abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24633565
en hier verder.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24633597
tis toch wat he, zo'n arme vrouw, van der tasje beroofd, ze deed nooit iets verkeerds, tis een voorbeeld voor onze normen en waarden.
Hulde arm vrouwtje, heb je je tassie alweer terug?
pi_24633600
-weg-

[ Bericht 53% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 02:25:49 ]
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:46:26 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633621
fijn dat dit topic gewoon doorgaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24633644
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat bedoel je

[ Bericht 18% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 02:25:56 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:51:15 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633674
ot ik denk dat de vader vooral gek werd door het zien dat zijn zoon een dief was dan dat hij er niet meer uitzag en niet meer was. schaamte is erger in die gemeenschap dan jusitiele ongenoegens.
pi_24633706
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
ot ik denk dat de vader vooral gek werd door het zien dat zijn zoon een dief was dan dat hij er niet meer uitzag en niet meer was. schaamte is erger in die gemeenschap dan jusitiele ongenoegens.
Maar ja ik zou me ook kapotschamen als mijn landgenoten zich zo massaal gedroegen dus van die kant kan ik het wel begrijpen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:55:05 #8
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24633713
Mocht je ideeen willen om in het vervolg zelf ook zo'n tasjesdief tegen te houden dan kan je in dit topic kijken :

[paint] help de tasjes dief te stoppen
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_24633724
quote:
Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
Hier gingen mijn haren wel even van overeind staan. Het zegt meteen hoe ze denken over criminaliteit.
Duidelijk geval van een cultuurkloof of is het toch de oude bekende slachtofferrol waar bepaalde groepen graag gebruik van maken.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:57:57 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633733
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar ja ik zou me ook kapotschamen als mijn landgenoten zich zo massaal gedroegen dus van die kant kan ik het wel begrijpen.
ik ook. zeker als het de vader is die straks in zijn moskee moet toegeven dat zijn zoon bij een dievenbende zat. dus waarschijnlijk zal de imaam en plein public zeggen "allah heeft het zo gewild". netzoals die ouders in eindhoven die, nadat hun zoon een man met zijn helm doodsloeg die het opnam voor een oudere vrouw, zeiden dat allah het zo gewild heeft. branden in de hel zal ie.
  woensdag 19 januari 2005 @ 02:36:07 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24634060
ok hij is weer open. ik denk nog steeds dat het voorval een goed voorbeeld is voor een boevengilde dat alleen maar de taal van geweld kent.
pi_24634087
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk
Ik denk laat ik maar niks meer zeggen....
  woensdag 19 januari 2005 @ 06:17:01 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24634807
Wel grappig dat die dader Ali B heet
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 19 januari 2005 @ 06:26:53 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24634836
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 06:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel grappig dat die dader Ali B heet
is kort voor ali brandenzalie.
  woensdag 19 januari 2005 @ 06:38:13 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24634864
Het spijt me, maar ik heb niet het kleinste greinte medelijden met het dodelijke slchtoffer......
Ik heb wel medelijden met de vrouw die nu ten onrechte van moord wordt beschuldigd.... We leven een beetje in de omgekeerde wereld hier.

Toen ik die buurtbewoners op tv zag kreeg ik echt kotsneigingen... Ach en wee, die Ali was zo'n lieve jongen, die zou zoiets noooooit doen. Nee maar het wel is een gore recidivist met een strafblad van hier tot Tokio.... Nee, echt een lieve jongen.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24635182
quote:
Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
Twee banen hè? Eén als tasjesdief en de ander als roofovervaller? En zijn toekomstplan was een bank overvallen? Hartje van goud inderdaad, wat een schatje.
pi_24635188
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 06:38 schreef buzzer het volgende:
Het spijt me, maar ik heb niet het kleinste greinte medelijden met het dodelijke slchtoffer......
Ik heb wel medelijden met de vrouw die nu ten onrechte van moord wordt beschuldigd.... We leven een beetje in de omgekeerde wereld hier.

Toen ik die buurtbewoners op tv zag kreeg ik echt kotsneigingen... Ach en wee, die Ali was zo'n lieve jongen, die zou zoiets noooooit doen. Nee maar het wel is een gore recidivist met een strafblad van hier tot Tokio.... Nee, echt een lieve jongen.....
Recidivist?
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:12:49 #18
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24635235
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:05 schreef Toeps het volgende:

Twee banen hè? Eén als tasjesdief en de ander als roofovervaller? En zijn toekomstplan was een bank overvallen? Hartje van goud inderdaad, wat een schatje.
Enne... een soldaat?
Van de ongelovigen stelen zien sommigen blijkbaar als een oorlog
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:18:01 #19
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_24635280
Ow, dit is echt bizar... het schijnt om Ali B te gaan. Damn dan ben je zo'n succesvol artiest en dan ga je nog tasjes stelen.

Quote uit de volkskrant site:
quote:
AMSTERDAM - Dertig mensen hebben dinsdagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost een spontane herdenking gehouden rondom de plek waar maandag de 19-jarige Ali B. om het leven kwam. Onder leiding van een imam spraken vrienden en buurtbewoners een gebed uit voor de overledene. Ook legden ze bloemen en staken ze kaarsen aan.

Bij de herdenking waren Marokkaanse buurtvaders aanwezig om eventuele rellen te voorkomen.

Ali B. overleed nadat hij met een scooter klem kwam te zitten tussen een boom en de auto van een 43-jarige vrouw. Ze reed Ali en een vriend achterna nadat zij haar tas uit haar auto hadden gegrist. Justitie onderzoekt of de vrouw Ali B. met opzet heeft overreden of dat sprake was van een ongeval.
pi_24635305
Ach in bepaalde kringen kijkt men niet op van een aantekening op je strafblad meer of minder. Verschil in zogenaamde waarden. En je kan ook best een hele aardige gozer zijn terwijl je een flink strafblad opbouwt.

Verder weet ik ook niet of die vrouw die jongen expres heeft doodgereden of niet. Maar mijn zegen heeft ze. Als ik achter het stuur had gezeten had ik ze zeker geprobeerd omver te rijden en was ik er daarna lekker vandoor gegaan. Dood? Mij toch een rotzorg.

Als je de voor de hand liggende consequenties van je daden niet kunt accepteren is dat een beetje zwakjes. En in dit soort gevallen moet je toch wel kunnen inzien dat je een keer iemand tegen komt die je zal aanpakken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_24635317
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]
Recidivist?
Ehh iemand die steeds zijn misdrijven opnieuw pleegt? A.k.a. draaideurcrimineel
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24635323
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:18 schreef IntroV het volgende:
Ow, dit is echt bizar... het schijnt om Ali B te gaan. Damn dan ben je zo'n succesvol artiest en dan ga je nog tasjes stelen.

Quote uit de volkskrant site:
[..]
Er zijn meer Marokkanen die Ali heten.
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:26:38 #23
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24635336
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hier gingen mijn haren wel even van overeind staan. Het zegt meteen hoe ze denken over criminaliteit.
Duidelijk geval van een cultuurkloof of is het toch de oude bekende slachtofferrol waar bepaalde groepen graag gebruik van maken.
Waar baseer je op dat dit een cultuurkloof is? Want ik neem aan dat je het nu niet over de straatschoffiescultuur hebt, maar over de Marokkaanse...
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef KreKkeR het volgende:
Mja, soort zoekt soort, dus grote kans dat de vrienden van die jongen weinig beter zijn dan hij. Ik hecht dus ook weinig waarde aan hun uitspraken over eerlijkheid.
Waarom zou het perse cultuur zijn wanneer een stel vrienden van een crimeel positief over hem praten? Of denk je dat elke Marokkaan zo denkt over deze jongen?
Krekker is de bom!
pi_24635455
quote:
Automobilist omgekomen tijdens achtervolging

Uitgegeven: 19 januari 2005 07:02

SITTARD - Een nog onbekende automobilist is in de nacht van dinsdag op woensdag in Sittard om het leven gekomen tijdens een achtervolging door de Duitse en Nederlandse politie. Dat heeft de Duitse politie woendagmorgen vroeg bevestigd.

