abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24688527
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef fayakill het volgende:

[..]

Omdat nederlanders van nature een bang volk zijn

Dat doodrijden van die tasjesdief, ik kon eerst mijn oren niet geloven...bestaan er dan toch nederlanders die niet met zich laten sollen?? Nee hoor, het bleek een surinaamse te zijn

Het is lachwekkend, die angst van veel nederlanders...en ook hoe het zich uit. De Frontpage is een grote grap aan het worden
Begrijp je nou nog niet dat kreten als "angst" en "islamfobie" allang hun geloofwaardigheid hebben verlorren? En Nederlanders zijn van nature helemaal niet angstig ofzo, waar jij het over hebt is de naoorlogse generatie. De generaties daarvoor, en vooral nu de komende, zullen van een heel andere signatuur zijn.
pi_24688564
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Begrijp je nou nog niet dat kreten als "angst" en "islamfobie" allang hun geloofwaardigheid hebben verlorren? En Nederlanders zijn van nature helemaal niet angstig ofzo, waar jij het over hebt is de naoorlogse generatie. De generaties daarvoor, en vooral nu de komende, zullen van een heel andere signatuur zijn.
Yep. Ze rammen het laagje beschaving er zelf keihard uit. Het domste is dat ze niet eens doorhebben wat ze zelf aan het uitlokken zijn.

En straks maar huilen
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24688596
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting houdt op op het moment dat je wetten overtreed. Het van een flatgebouw gooien van homo´s is tegen de wet. Het invoeren van de sharia is tegen de wet, het onderuithalen van de democratie is notabene de pijler van onze samenleving.

Op dat moment is er maar 1 actie mogelijk en dat is zo snel en zo hard mogelijk opruimen.
Oproepen tot geweld is natuurlijk verboden, maar voor al het overige zou de vrijheid van meningsuiting moeten gelden, dus ook voor moslims. Als hun homo's onnatuurlijk vinden moet ze de vrijheid hebben om dat te kunnen zeggen, ga je oproepen tot geweld tegen homo's dan is het natuurlijk wat anders.
pi_24688619
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, klopt, dat moet gebeuren, want voor je het weet is het moderne Europa net als het achterlijke Islamistan....

Uh... wacht even...
Dat maakt niet uit, zolang de Islam maar een marginale rol speelt in Europa. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet voor iedereen te gelden in een bepaald gebied.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24688686
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:00 schreef vanvugh het volgende:
Oproepen tot geweld is natuurlijk verboden, maar voor al het overige zou de vrijheid van meningsuiting moeten gelden, dus ook voor moslims. Als hun homo's onnatuurlijk vinden moet ze de vrijheid hebben om dat te kunnen zeggen, ga je oproepen tot geweld tegen homo's dan is het natuurlijk wat anders.
Het oproepen tot een heilige oorlog tegen het westen vanuit een een hosting bedrijf in Nederland en dat wordt toegestaan. Daar gaat het mij bv om. Zulke bedrijven moeten zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt worden.

Je mag homo´s onnatuurlijk vinden dat is niet tegen de wet en dat hebben wij maar te respecteren, je mag homo´s niet van een flat gooien en daar dus ook niet toe oproepen, dat moeten zij maar respecteren.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:06:25 #131
19902 Hymn
CG Artist
pi_24688696
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting houdt op op het moment dat je wetten overtreed. Het van een flatgebouw gooien van homo´s is tegen de wet. Het invoeren van de sharia is tegen de wet, het onderuithalen van de democratie is notabene de pijler van onze samenleving.

Op dat moment is er maar 1 actie mogelijk en dat is zo snel en zo hard mogelijk opruimen.
En hoeveel van die dingen zijn gebeurd?
Hoeveel homo's zijn er van flats gegooid?
Is de sharia al ingevoerd dan?

Of versta je het dood wensen van iemand onder de wet overtreden?

want dan heeft mohammed b jouw 'wens' nageleefd

Maar nederlanders zijn gewoon mietjes 1e klas en laten zich compleet gek maken door massahysterie. Tijdens verjaardagen heeft iedereen een grote bek, maar als het puntje bij paaltje komt kijken we stiekem de andere kant op of hebben we ineens een afspraak.

