Wat bedoel jequote:Op woensdag 19 januari 2005 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar ja ik zou me ook kapotschamen als mijn landgenoten zich zo massaal gedroegen dus van die kant kan ik het wel begrijpen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
ot ik denk dat de vader vooral gek werd door het zien dat zijn zoon een dief was dan dat hij er niet meer uitzag en niet meer was. schaamte is erger in die gemeenschap dan jusitiele ongenoegens.
Hier gingen mijn haren wel even van overeind staan. Het zegt meteen hoe ze denken over criminaliteit.quote:Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
ik ook. zeker als het de vader is die straks in zijn moskee moet toegeven dat zijn zoon bij een dievenbende zat. dus waarschijnlijk zal de imaam en plein public zeggen "allah heeft het zo gewild". netzoals die ouders in eindhoven die, nadat hun zoon een man met zijn helm doodsloeg die het opnam voor een oudere vrouw, zeiden dat allah het zo gewild heeft. branden in de hel zal ie.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar ja ik zou me ook kapotschamen als mijn landgenoten zich zo massaal gedroegen dus van die kant kan ik het wel begrijpen.
Ik denk laat ik maar niks meer zeggen....quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk
quote:Op woensdag 19 januari 2005 06:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel grappig dat die dader Ali B heet![]()
Twee banen hè? Eén als tasjesdief en de ander als roofovervaller? En zijn toekomstplan was een bank overvallen? Hartje van goud inderdaad, wat een schatje.quote:Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
Recidivist?quote:Op woensdag 19 januari 2005 06:38 schreef buzzer het volgende:
Het spijt me, maar ik heb niet het kleinste greinte medelijden met het dodelijke slchtoffer......
Ik heb wel medelijden met de vrouw die nu ten onrechte van moord wordt beschuldigd.... We leven een beetje in de omgekeerde wereld hier.
Toen ik die buurtbewoners op tv zag kreeg ik echt kotsneigingen... Ach en wee, die Ali was zo'n lieve jongen, die zou zoiets noooooit doen. Nee maar het wel is een gore recidivist met een strafblad van hier tot Tokio.... Nee, echt een lieve jongen.....
Enne... een soldaat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:05 schreef Toeps het volgende:
Twee banen hè? Eén als tasjesdief en de ander als roofovervaller? En zijn toekomstplan was een bank overvallen? Hartje van goud inderdaad, wat een schatje.
quote:AMSTERDAM - Dertig mensen hebben dinsdagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost een spontane herdenking gehouden rondom de plek waar maandag de 19-jarige Ali B. om het leven kwam. Onder leiding van een imam spraken vrienden en buurtbewoners een gebed uit voor de overledene. Ook legden ze bloemen en staken ze kaarsen aan.
Bij de herdenking waren Marokkaanse buurtvaders aanwezig om eventuele rellen te voorkomen.
Ali B. overleed nadat hij met een scooter klem kwam te zitten tussen een boom en de auto van een 43-jarige vrouw. Ze reed Ali en een vriend achterna nadat zij haar tas uit haar auto hadden gegrist. Justitie onderzoekt of de vrouw Ali B. met opzet heeft overreden of dat sprake was van een ongeval.
Ehh iemand die steeds zijn misdrijven opnieuw pleegt? A.k.a. draaideurcrimineelquote:
Er zijn meer Marokkanen die Ali heten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:18 schreef IntroV het volgende:
Ow, dit is echt bizar... het schijnt om Ali B te gaan. Damn dan ben je zo'n succesvol artiest en dan ga je nog tasjes stelen.
Quote uit de volkskrant site:
[..]
Waar baseer je op dat dit een cultuurkloof is? Want ik neem aan dat je het nu niet over de straatschoffiescultuur hebt, maar over de Marokkaanse...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier gingen mijn haren wel even van overeind staan. Het zegt meteen hoe ze denken over criminaliteit.
Duidelijk geval van een cultuurkloof of is het toch de oude bekende slachtofferrol waar bepaalde groepen graag gebruik van maken.
Waarom zou het perse cultuur zijn wanneer een stel vrienden van een crimeel positief over hem praten? Of denk je dat elke Marokkaan zo denkt over deze jongen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef KreKkeR het volgende:
Mja, soort zoekt soort, dus grote kans dat de vrienden van die jongen weinig beter zijn dan hij. Ik hecht dus ook weinig waarde aan hun uitspraken over eerlijkheid.
Kan er voor deze man ook een stille tocht worden geregeld, ajb?quote:Automobilist omgekomen tijdens achtervolging
Uitgegeven: 19 januari 2005 07:02
SITTARD - Een nog onbekende automobilist is in de nacht van dinsdag op woensdag in Sittard om het leven gekomen tijdens een achtervolging door de Duitse en Nederlandse politie. Dat heeft de Duitse politie woendagmorgen vroeg bevestigd.
De automobilist negeerde in het Duitse Saeffelen, niet ver van Sittard, een stopteken van de politie. Die zette daarop de achtervolging in tot in Sittard toe. Daar raakte de auto van de weg en kwam terecht in een beek bij de Sportcentrumlaan.
De identiteit van de chauffeur is nog niet bekend. De Duitse politie in Heinsberg wil niets over de achtervolging zeggen. Het stoffelijk overschot is volgens de Nederlandse politie overgebracht naar een ziekenhuis voor verder onderzoek.
hard werkende jongen met 2 banen, dat geloof ik bestquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier gingen mijn haren wel even van overeind staan. Het zegt meteen hoe ze denken over criminaliteit.
Duidelijk geval van een cultuurkloof of is het toch de oude bekende slachtofferrol waar bepaalde groepen graag gebruik van maken.
Maakt dat wat uit? Het tekent de sfeer binnen bepaalde bevolkingsgroepen dat er voor een bewezen misdadiger gewoon dit soort openbare herdenkingen gehouden worden. Als het mijn kennis, vriend, broer was zou ik me doodschamen dat ik hem kende en zeker mijn snufferd niet laten zien op zo'n hypocriete bijeenkomst.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
[..]
die herdenking was overigens niet georganiseerd door familie en die waren dan ook niet aanwezig.
Hij moest afgelopen week voor de rechtbank verschijnen in verband met een geweldadige overval...quote:
Dat maakt zeker uit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:49 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Het tekent de sfeer binnen bepaalde bevolkingsgroepen dat er voor een bewezen misdadiger gewoon dit soort openbare herdenkingen gehouden worden. Als het mijn kennis, vriend, broer was zou ik me doodschamen dat ik hem kende en zeker mijn snufferd niet laten zien op zo'n hypocriete bijeenkomst.
Zullen we onze krijgsmacht niet in verband brengen met een ordinaire jatterd?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ali was een soldaat!
Zijn vrienden zijn soldaten!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Vlak daarna kwam een vriendje van Ali in beeld. Hij verklaarde dat hij er niks van geloofde dat Ali een tasjesrover was, want Ali had altijd genoeg geld.
hoezo, had je nog een bestelling bij hem lopen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Nee hoor, 1 pestlijertje minder in de stad, wie volgt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Vlak daarna kwam een vriendje van Ali in beeld. Hij verklaarde dat hij er niks van geloofde dat Ali een tasjesrover was, want Ali had altijd genoeg geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |