgenoten.

ik lees hier al een tijdje mee op dit forum en wat me verbaast is de blindheid van de niet gelovigen die hier vaak uren achter elkaar doorbrengen.als je blijkbaar zo geinteresseerd bent in de islam dat je daarvoor veel van je tijd doorbrengt op een forum die daarmee in verbinding staat wat houdt je dan tegen om zelf op onderzoek te gaan.en je ogen te openen voor wat je tegenkomt.want hoe je het ook went of keer..de islam is ondanks de negativiteit eromheen de WAARHEID.

Een klein beetje logisch nadenken is het enige wat tussen jou en de waarheid staat.en kennis hebben van de feiten natuurlijk.

ook kunnen jullie r niet omheen dat vele vele niet moslims nu elhamdolillah wel moslim zijn..het kan toch niet zo zijn dat zij allemaal dom zijn of zo...

het enige wat mij rest is mijn lieve schepper te bedanken dat HIJ mij heeft gekozen om zijn dienares te zijn.weet je wat voor blijdschap er in mijn hart straalt bij het beseffen hiervan...en dit zul je pas begrijpen als je zelf de islam als jouw enige geloof hebt gekozen...

moge ALLAH jullie leiden naar het goede...
Wat reacties later oa 1 van mij, nadat iemand mij als ongelovige ziet en mij wil vernietigen:
quote:
Jammer dat je mij meteen wil vernietigen, ik had gehoopt dat je nog wel redelijk zou blijven.

Omdat de evolutietheorie niet zou kloppen is de tekst in de Koran dus meteen maar WEL goed? Zijn daar dan WEL bewijzen voor? Of is die verklaring gewoon juist omdat die verklaring in de Koran beschreven staat?
Ik heb ook een geloof en een boek, dat boek heet Wijsheid (bijv) en daarin staat de de mensen als kabouters zomaar uit de grond sprongen. Zo zijn we ontstaan. Aangezien de evolutietheorie dus niet bestaat, dus zal dat verhaal over die kabouters vast wel kloppen, het staat immers in mijn boek.

Ik zal je wel graag op de hoogte houden met betrekking tot die tornado's, want de wetenschap is heel hard op weg om die WEL tegen te kunnen houden. Als ik het kan vinden zal ik je de tekst geven op welke manier men wetenschappelijk die dingen tegen kan houden. Maar ja, dan maakt God die tornado's natuurlijk weer heftiger, stom van me.

Zodra die tornado wel tegen te houden is....is dat opeens dan een uitzondering? Of zou het dan misschien kunnen zijn dat niet alles per definitie juist hoeft te zijn wat daar in beschreven is?
Reactie:
quote:
Nogmaals dwaas .

DAT ZAL NOOIT GEBEUREN.Wij staan veel sterker in onze schoenen dan jullie.

Als GOD zegt niet tegenhouden dan wil dat zeggen niet tegenhouden.
En alles bewijst dat wij gelijk hebben.

JIj bent afkompstig van een AAP .Dus ik begrijp waarom je gelijk een aap spreekt
Dan later plaats een persoon met buitenlandse naam dit:
quote:
Geplaatst door Tat twam asi
Alle mensen zijn naar het evenbeeld van Allah geschapen. God zegt, dus God spreekt. God heeft dus een mond in een hoofd, stembanden in een keel, en lucht in longen in een lichaam.

Dus Allah is een Aap volgens RECHTUIT!
Waarop de persoon die steeds scheld dit dan antwoord:
quote:
Hahahahaha danne domme afvallige debiel.
Evenbeeld van ALLAH.Waar edde da gehaald.
IK wil het zelf niet weten.Ik weet dat dit niet in de koran staat en dat is genoeg voor mij.

Dwaze.Doe je ogen open en wordt Moslim jij stuk overschot.