Vroegah, toen waren de nederlanders nog nuchter.
Nu zijn het compleet hysterische kuddeschapen die zodra een moslim een scheet laten al beginnen te gillen.
pi_24688718
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach volgens hun denkbeelden niet. Ze zijn namelijk tegen een democratie en tegen het vrije woord. Dus of vrijheids voor menings uiting geld voor moslims? Volgens de Koran niet nee.
Wij volgen "hun" denkbeelden, of de koran toch niet?
pi_24688734
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:08 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Wij volgen "hun" denkbeelden, of de koran toch niet?
Zij volgen die wel.
pi_24688795
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Het oproepen tot een heilige oorlog tegen het westen vanuit een een hosting bedrijf in Nederland en dat wordt toegestaan. Daar gaat het mij bv om. Zulke bedrijven moeten zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt worden.
Ik denk dat je beter kan gaan kijken naar de personen die achter die sites zitten, want je kunt die sites wel offline halen maar daardoor gaan ze nog niet anders denken. Censuur is, ook in dit geval, geen oplossing.
pi_24688833
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter kan gaan kijken naar de personen die achter die sites zitten, want je kunt die sites wel offline halen maar daardoor gaan ze nog niet anders denken. Censuur is, ook in dit geval, geen oplossing.
Je kan die personen hier wegsturen, ze horen hier in elk geval niet thuis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24688836
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef Hymn het volgende:
En hoeveel van die dingen zijn gebeurd?
Hoeveel homo's zijn er van flats gegooid?
Is de sharia al ingevoerd dan?
dat is dus de maatstaf ? We laten iemand roepen dat homo's van een flat gegooid moeten worden, gaan dan kijken hoeveel er daadwerkelijk af gegooid worden en gaan dan de strafmaat bepalen ?

Meneer de Rechter ik kreeg zojuist het bericht dat er een 11e homo van een flat gegooid is.
Ow dan zullen we uw straf helaas met nog een jaar op moeten hogen meneer Ali.

Hoe doen we dat dan met de Heilige Oorlog ? Die gaan we berechten als deze gewonnen is ?
pi_24688840
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:09 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zij volgen die wel.
Ja, daarom moeten ze juist zeggen wat ze denken.
pi_24688848
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:27 schreef Luger het volgende:

[..]

Wat is daar walgelijk aan? Een roofoverval plegende tasjesrover overlijd bij het plegen van een roof en dat moet erg zijn? Bullshit. Wat pas walgelijk is, is het gedrag van die totaal hersenloze Marocs in Oost die een dergelijke crimineel gaan vereeren.
Een dode is altijd te betreuren, deze jongen was een crimineel maar de dood had hij niet verdiend. Tragisch. Om daar blij mee te zijn is walgelijk
quote:
Maar ja, dat hebben we al vaker gezien, vergeet messentrekker Driss niet die agenten te lijf ging, dat was zo´n lieve jongen
Driss en Ali waren allebei klotetuig, om ze te gaan vereren als "jongens met een hart van goud" is net zo walgelijk als het goedpraten van het doden van iemand. Dát bedoelde ik. Beide kampen zijn goed fout bezig.
quote:
Totaal gestoord die mensen met geen enkel gevoel voor oorzaak en gevolg. Gewoon liegen liegen en verdraaien. Zelfs de racismetroefkaart kwam eerst al weer omhoog totdat bleek dat Germaine C zelf een allochtoon is.
Ja, we hebben het hier over kutmarokkanen uit Amsterdam-Oost. De Marokkanen die ik ken schamen zich kapot voor zulke lui en gaan al helemaal geen stille tocht organiseren voor zo iemand.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24688859
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef vanvugh het volgende:
maar daardoor gaan ze nog niet anders denken.
maar bereiken en beinvloeden ze wel minder mensen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:18:04 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24688871
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef Davitamon het volgende:
Een fobie is een irrationele angst. Dit artikel van de Volkskrant (de Volkskrant is een kutkrant) is derhalve tendentieus.
De Volkskrant doet enkel verslag van een onderzoek van TNS NIPO.

Maar wijzen naar een medium (Volkskrant in dit geval) is wel een handige tactiek om de aandacht van de (schadelijke?) inhoud af te houden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24688898
Nee, bang ben ik ook niet maar het islam ervaar ik als drukkend, drammerig, bedreigend en verstikkend, zeker voor de vrouw. Bovendien vind ik dat vooral islam aanhangers beperkt zijn door het geloof om rationeel te denken.
pi_24688949
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, bang ben ik ook niet maar het islam ervaar ik als drukkend, drammerig, bedreigend en verstikkend, zeker voor de vrouw. Bovendien vind ik dat vooral islam aanhangers beperkt zijn door het geloof om rationeel te denken.
Dat laatste sluit enigzins aan wat ik kon concluderen na wat dagen doorgebracht te hebben op het forum van Marokko.nl

samengevat:

Alles wat in de Koran staat is waar.
Als ik een mening heb, met goede argumenten kom, zelfs wetenschappelijk te onderbouwen is, maar het staat NIET in de Koran, dan is het simpelweg ook NIET waar.