De automobilist negeerde in het Duitse Saeffelen, niet ver van Sittard, een stopteken van de politie. Die zette daarop de achtervolging in tot in Sittard toe. Daar raakte de auto van de weg en kwam terecht in een beek bij de Sportcentrumlaan.

De identiteit van de chauffeur is nog niet bekend. De Duitse politie in Heinsberg wil niets over de achtervolging zeggen. Het stoffelijk overschot is volgens de Nederlandse politie overgebracht naar een ziekenhuis voor verder onderzoek.
Kan er voor deze man ook een stille tocht worden geregeld, ajb?

Het was namelijk vast een hele lieve man, deed nooit iemand kwaad, harde werker etc.
En mocht hij toch iets op zijn kerfstok gehad hebben, had hij het toch zeker niet verdiend om de dood in gejaagd te worden .
Eigen rechter spelen kan niet, daar heb je de poli... oh wacht
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24635483
Mmmmz...
Zal ik een website oprichten voor hem en kan iemand dan een girorekening ter beschikking stellen waar geld voor begrafenis op gestort kan worden?
pi_24635518
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

hard werkende jongen met 2 banen, dat geloof ik best

tasjesdief en winkelovervaller.

die herdenking was overigens niet georganiseerd door familie en die waren dan ook niet aanwezig.
pi_24635535
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:48 schreef milagro het volgende:

[..]

die herdenking was overigens niet georganiseerd door familie en die waren dan ook niet aanwezig.
Maakt dat wat uit? Het tekent de sfeer binnen bepaalde bevolkingsgroepen dat er voor een bewezen misdadiger gewoon dit soort openbare herdenkingen gehouden worden. Als het mijn kennis, vriend, broer was zou ik me doodschamen dat ik hem kende en zeker mijn snufferd niet laten zien op zo'n hypocriete bijeenkomst.
pi_24635583
En straks gaan ze die mevrouw lastig vallen terwijl zij eigenlijk het slachtoffer is van een stel van die kut jongeren (van welke nationaliteit dan ook) die zo nodig moeten stelen.....blijf met je gore poten van andermans spullen.
Kan er niet mee zitten dat dit gebeurd is en ik hoop dat die vrouw word vrijgesproken, laat dit een les zijn.

Ik ga er hier natuurlijk vanuit dat die vrouw dit niet bewust heeft gedaan....
bla bla bla......
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:59:40 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24635633
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Recidivist?
Hij moest afgelopen week voor de rechtbank verschijnen in verband met een geweldadige overval...
Een recidivist dus
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24635640
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:49 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Het tekent de sfeer binnen bepaalde bevolkingsgroepen dat er voor een bewezen misdadiger gewoon dit soort openbare herdenkingen gehouden worden. Als het mijn kennis, vriend, broer was zou ik me doodschamen dat ik hem kende en zeker mijn snufferd niet laten zien op zo'n hypocriete bijeenkomst.
Dat maakt zeker uit.
Het geeft aan dat Ali een hele hoop vrienden had.
Ali was een soldaat!
En die vrienden zullen ws op dezelfde manier aan hun geld komen.
Zijn vrienden zijn soldaten!
pi_24635665
Rockstar wil geloof ik de nieuwe San andreas in nederland annuleren en GTA Amsterdam Oost uit brengen.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_24635702
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef milagro het volgende:

[..]
Ali was een soldaat!
Zijn vrienden zijn soldaten!
Zullen we onze krijgsmacht niet in verband brengen met een ordinaire jatterd?
pi_24635762
Waarom zjin er eigenlijk twijfels over de vraag of die mevrouw vervolgd gaat worden?
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:13:29 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24635793
Ik had dit bericht alleen qua headlines gevolgd, maar een schaamtevolle glimlach kwam op mijn gezicht toen ik een foto van de herdenking in de krant zag:

In Waxinelichtjes op straat: ALI

en verder allemaal mannen in jurken er om heen

het enige wat ik dacht was: Ja, er zou voor de verandering een keer "KEES" ofzo staan
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:20:19 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24635890
Dat er nog maar veel stelende Ali's mogen volgen
Hirshi Ali zou het zo gewild hebben!
pi_24636048
Het komt er eigenlijk op neer dat de niet-criminele eerzame burger zich moet verdiepen in de leer van de criminelen-psychologie.
D.w.z.: wanneer mag je er als eerzaam burger vanuit gaan de crimineel het uitsluitend op je materiële zaken gemunt heeft of dat er nog een Theo van Gogh-behandeling achteraan komt.
Het is best mogelijk dat een wegrennende dief zich omdraait en alsnog de beroofde burger naar het leven staat.