Autochtonen beweren dat hun ouders APEN zijn.Kan ik toch niet aan doen.
Bekeer jullie en pas dan zullen jullie waardig spreken en leven.
Kortom, ik moet bekeren want Allah is de enige juiste met de enige juiste beschrijving van "het boek". Ik registreerde mij op http://forum.marokko.nl om eens te zien hoelang ik zou kunnen discussieren zonder dat men zou grijpen naar extreme middelen. Dat heb ik zelfs nog gemeld in een topic, waarin men vroeg wat autochtonen op dat forum doen.

Ik ondervind van de meeste alleen maar gescheld omdat ik niet 1 van de broeders ben, niet voor volwaardig persoon wordt aangezien. Er zijn enkele Nederlanders van Marokkaanse afkomst daar die WEL prima okay zijn. Dat is dan een lichtpuntje. Ook zij geven op een normale manier kritiek op die personen daar, maar zij krijgen net zoveel scheldwoorden terug als ik dat krijg. Op het moment dat zij kritiek uiten worden ook zij niet meer voor volwaardig Moslim aangezien.

Ik als atheist heb daar dus volgens de meesten altijd ongelijk, ook al zijn er dingen wetenschappelijk te bewijzen. Wat mij het meeste opvalt is het volgende: staat iets niet in de Koran, dan is het NIET waar, en alles wat WEL in de Koran staat dat is zonder uitzonderingen de waarheid.

Misschien is bovenstaande wat onduidelijk, maar ik wou dit hier toch even melden.

ps. mijn nick is daar MTB, mocht iemand nog wat actuele topics doorkijken.
pi_24687714
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:46 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tja, de vijand is onder ons en wordt al jaren geen strobreed in de weg gelegd.
Rome is uiteindelijk ook gevallen door de barbaren, zal Brussel in de toekomst volgen?
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24687815
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:05 schreef Luger het volgende:
Tja, de vijand is onder ons en wordt al jaren geen strobreed in de weg gelegd.
Rome is uiteindelijk ook gevallen door de barbaren, zal Brussel in de toekomst volgen?
Balkenende is zo gek nog niet om nu alvast bij Bush te slijmen....
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24687821
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:05 schreef Luger het volgende:

Ja, en Duitsland verloor de Eerste Wereldoorlog zeker door binnenlandse opstanden?
pi_24687850
Weet ik niet.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24688112
quote:
Ik maak me alleen druk om het feit dat de Joden in 1939-1945 zaten te janken en te jammeren (wat naar mijn mening ook echt erg was) dat er iemand, een intellectueel, het zover kreeg dat hij de Duitsers achter zich kreeg en zoveel Joden hebben vergast/gedood.

En dat ze dat op de Palastijnen afreageren ... vind ik erg. Zij hebben het zogenaamd meegemaakt, en dan handelen zij precies zoals Hitler heeft gedaan, of nog veel erger. De relatie van mens tot mens is in dit geval (de Joden tov de Palastijnen) onbegrijpelijk. Maar inderdaad het is Allah die bepaalt wie wie aanvalt en met welke reden. Of er kinderen worden vermoord geslacht, of dat er vrouwen worden verkracht, of embryo's van honden krijgen ingeplant, waar normaal een kind wordt geboren het is allemaal de wil van Hij die ons heeft geschapen. En alles heeft een reden. Zoals ik zei het is een straf. Zoals Hij die de volk van Noach deed verdrinken

En ook in dit geval van de Tsunami, maar ook andere natuurrampen, Typhons in Amerika, overstromingen in Algarije. Aardbeving in Marokko, Turkije, Iran en vele andere landen. En die reden weet ik denk ik wel. Het zijn de verschijnselen van de Laatse Dag. En omdat er in deze landen de gekste dingen gebeuren. Die in strijd zijn met de Islam. Zelfs een cultuur kan in strijd zijn met de Islam. En wie de strijd aangaat met de Islam, gaat in strijd met Allah swt. En deze strijd zullen zij zwaar verliezen. Zie natuurrampen, ziektes, ongelukkigen, oorlogen etc.
Die voorbestemdheid, daar hoor ik wel vaker, maar waarom trekken ze dat dan niet door naar eigen lijden en ontberingen?
Als alles voorbestemd is en niets zonder de wil van Allah gebeurd, dan is de bezetting van Palestina toch ook Zijn wil?

en dan
quote:
''Als uw Schepper het had gewild, had hij van de mens 1 gemeenschapgemaakt. Maar ze zijn het voortdurend oneens met elkaar, Behalve zij aan wie Hij Zijn barmhartigheid betoont; en het is waarom Hij ze heeft geschapen
Die verdeeldheid is dan toch ook Allah's wil Waarom schept Allah mensen die zijn wetten niet volgen?

Ik zou wel eens willen weten nu, of dergelijke opvattingen de opvattingen van gematigd moslims zijn of dat dit de radicale Islam is.
Voorbestemdheid en dat democratie niet een Islamitisch iets is.

Als je puur af zou gaan op wat je op diverse fora leest, dan is een aanzienlijk deel (niet allemaal dus) het niet echt oneens met dergelijke stellingen.
Ze hebben er hooguit moeite mee een en ander vol te houden, die onderwerping, maar ze streven er wél naar.

Wat mij betreft zijn dergelijke opvattingen van een zelfde niveau als die van de Jehova's Getuigen bv of Veluwe Refo's en ik kan dat met de beste wil vd wereld niet als gematigd zien.
Het voordeel vd Jehova's is echter dat het een te verwaarlozen groep is.

Deze opvattingen hoor je niet in dagelijkse praatjes poep op werk of school of met de buuv, maar als je wat dieper om de materie in gaat met diezelfde mensen, word je als ongelovige hond die ik ben nogal eens verrast.

Het hele leven lijkt doorspekt te zijn met het geloof, is het haram of halal, wat zegt de Koran daarover etc etc. en dan praten we niet enkel over de Jabar vd Vens van deze wereld.
Een gematigd moslim lijkt dat ook te doen.
Of ze zijn dus niet gematigd en dan kan je concluderen dat er dus meer streng gelovige moslims zijn dan men aanvankelijk dacht
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:37:15 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24688206
Die posts van dat forum zijn zorgwekkend maar heeft 't nut om die hier te plaatsen?

Je zou ze dan ook van extreem rechtse sites kunnen plaatsen, daar wordt een mens ook niet veel vrolijker van.

En reken maar dat dat soort sites in de gaten worden gehouden door de AIVD of iets dergelijks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24688218
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:54 schreef multatuli het volgende:

[..]

bron

De enquete bevestigt wat hier op Fok ook heel zichtbaar is. De grote vraag is nu waarom Nederlanders zoveel negatiever en banger zijn over de Islam / de moslims. Komt het door het gebleken gebrek aan kennis van de Islam?
Omdat nederlanders van nature een bang volk zijn

Dat doodrijden van die tasjesdief, ik kon eerst mijn oren niet geloven...bestaan er dan toch nederlanders die niet met zich laten sollen?? Nee hoor, het bleek een surinaamse te zijn

Het is lachwekkend, die angst van veel nederlanders...en ook hoe het zich uit. De Frontpage is een grote grap aan het worden
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24688271
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef fayakill het volgende:
De Frontpage is een grote grap
pi_24688349
quote:

[..]
Dat doodrijden van die tasjesdief, ik kon eerst mijn oren niet geloven...bestaan er dan toch nederlanders die niet met zich laten sollen?? Nee hoor, het bleek een surinaamse te zijn
Gaat er niemand een vliegtuig inhuren: Die vrouw had gelijk!
pi_24688374
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Het zou de taak van de overheid moeten zijn om deze site per direct de lucht uit te halen en het (ik neem aan islamitisch) hostingbedrijf te verbieden. Het bedrijf host verschillende radicale sites maar ipv het bedrijf verbieden staan we het toe onder het motto vrijheids van meningsuiting.
Vrijheid van meningsuiting geldt niet voor moslims?
pi_24688380
quote:

[..]

