We moeten ook nog kijken hoe we de meeste mensen mee kunnen krijgen die mee willen, en hoe we dan zo lang mogelijk voor zo min mogelijk geld kunnen gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Paspoort heb je nodig toch als je naar een land buiten Europa gaat?én je paspoort moet nog minimaal een half jaar geldig zijn
*aanmeld*![]()
Dat wordt wel sparen... dus eigenlijk: *vooralsnog aanmeld*
of jaag ik juist potentiele medereizigers weg?
Okay dan!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga mee!!!! Jaaaaaaaaaa!!!!!!!![]()
![]()
same here... maar ook namens mij heel veel plezier als jullie gaan, en natuurlijk uitgebreid verslag doen he ! Eventueel vanaf de plaats des onheilsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wens jullie veel plezieer!
Ik ga het sowieso niet halen met mn budgetje..
De smeuiigste roddels blijven - volgens goed gebruik - bij de deelnemersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef creno het volgende:
same here... maar ook namens mij heel veel plezier als jullie gaan, en natuurlijk uitgebreid verslag doen he ! Eventueel vanaf de plaats des onheils![]()
*happy-pil geef*quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:15 schreef error het volgende:
Ik vind het wel een beetje ver vliegen.
Ik houd niet zo van vliegen
Is dat een aanmelding?quote:
aha! een twijfelkontje dus!quote:
En jij hoeft minder ver te vliegen dan wij! toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:15 schreef error het volgende:
Ik vind het wel een beetje ver vliegen.
Ik houd niet zo van vliegen
Als je vanaf nu helemaal niks meer uitgeeft, dan moet het lukken!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:57 schreef Cazman het volgende:
Gast, ik ben student die leeft van een schammele 150 euro in de maand. Ik ga niet maar Joost wel, Alleen weet ie het niet hoe hij het moet betalen.
![]()
![]()
We willen het goedkoop houden, maar we zullen er eens een poll op los gooien de komende dagen. Zien wat de mensen die geinteresseerd zijn bereid zijn om te betalenquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:duurdste
Ik ga voor Beacon!Is heeeelll ietsje duurder maar dan kan ik uit ervaring zeggen dat het een erg goed hotel is, en heeelll centraal (als je in normaal tempo wiz-ard-dra-gon zegt als je voor de deur staat en tegelijk wegloopt, sta je al op het metro-perron en 5 min later loop je op 42nd street). Naja, dat zeg ik dan he.... voor de rest is het wat mij betreft een gok. Oh ik was trouwens 825 euro kwijt 2 jr terug, dus dat klopt dan wel.
Dan boek jij maar voor jezelfquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:05 schreef G_E het volgende:
Ik ga toch niet in een 2 sterren hotel slapen!.
Ow... ja.... dat zijn drie wintersportenquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We willen het goedkoop houden, maar we zullen er eens een poll op los gooien de komende dagen. Zien wat de mensen die geinteresseerd zijn bereid zijn om te betalen
Grof gerekend: 790 + 70 (luchthaven belasting) + 50 (rest) = 910 euro voor vlucht en verblijf... beetje veel
Voor dat geld krijg je natuurlijk wél een WERELD-VAKANTIE waar nog lang over gesproken gaat worden!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Ow... ja.... dat zijn drie wintersporten![]()
Weet je wat, qua gelddingen laat ik de boel aan jullie overik hou m'n mond maar!
En ik neem een boekhouder voor het geval dát
Het gaat in de pijplijn. Zou inderdaad wel leuk zijn om gelijkertijd in NYC te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie nou zorgen dat de 12e 13e en 14e Aug in die meet-vakantie van jullie vallen dan ben ik d'r ook bij, bij de aanmeldingen
Hotelletje nr 6, bel maar aan
quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie nou zorgen dat de 12e 13e en 14e Aug in die meet-vakantie van jullie vallen dan ben ik d'r ook bij, bij de aanmeldingen
"... ca 100 m van het bekende warenhuis Macy's..."quote:Hotelletje nr 6, bel maar aan
Ik denk dat het misschien een uurtje scheelt, maar niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En jij hoeft minder ver te vliegen dan wij! toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | A: B: C: ---- ---- ---- 1 x 2p-kamer (pp) 457 443 443 4 extra nachten 208 180 180 toeslag hotel 0 0 0 luchthaven belasting 60 60 60 (pag 18 onderaan, 2e alinea) toeslag vliegtuig 114 114 0 (pag 18 onderaan, 2e alinea) --------------------- ---- + ---- + ---- + 839 797 683 transfer hotel/lhv 28 28 28 (pag 14 linksbovenaan) metropas voor 7 dagen 21 21 21 (pag 14 linksbovenaan) --------------------- ---- + ---- + ---- + totaal: 888 846 732 |
Je mag natuurlijk ook via MSN of email melden dat je geen geld hebt om die twee te ontmoetenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh jeedas wel dé ultieme test he
daar vraag je ons wat!
