abonnement Unibet Coolblue
pi_24682611
deel elf zat weer vol dus hier weer verder

nog ff de reactie waardoor het topic vol zat
quote:
zelf weleens een niet zo fijne ervaring gehad met Badedas Menthol Douchegel
na het sporten werd er natuurlijk gezellig met z'n allen gedouched en ik had dus die Badedas bij me (was voor het eerst: ff uitproberen die zooi dus), de andere gasten uit m'n team wilden het ook wel eens ff proberen en zo eindigden we dus met 6 man jodelend in de douche

dat spul brand dus als de nete als je het op je zak smeert, geen aanrader dus
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  zaterdag 22 januari 2005 @ 02:24:38 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24682693
Hehehe dubbel! Maar ik laat de jouwe wel open
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:04:19 #3
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24684998
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:19 schreef Leipo666 het volgende:
deel elf zat weer vol dus hier weer verder

nog ff de reactie waardoor het topic vol zat
[..]
Slimme actie hoor..
dat had je kunnen weten .. maar ach een wijze les geleerd lijkt me
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:15:31 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24697353
Een vriend van mij had voor de eerste keer geneukt, en de volgende dag kwam er wat uit zijn lul. Hij naar de Huidarts omdat ie dacht dat ie een druiper had.
De Dokter luisterde naar zijn verhaal, keek hem aan over zijn bril, en zei, jongen, hoe zal ik het zeggen, Heb je wel eens een huis af zien branden? Dat smeult de dag erna ook nog wat na...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24697399
Tvp's verwijdert, zware overdaad, mensen gebruik of de bookmarkfunctie, of geef een gewone reactie...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24698674
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vriend van mij had voor de eerste keer geneukt, en de volgende dag kwam er wat uit zijn lul. Hij naar de Huidarts omdat ie dacht dat ie een druiper had.
De Dokter luisterde naar zijn verhaal, keek hem aan over zijn bril, en zei, jongen, hoe zal ik het zeggen, Heb je wel eens een huis af zien branden? Dat smeult de dag erna ook nog wat na...
Een vriend van je......
Uhu
  zondag 23 januari 2005 @ 00:47:54 #7
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24699002
K ging vanmiddag ff douchen want ik moest me nodig weer eens scheren...
ben je bijna klaar, alles goedgegaan..glij je bijna uit
Nou hopen dat me moeder ook van rode handdoeken houdt ipv witten
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_24699191
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef Tique het volgende:
K ging vanmiddag ff douchen want ik moest me nodig weer eens scheren...
ben je bijna klaar, alles goedgegaan..glij je bijna uit
Nou hopen dat me moeder ook van rode handdoeken houdt ipv witten
auw, kzie het al zo gebeuren :/ (Voel het haast al :/ )
Is het al woonsdag?
  zondag 23 januari 2005 @ 01:06:25 #9
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_24699280
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef Tique het volgende:
K ging vanmiddag ff douchen want ik moest me nodig weer eens scheren...
ben je bijna klaar, alles goedgegaan..glij je bijna uit
Nou hopen dat me moeder ook van rode handdoeken houdt ipv witten
Ai..!

Hoe ga je dat uitleggen?
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_24700142
We hebben in iedergeval veel te veel blunders, ga er 2 noemen

Na een partijtje hevige seks, deed mijn vriendin mijn condoom af. Ze maakte aan het uiteinde een knoopje. Ik nam het condoom van haar af, tot nu toe ging nog alles goed .

Ik dacht eens leuk te zijn en begon haar te slaan met het rubbertje!
Totdat ze het zat was, ze pakte het rubbertje van me af en begon mij te slaan,
en toen gebeurde het. Hij knapte dus ik zat onder met dat witte spul, mijn tv, mijn bed, de vloer, het plafond ( schuin dak ). dus dat was ff poetsen.


De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
pi_24700399
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Joh !
Jupiler is goed
  zondag 23 januari 2005 @ 08:46:47 #12
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24702076
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
We hebben in iedergeval veel te veel blunders, ga er 2 noemen

Na een partijtje hevige seks, deed mijn vriendin mijn condoom af. Ze maakte aan het uiteinde een knoopje. Ik nam het condoom van haar af, tot nu toe ging nog alles goed .

Ik dacht eens leuk te zijn en begon haar te slaan met het rubbertje!
Totdat ze het zat was, ze pakte het rubbertje van me af en begon mij te slaan,
en toen gebeurde het. Hij knapte dus ik zat onder met dat witte spul, mijn tv, mijn bed, de vloer, het plafond ( schuin dak ). dus dat was ff poetsen.


De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Slaan met een condoom en sex hebben met een tampon , dan vraag je ook wel om blunders eigenlijk
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_24704427
Je pron verzameling bekijken als er niemand thuis is. Dan komt je buurmeisje binnen wandelen om te vragen of je zusje er is... Mja, ik had maar even heel snel het beeldscherm uitgezet.
pi_24707999
erg grappig topic (verkapte tvp)
  zondag 23 januari 2005 @ 17:24:02 #15
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24708776
quote:
Op zondag 23 januari 2005 01:06 schreef M_M het volgende:

[..]

Ai..!

Hoe ga je dat uitleggen?
Tique: Nou eh..heel simpel.. Ma..ik heb me zak gesneden dus die handdoek kan je weggooien
Moeder: eh...o..ok..das ook weer nieuw..naja..gooi maar weg dan...
Tique: Kan je het er niet uitwassen? Jij hebt ervaring met rooie vlekken
Moeder: Gooi nou maar weg!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zondag 23 januari 2005 @ 18:13:52 #16
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24709585
LOL
patat ftw :)
pi_24732827
Ooit wel eens in de positie geweest dat je naakt op bed ligt met op je een lekkere chick. Je vraagt: Wil je me pijpen? Zij zakt langzaam likkend naar beneden, neemt je jongeheer in d'r mond en net als je denkt nu gaat het gebeuren begint ze niet te zuigen maar te kauwen alsof ze een rookworst van de Hema naar binnen moet werken. Die sekspartij was snel afgelopen kan ik jullie melden.....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 januari 2005 @ 23:29:21 #18
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24733001
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkig, lijkt me best wel pijnlijk
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_24733164
  maandag 24 januari 2005 @ 23:44:54 #20
73888 DIA
die ja .....
pi_24733431
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ooit wel eens in de positie geweest dat je naakt op bed ligt met op je een lekkere chick. Je vraagt: Wil je me pijpen? Zij zakt langzaam likkend naar beneden, neemt je jongeheer in d'r mond en net als je denkt nu gaat het gebeuren begint ze niet te zuigen maar te kauwen alsof ze een rookworst van de Hema naar binnen moet werken. Die sekspartij was snel afgelopen kan ik jullie melden.....
De manier van vertellen is nog triester dan het verhaal
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:35:32 #21
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_24737158
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:

....alsof ze een rookworst van de Hema naar binnen moet werken.....
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_24737576
Nah ik doe dan ook maar mijn verhaaltjes..

Ut begon al met de 1e keer.. Ik en me ex lekker neuken, fantastische sex..
Dus ik haal dat rubbertje van me lul af, ik denk huh.. ik ben toch egt klaar gekomen..
Is dat ding gescheurd....
Ik schaamde me kapot maar moest het haar vertellen..
het deed haar echter niks want de wou wel ff een morning after pil halen..
Maar goed, ut was na 6 uur dus de buurtapotheek zit dan al dicht..
Moesten we helemaal naar de stad..
maar omdat dat een pokke eind is maar onze ouders verteld..
bij haar thuis ging het voor haar redelijk goed, ik bij mij thuis..
ik me ma naar boven geroepen... ik zo mam.. uuh..
we hebben sex gehad maar ut condoom is geknapt kan je ons naar de stad rijden??
Begint dat mens me gewoon keihard uit te lachen :S
Ze deed het zowat in dur box vant lachen :S
Dus ik kroop maar weer onder de dekens want ja.. schaamde me egt kapot..
** egt een 1e keer om niet te vergeten :S **

Nah goed relatie hield wel stand
Lagen we xtje bij haar thuis, lag ik dur heerlijk te vingeren..
Komt dur ma ineens binnenlopen.. : ja uuh tis 10 uur he.. ( dan moesk naar huis :S * kutouders )
Gelukkig had ik mun kleren aan !

Nah weer ander keertje lag ik dur ook lekker te vingeren, en ik keek zow en ik schok beetje..
ik zo uuh, ben je ongesteld.. zegt ze neej benk vorige week geweest..
Ik uuh... dan hebben we volgens mij een probleempje...
Ik had me nagels niet geknipt :S
** Tip voor iedereen die gaat vingeren, controlleer of je nagels kort genoeg zijn !!
En geen scherpe randjes **
TheWhiteTiger
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:10:29 #23
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_24738511
quote:
Ik had me nagels niet geknipt :S
doe je dan niet iets verkeerd? ik heb ook wel is lange nagels gehad tijdens het vingeren, maar ik heb haar nog nooit laten bloeden.... of het was gewoon toeval bij jou of je deed toch echt iets verkeerds
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:12:54 #24
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_24738548
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Zij zakt langzaam likkend naar beneden, neemt je jongeheer in d'r mond en net als je denkt nu gaat het gebeuren begint ze niet te zuigen maar te kauwen alsof ze een rookworst van de Hema naar binnen moet werken. Die sekspartij was snel afgelopen kan ik jullie melden.....
This vaguely rings a bell....Huidige relatie was net een paar weken oud. Na een avondje stappen en de daaropvolgende vrijpartij keek ik 's ochtends naar mijn eikel, omdat die een beetje zeer deed. Ik schrok me te pletter. Zaten er drie zwart-paarse streepjes op! Na even nadenken besefte ik dat mijn vriendin in haar enthousiastme iets te hard had doorgebeten... ik confronteerde haar hiermee en ze lachte me vierkant uit. Lekker hoor, zit je daar met zo'n streepjescode op je lul
Nou doe je het weer!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:27:18 #25
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_24738757
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:46 schreef BMRS het volgende:
Je pron verzameling bekijken als er niemand thuis is. Dan komt je buurmeisje binnen wandelen om te vragen of je zusje er is... Mja, ik had maar even heel snel het beeldscherm uitgezet.
Ach... je had ook bezig kunnen zijn met handwerk en zij komt binnen terwijl je daar zit...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_24739018
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:10 schreef bermuda17 het volgende:

[..]

doe je dan niet iets verkeerd? ik heb ook wel is lange nagels gehad tijdens het vingeren, maar ik heb haar nog nooit laten bloeden.... of het was gewoon toeval bij jou of je deed toch echt iets verkeerds
Mja ik denk dat jij dan massel heb gehad
Want zo te horen doek niks mis hoor
TheWhiteTiger
pi_24739049
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:27 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Ach... je had ook bezig kunnen zijn met handwerk en zij komt binnen terwijl je daar zit...
Maybe wast dan toch wel beetje leuk geworden voor um
TheWhiteTiger
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:24:35 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24741533
Zullen we niet persoonlijk naar elkaar toe worden mensen?? Heb wat reacties verwijderd. Houd het ontopic, dan blijft het leuk om te lezen!
pi_24741921
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:12 schreef JooB het volgende:

[..]

. Lekker hoor, zit je daar met zo'n streepjescode op je lul
Schitterend!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:56:42 #30
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24742050
ooit weleens met mijn vriendin na het stappen bij haar op de bank sex gehad, zijn we beide helemaal naakt horen we ineens iemand de trap af komen op dat moment heb ik een wereldrecord kleren aantrekken gevestigd
pi_24742883
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:56 schreef Ferdi81 het volgende:
ooit weleens met mijn vriendin na het stappen bij haar op de bank sex gehad, zijn we beide helemaal naakt horen we ineens iemand de trap af komen op dat moment heb ik een wereldrecord kleren aantrekken gevestigd
Lijkt me dan meer een blunder van haar Of had zij het wereldvrouwenrecord aankleden ook gebroken?
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_24743618
pi_24743906
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

Maybe wast dan toch wel beetje leuk geworden voor um
Mja, ik was ook aant handwerken Alleen ja, zij was toen twaalf, dus ja..... Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen...
pi_24745402
dubbel
Jupiler is goed
pi_24745412
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef BMRS het volgende:

[..]

Mja, ik was ook aant handwerken Alleen ja, zij was toen twaalf, dus ja..... Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen...
Had ze je nog betrapt op het handwerken dan ?
Jupiler is goed
pi_24753474
Vriend van mij op de camping werd 's ochtends wakker en ging naar de wc om te pissen.
Hij liep alleen in een box en nadat hij terugkwam, vond hij dat veel mensen hem raar aankeken.
Wat bleek nou, z'n eikel stak boven z'n broek uit

En zelf: betrapt met handkarre
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:47:46 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24756164
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef BMRS het volgende:

[..]

Mja, ik was ook aant handwerken Alleen ja, zij was toen twaalf, dus ja..... Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen...
12? Dat is een blunder op zich
pi_24763042
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
We hebben in iedergeval veel te veel blunders, ga er 2 noemen

Na een partijtje hevige seks, deed mijn vriendin mijn condoom af. Ze maakte aan het uiteinde een knoopje. Ik nam het condoom van haar af, tot nu toe ging nog alles goed .

Ik dacht eens leuk te zijn en begon haar te slaan met het rubbertje!
Totdat ze het zat was, ze pakte het rubbertje van me af en begon mij te slaan,
en toen gebeurde het. Hij knapte dus ik zat onder met dat witte spul, mijn tv, mijn bed, de vloer, het plafond ( schuin dak ). dus dat was ff poetsen.