Een discussie is daar vaak beperkt, of in z'n geheel niet mogelijk.
pi_24688960
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

dat is dus de maatstaf ? We laten iemand roepen dat homo's van een flat gegooid moeten worden, gaan dan kijken hoeveel er daadwerkelijk af gegooid worden en gaan dan de strafmaat bepalen ?

Meneer de Rechter ik kreeg zojuist het bericht dat er een 11e homo van een flat gegooid is.
Ow dan zullen we uw straf helaas met nog een jaar op moeten hogen meneer Ali.

Hoe doen we dat dan met de Heilige Oorlog ? Die gaan we berechten als deze gewonnen is ?
Nee, het oproepen tot geweld en haat is strafbaar. Dus zodra er preken zijn die mensen oproepen subiet de straat op te marcheren om homo's van de daken te gooien is er al een zaak.
Sowieso is het idee dat een etnische immigrantenminderheid (6,25%) zonder een vast grondgebied een heilige oorlog gaat voeren een angstbeeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24688967
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De Volkskrant doet enkel verslag van een onderzoek van TNS NIPO.

Maar wijzen naar een medium (Volkskrant in dit geval) is wel een handige tactiek om de aandacht van de (schadelijke?) inhoud af te houden.
Ze hebben alleen gepeild of men de islam bedreigend vindt, dat is nog iets anders dan is je broek plassen van angst voor de islam.
pi_24689014
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

maar bereiken en beinvloeden ze wel minder mensen.
Nee, want je kan vrij eenvoudig ook je website hosten in Amerika, en anders zijn er nog wel andere manieren om mensen te beinvloeden. Bovendien ken je mensen niet beschermen tegen dit soort dingen.
pi_24689025
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Welk percentage is volgens jou niet in staat om rationeel te denken?
Wat is er overigens irrationeel aan om je kansen te pakken en herrie te schoppen als de regering het toelaat? Das puur opportunisme, een heel rationele eigenschap.
pi_24689072
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:48 schreef Luger het volgende:

[..]

Kijk mensen, dit is hoe ze denken.

En leer de geschiedenis eens van dit continent fayakill, het duurt lang voordat de vlam in de pan slaat hier, maar als het gebeurt is het ook gelijk extreem.
wat een kneus
Hoelang duurde het interbellum ook alweer??

En doe eens niet zo paranoide met je "kijk eens hoe ze denken", dat soort opruiende tekst moet je maar op stormfront blijven doen, niet hier.

...geef maar gewoon toe, je bent een mietje die alleen vanachter zijn pc commentaar durft te leveren.

Ali el B had jou allang al beroofd en het enige wat jij daarop zou doen is je broek natmaken
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24689232
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Sowieso is het idee dat een etnische immigrantenminderheid (6,25%) zonder een vast grondgebied een heilige oorlog gaat voeren een angstbeeld.
Waarom zouden we er pas tegen optreden als de dreiging reeel is ? Zulke denkbeelden moeten zo snel mogelijk in de kiem gesmoord worden.
pi_24689261
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef vanvugh het volgende:

[..]

Wat een kromme laatste zin... nederlanders zijn niet angstig, wel de naoorlogse generatie, maar niet die van daarvoor en vooral de nu komende
wtf...waarom zouden de kinderen van de angstige naoorlogse generatie opeens minder bang zijn...

En kijk naar de praktijk, is het niet zo dat op de straat (de vaak minderjarige) allochtoontjes angst inboezemen bij nederlanders. Hell, er is zelfs een politieke partij opgericht omdat die kinderen te ver gingen. Als nederlanders al bang zijn voor die kids...you aint seen nothing yet

En de nu komende generatie is de meeste bange ooit, dat besef je toch zelf ook wel. Waarom is zoveel weerstand tegen allochtonen in geschreven woord, maar in de praktijk komt het altijd neer op

naar beneden kijken als je langs een groepje loopt, niet durven aankijken, want anders...

Natuurlijk zitten die allohctonen fout, maar de reakties van veel nederlanders maakt het voor hun wel heel makkelijk he. En ja, kom maar op met je commentaar, zoals veel van je medelanders heb je op internet een grote bek,

maar in het dagelijks leven ben je gewoon een schijterd
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24689297
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef fayakill het volgende:
Natuurlijk zitten die allohctonen fout, maar de reakties van veel nederlanders maakt het voor hun wel heel makkelijk he. En ja, kom maar op met je commentaar, zoals veel van je medelanders heb je op internet een grote bek,
Misschien als het welgemanierde mensen waren waarmee een rationele discussie mogelijk was dat men er dan minder bang voor zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')