Och, als we ervoor kiezen om die goedkope optie C te nemen, dan moet ze niet huilen, want ZIJ hebben dan gewoon te snel geboektquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
hahaha nou-nou-nou-nou....... je stelt iedereen voor een dilemmamaar ik baal altijd stevig als ik ergens ben en dat het dan een paar dagen later 140 euro goedkoper is....
Maar wat kun je winnen hier dan trouwens hey?
Ja! en Ang3l en Pup vermaken zich zonder ons vast ook welquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Och, als we ervoor kiezen om die goedkope optie C te nemen, dan moet ze niet huilen, want ZIJ hebben dan gewoon te snel geboekt. Voor 156 euro kun je best veel leuke dingen doen in NY!
Zij zijn er drie dagen, wij zevenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
idd, denk niet dat ze de hele week met "ons" mee lopen he?Ik bedoel, dat wordt dan wel een heeeeellll duur kopje koffie
Kun je in ieder geval niet zeggen dat we ons best niet hebben gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Optie A is zelfde tijd en zelfde hotel als wij
wie weet...quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:31 schreef Sai het volgende:
Ik ben er toevallig eind juli dus mocht er overloop zijn dan kom ik wel even langs,.
met een pimp-bak door New York cruisen?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met een pimp-bak door New York cruisen?
armpje noncha uit het raam, roze fuzzie dobbelsteentjes aan de achteruitkijkspiegel, 50 cents uit de speaker.. je weet wel.. chillllll![]()
dus ik boek die bak vet hard, toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met een pimp-bak door New York cruisen?
armpje noncha uit het raam, roze fuzzie dobbelsteentjes aan de achteruitkijkspiegel, 50 cents uit de speaker.. je weet wel.. chillllll![]()
...komt die scotoe met z'n neppe patta's.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
dus ik boek die bak vet hard, toch?
Dank voor de info XMN8Rquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:04 schreef XMN8R het volgende:
Whow! Ik heb een leuke NYC-reeks gevonden in TRAVEL met een hoop interressante info over New York!
New York City Part I
New York City Part II
New York City Part III
New York City Part IV
New York City Part V
New York City Part VI
New York City Part VII
New York City Part VIII
New York City Part IX
New York City Part X
New York City Part XI (laatste, meest recente topic)
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef XMN8R het volgende:
UPDATE !!
Ik heb nog eens door de Holland International-folder zitten bladeren... hieronder drie rekenvoorbeelden.
Ik ben uitgegaan van vliegen met Delta (scheelt maar 2 euro met Continental), en kolom B (01-07 / 04-09) voor het hotel.
De hoogseizoen-toeslag bij Delta is van kracht van 13-06 / 24-08, daarom ga ik bij optie C uit van vertrek op 25-08. Dit is de goedkoopste periode: ná de hoogseizoen-toeslag voor het vliegtuig en vóór de iets duurdere hotel-periode vanaf 05-09 in kolom C.
Bij A en B zijn we gelijk met Stephan & Tim (S&T) in New York, maar dan moeten we een hoogseizoen-toeslag betalen (zie pag 18 onderaan).
Bij C gaan we twee weken later (dus niet gelijk met S&T), maar dan hoeven we voor het vliegtuig geen hoogseizoen-toeslag te betalen.