De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_24764628
Ik heb zelf weinig meegemaakt. Alleen betrapt terwijl je met jezelf bezig was. En een zusje dat binnen kwam toen ik mijn ex aan het vingeren was. Ze had lijm nodig...
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:18:22 #40
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_24769801
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 01:55 schreef Beach het volgende:
Vriend van mij op de camping werd 's ochtends wakker en ging naar de wc om te pissen.
Hij liep alleen in een box en nadat hij terugkwam, vond hij dat veel mensen hem raar aankeken.
Wat bleek nou, z'n eikel stak boven z'n broek uit
Whahaha, dat heb ik zelf ook gehad had een ochtend-bon0r en die steekt boven je boxer uit en als hij dan weer in omvang afneemt krijg je dat
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_24769987
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Heb je volgens mij een aardig uitgeragde vriendin, als ze dat tampon niet eens voelt!
pi_24771882
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;

Zit bij een ex thuis op de bank, ouders waren weg, en wij behoorlijk geil, dus gaan met die banaan.
Ik zit daar dus, broek op mn knieen, terwijl zij me uitgebeid aan het pijpen is.
Opeens horen we de voordeur open gaan, en twee tellen later staan pa en ma dus doodleuk in de woonkamer. Die twee tellen waren voor mij dus net lang genoeg om mn broek enigszins omhoog te trekken, maar dichtdoen was er niet meer bij. Thank god for oversized fleece sweaters Pa en ma nestelen zich dus doodleuk in de woonkamer, en beginnen enthousiast te vertellen over hun geslaagde avond, terwijl ik daar stokstijf en met een enorme druk op mn blaas op die bank zit ,en me onder vertoon van een geforceerde glimlach en een gepast knikje hier en daar afvraag wanneer ze in godsnaam es het wijselijke besluit zullen nemen naar bed te gaan
Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

Live it!
pi_24772149
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Leuk verhaal
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24772242
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:26 schreef dvdmaster het volgende:

[..]

Heb je volgens mij een aardig uitgeragde vriendin, als ze dat tampon niet eens voelt!
Life sucks
pi_24773445
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;

Zit bij een ex thuis op de bank, ouders waren weg, en wij behoorlijk geil, dus gaan met die banaan.
Ik zit daar dus, broek op mn knieen, terwijl zij me uitgebeid aan het pijpen is.
Opeens horen we de voordeur open gaan, en twee tellen later staan pa en ma dus doodleuk in de woonkamer. Die twee tellen waren voor mij dus net lang genoeg om mn broek enigszins omhoog te trekken, maar dichtdoen was er niet meer bij. Thank god for oversized fleece sweaters Pa en ma nestelen zich dus doodleuk in de woonkamer, en beginnen enthousiast te vertellen over hun geslaagde avond, terwijl ik daar stokstijf en met een enorme druk op mn blaas op die bank zit ,en me onder vertoon van een geforceerde glimlach en een gepast knikje hier en daar afvraag wanneer ze in godsnaam es het wijselijke besluit zullen nemen naar bed te gaan
Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

mja ze hebben dat altijd door he :S
Ze letten daar gewoon op
TheWhiteTiger
pi_24776871
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;

Zit bij een ex thuis op de bank, ouders waren weg, en wij behoorlijk geil, dus gaan met die banaan.
Ik zit daar dus, broek op mn knieen, terwijl zij me uitgebeid aan het pijpen is.
Opeens horen we de voordeur open gaan, en twee tellen later staan pa en ma dus doodleuk in de woonkamer. Die twee tellen waren voor mij dus net lang genoeg om mn broek enigszins omhoog te trekken, maar dichtdoen was er niet meer bij. Thank god for oversized fleece sweaters Pa en ma nestelen zich dus doodleuk in de woonkamer, en beginnen enthousiast te vertellen over hun geslaagde avond, terwijl ik daar stokstijf en met een enorme druk op mn blaas op die bank zit ,en me onder vertoon van een geforceerde glimlach en een gepast knikje hier en daar afvraag wanneer ze in godsnaam es het wijselijke besluit zullen nemen naar bed te gaan
Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

Moeders.... Die hebben altijd alles door...
pi_24792657
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;


Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

Briljant
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24795123
geniaal blueeyed
pi_24806329
quote:
Op zondag 23 januari 2005 01:00 schreef Termietje het volgende:
auw, kzie het al zo gebeuren :/ (Voel het haast al :/ )
Je bent niet de enige. Ik zit nu ook enorm ongemakkelijk op mijn stoel.

[/tvp]

[edit] En ja, BlueEyed heeft een toffe ma.

[ Bericht 14% gewijzigd door LintuxCx op 28-01-2005 22:53:47 ]
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_24807484
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik zit nu ook enorm ongemakkelijk op mijn stoel.

[/tvp]

[edit] En ja, BlueEyed heeft een toffe ma.
Schoonma, ex-schoonma
Live it!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:46:26 #51
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_24816023
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
...met een enorme druk op mn blaas...
Op je blaas?
Zeik je je vriendin altijd onder ofzo
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_24816630
wereld topic
pi_24816672
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
We hebben in iedergeval veel te veel blunders, ga er 2 noemen

Na een partijtje hevige seks, deed mijn vriendin mijn condoom af. Ze maakte aan het uiteinde een knoopje. Ik nam het condoom van haar af, tot nu toe ging nog alles goed .

Ik dacht eens leuk te zijn en begon haar te slaan met het rubbertje!
Totdat ze het zat was, ze pakte het rubbertje van me af en begon mij te slaan,
en toen gebeurde het. Hij knapte dus ik zat onder met dat witte spul, mijn tv, mijn bed, de vloer, het plafond ( schuin dak ). dus dat was ff poetsen.


De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
jullie hebben slimme ideeen
pi_24827776
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;

Zit bij een ex thuis op de bank, ouders waren weg, en wij behoorlijk geil, dus gaan met die banaan.
Ik zit daar dus, broek op mn knieen, terwijl zij me uitgebeid aan het pijpen is.
Opeens horen we de voordeur open gaan, en twee tellen later staan pa en ma dus doodleuk in de woonkamer. Die twee tellen waren voor mij dus net lang genoeg om mn broek enigszins omhoog te trekken, maar dichtdoen was er niet meer bij. Thank god for oversized fleece sweaters Pa en ma nestelen zich dus doodleuk in de woonkamer, en beginnen enthousiast te vertellen over hun geslaagde avond, terwijl ik daar stokstijf en met een enorme druk op mn blaas op die bank zit ,en me onder vertoon van een geforceerde glimlach en een gepast knikje hier en daar afvraag wanneer ze in godsnaam es het wijselijke besluit zullen nemen naar bed te gaan
Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

Eén ding wat ik geleerd heb is het nooit meer in de woonkamer te doen!
Tenzij haar ouders op vakantie zijn ofzo.
pi_24841624
ach, beetje in de duinen enzo, je tilt je hand op om anders te gaan liggen en gooit dr hele gezicht onder t zand, ja das weer eens wat anders dan zaad.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_24842099
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:46 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Op je blaas?
Zeik je je vriendin altijd onder ofzo
Sommige mensen houden daarvan....
Power perceived is power achieved.
  maandag 31 januari 2005 @ 00:51:37 #57
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24843347
Wat lees ik allemaal een beginners fouten zeg (geintje, wel lachen allemaal)
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  maandag 31 januari 2005 @ 01:03:12 #58
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_24843554
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:29 schreef -calimero- het volgende:
ach, beetje in de duinen enzo, je tilt je hand op om anders te gaan liggen en gooit dr hele gezicht onder t zand, ja das weer eens wat anders dan zaad.
It's okay to be white
pi_24854187
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:38 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Had ze je nog betrapt op het handwerken dan ?
Nou nee, dat niet. Maar mijn persoonlijke broekdichtmaakrecord heb ik toen wel verbroken.
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

12? Dat is een blunder op zich
Hoezo?
pi_24854804
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef Erick1985 het volgende:
Wat lees ik allemaal een beginners fouten zeg (geintje, wel lachen allemaal)
Ja, jij deed het natuurlijk allemaal in 1 keer goed
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:31:54 #61
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_24858207
achteraf is het altijd wel grappig die blunders, op het moment zelf is het egt K*T hahaha
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_24909595
Ben ook wel eens betrapt door mijn vader tijdens het handkarren. Was lekker op mijn kamer bezig, staat mijn vader in een keer voor mijn neus. Die was friet aan het bakken en vroeg zich af of ik er een frikandel bij wilde

Geloof me, ik heb nog nooit zo ongemakkelijk aan tafel gezeten daarna...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:28:52 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24909971
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:16 schreef BMRS het volgende:

Hoezo?
laat maar, ik word oud denk ik
pi_24911802
Geniaal topic lach me dood!

Ik heb 1 behoorlijke blunder (nu kan ik er wel om lachen maar toen...)
Ik heb een tentje met van die punten, dus er lopen stokken midden door de tent. Ik lach daar met mijn vers opgedoken vakantie vriendje en we waren net flink bezig allemaal leuk en aardig. We wilde dus omrollen, maar daar was ineens zeg maar een tentstok. Nou was dit nou niet echt een tentje van kwaliteit en door de kracht waarmee we er tegen aan rolde zakte dus de middelste paal in en knalde die hele tent in elkaar!

Ik heb een koepel tent gekocht nooit meer last van gehad
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:04:14 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24912271
Schiet me er opeens weer eentje te binnen: Iemand heeft me weleens gevraagd of mijn tieten wel echt waren
pi_24912357
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:04 schreef Aventura het volgende:
Schiet me er opeens weer eentje te binnen: Iemand heeft me weleens gevraagd of mijn tieten wel echt waren
... en?
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:30:48 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24912814
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:08 schreef Adfundum het volgende:

[..]

... en?
Ja
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:51:06 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24913236
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook wel eens betrapt door mijn vader tijdens het handkarren. Was lekker op mijn kamer bezig, staat mijn vader in een keer voor mijn neus. Die was friet aan het bakken en vroeg zich af of ik er een frikandel bij wilde
en?
pi_24914415
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

en?
Frikandel met mayonaise
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24914818
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja
Zie het als een compliment van de vraagsteller.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 03:47:17 #71
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_24915412
Heb een keer gehad dat ze per ongeluk helemaal uitscheurde tot aan haar anus.. bloeden dat het deed joh!! echt lache!

Ik natuurlijk gelijik wegwezen! Daar ga ik niet op wachten!
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 03:47:35 #72
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24915414
tvp
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24922958
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 03:47 schreef Okkie_ het volgende:
Heb een keer gehad dat ze per ongeluk helemaal uitscheurde tot aan haar anus.. bloeden dat het deed joh!! echt lache!

Ik natuurlijk gelijik wegwezen! Daar ga ik niet op wachten!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24922972
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

en?
Nee,
Had voor die avond even genoeg worst gehad....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24952214
Ik was eens ongesteld, maar hadden best wel zin om te neuken en we dachten van ohh dat kan wel, ik was in 1 van mn laatste dagen. Wij dus lekker bezig zijn. Op een gegeven moment tijdens doggystyle ging hij eruit, kwam dr opeens een stortvloed aan bloed uit.. Echt erg! Hele dekbed onder het bloed.. Maar het was 3 uur snachts en mn vriend dus heel lief reageren en het dekbed uitgewassen. We konden pas om 6 uur slapen.. Ik schaamde me zoooo erg!

En gisterochtend nog.. We waren nogal hard bezig, opeens een keiharde knal!! Was de laptop van het nachtkastje gevallen. We schrokken ons echt wild, maar hij was gelukkig nog wel heel..
pi_24953086
quote:
En gisterochtend nog.. We waren nogal hard bezig, opeens een keiharde knal!! Was de laptop van het nachtkastje gevallen. We schrokken ons echt wild, maar hij was gelukkig nog wel heel..
Is dat ook een vorm van cybersex?
Save a mouse, eat a pussy.
pi_24955199
per ongeluk de naam van je ex zeggen als je een maand nadat je anderhalf jaar oude verkering uit is gegaan een one night stand hebt :$:S
  zondag 6 februari 2005 @ 17:39:24 #78
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_24956187
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:42 schreef Salie het volgende:
per ongeluk de naam van je ex zeggen als je een maand nadat je anderhalf jaar oude verkering uit is gegaan een one night stand hebt :$:S
Gelukkig was die one night stand geen nieuwe liefde. Dat heeft een vriendin van mij dus een keer gehad. OEPS.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vla op 06-02-2005 19:14:10 (typfoutje) ]
pi_24956216
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef BlueEyed het volgende:
Oke dan, een van mn eigen golden oldie's;

Zit bij een ex thuis op de bank, ouders waren weg, en wij behoorlijk geil, dus gaan met die banaan.
Ik zit daar dus, broek op mn knieen, terwijl zij me uitgebeid aan het pijpen is.
Opeens horen we de voordeur open gaan, en twee tellen later staan pa en ma dus doodleuk in de woonkamer. Die twee tellen waren voor mij dus net lang genoeg om mn broek enigszins omhoog te trekken, maar dichtdoen was er niet meer bij. Thank god for oversized fleece sweaters Pa en ma nestelen zich dus doodleuk in de woonkamer, en beginnen enthousiast te vertellen over hun geslaagde avond, terwijl ik daar stokstijf en met een enorme druk op mn blaas op die bank zit ,en me onder vertoon van een geforceerde glimlach en een gepast knikje hier en daar afvraag wanneer ze in godsnaam es het wijselijke besluit zullen nemen naar bed te gaan
Uiteindelijk kwam pa dus het eerste tot die conclusie, en zodra die goed en wel naar boven was vertrokken kwam ma met de onvergetelijke woorden; "je kunt je broek nu wel dichtdoen hoor, maar ik zou in het vervolg toch iets beter timen "

ze stonden natuurlijk al eerst ff voor de ramen te kijken
pi_24977729
Gelukkig kan ik dat niet hebben woon in een boven huis en kan duidelijk horen waarneer ze naar boven komen
pi_24978021
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:26 schreef dvdmaster het volgende:

[..]

Heb je volgens mij een aardig uitgeragde vriendin, als ze dat tampon niet eens voelt!
Hm nee hoor, ben zelf ook weleens een tampon kwijtegeraakt.
Ze worden nl nogal..hm...zacht...
Ik was hem vergeten en een maand later ofzo begon ik wat te vermoeden...en moest ik diep hengelen om hem eruit te vissen. I'll spare you the details
pi_24978364
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm nee hoor, ben zelf ook weleens een tampon kwijtegeraakt.
Ze worden nl nogal..hm...zacht...
Ik was hem vergeten en een maand later ofzo begon ik wat te vermoeden...en moest ik diep hengelen om hem eruit te vissen. I'll spare you the details
Een maand?!

Ik ben hem wel eens vergeten eruit te halen bij het verwisselen en ik propte er dus een nieuwe bij, maar dat had ik wel gelijk door
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24979975
een maand?
pi_24981330
Een maand? Dacht dat het al haast levensgevaarlijk was om zo'n ding meer dan een dag te laten zitten...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:32:55 #85
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981349
een maand damn zal lekker geroken hebben
  dinsdag 8 februari 2005 @ 06:58:41 #86
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24983002
En jij je maar afvragen waarom je in die periode geen jongens kon krijgen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  dinsdag 8 februari 2005 @ 07:56:32 #87
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24983124
pi_24983134
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 06:58 schreef Tique het volgende:
En jij je maar afvragen waarom je in die periode geen jongens kon krijgen[afbeelding]
Haha grappig. Ok het was geen maand maar zeker 2 weken.
En ja, ik had ziek kunnen worden, tamponziekte is zeldzaam maar vaak dodelijk.
pi_24986741
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:32 schreef Neva het volgende:
een maand damn zal lekker geroken hebben
Dat dacht ik nou ook

Snap ook niet dat je zo'n ding vergeet.... Dat moet je toch voelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:57:12 #90
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24986960
WTF een paar weken

Ik ben een jongen........heb er geen verstand van .......maar 2 weken zo'n ding in je fluit hebben zonder dat je t doorhebt
pi_24987686
Laatst kwam (heel romantisch) op een verkeerd moment 'au au papa, dat doet pijn' van hans teeuwen op mn radio.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:29:51 #92
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_24991128
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/662006/2/50#24986741]dinsdag 8 februari 2005 12:42

Snap ook niet dat je zo'n ding vergeet.... Dat moet je toch voelen
Nou, daar zit het hem nou net in. Een tampon voel je niet als je hem draagt, omdat er niet zoveel zenuwen zitten in het stukje waar de tampon zit...
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:04:06 #93
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24995793
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:29 schreef Vla het volgende:

[..]

Nou, daar zit het hem nou net in. Een tampon voel je niet als je hem draagt, omdat er niet zoveel zenuwen zitten in het stukje waar de tampon zit...
dat touwtje bungelt er toch uit
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:16:05 #94
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24996220
Een paar weken?!?! En had je dan niet dat wanneer je ging douchen, je een bepaald 'onwelriekend' luchtje rook?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:02:30 #95
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_25002494
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:49 schreef Skv het volgende:
Laatst kwam (heel romantisch) op een verkeerd moment 'au au papa, dat doet pijn' van hans teeuwen op mn radio.
Met slappe lach als gevolg???
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:09:51 #96
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25002623
verder dan een cheap leen bakker bed wat tijdens een vrijpartij instorte kom ik niet, is trouwens wel funest voor een stijve lul, die was in no time weg.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25003699
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:02 schreef Big_M het volgende:

[..]

Met slappe lach als gevolg???
Ja, echt een slappe


... eh lach natuurlijk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25003880
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:04 schreef Neva het volgende:

[..]

dat touwtje bungelt er toch uit
Ja inderdaad, je moet toch iets merken???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_25004580
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:04 schreef Neva het volgende:

[..]

dat touwtje bungelt er toch uit
Niet als je er een tweede achteraan hebt geduwd, de tweede er wel hebt uitgehaald later en de eerste er dus nog zit.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:36:26 #100
73888 DIA
die ja .....
pi_25004910
damn cinna hoe heb je dat ding er ooit uitgekregen ..... en hoe kwam je erbij dat er nog een inzat .....
pi_25008767
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:36 schreef DIA het volgende:
damn cinna hoe heb je dat ding er ooit uitgekregen ..... en hoe kwam je erbij dat er nog een inzat .....
Volgens mij kwam dat ding op een gegeven moment uit zichzelf naar buiten gekropen omdat de stank ondraaglijk werd....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:26:29 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25009244
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgens mij kwam dat ding op een gegeven moment uit zichzelf naar buiten gekropen omdat de stank ondraaglijk werd....
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:44:43 #103
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_25011466
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Neehee, geen condooms en tampons in de wc. VERSTOPPING!
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:40:35 #104
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25012549
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ooit wel eens in de positie geweest dat je naakt op bed ligt met op je een lekkere chick. Je vraagt: Wil je me pijpen? Zij zakt langzaam likkend naar beneden, neemt je jongeheer in d'r mond en net als je denkt nu gaat het gebeuren begint ze niet te zuigen maar te kauwen alsof ze een rookworst van de Hema naar binnen moet werken. Die sekspartij was snel afgelopen kan ik jullie melden.....
Jessssssus Chrissstttt southpark-modus
Die zoute stokjes...
pi_25052434
Ik heb dan zojuist een blunder meegemaakt...
hij wilde opeens niet meer. tyfusding
ik weet niet wat er aan de hand was, maar hij hing op half 7 terwijl dat toch niet echt gepland was.

LAter die avond wel weer goedgemaakt
pi_25054318
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 04:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb dan zojuist een blunder meegemaakt...
hij wilde opeens niet meer. tyfusding
ik weet niet wat er aan de hand was, maar hij hing op half 7 terwijl dat toch niet echt gepland was.

LAter die avond wel weer goedgemaakt
Ik weet wel wat er is misgegaan. je dacht waarschijnlijk tijdens de seks: He stel dat er nu iets mis gaat, dan kan ik dat gelijk als ik thuis kom posten in seksblunder topic. Et voila: een slappe slang als gevolg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25066969
Na een feestje kom je thuis met je vriendin, ouders zijn op vakantie zus zit in Breda..
Dus je gaat een beetje aan de slag beneden op de bank, hoor je in een keer gestomel op de trap en staat je zus voor je neus met een wilvreemde jongen
Allevier een rooie kop, mn zus en ik lachen (niks tegen pappa en mamma zeggen hé ) en weer verder gegaan.
Vraag me nog steeds af wat ze nou thuis deed in plaats van in breda... de avond verder was gelukkig geslaagd
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_25067045
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:49 schreef Skv het volgende:
Laatst kwam (heel romantisch) op een verkeerd moment 'au au papa, dat doet pijn' van hans teeuwen op mn radio.
zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar toen was het zon supoer kinderachtig liedje! de rest van de avond maar film gekeken enzo telkens als we zoende lachen we weer dubbel.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_25068139
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:23 schreef Mute_Me het volgende:
Na een feestje kom je thuis met je vriendin, ouders zijn op vakantie zus zit in Breda..
Dus je gaat een beetje aan de slag beneden op de bank, hoor je in een keer gestomel op de trap en staat je zus voor je neus met een wilvreemde jongen
Allevier een rooie kop, mn zus en ik lachen (niks tegen pappa en mamma zeggen hé ) en weer verder gegaan.
Vraag me nog steeds af wat ze nou thuis deed in plaats van in breda... de avond verder was gelukkig geslaagd
Hehe, leuke verassing Denk je het huis voor je alleen te hebben

[ Bericht 5% gewijzigd door Aurelium op 13-02-2005 10:52:33 ]
Jupiler is goed
pi_25090975
TVP
  maandag 14 februari 2005 @ 22:58:07 #111
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25091876
Kap 's ff met die TVPs... Je kan toch ook gewoon een blunder of aanvulling voor dit topic posten? Dat is ook al in één van de eerste posts gezegd...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:59:18 #112
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_25096168
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:58 schreef DanielBo het volgende:
Kap 's ff met die TVPs... Je kan toch ook gewoon een blunder of aanvulling voor dit topic posten? Dat is ook al in één van de eerste posts gezegd...
Is dit soms een verkapte TVP?

Hm, blunder? Keertje verkeerde naam geroepen inderdaad. Ex heette Emma, nieuwe liefje Emmy... Tja, dan kan het wel makkelijk misgaan he

Edit: Oeps, EX heette Emmy, nieuwe liefje Emma

[ Bericht 10% gewijzigd door flipsen op 15-02-2005 09:00:22 (foutje, bedankt) ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:29:49 #113
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25099582
Ja dan zou ik me ook wel eens vergissen.
Nou doe je het weer!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:39:53 #114
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_25100638
Overigens was dat niet de reden dat ze het uitmaakte...

Dat had meer met die videoband die ze in de kast vond te maken, waarop ik en een andere ex gezellig bezig waren
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_25106892
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:39 schreef flipsen het volgende:
Overigens was dat niet de reden dat ze het uitmaakte...

Dat had meer met die videoband die ze in de kast vond te maken, waarop ik en een andere ex gezellig bezig waren
Was dat nog dezelfde avond? da's 2 vliegen in een klap!

[ Bericht 14% gewijzigd door Kinz op 16-02-2005 20:58:14 ]
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:56:02 #116
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25111011
Ja weigeraars tel ik al niet eens meer... (vooral niet die met koud rubber)
Nou doe je het weer!
pi_25114767
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:39 schreef flipsen het volgende:
Overigens was dat niet de reden dat ze het uitmaakte...

Dat had meer met die videoband die ze in de kast vond te maken, waarop ik en een andere ex gezellig bezig waren
Leveren sexvideo's @ zwarte markt / onderhands nog veel op dan?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:48:45 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25114841
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:39 schreef flipsen het volgende:
Overigens was dat niet de reden dat ze het uitmaakte...

Dat had meer met die videoband die ze in de kast vond te maken, waarop ik en een andere ex gezellig bezig waren
Ze maakte het uit omdat je ooit eens met iemand anders de horizontale hoki poki deed en dat had opgenomen had op video?
belachelijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:01:34 #119
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_25122383
Ja, beetje kinderachtig van d'r wel. Ze kon er nog iets van leren, als ze de moeite had genomen de hele video af te kijken
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:58:47 #120
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25123070
die omschrijving "Horizontale hoki poki"
patat ftw :)
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:51:15 #121
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25123869
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:01 schreef flipsen het volgende:
Ja, beetje kinderachtig van d'r wel. Ze kon er nog iets van leren, als ze de moeite had genomen de hele video af te kijken
Mmmm...kan ik hem een keer lenen?
Nou doe je het weer!
pi_25124774
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:01 schreef flipsen het volgende:
Ja, beetje kinderachtig van d'r wel. Ze kon er nog iets van leren, als ze de moeite had genomen de hele video af te kijken
Kom maar op met die band maken we der effe een torrentje van kan ieder wat leren...
>>>!!!
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:40:29 #123
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_25125813
De band heeft het helaas niet overleefd, ze was nogal boos...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:38:02 #124
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25128732
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:40 schreef flipsen het volgende:
De band heeft het helaas niet overleefd, ze was nogal boos...
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:11:32 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_25151037
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:40 schreef flipsen het volgende:
De band heeft het helaas niet overleefd, ze was nogal boos...
wat een kutwijf.

Blunder:

Keertje een knietje van me vriendin gekregen omdat we switchen.......pijnlijk, kwam gelukkig aan de zijkant vna me hoofd, bijna op me neus, dat was een stuk gevaarlijker geweest!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_25157622
Tja, ik was eens met vriendinnetje in een bootje op de grevelinge afgelopen zomer en als je zo in je bootje van de zon en dergelijke ligt te genieten, komen daar op den duur wat ehhm... wederzijdze handen bij enzo :-D
Tot we op een moment verdachte houdingen aannamen en het zicht op de omgeving enigzins verloren hadden, hoorden we ietwat getutter... 2 golfjes met lachende duitse jeugd op 10 meter afstand!!!! Tja, bootjes drijven nou eenmaal af.... ERG TRIEST!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:21:29 #127
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25201271
Leuk topic

Pffff, echt veel blunders heb ik volgens mij niet gemaakt, wel een paar...

* We liggen net op bed, ik redelijk moe en me vriendin (zoals meestal gelukkig ) geil als boter.
Ik begin weg te doezelen en net als ik ongeveer in slaap ben begint m'n vriendin me te pijpen... In mijn slaap verkoop ik haar een klap voor dr kop van niet te zuinig, mompel iets van laat me slapen en draai me om Volgende maand zijn we toch al 4 jaar samen

* 1ste vakantie samen in Frankrijk, we hadden net 3 maanden iets en ik mocht mee met haar familie elke dag een paar keer sex offcourse Moesten we wel in de washokjes enzo doen, dus zij op de wasbak (was nog elke keer goed gegaan) wij flink bezig, krrrrrrrrr KRAK, wasbak 10 cm verzakt... Dan maar staande tegen de muur verder

Pffff, wat verder, tja paar keer hoofd tegen het plafond, heb een zolderkamer met een schuin dak

Gisterenavond beetje vroeg naar bed, ze was jarig Belt rond half 10 mijn tante om haar te feliciteren... Komt dr vader ff de telefoon naar boven brengen en het scheelde letterlijk 1 seconde of ze had dr jurkje nog niet aan gehad...

Tja, verder ook een paar keer een *geknakte* lul gehad, maar ik ga gewoon meteen verder

Owja.... meestal maken we wel wat lawaai dr bij... Volgende dag hoor ik m'n buurman tegen me pa zeggen, zow dat was wel vuurwerk bij jullie gisterenavond hè...

Wat niet echt een blunder is maar wel lachen... Als haar ouders eens een weekendje weg zijn (gebeurt een paar keer per jaar) gaan we altijd haar zusje en vriend een beetje FOK!ken... Gaan we op het waterbed van haar ouders (kamer is langs dat van haar zusje), met grote linnekast met spiegel ernaast een gigantische wip maken met vééél lawaai
Leuke is dan dat als we klaar zijn, we haar zusje en vriend duidelijk bezig horen... Waardoor wij dan weer zin krijgen en so on..... Benieuwd wat daar nog uit kan rollen, ik en het vriendje van dr zus willen wel eens wisselen, alleen hoe pakken we dat aan... Tips graag
Verder is ze nu een beetje aan het (s)experimenteren met meisjes (met mijn toestemming offcourse ) Er zal dus vast nog wel eens een blunder plaatsvinden.... Ik zal nog eens wat proberen te herinneren, maar nu is het wel ff genoeg, ik hou jullie op de hoogte
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25209363
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:08:25 #129
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25210577
Naar aanleiding van wat FordXRRS zei:
Ik heb ook een schuin dak, en das grappig...
Was een keer op bed bezig, ik lag, zij zat bovenop, boven haar zat een balk...
Tel het sommetje op en dan krijg je het volgende antwoord: Lekker klaarkomen omdat ze van de pijn der spieren spant
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25212219
Heerlijk!

Pijn is fijn
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:45:12 #131
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25233083
En weer een toevoeging, mijn grootste sex blunder tot nu toe (al kon ik er zelf niets aan doen)

Ik stuurde een geile email naar m'n vriendin op het werk, bleek haar email adres na een paar dagen vrij nog doorgeschakeld te staan naar een collega . Gevolg collega leest email en stuurt heel droog een mailtje terug, met daarin de mededeling dat ie toch liever z'n eigen vrouw heeft.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25236448
ik ben afgelopen weekend bij mijn scharrel door het bed gezakt. We waren nog al aangeschoten en melig en hij zei nog ff voorzichtig dat bed is een beetje gaar. Maar helaas dikke pech met de voorzichtigheid van een olifant vielen we al vrijen op bed en toen KRAK ik kon er na een uurtje wel om lachen
pi_25236678
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
En weer een toevoeging, mijn grootste sex blunder tot nu toe (al kon ik er zelf niets aan doen)

Ik stuurde een geile email naar m'n vriendin op het werk, bleek haar email adres na een paar dagen vrij nog doorgeschakeld te staan naar een collega . Gevolg collega leest email en stuurt heel droog een mailtje terug, met daarin de mededeling dat ie toch liever z'n eigen vrouw heeft.
Bwuahahaha!!!
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:06:34 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25236747
en het ergste is, ik kom m'n vriendin regelmatig ophalen, dus ze kennen me ook nog, en ga ook altijd mee met bedrijfsuitjes enzo.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25237601
Vriend en ik waren gezellig bezig, hij bovenop, komt opeens ons zoontje van nog geen twee binnen. Die denkt: Hee leuk, paardje rijden! en klimt op papa's rug

Andere keer, op vakantie, ander (smal) bed. Vriend wil even gaan verliggen, denkt zijn hand naast mij op het bed te zetten, tja smal bed. BAF! Lag ie half op de grond

In beide gevallen zorgde de slappe lach voor het einde van de vrijpartij
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:46:55 #136
92655 Ferdi81
omdat............
pi_25246156
blijft geweldig dit topic !!!
pi_25253652
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef Becris het volgende:

Vriend en ik waren gezellig bezig, hij bovenop, komt opeens ons zoontje van nog geen twee binnen. Die denkt: Hee leuk, paardje rijden! en klimt op papa's rug
-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25254115
op school naar een weinig gebruikte wc gaan met je vriendin, je lekker laten pijpen op de wc, en ineens de schoonmaakploeg in het hokje naast je bezig horen. toen we doorhadden dat ze daarna ons hokje ook wilde doen, zijn we gewoon heel hard naar buiten gerend zonder iemand aan te kijken. was wel grappig
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_25259810
Laatst ook even een flinke misser, hij floepte er even uit toen ik net wilde stoten. Gevlog: bloedvat geknapt in mn lul. Toch raar zon flinke blauwe plek op je lul Maar goed, al vaker zoiets gehad,... Doet gelukkig niet veel pijn maar blauw is toch niet echt een toffe kleur...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 02:50:50 #140
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_25261280
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Laatst ook even een flinke misser, hij floepte er even uit toen ik net wilde stoten. Gevlog: bloedvat geknapt in mn lul. Toch raar zon flinke blauwe plek op je lul Maar goed, al vaker zoiets gehad,... Doet gelukkig niet veel pijn maar blauw is toch niet echt een toffe kleur...
auw
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_25265867
tvp
pi_25272407
Gisteren paar bl00p0rs gemaakt .
Was met vriendin film kijken (voor beide 1e echte relatie, hebben nu 4 maand ofzo maar zie d'r niet veel is vaak weg enz.)

Op een gegeven moment waren we beetje aan het fozen...wil ik d'r broek los maken. Zit een minuut aan die riem te prullen, snapte niet hoe die uit moest . Deed ze hem uiteindelijk zelf maar los.

Tijdje later toen we ons op bed hadden genesteld...ik dacht, tjah, gaan we nu maar voor het echte werk. zegt ze: "[mijn naam], kwil het wel veilig doen" ik zo: "heb jij condoom" zij had er geen, ik ook niet. Ik zo:"fuck, andere keer dan maar". Was wel btje balen, terwijl voor beide 1e ervaring is, en ze aan de pil is dacht ik. Mjah..volgende keer maken we het "af".
Fingerspitzgefühl
pi_25280411
Hmm niet echt zo'n blooper. Een riem kan vervelend zijn, en dat jullie niks gedaan hebben was alleen maar verstanding.
pi_25280725
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 22:36 schreef ForumGek het volgende:
Gisteren paar bl00p0rs gemaakt .
Was met vriendin film kijken (voor beide 1e echte relatie, hebben nu 4 maand ofzo maar zie d'r niet veel is vaak weg enz.)

Op een gegeven moment waren we beetje aan het fozen...wil ik d'r broek los maken. Zit een minuut aan die riem te prullen, snapte niet hoe die uit moest . Deed ze hem uiteindelijk zelf maar los.

Tijdje later toen we ons op bed hadden genesteld...ik dacht, tjah, gaan we nu maar voor het echte werk. zegt ze: "[mijn naam], kwil het wel veilig doen" ik zo: "heb jij condoom" zij had er geen, ik ook niet. Ik zo:"fuck, andere keer dan maar". Was wel btje balen, terwijl voor beide 1e ervaring is, en ze aan de pil is dacht ik. Mjah..volgende keer maken we het "af".
*Herkent... (beide)
Power perceived is power achieved.
pi_25288800
Je pik niet in de kut kunnen stoppen is voor mij echt niet het einde van een vrijpartij.
x
pi_25291812
Eensch.
pi_25291921
lama

[ Bericht 94% gewijzigd door piepster op 01-03-2005 00:40:17 ]
pi_25291927
lama

[ Bericht 90% gewijzigd door piepster op 01-03-2005 00:40:37 ]
pi_25291937
pi_25291992
-

[ Bericht 99% gewijzigd door zwaaibaai op 01-03-2005 00:39:35 ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_25292017
lama

[ Bericht 99% gewijzigd door piepster op 01-03-2005 00:39:26 ]
pi_25292032
Dag CulPol.

Heb je al screenshots gemaakt?

[ Bericht 85% gewijzigd door piepster op 01-03-2005 00:45:00 ]
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:33:19 #153
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25344568
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef Becris het volgende:
Vriend en ik waren gezellig bezig, hij bovenop, komt opeens ons zoontje van nog geen twee binnen. Die denkt: Hee leuk, paardje rijden! en klimt op papa's rug
Vervang dat zoontje door een jong katje van een paar maanden en je hebt weer een leuke blooper van mij. Ze sprong toen nog op alles dat bewoog en zette haar nagels en tandjes erg fijn in mijn kuiten. Ik hoef niet meer uit te leggen dat de mood er snel uit was toen. Wel gelachen, dat wel natuurlijk.
Nou doe je het weer!
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:54:07 #154
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_25344913
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:33 schreef JooB het volgende:

[..]

Vervang dat zoontje door een jong katje van een paar maanden en je hebt weer een leuke blooper van mij. Ze sprong toen nog op alles dat bewoog en zette haar nagels en tandjes erg fijn in mijn kuiten. Ik hoef niet meer uit te leggen dat de mood er snel uit was toen. Wel gelachen, dat wel natuurlijk.
Volgens mij was de kat jaloers dat jij met een poes bezig was
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 02:13:19 #155
19881 DaeQ
ie_zhc.exe
pi_25358006
hehe, geniale verhalen
道 可 道 , 非 常 道 。 名 可 名 , 非 常 名 。
pi_25376063
Hmmz, deze laatst (lijkt wel of iedereen die mee moet maken):
filmje gekeken, lig je aansluitend lekker te zoenen op matras voor de tv, krijg je opeens keihard om je oren: "WIl je me ANAAAAAHAAAAL? Dan draai ik me gewoon even om!"
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:13:22 #157
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_25377033
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:22 schreef Modwire het volgende:

[..]

*Herkent... (beide)
Wanneer ga je het afmaken met bea dan?
pi_25403960
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 04:15 schreef Enil het volgende:
Hmmz, deze laatst (lijkt wel of iedereen die mee moet maken):
filmje gekeken, lig je aansluitend lekker te zoenen op matras voor de tv, krijg je opeens keihard om je oren: "WIl je me ANAAAAAHAAAAL? Dan draai ik me gewoon even om!"
Komt me ook bekend voor, vooral dan die ene dat dat meisje zichzelf loopt te fotokopieren
  maandag 7 maart 2005 @ 11:18:34 #159
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25409634
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 04:15 schreef Enil het volgende:
Hmmz, deze laatst (lijkt wel of iedereen die mee moet maken):
filmje gekeken, lig je aansluitend lekker te zoenen op matras voor de tv, krijg je opeens keihard om je oren: "WIl je me ANAAAAAHAAAAL? Dan draai ik me gewoon even om!"


Zoiets had ik ook een keer. Imiteren van die reclames is niet echt bevordelijk voor de sex, wel voor een hevige lachpartij
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  maandag 7 maart 2005 @ 13:30:38 #160
113996 Dreaddie
Luv My Babe !
pi_25411457
feestje van de moeder van me ex ik en een maat flink aan de zuip s'avonds blijven slapen bij me ex en we lagen naakt in bed ik helemaal de wegkwijt ze begint me te pijpen .... ik val inslaap :S volgende dag wordt je wakker ex vraagt:"was het lekker"

.... euhmmm .... jahoor....
  maandag 7 maart 2005 @ 15:59:56 #161
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25413407
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:30 schreef Dreaddie het volgende:
feestje van de moeder van me ex ik en een maat flink aan de zuip s'avonds blijven slapen bij me ex en we lagen naakt in bed ik helemaal de wegkwijt ze begint me te pijpen .... ik val inslaap :S volgende dag wordt je wakker ex vraagt:"was het lekker"

.... euhmmm .... jahoor....
Ze had niet eens door dat je in slaap gevallen was? Ik zou me echt zwaar beledigd voelen
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25414148
whahaha wat een verhalen !
enigeste wat ik een x heb gehad is een knakker (oftewel willen stoten en dan schiet ie dr uit..auw )
kan niet meer tebinnen schieten...
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25415788
Niet van mezelf maar deze lijkt me hier ook wel passen...
quote:
Ontvoering blijkt vrijpartij

Uitgegeven: 6 maart 2005 17:20
BRUNSSUM - Twintig politieagenten zijn vrijdag razendsnel in actie gekomen toen zij hoorden dat een vrouw door drie mannen in Brunssum was ontvoerd. Agenten hielden na een zoektocht drie verdachten van 36, 39 en 58 jaar uit Heerlen aan. Maar de inspanningen waren voor niets, de ontvoering bleek een vrijpartij, meldde de politie zondag.

Omstanders zagen hoe drie mannen in een bestelbusje op de Brunssummerheide een vrouw iets aandeden. Haar handen waren op haar rug gebonden, ze droeg geen schoenen en een van de mannen klemde haar vast en hield een hand voor haar mond.


Erodome misschien?

van http://www.nu.nl/news/492773/13/Ontvoering_blijkt_vrijpartij.html
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_25419471
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:56 schreef egilio het volgende:
Niet van mezelf maar deze lijkt me hier ook wel passen...
[..]



Erodome misschien?

van http://www.nu.nl/news/492773/13/Ontvoering_blijkt_vrijpartij.html
tja zou me eerlijk gezegd niks verbazen. ben benieuwed welke andere 2 (of drie) fokkers hierbij betrokken waren
pi_25419781
echt mega blunders heb ik niet meegemaakt:

keertje liggen sexen buiten met toenmalige vriendin. dus klaarkomen en weer naar binnen lopen. kom ik een vriend en zijn vriendin tegen die vragen naar een rustig plekje dus ik beveel mijn plekje aan (rustig, uit de wind en niemand kent het bijna).
toen ze weer binnenkwamen had hij rare vlekken in zijn kldeing. was die gozer dus midden in mijn vla gaan liggen

een keer lekker aan het ketsen (geen voorspel, we waren te geil) en ik zeg>>>oh wat ben je lekker nat.
op een gegeven moment werd het wel heel erg nat. dus ik ff checken wat er aan de hand was. zat mijn hele onderbuik onder het bloed.
ik kwaad dat ze wel ff mocht melden dat ze ongesteld was (normaal geen problemen mee maar dan ander standje). zij was dus niet ongesteld. bleek ik mijn toompje te hebben ingescheurd. kan je vertellen dat ik geen zin meer had. week lang geen sex meer kunnen hebben en pijn bij het pissen :S

een keer wezen kamperen met stel vrienden en vriedin uiteraard. sex in de tent terwijl vrienden 3 meter verderop aan kampvuur zaten. dus word ik daaro lekker gezogen vergeet ik te vertellen dat ik klaar kwam (kon weinig lawaai maken aangezien vrienden ernaast lagen). dus ik spuit der hele keeltje onverwachts onder waardoor zij zich zwaar verslikte en een half uur bleef hoesten.

vrienden schreeuwen: hahahaha verslikt tijdens pijpen erc,.... we hebben nog geprobeerd te vertellen dat ze zich verslikt had in de sinassappelsap maar dat hebben we ook maar gelaten.

keer goed op zijn hondjes bezig komt broertje kamer binnenlopen (naderhand klopte hij altijd)

ook geregeld als we gezopen hadden en zo geil als boter liggen ketsen bij haar in bed. moest altijd voorzichtig aangezien de ouders en broertje op zelfde verdieping sliepen..... elke ochtend kregen we weer een uitbrander dat het weer tot 6 uur sochtends kabaal was

de buurjongetjes die je door het slaapkamer raam bezig zien en dit ff aan heel de buurt vertellen (altijd fijn zo'n buurtfeest erna)

thuis willen ketsen maar niet weten wanneer je pa thuis komt dus alle deuren en ramen dichtdoen/op slot.
behalve dus die ene op het dak. op gegeven moment hoor je je vader dus in huis. kijkt hij je met een big smile aan en een blik waarbij mijn ex zich zeer ongemakkelijk voelde.

keer lekker liggen ketsen en der kutje willen onderspuiten. dus haal je je vlabuks op moment supreme eruit en begint te spuiten. beetje jammer dat je haar keihard in der oog en neus spuit zodat ze huilend en half stikken naar de wasbak moet rennen (aan mij had ze ook niks omdat ik lag te rollen over de grond van het lachen)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 02:12:42 #166
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25421299
Leuke verhalen allemaal
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:34:04 #167
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25423746
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:32 schreef Darkster het volgende:
echt mega blunders heb ik niet meegemaakt:

keertje liggen sexen buiten met toenmalige vriendin. dus klaarkomen en weer naar binnen lopen. kom ik een vriend en zijn vriendin tegen die vragen naar een rustig plekje dus ik beveel mijn plekje aan (rustig, uit de wind en niemand kent het bijna).
toen ze weer binnenkwamen had hij rare vlekken in zijn kldeing. was die gozer dus midden in mijn vla gaan liggen

een keer lekker aan het ketsen (geen voorspel, we waren te geil) en ik zeg>>>oh wat ben je lekker nat.
op een gegeven moment werd het wel heel erg nat. dus ik ff checken wat er aan de hand was. zat mijn hele onderbuik onder het bloed.
ik kwaad dat ze wel ff mocht melden dat ze ongesteld was (normaal geen problemen mee maar dan ander standje). zij was dus niet ongesteld. bleek ik mijn toompje te hebben ingescheurd. kan je vertellen dat ik geen zin meer had. week lang geen sex meer kunnen hebben en pijn bij het pissen :S

een keer wezen kamperen met stel vrienden en vriedin uiteraard. sex in de tent terwijl vrienden 3 meter verderop aan kampvuur zaten. dus word ik daaro lekker gezogen vergeet ik te vertellen dat ik klaar kwam (kon weinig lawaai maken aangezien vrienden ernaast lagen). dus ik spuit der hele keeltje onverwachts onder waardoor zij zich zwaar verslikte en een half uur bleef hoesten.

vrienden schreeuwen: hahahaha verslikt tijdens pijpen erc,.... we hebben nog geprobeerd te vertellen dat ze zich verslikt had in de sinassappelsap maar dat hebben we ook maar gelaten.

keer goed op zijn hondjes bezig komt broertje kamer binnenlopen (naderhand klopte hij altijd)

ook geregeld als we gezopen hadden en zo geil als boter liggen ketsen bij haar in bed. moest altijd voorzichtig aangezien de ouders en broertje op zelfde verdieping sliepen..... elke ochtend kregen we weer een uitbrander dat het weer tot 6 uur sochtends kabaal was

de buurjongetjes die je door het slaapkamer raam bezig zien en dit ff aan heel de buurt vertellen (altijd fijn zo'n buurtfeest erna)

thuis willen ketsen maar niet weten wanneer je pa thuis komt dus alle deuren en ramen dichtdoen/op slot.
behalve dus die ene op het dak. op gegeven moment hoor je je vader dus in huis. kijkt hij je met een big smile aan en een blik waarbij mijn ex zich zeer ongemakkelijk voelde.

keer lekker liggen ketsen en der kutje willen onderspuiten. dus haal je je vlabuks op moment supreme eruit en begint te spuiten. beetje jammer dat je haar keihard in der oog en neus spuit zodat ze huilend en half stikken naar de wasbak moet rennen (aan mij had ze ook niks omdat ik lag te rollen over de grond van het lachen)
Wat erg zeg! maareh.. als iemand in je mond klaarkomt voel je dat meestal wel aankomen hoor
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:42:55 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_25423879
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:56 schreef egilio het volgende:
Niet van mezelf maar deze lijkt me hier ook wel passen...
[..]



Erodome misschien?

van http://www.nu.nl/news/492773/13/Ontvoering_blijkt_vrijpartij.html
Euhhhhh, nee...

58 jaar, brrrrrrrrr, bejaardensex wilde ik eigenlijk nog een paar decenia mee wachten als je het niet erg vind
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25473139
nouja niet echt een blunder maar ik heb mijn penisriepje eens doorgescheurd bij een al te enthousiaste neukpartij
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_25473140
nouja niet echt een blunder maar ik heb mijn penisriempje eens doorgescheurd bij een al te enthousiaste neukpartij
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_25473487
Was bezig met mn ex klopt dr broertje aan. Zegt ze "Ja" Als in: "Ja godverdomme waag t niet om binnen te komen het is 4 uur 'snachts"

Maar hij begreep het als "Ja kom maar binnen."

Tja dan lig je daar...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:38:06 #172
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_25473908
zeg dan gewoon nee
There IS no global warming -- The Matrix
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:57:03 #173
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_25482565
Keertje mn vriendin zitten friemelen rond haar aarsch. Oppeens begint ze te giegelen zo van "iehie dat kietelt" en ze trekt haar knie op, in een soort van kietelreflax I guess
Die knie kwam, alsof ze zwarte band zelfverdediging had, met volle vaart onder mn zaakje in, plette een bal... TERING wat een pijn
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:01:31 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25482644
lekker dan!
pi_25486393
Vriendje en ik zijn al een tijd bij elkaar, en dan krijg je dat je niet altijd meer zin hebt om je benen te scheren etc. Mijn doos en oksels hou ik keurig bij, maar het was winter, en hij en ik waren de enigen die mijn benen zagen, dus ach, dat kon wel een keer...

Hij begint mij een beetje op te waren, begint de binnenkant van mijn benen te zoenen om zo steeds verder naar boven te gaan, voel ik ineens een korte, heftige en zéér plaatselijke pijnscheut. Was er een haar (een beenhaar van mij, ja!) tussen zijn tanden blijven hangen. Was toch een vrij bizarre ervaring, thuis ook maar meteen mijn scheermesjes weer opgezocht...

Overigens nog wel geweldige seks gehad toen we uitgelachen waren...
pi_25486529
WAAROM posten hier alleen maar mannen?:X
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:16:24 #177
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_25486876
Jah... geweldige topic vind ik dit...
Menig uur eraan besteed dit de lezen.

Zelf wel een keer betrapt tijdens een van mijn dagelijkse hengstbeurten... Mien mammie komt binnen en zegt: eeh ohw... ga vooral door hoor... jah ik ga even boodschappen doen... vanavond broccoli kippepootjes en gebakken aardappeltjes? ok tot strax, zegt ze.

ook tijdens carnaval...
meisje dat ik herkende omdat ik de hele dag door broodjes frikandel bij een frietkraam was wezen halen, versier ik in de kroeg en hups naar buiten... behaaglijk steegje gevonden... zij helemaal stoere praat jah dit en dat... en dan vraagt ze hoe dat wel niet allemaal moet *zucht* laat maar meissie... dan maar trug naar het 'bier en tieten' ritueel in de kroeg!

[ Bericht 42% gewijzigd door Spdw op 12-03-2005 11:20:35 (te-vroege-invoreen-klik-actie) ]
Bier?
pi_25487104
M'n broertje en z'n toenmalige vriendin waren eens bezig toen ik onverwacht z'n kamer binnen kwam. Het arme meisje heeft nog maanden erna als ze bezig waren verschrikt gereageerd bij het minste of geringste geluidje (hoorde ik van m'n moeder ).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25487149
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:16 schreef Spdw het volgende:[..] ook tijdens carnaval...
meisje dat ik herkende omdat ik de hele dag door broodjes frikandel bij een frietkraam was wezen halen, versier ik in de kroeg en hups naar buiten... behaaglijk steegje gevonden... zij helemaal stoere praat jah dit en dat... en dan vraagt ze hoe dat wel niet allemaal moet *zucht* laat maar meissie... dan maar trug naar het 'bier en tieten' ritueel in de kroeg!
Ze wist niet hoe 't moet? Had je er toch effe kunnen leren? Of heb je liever een snol die al meerdere malen genomen is die dag?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25487193
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:44 schreef Tobbes het volgende:
WAAROM posten hier alleen maar mannen?:X
De twee posts boven jouw waren toch écht van vrouwen hoor...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:03:35 #181
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25487463
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:16 schreef Spdw het volgende:
Jah... geweldige topic vind ik dit...
Menig uur eraan besteed dit de lezen.

Zelf wel een keer betrapt tijdens een van mijn dagelijkse hengstbeurten... Mien mammie komt binnen en zegt: eeh ohw... ga vooral door hoor... jah ik ga even boodschappen doen... vanavond broccoli kippepootjes en gebakken aardappeltjes? ok tot strax, zegt ze.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25516419
Standaard-verhaaltje dat ons overkwam:
Terwijl je lekker met haar bezig bent zegt zij: "euh, laat me eens kijken, hmm, je hele kin zit onder het bloed!"
...en je mond, en het dekbed, en de lakens...
Nabloedingkje van ongesteldheid oid, naja, dat ook eens meegemaakt (tviel nog meej gelukkig Paar druppen en een veeg over het beddengoed... heb nog geluk gehad, daarna begon het pas echt te stromen...)
Mgoed, vanmiddag alles nog af gemaakt, dus, toch nog goed gekomen
pi_25536245
Ik heb geen spannend verhaal: maar ik HAAT het als je betrapt wordt, wat een hel!
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:35:08 #184
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25540869
* Tique stond zich gister onder de douche even te scheren bij de geslachtsdelen..net aangekomen bij de zak...sta je zo lekker vreemd..komt me moeder de badkamer in wat vragen..loopt weg...doet de deur weer even open om te kijken wat ik nou aan het doen was
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25541551
je deur heeft toch niet voor niets een slot tique
pi_25541701
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:32 schreef Darkster het volgende:
een keer lekker aan het ketsen (geen voorspel, we waren te geil) en ik zeg>>>oh wat ben je lekker nat.
op een gegeven moment werd het wel heel erg nat. dus ik ff checken wat er aan de hand was. zat mijn hele onderbuik onder het bloed.
Hmmm, vreemd dat t nat voelt wanneer de boel bebloed is. Uit ervaring (rooie zee weet ik nml dat t heel snel droog wordt zeg maar.
Verder heb ik ook de policy om rondom de ongesteldheid vooral _niet_ te beffen
quote:
een keer wezen kamperen met stel vrienden en vriedin uiteraard. sex in de tent terwijl vrienden 3 meter verderop aan kampvuur zaten. dus word ik daaro lekker gezogen vergeet ik te vertellen dat ik klaar kwam (kon weinig lawaai maken aangezien vrienden ernaast lagen). dus ik spuit der hele keeltje onverwachts onder waardoor zij zich zwaar verslikte en een half uur bleef hoesten.
Hehe, heb ook wel eens zoiets bij een scharreltje geflikt. Ze had een gouden mondje, maar zat te zeuren dat ik haar moest waarschuwen wanneer ik klaarkwam, om het vervolgens met haar handjes af te maken Ik gaf de eerste keer wel netjes klaar wanneer ik bijna op t moment-suprême was, maar ja, 1 keer nooit meer dus
Een keer erna haar door laten banjeren met r mondje en vooral niets gezegd, en op het moment dat ik eigenlijk mijn kwakje al gelegd had doodleuk zeggen:"Ooh ja, ik ben klaargekomen, maar dat wist je al denk ik". Resultaat? Een verontwaardigd gezicht en een snowball: ach, het is toch m'n eigen zaad, boeiend
pi_25541750
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:

De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Zo heb ik ook een keer met een pincet zitten zoeken naar het touwtje van me vriendin d'r tampon
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_25541830
Hele avond voorbereid op de voor haar 1e keer, alles pico bello in orde, willen we eenmaal beginnen zijn we condooms vergeten ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_25543398
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Hele avond voorbereid op de voor haar 1e keer, alles pico bello in orde, willen we eenmaal beginnen zijn we condooms vergeten ..
hehehehe en toen ....
pi_25544146
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Hele avond voorbereid op de voor haar 1e keer, alles pico bello in orde, willen we eenmaal beginnen zijn we condooms vergeten ..
Enorme amateur!
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:45:58 #191
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25547410
Voorbereiden?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_25549346
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:44 schreef Tobbes het volgende:
WAAROM posten hier alleen maar mannen?:X
Vrouwen blunderen nooit
I had a signature once. It was awful.
pi_25549389
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Vrouwen blunderen nooit
Nou..ik vind die vaginale ruften niet erg geil eerlijk gezegd
pi_25549969
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nou..ik vind die vaginale ruften niet erg geil eerlijk gezegd
dat is de natuur, geen blunder
I had a signature once. It was awful.
pi_25549998
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

dat is de natuur, geen blunder
Ik kan me toch niet voorstellen dat vrouwen dit niet als een 'blunder' ervaren...

als mijn willy ffkes geen zin heeft is dat ook natuurlijk...maar echt cool vind ik het niet..
pi_25550336
Ik vind het in ieder geval geen blunder, kan gebeuren...
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:37:38 #197
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25557056
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen blunder, kan gebeuren...
Alles wat hier staat kan gebeuren en is gebeurd (gaan we tenmnste van uit) dus zou het meteen geen blunder meer zijn?
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_25557726
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

dat is de natuur, geen blunder
Blunder, in deze zin als: iets (lachwekkends) dat op dat moment niet gepast/ gewenst is...
pi_25558968
Ik zou de helft van de blunders die hier staan niet als blunder ervaren Maar dat is toch voor ieder persoon weer anders.
I had a signature once. It was awful.
pi_25560367
Ben ik bij mij thuis bezig met mn vriendin, op mijn kamer op zolder. Was om een uur of 1 's nachts. Krijg ik zo rond half 2 ineens een smsje. Ik denk nog van flikker maar op, ik ben nou bezig. Dus tijdje later zijn we klaar, ik lees het smsje en wat bleek? Was het mn moeder "Slapen jullie nou NOG niet? Wij willen wel graag slapen!".

Kan er achteraf om lachen, maar toen echt niet.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_25565547
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:09 schreef Mgolovic het volgende:
Ben ik bij mij thuis bezig met mn vriendin, op mijn kamer op zolder. Was om een uur of 1 's nachts. Krijg ik zo rond half 2 ineens een smsje. Ik denk nog van flikker maar op, ik ben nou bezig. Dus tijdje later zijn we klaar, ik lees het smsje en wat bleek? Was het mn moeder "Slapen jullie nou NOG niet? Wij willen wel graag slapen!".

Kan er achteraf om lachen, maar toen echt niet.
Ghehe, die vinnik wel nice
Kheb mn moeder laatst ook geleerd hoe ze moet smsen, dus, wie weet
pi_25602201
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef Enil het volgende:

[..]

Ghehe, die vinnik wel nice
Kheb mn moeder laatst ook geleerd hoe ze moet smsen, dus, wie weet
misschien dat ze jou dan kan leren hoe je moet neucqen.
pi_25602278
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:13 schreef eperon het volgende:

[..]

misschien dat ze jou dan kan leren hoe je moet neucqen.
Bier is goed spul heh?
pi_25606732
ow ik had ook een debiele blunder van het weekend. Ik lag het met mijn vriendje te doen maar het bed knalde een beetje tegen de kast en dat gaf al mega veel herrie, maar dat was nog niet zo heel erg. Er zat een plank in de kast en die zat een beetje los, dus die viel uit de kast met boeken en als boven op ons heel fijn.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:01:24 #205
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25613693
Das eh..best pijnlijk...
Ik had ook weer eens een blunder met paasvee...
Sta je zo in de discotheek in een hoekje met zo'n meisje te kloten...
ineens...k wil het wel..maar niet hier eigenlijk...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25614763
Dan neem je haar mee ergens anders heen?
  zondag 20 maart 2005 @ 19:56:57 #207
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25617838
mjah..volgende keer wel
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25619692
hmnz niet echt een blunder (of wel)
was keer met mn vriendin, wou ik iets te enthousiast haar bh open maken, al die dingen omgebogen.. kon die niet meer dicht toen we beneden kwamen zat het allemaal toch niet echt zo lekker

[ Bericht 12% gewijzigd door dj_ko op 20-03-2005 21:43:47 ]
pi_25628859
Uit een ander topic hier:

http://www.unleadedjokes.com/html/Outdoor-Sex--Busted.html

En ff voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 21 maart 2005 @ 10:53:24 #210
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25630144
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef egilio het volgende:
Uit een ander topic hier:

http://www.unleadedjokes.com/html/Outdoor-Sex--Busted.html

En ff voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet.
had ik ook willen posten, maar dacht toen:
ja ik kan wel zeggen dat ik het niet ben......maar dat geloven ze toch niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 21 maart 2005 @ 12:58:10 #211
117474 jhillx
groentje-
pi_25632985
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:11 schreef 11NightHawK11 het volgende:
We hebben in iedergeval veel te veel blunders, ga er 2 noemen

Na een partijtje hevige seks, deed mijn vriendin mijn condoom af. Ze maakte aan het uiteinde een knoopje. Ik nam het condoom van haar af, tot nu toe ging nog alles goed .

Ik dacht eens leuk te zijn en begon haar te slaan met het rubbertje!
Totdat ze het zat was, ze pakte het rubbertje van me af en begon mij te slaan,
en toen gebeurde het. Hij knapte dus ik zat onder met dat witte spul, mijn tv, mijn bed, de vloer, het plafond ( schuin dak ). dus dat was ff poetsen.


De andere keer was dat mijn vriendin ongesteld was maar wij beiden ontzettend geil waren. Toen kwamen we tot de conclusie om te neuken terwijl zij haar tampon in had Na een hevig partijtje te hebben gesekst waren we het koortje van haar tampon kwijt. Hij bleek nog in haar vagina te zitten, horizontaal nog wel!! Na een kwartier te hebben zitten prutsen heb ik die tampon toch nog eruit kunnen krijgen!! Dus tip: vrij nooit met een tampon in!!
Nooit gehoord van softcup?
pi_25634918
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef egilio het volgende:
Uit een ander topic hier:

http://www.unleadedjokes.com/html/Outdoor-Sex--Busted.html

En ff voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet.
OMG LoL, sta je dan lekker op internet
  maandag 21 maart 2005 @ 14:43:49 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25635227
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef egilio het volgende:
Uit een ander topic hier:

http://www.unleadedjokes.com/html/Outdoor-Sex--Busted.html

En ff voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet.
Hey dat is hiernaast, da's het Vondelpark
  maandag 21 maart 2005 @ 19:34:11 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_25642423
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef egilio het volgende:
Uit een ander topic hier:

http://www.unleadedjokes.com/html/Outdoor-Sex--Busted.html

En ff voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet.
Ik zie die eerste foto's en denk dat is wel heel openbaar, zie de laatste foto's en denk al grinnikend, idd veelste openbaar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:31:09 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25644002
Hoe haal je het in je hoofd trouwens, om dan je hele broek uit te trekken, op klaarlichte dag!
Doen dan een rokje aan

* Aventura zich opeens ook een zekere activiteit in hetzelfde park herinnert
pi_25644189
Vroegâh toen ik nog thuis woonde bleef mijn toenmalige vriendin slapen.
Oké wij 's nachts nuecken als een stel gekken, daar ben je 16 voor. Zakken we ineens door het bed heen! Een kabaal!
Twee uur in de nacht wij lachen en gewoon doorgaan. Staat ineens mijn moeder in de kamer!
Vraagt ze heel droog of we misschien wat zachter willen doen en loopt zo weer weg!

Schaamde me kapot!
pi_25647080
lees dit topic al een tijdje veel gelachen en nu eens een bijdrage van mij

ik en mijn vriendin lagen zaterdag bij haar thuis allebei een beetje aangeschoten te neuken
zegt ze plots "ik wil zo graag dat je me neukt" antwoord ik met me zatte kop " wat denk je wel dat ik aan het doen ben, pannekoeken bakken?". dan was het even stil en toen schoten we allebei in de slappe lach en is het er niet meer van gekomen. de volgende ochtend dan toch maar afgemaakt

achteraf bleek dat ze wilde zeggen "ik heb zo graag dat je me neukt "
pi_25647902
Ik had laatst toevallig de computer aangezet om op spyware te scannen, met adaware. Terwijl dat ding stond te ratelen doken mijn vriendin en ik spontaan ff in bed. Helaas stond het geluid ook nog aan ... Dus we waren net lekker bezig toen opeens kanonnehard: *BWWOAAPP* een spyware melding echt keihard door de speakers!

Ik heb haar zelden zó verschrikt zien kijken haha, ze hing echt bijna aan de lamp De sex was toen wel ff voorbij, maar dat hebben we wel weer ingehaald. Gelukkig zagen we allebei de humor er wel van in
  maandag 21 maart 2005 @ 22:44:26 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25648216
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Manson het volgende:
Ik had laatst toevallig de computer aangezet om op spyware te scannen, met adaware. Terwijl dat ding stond te ratelen doken mijn vriendin en ik spontaan ff in bed. Helaas stond het geluid ook nog aan ... Dus we waren net lekker bezig toen opeens kanonnehard: *BWWOAAPP* een spyware melding echt keihard door de speakers!

Ik heb haar zelden zó verschrikt zien kijken haha, ze hing echt bijna aan de lamp De sex was toen wel ff voorbij, maar dat hebben we wel weer ingehaald. Gelukkig zagen we allebei de humor er wel van in
dat geluid is idd terrible!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Moderator maandag 21 maart 2005 @ 22:46:54 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_25648297
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:44 schreef PM-girl het volgende:

[..]

dat geluid is idd terrible!
Of je hoort opeens keihard "Captain, incoming message", dan vergaat de zin je ook wel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 21 maart 2005 @ 22:54:16 #221
80382 manny
30 is best veel
pi_25648537
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Of je hoort opeens keihard "Captain, incoming message", dan vergaat de zin je ook wel.


de zin vergaat je ook als je ineens een hond aan je been hebt hangen omdat die denkt dat je z'n bazin aan het wurgen bent. Nee, ik ben sindsdien geen grote fan van Jack Russels
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 21 maart 2005 @ 23:14:28 #222
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_25649167
Met een ex in een vooroorlogs kwaliteit bed in stappen, ex van 90 kilo...
Flink bezig zijn en dan door het bed zakken
45 graden naar beneden...
*bonk* Met de koppen tegen elkaar
grote EN-NL NL-EN woordenboek onder mn bed gezet, als steun..
Maakte wel een lekker zachte landing, zij wel iets minder

Nou ja even gelachen.. daarna verder gegaan
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 21 maart 2005 @ 23:20:53 #223
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25649343
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:55 schreef wamse het volgende:
ow ik had ook een debiele blunder van het weekend. Ik lag het met mijn vriendje te doen maar het bed knalde een beetje tegen de kast en dat gaf al mega veel herrie, maar dat was nog niet zo heel erg. Er zat een plank in de kast en die zat een beetje los, dus die viel uit de kast met boeken en als boven op ons heel fijn.
Haha, minder erg dan de hi-hat van je drumstel (dat heel handig naast je bed staat) omtrappen, waarna deze een miniatuur domino D-Day start waarbij de rest van het drumstel en andere omvallende goederen zoveel herrie maken dat het twee huizen verderop ook nog wel te horen moet zijn geweest.

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25649468
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Manson het volgende:
De sex was toen wel ff voorbij, maar dat hebben we wel weer ingehaald. Gelukkig zagen we allebei de humor er wel van in
De 'slappe lach' is op zo'n moment wel dodelijk he

[ Bericht 8% gewijzigd door ZwarteMagika op 21-03-2005 23:33:49 ]
  maandag 21 maart 2005 @ 23:40:04 #225
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25649900
50.000 views!
  maandag 21 maart 2005 @ 23:41:07 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25649926
Woonde in een studentenhuis, en zat met medebewoners in de keuken koffie te drinken. We hoorden ineens uit een een kamer van een van de (verschrikkelijk lelijke) bewoner (mannenstemmen) gebrul komen:
JAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAA
SNELLER
SNELLER
JAAAAA
JAAAAAAA
KOM DAN
AAAAAAARG
JAA
JAAAAAAAAAAA
SNELLER !!!
SNELLER
JAAAAAAA
JAAAAAAAA
KOM DAN GODVERDOMME; SNELLER SNELLER SNELLER

SNELLER
SNELLER
JAAAAA
JAAAAAAA
KOM DAN
AAAAAAARG
JAA
JAAAAAAAAAAA
SNELLER !!!
SNELLER
JAAAAAAA
JAAAAAAAA
KOM DAN GODVERDOMME; SNELLER SNELLER SNELLER


later kwamen we er achter dat hij met twee vrienden schaatsen zat te kijken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25651139
Geweldig topic!

eentje uit eigen ervaring:

Ik lag met mn toenamlige verovering in bed en we waren elkaar aardig aan het opwarmen. Ik nam het initiatief en verwende haar handmatig. Zij wilde ook wel wat terug doen maar het was allemaal nog nieuw voor haar.
Ze trekt mn boxer naar beneden en drukt mijn koning met haar vlakke hand tegen mijn buik, voor ik haar kan vragen wat ze aan het doen is begint ze met haar vlakke hand de baas alsof ze deeg rolt over mn buik te rollen... Auw!
Ze mocht er een kusje op geven om het goed te maken
pi_25660106
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef knokkels het volgende:
Met een ex in een vooroorlogs kwaliteit bed in stappen, ex van 90 kilo...
Das al een blunder op zich...
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 18:26:53 #229
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_25664343
Wat ik een keer had:
Ik lag tussen de benen van mijn vriendin, om haar lekker te verwennen voordat we lekker van bil gingen.
Laat ze toch ineens een harde scheet...... En dat zo in mijn gezicht......
Maar ja, wel flink gelachen. En toch een fijne avond gehad.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_25664365
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef gwreijman het volgende:
Wat ik een keer had:
Ik lag tussen de benen van mijn vriendin, om haar lekker te verwennen voordat we lekker van bil gingen.
Laat ze toch ineens een harde scheet...... En dat zo in mijn gezicht......
Maar ja, wel flink gelachen. En toch een fijne avond gehad.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25668658
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef gwreijman het volgende:
Wat ik een keer had:
Ik lag tussen de benen van mijn vriendin, om haar lekker te verwennen voordat we lekker van bil gingen.
Laat ze toch ineens een harde scheet...... En dat zo in mijn gezicht......
Maar ja, wel flink gelachen. En toch een fijne avond gehad.
ik zou echt vet pissed zijn denk ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_25678885
Zoiets kan nooit per ongeluk gebeuren
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  FOK!fotograaf woensdag 23 maart 2005 @ 18:13:54 #233
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_25689043
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef gwreijman het volgende:
Wat ik een keer had:
Ik lag tussen de benen van mijn vriendin, om haar lekker te verwennen voordat we lekker van bil gingen.
Laat ze toch ineens een harde scheet...... En dat zo in mijn gezicht......
Maar ja, wel flink gelachen. En toch een fijne avond gehad.
Harde scheten stinken minder, beter dan een geluidlozen, waarvan je opeens de lucht ruikt
  zaterdag 26 maart 2005 @ 03:13:45 #234
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_25750842
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef hellbound het volgende:
lees dit topic al een tijdje veel gelachen en nu eens een bijdrage van mij

ik en mijn vriendin lagen zaterdag bij haar thuis allebei een beetje aangeschoten te neuken
zegt ze plots "ik wil zo graag dat je me neukt" antwoord ik met me zatte kop " wat denk je wel dat ik aan het doen ben, pannekoeken bakken?". dan was het even stil en toen schoten we allebei in de slappe lach en is het er niet meer van gekomen. de volgende ochtend dan toch maar afgemaakt

achteraf bleek dat ze wilde zeggen "ik heb zo graag dat je me neukt "
pfieuw ben ff bijgekomen van het lachen joh lag echt 10min in een deuk joh echt grappig verhaal
пусть всегда будет солнце
pi_25752853
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef gwreijman het volgende:
Wat ik een keer had:
Ik lag tussen de benen van mijn vriendin, om haar lekker te verwennen voordat we lekker van bil gingen.
Laat ze toch ineens een harde scheet...... En dat zo in mijn gezicht......
Maar ja, wel flink gelachen. En toch een fijne avond gehad.
en tegelijkertijd Denk dat bij mij de zin wel weg zou zijn geweest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25755366
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:57 schreef Modwire het volgende:

[..]

Das al een blunder op zich...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:00:55 #237
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_25756492
Gisteren proberen te sexen terwijl je Team America op hebt staan, en de batterijen van je afstandsbediening op zijn. (vooral de kots-scene was een turn-off voor haar)

Maar ja ga het vanavond proberen goed te maken
Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:19:09 #238
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25758068
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:00 schreef MarcellicA het volgende:
Gisteren proberen te sexen terwijl je Team America op hebt staan, en de batterijen van je afstandsbediening op zijn. [b](vooral de kots-scene was een turn-off voor haar) [b]

Maar ja ga het vanavond proberen goed te maken
Ja joh wat gek....
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_25763335
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef rijkv het volgende:

[..]

Eindelijk respect.
Power perceived is power achieved.
pi_25817720
wij wezen stappen, komen thuis ik sliep bij mn vriend..ik had tikkie te veel gedronken
Hij was mij aan het verwennen..val ik met mn dronkenkop in slaap

Maarja werd er later wel weer wakker van....hij vond iets minder grappig maarja ken gebeuren
Was meteen wel goed wakker

pi_25833615
Laatst wat pikante foto's gemaakt bij vriendlief......haal ik ze op, zit er een indexprint bij die niet van mijn rolletje afkomstig is.....wat bij mij nu dus het vermoeden doet reizen dat andere mensen nu vol verbazing naar mijn indexprint zitten te kijken...
pi_25859734
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:47 schreef tulpje6 het volgende:
Laatst wat pikante foto's gemaakt bij vriendlief......haal ik ze op, zit er een indexprint bij die niet van mijn rolletje afkomstig is.....wat bij mij nu dus het vermoeden doet reizen dat andere mensen nu vol verbazing naar mijn indexprint zitten te kijken...
Als jij mij een uitvergrote versie geeft van foto 7 en foto 11 ( ), dan krijg jij je indexprint terug.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_25860178
Supergeil buiten de deur, lekker in het bubbelbad hmmmmmmm warm water en dan wanneer je NORMAAL gestopt was omdat je voelde dat het niet allemaal glad genoeg is toch doorgaan............auch, 2 weken herstellen en die handdoeken zagen er niet smakelijk uit.

  woensdag 30 maart 2005 @ 19:50:46 #244
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25863399
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:47 schreef tulpje6 het volgende:
Laatst wat pikante foto's gemaakt bij vriendlief......haal ik ze op, zit er een indexprint bij die niet van mijn rolletje afkomstig is.....wat bij mij nu dus het vermoeden doet reizen dat andere mensen nu vol verbazing naar mijn indexprint zitten te kijken...
Ik vond mijn indexprintje al zo raar, ik had groente gefotografeerd en ik kreeg een indexprint met menselijke vleeswaren
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:51:03 #245
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25865054
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:40 schreef MisterLovaLova het volgende:
Supergeil buiten de deur, lekker in het bubbelbad hmmmmmmm warm water en dan wanneer je NORMAAL gestopt was omdat je voelde dat het niet allemaal glad genoeg is toch doorgaan............auch, 2 weken herstellen en die handdoeken zagen er niet smakelijk uit.

ruh sorry maar ik snap je niet helemaal

Of ben ik nu blond??
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:09:06 #246
92655 Ferdi81
omdat............
pi_25876286
ik snap er ook geen zak van, maar ben ook blond.........
pi_25876557
klinkt als toompje verhaal
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:25:08 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_25876643
snap er ook geen zak van, ben niet blond dus zal wel aan de poster liggen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_25877602
Dr doos was te droog dus zn toompje scheurde, dat begreep ik eruit
pi_25877670
ligt je vriendin je lekker af te trekken, en dan voor de gein als je haar ff 'waarschuwt' darkraver z'n zin: Komt ie dan hè

zeggen
pi_25877687
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dr doos was te droog dus zn toompje scheurde, dat begreep ik eruit
En geloof me, dát doet pijn!
pi_25878343
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:40 schreef MisterLovaLova het volgende:
Supergeil buiten de deur, lekker in het bubbelbad hmmmmmmm warm water en dan wanneer je NORMAAL gestopt was omdat je voelde dat het niet allemaal glad genoeg is toch doorgaan............auch, 2 weken herstellen en die handdoeken zagen er niet smakelijk uit.

anders ga je eerst Nederlands leren ofsow
Haleloeja
pi_25879935
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef Mazora het volgende:

[..]

En geloof me, dát doet pijn!
Dat was het ja, flink gescheurd........en zal op me nederlands letten.
pi_25880021
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:44 schreef Gelderland het volgende:

[..]

anders ga je eerst Nederlands leren ofsow
quote:
Dat was het ja, flink gescheurd........en zal op me nederlands letten.
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:35:25 #255
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_25882570
gheghehe er schiet er wel eentje te binnen:

Enkele jaren geleden zat ik in een fase dat t net uit was met mn vriendin. We hadden 3 jaar een ralatie gehad. Ik had haar al ruim 2 maanden niet gezien en had ook al 2 maanden geen sex gehad.
Uiteindelijk was het zover dat we weer een keer afgesproken hadden en sex met je ex is nu eenmaal prettig. Ze had echter een speciale coupe met wel 30 haarspeldjes. Die hebben we tijdens de sex uitgedaan omdat dat voor haar niet prettig was.
Al met al een fijne avond.

Aangezien 2 maanden voor mij erg lang was, zat ik nog steeds met een gevoel van zelfmedelijden.
Het toeval mocht er zijn dat ik de dag na t zien van mn ex een leuke (lees geile) dame heb leren kennen in de koffieshop. Na t nuttigen van enkele hashjointjes, volgden er goede en open gesprekken, waarin ik mijn beklag deed over het gebrek aan sex.
Voor beide wekte de hash ook een goede geile bui op, het wederzijdse verhaal over gebrek aan sex was de aanleiding om naar mijn huis te gaan.

Na een heerlijke sexbeurt en t gevoel dat t misschien wel eens iets zou kunnen gaan worden besloten we naar de woonkamer te gaan.
Daar werd ik echter geconfronteerd met de pijnlijke waarheid:
Er lagen nog steeds zo'n 30 vrouwelijke haarspeldjes op tafel en een vrouwlijke topje in de hoek van de bank.

gheghehehe dat was wel een mooie afgang!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:27:56 #256
92655 Ferdi81
omdat............
pi_25885125
jemig wat een klote speldjes zeg
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:25:53 #257
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25887840
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:35 schreef Nerdmans het volgende:
gheghehe er schiet er wel eentje te binnen:

Enkele jaren geleden zat ik in een fase dat t net uit was met mn vriendin. We hadden 3 jaar een ralatie gehad. Ik had haar al ruim 2 maanden niet gezien en had ook al 2 maanden geen sex gehad.
Uiteindelijk was het zover dat we weer een keer afgesproken hadden en sex met je ex is nu eenmaal prettig. Ze had echter een speciale coupe met wel 30 haarspeldjes. Die hebben we tijdens de sex uitgedaan omdat dat voor haar niet prettig was.
Al met al een fijne avond.

Aangezien 2 maanden voor mij erg lang was, zat ik nog steeds met een gevoel van zelfmedelijden.
Het toeval mocht er zijn dat ik de dag na t zien van mn ex een leuke (lees geile) dame heb leren kennen in de koffieshop. Na t nuttigen van enkele hashjointjes, volgden er goede en open gesprekken, waarin ik mijn beklag deed over het gebrek aan sex.
Voor beide wekte de hash ook een goede geile bui op, het wederzijdse verhaal over gebrek aan sex was de aanleiding om naar mijn huis te gaan.

Na een heerlijke sexbeurt en t gevoel dat t misschien wel eens iets zou kunnen gaan worden besloten we naar de woonkamer te gaan.
Daar werd ik echter geconfronteerd met de pijnlijke waarheid:
Er lagen nog steeds zo'n 30 vrouwelijke haarspeldjes op tafel en een vrouwlijke topje in de hoek van de bank.

gheghehehe dat was wel een mooie afgang!
Je kon ook gewoon zeggen dat dat je vrouwelijke, gevoelige kant was, had ze misschien nog wel ''lief'' gevonden ook
Die zoute stokjes...
pi_25888007
sommige zijn echt meesterlijk heb dubbelgelegen
Haleloeja
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:08:18 #259
110955 M1stig
altijd vaag en onduidelijk...
pi_25904416
waar blijft mijn fiesta 2.0 16V ST ???????
pi_25905262
eigenlijk niet echt veel sexblunders gehad tot nu toe

wel een keer dat we bezig waren ineens een nr van een of andere malloot hoeba-hoeba-hop-hop-hop op de achtergrond was te horen
pi_25905406
Heb er ook wel een:

De eerste keer gepijpt worden door me nieuwe vriendin en vervolgens zeggen dat je gaat komen.
Ze reageert niet en vervolgens spuit ik dus haar mondje vol,scheen ze ook lekker te vinden.
Ik schoot dus enorm in de lach,was wel een beetje lullig,vervolgens komt ze naar me toe en geeft met een enorme geile tongzoen,de rest kun je wel raden natuurlijk:
Ik met een mond vol zaad en zij met een droge opmerking,zo dan word het niet zo'n zooitje ook .

Heb echt in een deuk gelegen

Overigens respect voor de vrouwen die slikken en/of de man in hun mond laten klaarkomen .

Echt lekker vond ik het niet
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:40:00 #262
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_25934649
vroegueh......

Met vriendin in bed aant spelen en we hadden er ook een vibro bij.....lekker aan het neuken en bijna klaar..valt de vibro tussen de bedrand door op de houten vloer...en slaat aan!!!! Wij konden niet meer van het lachen....maar het was nog een heel geworstel om onder het bed te komen en de vibro maar resoneren op de houten vloer.....

Volgende dag vroegen de buren,bij wie we koffie dronken, wie er in godsnaam 's nachts om 23.30 nog met een klopboormachiene bezig was geweest...
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_25937391
Okee, mijn verhaal dan maar eens. Gister was ik op een kamp/weekend. Om de meisjes en jongens een beetje netjes te verdelen had de leiding 2 jongens op de meisjes slaapkamer gegooid. Waaronder ik dus… Nja, een meisje zat al gelijk met mij te flirten, en ja, voor ik het wist lagen we al te bekken… Oke, dus voorzichtig proberen verder te gaan, dat liet ze toe. (hand onder truitje enzow). vondt ze wel fijn enzow…. Nja, zo eventjes doorgegaan (5 of 10 minuten), daarna zei ze dat ze koppijn had (van de deo enzow had ik door heel de kamer gespoten ) Nja, paar uur later, (er was daar nog een meisje) toen de rest sliep, zette zei haar bed in het midden van de kamer. (ut was 2 uur snachts ofzow) zij zat de hele tijd naar mij te kijken en ik naar haar en onze hoofden kwamen steeds dichter bij mekaar en toen begonnen we dus te bekken enzow. nja, 2 minuten gedaan ofzow, en toen ze ze dat ze moe was… ik zo van “nog één slaapkusje”… ok, die duurde dan 0,5 sec. dus… volgende morgen riepen zo 2 van die begleiders mij of ik eventjes mee naar buiten wilde komen… blijkbaar vond een van de meisjes het toch niet zo leuk… nja, ik werd dus gekicked van dat weekend… ons pap en mam niet zo blij natuurlijk… mja, maar wat ik wel dom vondt, geen een van de meisjes stribbelde tegen ofzow of zei dat ze het niet wou, ze deden zelf goed mee… ok dan, jullie mogen gaan raden welk meisje mij eraan heeft genaaid… ik post binnenkort wel welke de goeie was…
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:58:48 #264
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25937621
Ik gok op meisje 1
Trouwens best wel stomme actie maarja...al had je nou rustig aan gedaan had je misschien wel meer kunnen doen en een leuker weekend gehad
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25938024
de eerste?
pi_25938062
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:58 schreef Tique het volgende:
Ik gok op meisje 1
Trouwens best wel stomme actie maarja...al had je nou rustig aan gedaan had je misschien wel meer kunnen doen en een leuker weekend gehad
neej, het was meisje 2

meisje 1 wilde volgens mij best veel, en nam eignelijk best vaak het initiatief
maja, ik met me stomme kop, met meisje 2.... nja, meisje 1 wilde best veel volgens mij... tja, jammer dat ik geen tijdmachine heb ofzow...

owjah, die broer van meisje 2 was ook op dat weekend :/ die zat mij daarna allemaal te bedreigen enzow, asshole dat het was.... want ik had dus helemaal niets verkeerd gedaan, ik heb niemand gedwongen...
pi_25938418
Leer eens spellen man. En post het anders in zoen-blunders "ofzow".

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_25938531
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:35 schreef LintuxCx het volgende:
Leer eens spellen man. En post het anders in zoen-blunders "ofzow".

ja baas

en ja, je moet ergens beginnen...

[ Bericht 14% gewijzigd door BMRS op 02-04-2005 22:21:20 ]
pi_25941116
* BMRS begint meisje 2 steeds meer te haten

ze deed wel goed mee opzich
ze moest mij gewoon niet ofzow
of ze durfde geen nee te zeggen

zoals hans teeuwen altijd zegt

ALLE WIJVEN ZIJN KUTHOEREEEEEE

maar dat geldt niet voor allemaal he..
  zondag 3 april 2005 @ 00:51:44 #270
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25945106
@LinTuxCx: houd je commentaar voor je? Het is gewoon een blunder en bekken hoort volgensmij ook gewoon onder sex hoor...

Vinnet overigens wel een k*tstreek van dat meisje. Dat is het probleem, meisjes worden makkelijker aangenomen als waarheidsprekend. Ik vind het wel absurd dat jij weggestuurd wordt, terwijl het meisje ook niet helemaal kuisch bezig was.

Maarja, shit happens... Soms meer, soms minder... Het is iig wel een blunder waar ik niet echt om kon lachen, noem het iig geen vermaak, vindt het meer lullig voor jou...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_25947804
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Komt me ook bekend voor, vooral dan die ene dat dat meisje zichzelf loopt te fotokopieren
haha! dies geweldig...wil je ook een kopietje
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  zondag 3 april 2005 @ 13:13:13 #272
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25951058
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:40 schreef lone_wolf het volgende:
vroegueh......

Met vriendin in bed aant spelen en we hadden er ook een vibro bij.....lekker aan het neuken en bijna klaar..valt de vibro tussen de bedrand door op de houten vloer...en slaat aan!!!! Wij konden niet meer van het lachen....maar het was nog een heel geworstel om onder het bed te komen en de vibro maar resoneren op de houten vloer.....

Volgende dag vroegen de buren,bij wie we koffie dronken, wie er in godsnaam 's nachts om 23.30 nog met een klopboormachiene bezig was geweest...
whehehehhe
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  zondag 3 april 2005 @ 13:14:44 #273
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25951099
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef BMRS het volgende:
Okee, mijn verhaal dan maar eens. Gister was ik op een kamp/weekend. Om de meisjes en jongens een beetje netjes te verdelen had de leiding 2 jongens op de meisjes slaapkamer gegooid. Waaronder ik dus… Nja, een meisje zat al gelijk met mij te flirten, en ja, voor ik het wist lagen we al te bekken… Oke, dus voorzichtig proberen verder te gaan, dat liet ze toe. (hand onder truitje enzow). vondt ze wel fijn enzow…. Nja, zo eventjes doorgegaan (5 of 10 minuten), daarna zei ze dat ze koppijn had (van de deo enzow had ik door heel de kamer gespoten ) Nja, paar uur later, (er was daar nog een meisje) toen de rest sliep, zette zei haar bed in het midden van de kamer. (ut was 2 uur snachts ofzow) zij zat de hele tijd naar mij te kijken en ik naar haar en onze hoofden kwamen steeds dichter bij mekaar en toen begonnen we dus te bekken enzow. nja, 2 minuten gedaan ofzow, en toen ze ze dat ze moe was… ik zo van “nog één slaapkusje”… ok, die duurde dan 0,5 sec. dus… volgende morgen riepen zo 2 van die begleiders mij of ik eventjes mee naar buiten wilde komen… blijkbaar vond een van de meisjes het toch niet zo leuk… nja, ik werd dus gekicked van dat weekend… ons pap en mam niet zo blij natuurlijk… mja, maar wat ik wel dom vondt, geen een van de meisjes stribbelde tegen ofzow of zei dat ze het niet wou, ze deden zelf goed mee… ok dan, jullie mogen gaan raden welk meisje mij eraan heeft genaaid… ik post binnenkort wel welke de goeie was…
stoer hoor
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_25951574
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:51 schreef DanielBo het volgende:
@LinTuxCx: houd je commentaar voor je? Het is gewoon een blunder en bekken hoort volgensmij ook gewoon onder sex hoor...

Vinnet overigens wel een k*tstreek van dat meisje. Dat is het probleem, meisjes worden makkelijker aangenomen als waarheidsprekend. Ik vind het wel absurd dat jij weggestuurd wordt, terwijl het meisje ook niet helemaal kuisch bezig was.

Maarja, shit happens... Soms meer, soms minder... Het is iig wel een blunder waar ik niet echt om kon lachen, noem het iig geen vermaak, vindt het meer lullig voor jou...
ja... is ook lullig... heb wel te horen gekregen dat ik 2e kans krijg enzow, maar wel bij een andere groep... (wtf, waarom een 2e kans, ik deed toch niets verkeerd)...
  zondag 3 april 2005 @ 17:21:55 #275
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25956668
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef BMRS het volgende:
verhaal
Verkapte check mij dikke player zijn post
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zondag 3 april 2005 @ 17:53:26 #276
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_25957568
enzow
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_25957832
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:47 schreef BMRS het volgende:
*Blaat
Conclusie: je kan niet zoenen

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2005 18:07:07 ]
  zondag 3 april 2005 @ 18:06:46 #278
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25957930
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Verkapte check mij dikke player zijn post
Nou.... eerder een kijk mij afgaan post
Die zoute stokjes...
pi_25958229
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:40 schreef lone_wolf het volgende:
vroegueh......

Met vriendin in bed aant spelen en we hadden er ook een vibro bij.....lekker aan het neuken en bijna klaar..valt de vibro tussen de bedrand door op de houten vloer...en slaat aan!!!! Wij konden niet meer van het lachen....maar het was nog een heel geworstel om onder het bed te komen en de vibro maar resoneren op de houten vloer.....

Volgende dag vroegen de buren,bij wie we koffie dronken, wie er in godsnaam 's nachts om 23.30 nog met een klopboormachiene bezig was geweest...
pi_25960749
@ BMRS

Je moet gewoon van mn zusje afblijven, viespeuk! enzo

ofzow...


pi_25961088
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef Chrishop het volgende:
Verkapte check mij dikke player zijn post
En dat op z'n zestiende al. Goed hè?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_25965801
ja zitten mooie verhalen bij!

Ik heb ook nog ff een tip, ben m trouwens al eerder tegengekomen, maar toch..
Koop een stevig bed! Ik was net bezig en opeens een verschrikkelijke buikschuiver naar beneden, waren de voorste 2 poten van mn bed afgebroken... Lekker is dat, en daar lig je dan midden in de nacht.. Nouja hebben we samen die andere 2 poten er ook maar onderuit gebroken en zijn we verder gegaan, waarmee we bezig waren..
  maandag 4 april 2005 @ 08:04:40 #283
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25970155
Volgensmij slapen jullie op houten bedden... Ik heb zelf nog "de daad" niet gedaan, maar ik denk dat het wel handig is als je een metalen bed hebt
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  maandag 4 april 2005 @ 09:57:07 #284
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_25971238
* Tique3 heeft daarom ook een bed met dikke stalen buizen
Mij bed moet af en toe 3 mensen tillen
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_25976077
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:04 schreef DanielBo het volgende:
Volgensmij slapen jullie op houten bedden... Ik heb zelf nog "de daad" niet gedaan, maar ik denk dat het wel handig is als je een metalen bed hebt
Slecht plan: kraaak piep &buig geluidjes zijn nog erger. Je weet hoe hard een schommel kan piepen? Nou zo hard gaat dat dan ongeveer .
  maandag 4 april 2005 @ 16:07:53 #286
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25979067
Zoals ik al zei, ik heb de daad nog nooit gedaan... ik lig alleen soms heel erg in een deuk bij sommige blunders
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_25979911
Wacht maar, jij bent ook aan de beurt straks;)
  maandag 4 april 2005 @ 18:19:30 #288
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_25981921
I know... maar ik ga van jullie fouten leren
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_25993384
Doe normaal tegen mij
pi_25996110
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:44 schreef Gelderland het volgende:

[..]

anders ga je eerst Nederlands leren ofsow
Nee, ofsow is lekker Nederlands!


**sorry oftopic**
pi_25996832
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:52 schreef Mazora het volgende:

[..]

Slecht plan: kraaak piep &buig geluidjes zijn nog erger. Je weet hoe hard een schommel kan piepen? Nou zo hard gaat dat dan ongeveer .
kan inderdaad (helaas!) een heleboel lawaai maken
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:07:47 #292
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_25996872
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee, ofsow is lekker Nederlands!


**sorry oftopic**
Jij bent echt dom als je niet merkt dat dat sarcastisch was bedoeld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_25997122
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent echt dom als je niet merkt dat dat sarcastisch was bedoeld.
Nee, ben alleen blonT
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:17:53 #294
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_25997154
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee, ben alleen blonT
Fix het & denk daarna over wat je schreef
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:54:14 #295
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26007660
kap dat gezeur en post je blunders

en nee, ik heb er geen om te delen
patat ftw :)
pi_26011660
Hierdan een blunder van mij, beter gezegd van mijn schatje.

We waren een hele dag al in een geile bui.
Waren we 's avonds een snackie aan het bakken, kwam mijn vrouw met een frikandel in de knijper de kamer binnen, waarop ze vroeg of ik een frikandel wilde.

Mijn antwoord natuurlijk, of zij mijn frikandel wilde, wat ze volmondig met ja beantwoorde.
Ik dus dat ding uit mijn broek, en mijn vrouw pakte hem met de knijper. Ze was alleen vergeten dat die knijper net nog in vet van 180 graden had gezeten.
Resultaat, aan weerszijde van mijn "frikandel" een afdruk van de tang, en bijna 2 weken niet geneukt.
pi_26012191
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:25 schreef patrickt35 het volgende:
Hierdan een blunder van mij, beter gezegd van mijn schatje.

We waren een hele dag al in een geile bui.
Waren we 's avonds een snackie aan het bakken, kwam mijn vrouw met een frikandel in de knijper de kamer binnen, waarop ze vroeg of ik een frikandel wilde.

Mijn antwoord natuurlijk, of zij mijn frikandel wilde, wat ze volmondig met ja beantwoorde.
Ik dus dat ding uit mijn broek, en mijn vrouw pakte hem met de knijper. Ze was alleen vergeten dat die knijper net nog in vet van 180 graden had gezeten.
Resultaat, aan weerszijde van mijn "frikandel" een afdruk van de tang, en bijna 2 weken niet geneukt.
Bwuahahahahaha!!!!!
  woensdag 6 april 2005 @ 00:54:48 #298
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26013540
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:25 schreef patrickt35 het volgende:
Hierdan een blunder van mij, beter gezegd van mijn schatje.

...
Jouw suggestie liep dus uit op een sisser? toch maar gewoon frikadel gegeten?
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_26013659
mauhahahahahah looool doet wel auw zeker ?
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26013709
Zeker die keer zonder mayoinnaise
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26014054
en vol
Live it!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')