Er wordt in het Nederlands rechtssysteem totaal geen rekening gehouden met het feit dat in dergelijke omstandigheden een normaal burger weleens psychologisch zodanig een klap heeft gekregen dat haar/zijn gedrag misschien niet geheel overeenkomt met wat men zou hebben moeten doen volgens een rapportje van een 2-uur lange brainstorm-meeting van een dozijn juridische muggenzifters.

Uiteindelijk moeten we concluderen dat het een betreurenswaardige samenloop van omstandigheden is geweest.

Dus is degene die deze betreurenswaardige samenloop van omstandigheden in werking heeft gezet verantwoordelijk voor de gevolgen. En dat is niet de automobiliste.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_24636094
en ik had gelijk dat het een marokkaan was. zal wel zeker toeval zijn want kom op zeg de marokkaanse/turkse (de moslims ervan) gemeenschap zijn geen probleemgroep met integratieproblemen. al die gevallen die voorkomen zijn op toeval berust.

donderdag drinken we gezellig een glas bier op de dood van een CRIMINEEL.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:39:15 #38
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_24636143
En uiteraard zijn wij weer hypocriet bezig, want als het een Marokkaanse dader was geweest en een autochtone tasjesdief dan hadden wij schande gesproken

"Voor een tasjesroof hoef je toch niet iemand te vermoorden" wordt er dan gezegd....

Laten we het eens omdraaien. Als IK de tas van een Marokkaan op een scooter had gejat, dan was ik nu dood geweest. Dan was een hele groep me achterna gekomen en op me gesprongen en als een hond afgemaakt, net als Anja. En dan was het mijn eigen schuld geweest.

Maar goed, forums van Maroc enzo lezen is een goeie eye opener. Een deel van de Marokkaanse gemeensschap ziet tasjesroven als kattekwaad. Ik trok vroeger belletje; zij doen aan roofovervalletjes. Een volledig gebrek aan enig normbesef. Zij leven in een compleet andere wereld waarin iedereen de schuldige is behalve henzelf. Daar valt niet mee te discussieren helaas. Het referentiekader is te verschillend
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_24636311
wat wel weer jammer is dat er ook genoeg mensen met een islamitisch uiterlijk zijn en geen moslim maar er wel voor worden aangezien. meestal zijn dit ook goed ontwikkelde mensen die goed geintegreerd zijn en hun geloof (al dan niet moslim) net zo beleiden als een standaard nederlander.
deze mensen worden ook iedere keer raar aangekeken en balen daar stevig van.

een relatief grote groep verpest het voor een kleine groep geintegreerde (arabisch) uiterlijk hebbende mensen.

daarnaast als ik lees dat de marrokaanse gemeenschap dit een lief jongetje vind dan moeten ze eens snel beginnen met het terugsturen van die mensen naar eigen land. het is nu onderhand wel duidelijk dat de grootste groep nederlanders haat, onze waarden en normen, onze way of life.
die eikels moeten dan maar terug gaan naar hun geiten in het thuisland want daar is toch alles beter.
als er een landelijke aktie komt om de beste advocaten in te huren voor de vrouw in kwestie dan zal ik voor eerst in mijn leven eens echt gaan doneren .....

edit>>> heb ook eens beetje zitten kijken op CBS. nederland is multi-culti met veel soorten afkomst. als je dan de misdaadcijfers erbij pakt is het aandeel van turken en marokkanen relatief gezien veel hoger dan de rest van de groeperingen binnen nederland. het argument dat de media dit opblaast, berust zeker op feiten!!!!
pi_24636347
Misschien is het reeds genoemd maar de dader Ali Boep is maandag nog voor de rechtbank geweest voor een gewapend overval op een xenos filiaal in Amsterdam.

Hij heeft dus dik en dubbel de doodstraf verdient. Moet je nagaan. De xenos is een winkel waar onze moeders en zusjes hun prularia halen om de vensterbank te versieren. Sta je daar dan met een stalen killer om de centjes af te pakken van meisjes die volgens de arbeidswet nog net mogen werken

Moet je nagaan dezelfde dag nog nadat deze kut Marokkaan voor de rechter is geweest pleegt hij een overval op de vrouw met de dood als gevolg.

F* him.

[ Bericht 11% gewijzigd door stormW op 19-01-2005 09:58:19 ]
pi_24636404
Dit is geen toevallige samenloop van omstandigheden,
Maar een gelukkige samenloop.
Het ging niet express, toch heb ik geen greintje medenlijden met die tasjes dief.
Als die gewoon lekker thuis voor de buis zat ipv de straat onveilig maken had die nu nog geleefd.
Juist de kleine criminaliteit is de oorzaak van de verharding in de samenleving, dus grof gezegt is hij gewoon schuldig aan zijn eigen dood.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 januari 2005 @ 09:56:42 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24636411
Gisteravond op RTL4 vertelden ze dat Ali dezelfde morgen voor de rechtbank was verschenen in verband met die gewapende overval.

Vlak daarna kwam een vriendje van Ali in beeld. Hij verklaarde dat hij er niks van geloofde dat Ali een tasjesrover was, want Ali had altijd genoeg geld.

Ja DUH!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24636478
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:

Vlak daarna kwam een vriendje van Ali in beeld. Hij verklaarde dat hij er niks van geloofde dat Ali een tasjesrover was, want Ali had altijd genoeg geld.
pi_24636643
Jammer dat ie dood is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24636672
Ik zou wel eens tegencommentaar willen horen.
iemand of iets dat het gestructureerd opneemt voor de marokkaanse gemeenschap....
volgens mij kan dat namelijk niet. iedereen die beweerd dat dit allemaal incidenten zijn (zoals slachtoffer zinloos geweld en marokkanen die schreeuwen "ga dood"en hulp belemmeren) is niet goed bij zijn hoofd.

en ja nederlanders plegen ook misdrijven. de omstadigheden zijn alleen anders. een nederlander heeft over algemeen nog wel enig besef van goed en kwaad.

Als ik crimineel was en op een gegeven moment werd doodgereden door iemand die het zat was dan zouden mijn ouders het heel erg vinden maar ze zouden liever een doode zoon hebben dan een zoon die andere mensen aan de lopende band ongelukkig maakt. pff mijn vrienden zouden me ook allemaal laten vallen als ik dat soort gedrag zou vertonen... als je zo denkt als een marokkaan doet dan zou je als nederlander binnen de nederlandse gemeenschap als paria behandeld worden, netzoals iedereen nue een hekel heeft aan de overgrote meerderheid van de marrokaanse gemeenschap...

edit>>> herinner me nu zelfs dat mijn vader me liever vermoord dan dat ik in de drugswereld terecht zou komen... ik geef hem groot gelijk en zou hem aan zijn woord houden wanneer ik een helder moment zou hebben als ik ooit dat zou doen...
pi_24636686
justice for all.
<hr>
pi_24636743
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
hoezo, had je nog een bestelling bij hem lopen dan?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_24636775
Gatverdamme die kut crimineel was ook al veroordeeld voor een geweldadige overval op de Xenos. Ben benieuwd hoeveel trauma's dat kutjochie veroorzaakt heeft bij mensen in z'n leven. Het is zeer terecht dat hij dood is. En ik kots vierkant op die zogenaamd rouwende Marokkanen die het voor 'm opnemen alsof het een heilige is.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:24:55 #49
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_24636895
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Nee hoor, 1 pestlijertje minder in de stad, wie volgt?
Prachtig voorbeel van oog om oog, tand om tand.
Hulde voor de vrouw!
hofleverancier van sterretjes :)
pi_24636948
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')