A = zelfde hotel als S&T (nr 6 - Pennsylvania).. periode 10-08 / 16-08 (17-08 aankomst schiphol)
B = ander hotel als S&T (nr 2 - Da Vinci)........... periode 10-08 / 16/08 (17-08 aankomst schiphol)
C = niet gelijk met S&T, hotel nr 2 - Da Vinci..... periode 25-08 / 31-08 (01-09 aankomst schiphol)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | A: B: C: ---- ---- ---- 1 x 2p-kamer (pp) 457 443 443 4 extra nachten 208 180 180 toeslag hotel 0 0 0 luchthaven belasting 60 60 60 (pag 18 onderaan, 2e alinea) toeslag vliegtuig 114 114 0 (pag 18 onderaan, 2e alinea) --------------------- ---- + ---- + ---- + 839 797 683 transfer hotel/lhv 28 28 28 (pag 14 linksbovenaan) metropas voor 7 dagen 21 21 21 (pag 14 linksbovenaan) --------------------- ---- + ---- + ---- + totaal: 888 846 732 |
Dat hoorde ik andere mensen ook al zeggen ja..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Het is voor mij ook een droom om daar naartoe te gaan, maar ... don't take this the wrong way ..... ik vind een meet met mensen die ik van internet ken nog tot daar aan toe. Maar om er nou een hele week mee op vakantie te gaan in Amerika.... nehNo offense, niets persoonlijks, maar vind dat toch meer iets voor m'n IRL vrienden of vriendje en niet mensen die ik spreek op internet en amper daarbuiten.
Dat bedoel ik dus... maar kreeg ik m'n vrienden ook maar zover..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Dagen bakken vind ik ook boring.
Ik verveel me altijd al na een uur, ook al heb ik een goed boek bij me.
Bakken kan ik ook in scheveningen, noordwijk ofzelfs E3 en aquabest.
Hoef ik niet voor op vakantie.
10 dagen lang?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:30 schreef Doffy het volgende:
't schijnt dat je heel goed kan cruisen in Central Park... stelletje travelling homo's![]()
Ik zit liever op een zonnig eiland onder een palmboom een kokosnoot leeg te drinken, met een goed boek in m'n handen en mijn zeilbootje voor anker in de baai...
inderdaad!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:21 schreef xman het volgende:
10 dagen lang?
Dat kan ook als je oud bent!
Nee hoor, want dan trillen die kokosnoten uit je klauwen. Probeer jij maar eens met Parkinson zo'n noot vast te houden. Barbaar!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:21 schreef xman het volgende:
10 dagen lang?
Dat kan ook als je oud bent!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan trillen die kokosnoten uit je klauwen. Probeer jij maar eens met Parkinson zo'n noot vast te houden. Barbaar!![]()
En oh ja, ik kom niet
hoera! Waxxer heeft kaarten voor U2!quote:
Zullen wij dan samen zo'n meet organiseren? Ben ik helemaal voor in.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:30 schreef Doffy het volgende:
't schijnt dat je heel goed kan cruisen in Central Park... stelletje travelling homo's![]()
Ik zit liever op een zonnig eiland onder een palmboom een kokosnoot leeg te drinken, met een goed boek in m'n handen en mijn zeilbootje voor anker in de baai...
Berlijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:19 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan NIET naar new york. Kheb gewoon onverwachte kosten (oa. een Berlijn-trip)
Hehe volgens mij ga ik ze allemaal zien (behalve de gayscene). Tis een "studie"-tripje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Berlijn
Zoologischer Garten, Unterde den Linden, Brandenburger Tor, de gayscene, Kurfurstendam, KDW
Het wordt inderdaad wel tijd dat Waxxer, Andyvie en Xman (en evt. onvermelde twijfelkontjes) laten weten of ze meegaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Gaat er nou nog iemand met ons mee?
Je moet nu beslissen zegmaar, anders euhm.. heb je pech!
Klinkt dat heel bot?
waarvan acte, jij lurker jij!quote:
Okquote:
Hoe krijg ik dit ding uit mijn MyAT dan?quote:waarom staat dit topic dan nog steeds in je MyAT, Bookmarks en/of HotTopic?
Door mee te gaan naar NY. Daar zit een winkeltje waar ze dat voor je regelenquote:
annuleringsverzekeringquote:Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef Vlarp het volgende:
Goed, je hebt nog 3 weken om na te denken of je mee wilt. Heb je daarna nog niet besloten dan kun je helaas niet meer mee. Vlak voor de deadline informeren we je nog wel verder
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:23 schreef Doffy het volgende:
Er zijn in ieder geval mensen die echt niet gaan
XMN8R en Ik gaan sowieso.. hebben we al besloten, toch XMN8R?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Zijn er al mensne die echt definitief gaan, of ligt dat aan de opkomst?