Het is lachwekkend, die angst van veel nederlanders...en ook hoe het zich uit. De Frontpage is een grote grap aan het worden
Kijk mensen, dit is hoe ze denken.

En leer de geschiedenis eens van dit continent fayakill, het duurt lang voordat de vlam in de pan slaat hier, maar als het gebeurt is het ook gelijk extreem.
pi_24688430
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:37 schreef popolon het volgende:
Die posts van dat forum zijn zorgwekkend maar heeft 't nut om die hier te plaatsen?

Je zou ze dan ook van extreem rechtse sites kunnen plaatsen, daar wordt een mens ook niet veel vrolijker van.

En reken maar dat dat soort sites in de gaten worden gehouden door de AIVD of iets dergelijks.
Die zou je inderdaad ook kunnen plaatsen, maar het gaat nu niet om het probleem inzake extreem-rechts.

Ik heb ook wel eens op stormfront gekeken. En nee, dat zijn geen lieverdjes, en even zorgwekkend als posts die ik terugvond op het Marokko.nl forum.

Op Marokko.nl loopt nu een topic van iemand: na 1 dag op dit forum kan ik concluderen dat...

die noemt een aantal zaken, waarna er enkele posts later de reactie alweer verschijnt: ja, maar je moet wel met 2 maten meten, want op fok.nl zijn ze ook allemaal haatdragend.

Dus ipv inhoudelijk op de door de andere persoon genoemde zaken in te gaan, gaan ze meteen de aandacht naar iets anders verleggen.
pi_24688454
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Ach volgens hun denkbeelden niet. Ze zijn namelijk tegen een democratie en tegen het vrije woord. Dus of vrijheids voor menings uiting geld voor moslims? Volgens de Koran niet nee.
pi_24688469
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:37 schreef popolon het volgende:

Met het grote verschil dat extreem rechtse sites verboden zijn en in de VS gehost moeten worden terwijl dit soort religieus fascistische bagger gewoon in NL gehost mag worden.
pi_24688472
Een fobie is een irrationele angst. Dit artikel van de Volkskrant (de Volkskrant is een kutkrant) is derhalve tendentieus.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_24688489
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef Davitamon het volgende:
Een fobie is een irrationele angst. Dit artikel van de Volkskrant (de Volkskrant is een kutkrant) is derhalve tendentieus.
Yep. De mensen die in de jaren 20 bang waren voor de fascisten leden zeker ook aan een fobie volgens hun?
pi_24688523
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting houdt op op het moment dat je wetten overtreed. Het van een flatgebouw gooien van homo´s is tegen de wet. Het invoeren van de sharia is tegen de wet, het onderuithalen van de democratie is notabene de pijler van onze samenleving.

Op dat moment is er maar 1 actie mogelijk en dat is zo snel en zo hard mogelijk opruimen.
pi_24688527
quote:

[..]

Begrijp je nou nog niet dat kreten als "angst" en "islamfobie" allang hun geloofwaardigheid hebben verlorren? En Nederlanders zijn van nature helemaal niet angstig ofzo, waar jij het over hebt is de naoorlogse generatie. De generaties daarvoor, en vooral nu de komende, zullen van een heel andere signatuur zijn.
pi_24688564
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Begrijp je nou nog niet dat kreten als "angst" en "islamfobie" allang hun geloofwaardigheid hebben verlorren? En Nederlanders zijn van nature helemaal niet angstig ofzo, waar jij het over hebt is de naoorlogse generatie. De generaties daarvoor, en vooral nu de komende, zullen van een heel andere signatuur zijn.
Yep. Ze rammen het laagje beschaving er zelf keihard uit. Het domste is dat ze niet eens doorhebben wat ze zelf aan het uitlokken zijn.

En straks maar huilen
pi_24688596
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting houdt op op het moment dat je wetten overtreed. Het van een flatgebouw gooien van homo´s is tegen de wet. Het invoeren van de sharia is tegen de wet, het onderuithalen van de democratie is notabene de pijler van onze samenleving.

Op dat moment is er maar 1 actie mogelijk en dat is zo snel en zo hard mogelijk opruimen.
Oproepen tot geweld is natuurlijk verboden, maar voor al het overige zou de vrijheid van meningsuiting moeten gelden, dus ook voor moslims. Als hun homo's onnatuurlijk vinden moet ze de vrijheid hebben om dat te kunnen zeggen, ga je oproepen tot geweld tegen homo's dan is het natuurlijk wat anders.
pi_24688619
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, klopt, dat moet gebeuren, want voor je het weet is het moderne Europa net als het achterlijke Islamistan....

Uh... wacht even...
Dat maakt niet uit, zolang de Islam maar een marginale rol speelt in Europa. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet voor iedereen te gelden in een bepaald gebied.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24688686
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:00 schreef vanvugh het volgende:
Oproepen tot geweld is natuurlijk verboden, maar voor al het overige zou de vrijheid van meningsuiting moeten gelden, dus ook voor moslims. Als hun homo's onnatuurlijk vinden moet ze de vrijheid hebben om dat te kunnen zeggen, ga je oproepen tot geweld tegen homo's dan is het natuurlijk wat anders.
Het oproepen tot een heilige oorlog tegen het westen vanuit een een hosting bedrijf in Nederland en dat wordt toegestaan. Daar gaat het mij bv om. Zulke bedrijven moeten zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt worden.

Je mag homo´s onnatuurlijk vinden dat is niet tegen de wet en dat hebben wij maar te respecteren, je mag homo´s niet van een flat gooien en daar dus ook niet toe oproepen, dat moeten zij maar respecteren.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:06:25 #131
19902 Hymn
CG Artist
pi_24688696
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

En hoeveel van die dingen zijn gebeurd?
Hoeveel homo's zijn er van flats gegooid?
Is de sharia al ingevoerd dan?

Of versta je het dood wensen van iemand onder de wet overtreden?

want dan heeft mohammed b jouw 'wens' nageleefd

Maar nederlanders zijn gewoon mietjes 1e klas en laten zich compleet gek maken door massahysterie. Tijdens verjaardagen heeft iedereen een grote bek, maar als het puntje bij paaltje komt kijken we stiekem de andere kant op of hebben we ineens een afspraak.

Vroegah, toen waren de nederlanders nog nuchter.
Nu zijn het compleet hysterische kuddeschapen die zodra een moslim een scheet laten al beginnen te gillen.
pi_24688718
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach volgens hun denkbeelden niet. Ze zijn namelijk tegen een democratie en tegen het vrije woord. Dus of vrijheids voor menings uiting geld voor moslims? Volgens de Koran niet nee.
Wij volgen "hun" denkbeelden, of de koran toch niet?
pi_24688734
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:08 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Wij volgen "hun" denkbeelden, of de koran toch niet?
Zij volgen die wel.
pi_24688795
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Het oproepen tot een heilige oorlog tegen het westen vanuit een een hosting bedrijf in Nederland en dat wordt toegestaan. Daar gaat het mij bv om. Zulke bedrijven moeten zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt worden.
Ik denk dat je beter kan gaan kijken naar de personen die achter die sites zitten, want je kunt die sites wel offline halen maar daardoor gaan ze nog niet anders denken. Censuur is, ook in dit geval, geen oplossing.
pi_24688833
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter kan gaan kijken naar de personen die achter die sites zitten, want je kunt die sites wel offline halen maar daardoor gaan ze nog niet anders denken. Censuur is, ook in dit geval, geen oplossing.
Je kan die personen hier wegsturen, ze horen hier in elk geval niet thuis.
pi_24688836
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef Hymn het volgende:
En hoeveel van die dingen zijn gebeurd?
Hoeveel homo's zijn er van flats gegooid?
Is de sharia al ingevoerd dan?
dat is dus de maatstaf ? We laten iemand roepen dat homo's van een flat gegooid moeten worden, gaan dan kijken hoeveel er daadwerkelijk af gegooid worden en gaan dan de strafmaat bepalen ?

Meneer de Rechter ik kreeg zojuist het bericht dat er een 11e homo van een flat gegooid is.
Ow dan zullen we uw straf helaas met nog een jaar op moeten hogen meneer Ali.

Hoe doen we dat dan met de Heilige Oorlog ? Die gaan we berechten als deze gewonnen is ?
pi_24688840
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:09 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zij volgen die wel.
Ja, daarom moeten ze juist zeggen wat ze denken.
pi_24688848
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:27 schreef Luger het volgende:

[..]

Wat is daar walgelijk aan? Een roofoverval plegende tasjesrover overlijd bij het plegen van een roof en dat moet erg zijn? Bullshit. Wat pas walgelijk is, is het gedrag van die totaal hersenloze Marocs in Oost die een dergelijke crimineel gaan vereeren.
Een dode is altijd te betreuren, deze jongen was een crimineel maar de dood had hij niet verdiend. Tragisch. Om daar blij mee te zijn is walgelijk
quote:
Maar ja, dat hebben we al vaker gezien, vergeet messentrekker Driss niet die agenten te lijf ging, dat was zo´n lieve jongen
Driss en Ali waren allebei klotetuig, om ze te gaan vereren als "jongens met een hart van goud" is net zo walgelijk als het goedpraten van het doden van iemand. Dát bedoelde ik. Beide kampen zijn goed fout bezig.
quote:
Totaal gestoord die mensen met geen enkel gevoel voor oorzaak en gevolg. Gewoon liegen liegen en verdraaien. Zelfs de racismetroefkaart kwam eerst al weer omhoog totdat bleek dat Germaine C zelf een allochtoon is.
Ja, we hebben het hier over kutmarokkanen uit Amsterdam-Oost. De Marokkanen die ik ken schamen zich kapot voor zulke lui en gaan al helemaal geen stille tocht organiseren voor zo iemand.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24688859
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef vanvugh het volgende:
maar daardoor gaan ze nog niet anders denken.
maar bereiken en beinvloeden ze wel minder mensen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:18:04 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24688871
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef Davitamon het volgende:
De Volkskrant doet enkel verslag van een onderzoek van TNS NIPO.

Maar wijzen naar een medium (Volkskrant in dit geval) is wel een handige tactiek om de aandacht van de (schadelijke?) inhoud af te houden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24688898
Nee, bang ben ik ook niet maar het islam ervaar ik als drukkend, drammerig, bedreigend en verstikkend, zeker voor de vrouw. Bovendien vind ik dat vooral islam aanhangers beperkt zijn door het geloof om rationeel te denken.
pi_24688949
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, bang ben ik ook niet maar het islam ervaar ik als drukkend, drammerig, bedreigend en verstikkend, zeker voor de vrouw. Bovendien vind ik dat vooral islam aanhangers beperkt zijn door het geloof om rationeel te denken.
Dat laatste sluit enigzins aan wat ik kon concluderen na wat dagen doorgebracht te hebben op het forum van Marokko.nl

samengevat:

Alles wat in de Koran staat is waar.
Als ik een mening heb, met goede argumenten kom, zelfs wetenschappelijk te onderbouwen is, maar het staat NIET in de Koran, dan is het simpelweg ook NIET waar.

Een discussie is daar vaak beperkt, of in z'n geheel niet mogelijk.
pi_24688960
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

dat is dus de maatstaf ? We laten iemand roepen dat homo's van een flat gegooid moeten worden, gaan dan kijken hoeveel er daadwerkelijk af gegooid worden en gaan dan de strafmaat bepalen ?

Meneer de Rechter ik kreeg zojuist het bericht dat er een 11e homo van een flat gegooid is.
Ow dan zullen we uw straf helaas met nog een jaar op moeten hogen meneer Ali.

Hoe doen we dat dan met de Heilige Oorlog ? Die gaan we berechten als deze gewonnen is ?
Nee, het oproepen tot geweld en haat is strafbaar. Dus zodra er preken zijn die mensen oproepen subiet de straat op te marcheren om homo's van de daken te gooien is er al een zaak.
Sowieso is het idee dat een etnische immigrantenminderheid (6,25%) zonder een vast grondgebied een heilige oorlog gaat voeren een angstbeeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24688967
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De Volkskrant doet enkel verslag van een onderzoek van TNS NIPO.

Maar wijzen naar een medium (Volkskrant in dit geval) is wel een handige tactiek om de aandacht van de (schadelijke?) inhoud af te houden.
Ze hebben alleen gepeild of men de islam bedreigend vindt, dat is nog iets anders dan is je broek plassen van angst voor de islam.
pi_24689014
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

maar bereiken en beinvloeden ze wel minder mensen.
Nee, want je kan vrij eenvoudig ook je website hosten in Amerika, en anders zijn er nog wel andere manieren om mensen te beinvloeden. Bovendien ken je mensen niet beschermen tegen dit soort dingen.
pi_24689025
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Welk percentage is volgens jou niet in staat om rationeel te denken?
Wat is er overigens irrationeel aan om je kansen te pakken en herrie te schoppen als de regering het toelaat? Das puur opportunisme, een heel rationele eigenschap.
pi_24689072
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:48 schreef Luger het volgende:

[..]

Kijk mensen, dit is hoe ze denken.

En leer de geschiedenis eens van dit continent fayakill, het duurt lang voordat de vlam in de pan slaat hier, maar als het gebeurt is het ook gelijk extreem.
wat een kneus
Hoelang duurde het interbellum ook alweer??

En doe eens niet zo paranoide met je "kijk eens hoe ze denken", dat soort opruiende tekst moet je maar op stormfront blijven doen, niet hier.

...geef maar gewoon toe, je bent een mietje die alleen vanachter zijn pc commentaar durft te leveren.

Ali el B had jou allang al beroofd en het enige wat jij daarop zou doen is je broek natmaken
pi_24689232
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Sowieso is het idee dat een etnische immigrantenminderheid (6,25%) zonder een vast grondgebied een heilige oorlog gaat voeren een angstbeeld.
Waarom zouden we er pas tegen optreden als de dreiging reeel is ? Zulke denkbeelden moeten zo snel mogelijk in de kiem gesmoord worden.
pi_24689261
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Wat een kromme laatste zin... nederlanders zijn niet angstig, wel de naoorlogse generatie, maar niet die van daarvoor en vooral de nu komende
wtf...waarom zouden de kinderen van de angstige naoorlogse generatie opeens minder bang zijn...

En kijk naar de praktijk, is het niet zo dat op de straat (de vaak minderjarige) allochtoontjes angst inboezemen bij nederlanders. Hell, er is zelfs een politieke partij opgericht omdat die kinderen te ver gingen. Als nederlanders al bang zijn voor die kids...you aint seen nothing yet

En de nu komende generatie is de meeste bange ooit, dat besef je toch zelf ook wel. Waarom is zoveel weerstand tegen allochtonen in geschreven woord, maar in de praktijk komt het altijd neer op

naar beneden kijken als je langs een groepje loopt, niet durven aankijken, want anders...

Natuurlijk zitten die allohctonen fout, maar de reakties van veel nederlanders maakt het voor hun wel heel makkelijk he. En ja, kom maar op met je commentaar, zoals veel van je medelanders heb je op internet een grote bek,

maar in het dagelijks leven ben je gewoon een schijterd
pi_24689297
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef fayakill het volgende:
Natuurlijk zitten die allohctonen fout, maar de reakties van veel nederlanders maakt het voor hun wel heel makkelijk he. En ja, kom maar op met je commentaar, zoals veel van je medelanders heb je op internet een grote bek,
Misschien als het welgemanierde mensen waren waarmee een rationele discussie mogelijk was dat men er dan minder bang voor zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')