Vanaf 28 oktober of zoiets pas begreep ikquote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
damn, dit is wel ubercool![]()
Maar je hebt wel een visum nodig voor de VS vandaag de dag
ja!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R en Ik gaan sowieso.. hebben we al besloten, toch XMN8R?
ha, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanaf 28 oktober of zoiets pas begreep ik
edit: In de telegraaf
Vlarp, XMN8R, ik, Wiz, Ryan_R, Jerruh, Markie-Mark, Petre86, Blond19, Creno, Wonderer, Ramses_Shaffy (of hoe heet'ie ook alweerquote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie aan iemands MSN-naam dat er geboekt is!
Wie gaan er allemaal?
Ik ga niet hoor! Heb de doekoes er niet voor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vlarp, XMN8R, ik, Wiz, Ryan_R, Jerruh, Markie-Mark, Petre86, Blond19, Creno, Wonderer, Ramses_Shaffy (of hoe heet'ie ook alweer), G_E (hij tipte het *****-hotel
), CDP, Cybart, Xman en Weemz.
sssssssshhhh....quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor! Heb de doekoes er niet voor.![]()
Oh ja..nu weet ik het weer!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssssssshhhh....
Jawel joh, dat hadden we toch ff allemaal geregeld en alles?We gaan BIJNA állemaal!
Uhuhquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssssssshhhh....
Jawel joh, dat hadden we toch ff allemaal geregeld en alles?We gaan BIJNA állemaal!
Allemaal? En waarom sta ik dan niet in dat lijstje?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
sssssssshhhh....
Wij gingen toch een zeilmeet doen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Allemaal? En waarom sta ik dan niet in dat lijstje?! [afbeelding]
Wie zegt er dan dat je moet ontspannen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ontspan niet met zeilboten in de buurt
Mijn hoge bloeddruk?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Twoflower het volgende:
Wie zegt er dan dat je moet ontspannen?
Organiseren is vooraf, het doen en uitvoeren wordt dan idd gedaan, voor de groepsvormingquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef Erick1985 het volgende:
En wordt er dan een gangbang georganiseerd daar in New York?
Ze mag eerst wel eens terugbellenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:49 schreef Blubberzwijn het volgende:ern
we moeten haar nog op een ijsje trakteren
Nope, MUUS gaat niet meequote:Op woensdag 27 april 2005 17:06 schreef Waxxer het volgende:
het is dus een ZE
hmmz...........
En haar nick rijmt op de Achterhoekse dialectvorm van huis?
't is Aart, m'n beste vriendquote:Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik zat ook al te denken!!![]()
Ik hááát anoniempjes!!!!
Aww, hoe heerlijk veiligquote:
JAAAA !!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef XMN8R het volgende:
Ze mag eerst wel eens terugbellen, voordat ze een ijsje krijgt.
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik ergsn iets leuks verstoppen dat jullie dat dan moeten zoeken of zo? Ik ben er nl eerder. dat ik dan het empire state building verstop, en dat jullie dan een foto puzzle toch moeten doen
Vooral doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik ergsn iets leuks verstoppen dat jullie dat dan moeten zoeken of zo? Ik ben er nl eerder. dat ik dan het empire state building verstop, en dat jullie dan een foto puzzle toch moeten doen
Zoiets dacht ik ook alquote:Op zondag 1 mei 2005 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vooral doen![]()
Amerikanen zijn altijd erg blij met verdachte alleengelaten pakketjes
Ik lieg wel dan..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Er komt toch ook een nieuwe wet dat homo's eerst een hiv-test moeten doen voor ze het land in mogen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lieg wel dan..
I'm fucking straight, so don't mess with me yo! My girl is working her ass off right now to keep things together..
Ik weet zeker dat ze je zullen geloven Vlarpquote:Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lieg wel dan..
I'm fucking straight, so don't mess with me yo! My girl is working her ass off right now to keep things together..
Komt dat in je paspoort dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Er komt toch ook een nieuwe wet dat homo's eerst een hiv-test moeten doen voor ze het land in mogen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lieg wel dan..
In wiens AT-list heb jij zitten loeren?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:21 schreef creno het volgende:
HAVE FUN NY-gangers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |