abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24628862
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:08 schreef rroloff het volgende:
[Hoffelijk buiging]

Vol gaarne, jongedame.
Wat weet een kuiken van de stad. Ze zouden kinderen moeten verbieden een mening te hebben voordat ze uit het ei zijn gekropen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24628867
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Van mij mogen ze zo allemaal worden aangepakt.

Ik offer mijn auto er wel voor op om er een stuk of 10 mee aan te rijden !
Ik sla ze liever zo neer.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_24628893
Voor iedereen die ook maar een beetje de dader gaat lopen verdedigen: flikker op met je halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel. Je hebt gewoon met je gore teringklauwen van andermans spullen af te blijven. Punt. In onze maatschappij hebben we he-le-maal niks aan mongolen als Ali B. Dus opgeruimd staat netjes. Nu de rest nog.
pi_24628976
-weg-

Ik bedoel dus wanneer er rellen uitbreken tegen het externe volk wat zich al decennia lang misdraagt

ps. Dit is geen stemmingmakerij maar voor een onderzoek.

[ Bericht 26% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 01:53:26 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:24:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629032
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:02 schreef err het volgende:

[..]

ik vraag me wel 's af wat voor cijfers je zou zien als iemand bijhield hoeveel autochtonen zijn vermoord door allochtonen (de bovengenoemde criminele doelgroep) - en andersom. Schrikbarend denk ik - wie durft?
CBS definitie?... zullen er niet zoveel zijn hoor of het zijn die Joego's die wat autochtonen omleggen die het cijfer wat kromtrekken

of wil je gewoon weten hoeveel marokkaanse afstammelingen mensen van een ander soort hebben omgelegd?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:28:54 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629091
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:21 schreef JohnDope het volgende:
waar ligt volland? en wat een mongolenpol

[ Bericht 59% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 01:53:51 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:32:45 #207
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24629152
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:24 schreef Re het volgende:

[..]

CBS definitie?... zullen er niet zoveel zijn hoor
bron?
quote:
of het zijn die Joego's die wat autochtonen omleggen die het cijfer wat kromtrekken

of wil je gewoon weten hoeveel marokkaanse afstammelingen mensen van een ander soort hebben omgelegd?
nou beiden zijn wel de moeite van het onderzoeken waard. Dit alles in vergelijking met het moordcijfer onder autochtone daders.

Maar als je je om te beginnen richt op het aantal dodelijke geweldsdelicten zoals roofovervallen en inbraken zul je behoorlijk scheve verhoudingen zien
pi_24629156
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:28 schreef Re het volgende:

[..]

waar ligt volland? en wat een mongolenpol
Een beetje respect voor mongolen aub.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:40:59 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629284
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een beetje respect voor mongolen aub.
..da's wel een inkoppertje hoor
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:45:57 #210
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24629370
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:50 schreef Manono het volgende:
En dan straks met onbetaaldbare huren in de hele stad waardoor er enorme ghetto's in de buitenringen onstaan bedoel je?
De huren zijn nu misschien betaalbaar maar daar is dan ook alles mee gezegd. Want huizen in verpauperde buurten van Amsterdam zijn ook geen hoge huur waard.

En zijn die ghetto's er al niet? Ik noem een Almere. Vluchtelingenkamp is ook een toepasselijk woord.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:49:38 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629418
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:32 schreef err het volgende:

[..]

bron?
[..]
het was een aanname net als die van jou hier staat wel iets pagina 24 http://www.cbs.nl/nl/publ(...)/b-15/b-15-04-02.pdf
quote:
nou beiden zijn wel de moeite van het onderzoeken waard. Dit alles in vergelijking met het moordcijfer onder autochtone daders.
dat is het zeker maar je zal rekening moeten houden met aardig wat meer factoren dan alleen afkomst
quote:
Maar als je je om te beginnen richt op het aantal dodelijke geweldsdelicten zoals roofovervallen en inbraken zul je behoorlijk scheve verhoudingen zien
dat kan ik best geloven als je de verhouding in de gevangenissen ziet maar zoals gezegd zullen er meer factoren mee spelen (er zullen minder hoog opgeleide tussen zitten bijv)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:07:53 #212
136 V.
Like tears in rain...
pi_24629708
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:21 schreef JohnDope het volgende:
ps. Dit is geen stemmingmakerij maar voor een onderzoek.
Dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24629718
Vanavond AT5 gekeken en ja hoor, volgens zijn zuster was t een hele lieve jongen die geen vlieg kwaad deed!!
Weer een waardevol lid van de maatschappij gestorven.....
geniet nooit met mate
pi_24629847
Ik zag net op het journaal een herdenkings bijeenkomst waar die gast is doodgereden, het moet niet gekker worden in dit land. Wie is er nou het slachtoffer ali of die vrouw......
pi_24629861
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden

V.
Dit is geen onderzoek wat is dit dan
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:19:41 #216
136 V.
Like tears in rain...
pi_24629900
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is geen onderzoek wat is dit dan
Te tragisch voor woorden, dat zeg ik toch

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24629940
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Te tragisch voor woorden, dat zeg ik toch

V.
Formuleer het de volgende keer dan goed Verballetje.
Zeg:"Dit is een onderzoek wat te tragisch voor woorden is".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:28:53 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24630042
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef PrincePolley het volgende:
Ik zag net op het journaal een herdenkings bijeenkomst waar die gast is doodgereden, het moet niet gekker worden in dit land. Wie is er nou het slachtoffer ali of die vrouw......
Als er iemand dood is mag je die wel herdenken lijkt me. Hells Angels worden ook herdacht en onder grote belangstelling begraven, dus dit is wel een beetje bullshit argument.

Mevrouw is slachtoffer van diefstal, en hee... als het mijn ...eh tasje ( ) was, zou ik de dief ook tussen m'n grille en een flinke populier aan pulp rijden, want je hebt simpelweg met je teringklauwen van mijn spullen af te blijven... Maar ik kan me voorstellen dat ouders, familie en bekende van het dodelijke slachtoffer hier toch wel even bij stil willen staan.

Overigens vind ik bagitaliseren van het gedrag van deze berber ook misselijkmakend, maar dat terzijde.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:37:09 #219
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24630168
zeker. tja, het was maar een tasje Nou en? wel mijn tas.
Als iemand mijn tas jat kan hij cab alles naat zijn kop krijgen, ook stootijzers en klauwhamers als die erliggen.
pi_24630172
Het lijkt me gerechtvaardigd om het tuig dat tasjes rooft (Marokkaans of niet) subiet gelijk te stellen met het tuig dat de dood van deze Ali loopt toe te juichen of anderszins menen dat de bescherming van eigendom ook mag betekenen dat degene die dat eigendom bedreigt of daar een inbreuk op pleegt, dat met de dood moet bekopen (en als dit topic ook maar enigszins representatief is, geldt dat voor pakweg 80% van dit forum).

Overigens lijkt het me heel gewoon dat zij die daar de behoefte te voelen, Ali herdenken. Niemand wordt er toe gedwongen en iedereen is vrij om zelf te bepalen wie herdenking verdient en wie niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:37:59 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630185
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Formuleer het de volgende keer dan goed Verballetje.
Zeg:"Dit is een onderzoek wat te tragisch voor woorden is".
Allereerst is het 'Dit is een onderzoek dat...' (in het kader van 'het goed zeggen')

Ten tweede mag ik toch hopen dat iemand als jij wel zal begrijpen dat ik met de woorden 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden' niet bedoel: 'Dit onderzoek is te tragisch voor woorden', maar bedoel: 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden'.

Als in, dat polletje dat je in elkaar hebt gepunnikt, is het predikaat 'onderzoek' onwaardig. Het is een kleffe hersenruft, maar meer ook niet. En zelfs in die hoedanigheid al behoorlijk sip.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:39:33 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24630203
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:40 schreef Re het volgende:

[..]
Re, ik had nog wat vragen...

Slachtoffer overval jaagt dader de dood in II
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24630242
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Allereerst is het 'Dit is een onderzoek dat...' (in het kader van 'het goed zeggen')

Ten tweede mag ik toch hopen dat iemand als jij wel zal begrijpen dat ik met de woorden 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden' niet bedoel: 'Dit onderzoek is te tragisch voor woorden', maar bedoel: 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden'.

Als in, dat polletje dat je in elkaar hebt gepunnikt, is het predikaat 'onderzoek' onwaardig. Het is een kleffe hersenruft, maar meer ook niet. En zelfs in die hoedanigheid al behoorlijk sip.

V.
Dat noemen wij pappen net nathouden. Wat stem jij eigenlijk PvdA?
Dit is weldegelijk een onderzoek!

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat er wel een eenheid valt te formeren.

HOLLAND == BURNING
pi_24630248
Ik vind het een logische reactie van de auto-bestuurder(ster)
Dat die jongen dood is , tja dat is erg jammer.
Het is (natuurlijk) een te erge straf voor het geen wat ie gedaan had.
Maar ik neem aan dat de auto-rijder(ster) hem ook niet dood had willen rijden.

Maar toch kan ik haar reactie begrijpen als ze hem in een "opwelling"wel aan had kunnen rijden.
Het is gewoon pech voor die jongen.
sorry voor al m'n typfouten
pi_24630256
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef speedfreakssj het volgende:
zeker. tja, het was maar een tasje Nou en? wel mijn tas.
Als iemand mijn tas jat kan hij cab alles naat zijn kop krijgen, ook stootijzers en klauwhamers als die erliggen.
Dan ben je toch serieus niet goed bij je hoofd? Je bent toch zelf net zo goed -of misschien wel meer- een bedreiging voor de samenleving als je er vanuit gaat en er naar handelt dat de bescherming van eigendom ook in de vorm van (ernstige) geweldsmisdrijven mag gebeuren? Dat is toch niet normaal?

Het is toch juist vanzelfsprekend dat de bescherming van het eigen belang, of dat nu materieel is of niet, met een proportioneel middel gebeurt? Het is toch vanzelfsprekend dat doodslag, dood door schuld en disproportionele mishandeling in beginsel niet gerechtvaardigd zijn?

Hoe kun je daar in hemelsnaam anders over denken? Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:16 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630355
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat noemen wij pappen net nathouden.
Pappen en nathouden, neem ik aan?
En wat precies noemen jullie (wie zijn jullie eigenlijk? John en Dope? Heckle & Jeckle?) 'pappen net nathouden'?
quote:
Wat stem jij eigenlijk PvdA?
En dat doet ertoe, omdat...?
quote:
Dit is weldegelijk een onderzoek!
Don't give up your day job!
quote:
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat er wel een eenheid valt te formeren.
Ja. Jij denkt ook dat hersenruften onderzoeken zijn.
quote:
HOLLAND == BURNING
Je enthousiasme is ontroerend

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:36 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24630360
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef Argento het volgende:
Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
Neuken is ook primitief. Maar mee stoppen?

Maar het is heel simpel hoor:
Blijf met je teringklauwen van mijn spullen af waar ik me de afgelopen 20 jaar de jantering voor gewerkt heb. Dat JIJ (lees dief) niet de bereidheid hebt om te werken voor je duurzame materiele zaken is JOU (lees dief) probleem. Kom je aan mijn spullen, en ik zie het EN ik heb op dat moment de middelen (lees, ik loop niet met een wapen op zak) maak ik je af. Simpel.
pi_24630439
't was gewoon een grote klootzak samen met al die kutvriendjes van hem die ik net op het journaal zag.
Het mooiste was nog we dat interviewtje met zo'n knulletje , die wist het wel te vertellen alleen toen die op het onderwerp tasjesroof kwam werd die toch iets stiller en wist die het even niet meer ......... wat een loosers zeg.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:54:56 #229
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24630444
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef Modus het volgende:
Voor iedereen die ook maar een beetje de dader gaat lopen verdedigen: flikker op met je halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel. Je hebt gewoon met je gore teringklauwen van andermans spullen af te blijven. Punt. In onze maatschappij hebben we he-le-maal niks aan mongolen als Ali B. Dus opgeruimd staat netjes. Nu de rest nog.
Ja! Wie het niet eens is met doodstraf op diefstal, is een halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel!

Persoonlijk zal ik overigens geen traan om het joch laten, en wanneer blijkt dat sprake was van een ongeluk moet de vrouw uiteraard vrijuit gaan. Mocht er opzet in het spel zijn dient de vrouw op gepaste manier gestraft te worden (rekening houdend met de situtatie). Een tasjesdief de doodstraf geven kunnen we niet toelaten in onze rechtstaat.

In ieder geval hoort in beide gevallen de beslissing of actie vanuit justitie te komen en niet vanuit een stel achterlijke rel-beluste jongeren en een geschokte vader die even niet voor rede vatbaar is. Dit soort mensen mogen, wanneer zij zich niet aan de regels houden, van mij dan ook keihard worden aangepakt, met het oog op belemmering van de normale rechtsgang
Krekker is de bom!
pi_24630446
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

Pappen en nathouden, neem ik aan?
En wat precies noemen jullie (wie zijn jullie eigenlijk? John en Dope? Heckle & Jeckle?) 'pappen net nathouden'?
[..]

En dat doet ertoe, omdat...?
[..]

Don't give up your day job!
[..]

Ja. Jij denkt ook dat hersenruften onderzoeken zijn.
[..]

Je enthousiasme is ontroerend

V.
Day-job?? haha nee echt niet gewoon in 2 minuten een polletje aangemaakt.....
het staat nu 24 ja en 5 nee en diegene met geen mening gaat ook wel mee als de 24 los gaan.

Ik pijl gewoon even het zakie wanneer het zakie in nederland escaleert. Ik wil gewoon onderzoeken of er een groep valt te groeperen. En het antwoord is JA
pi_24630754
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef Argento het volgende:

[..]

Dan ben je toch serieus niet goed bij je hoofd? Je bent toch zelf net zo goed -of misschien wel meer- een bedreiging voor de samenleving als je er vanuit gaat en er naar handelt dat de bescherming van eigendom ook in de vorm van (ernstige) geweldsmisdrijven mag gebeuren? Dat is toch niet normaal?

Het is toch juist vanzelfsprekend dat de bescherming van het eigen belang, of dat nu materieel is of niet, met een proportioneel middel gebeurt? Het is toch vanzelfsprekend dat doodslag, dood door schuld en disproportionele mishandeling in beginsel niet gerechtvaardigd zijn?

Hoe kun je daar in hemelsnaam anders over denken? Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
Hoe kan je zo primitief zijn om te denken dat als jij het in je misdadige asociale kop haalt om je andermans eigendom e toe te eigenen dat altijd zonder gevolgen zal blijven, dat het slachtoffer ten alle tijde passief zal blijven en de deur voor je zal open houden omdat jij je handen niet vrij hebt door ZIJN spullen?

Wat mag ik volgens jou doen als er een inbreker in mijn huis is, die niet van zins lijkt het huis te verlaten en door wie ik mij bedreigd voel?
Mag ik enkel maar 112 bellen en hopen dat de politie tijdig arriveert?
Mag ik geen geweld gebruiken zolang hij het niet gebruikt?
Mag ik in mijn EIGEN huis niet de eerste klap uitdelen aan een indringer, die met zijn smerige poten door mijn kasten struint?
Moet ik dan eerst informeren of meneer gewapend is en van plan is dat wapen te gebruiken?

Of mag ik een voorschot nemen op dat alles en gewoon een poeier uitdelen, om zeker te stellen dat mijn kinderen veilig zijn en niet af te wachten of het risico wel reëel daar is?

Mag ik iemand die MIJN huis verlaat met MIJN geld/tv/dvd speler/schilderij tegenhouden , zo nodig met geweld?

Nee?
En ben ik een primitieve gevaarlijke gek als ik de eerste klap wél uitdeel omdat ik NIET het risico wil lopen dat ofwel mijn kinderen gevaar lopen, ofwel ik gevaar loop en zij zonder moeder zitten ofwel in een minder ernstig geval, ik graag mijn zuurverdiende geld en spullen wil behouden, dat ik simpelweg, als ik de dief op heterdaad betrap, niet passief toe kán en wíl kijken hoe hij met zijn achterlijke asociale smerige misdadige zieke rotkop denkt te kunnen beslissen dat wat MIJN is ZIJN is?
je blijft uit mijn huis, je blijft uit de buurt van mijn kids, je blijft van mijn spullen af, mijn huis moet een veilige plek zijn voor de kids, voor mij en wie dat bezoedelt kan een tik verwachten en als er dan lieden zijn als jij die dan achteraf menen dat degene die de eerste tik uitdeelt aan een misdadiger, diegene denkt te kunnen veroordelen en primitief te noemen en het gore lef te hebben om te stellen dat zo iemand dan dus materieel eigendom boven het leven van een ander stelt, DIE is primitief, en DIE moet zijn zaakjes eens op een rijtje zetten in de bovenkamer.

Het heeft gvd geen ene donder te maken met bezit boven leven stellen, het heeft te maken met MIJN leven waar zo iemand in komt , MIJN gevoel van veiligheid dat ms wel voor de rest van mijn leven een douw krijgt.
Iemand die mijn grenzen, mijn privacy, mijn leven, mijn veiligheid niet respecteert, die hoef ik niet te ontzien.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24630820
Ik wilde net op Argento reageren, maar beter dan milagro hierboven kan ik het niet neerpennen.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:16:57 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630828
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:54 schreef JohnDope het volgende:
of er een groep valt te groeperen. En het antwoord is JA
Uiteraard is er een groep te formeren, daar hoef je geen hersenruft op los te laten.

Maarreh, veel plezier met je knuppels.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24630842
Op het rtl nieuws hoorde ik wat schapenvrienden van Ali zeggen dat die het geld helemaal niet nodig had? ze hebben geld genoeg. Echt waar en dan ook nog dat tuig eromheen eentje begon met z'n vingertjes heel raar te doen en zei opdonderen kanker media. Echt waar van mij mogen ze dit tuig in het grootste vliegtuig gooien een een enkeltje to schapenland. en in marokko hun eigen familie beroven. Ik zou het ook doen als ik die vrouw was je moet je voorstellen wat je kwijtraakt PIN-pas ,geld enz. Maarja boontje komt om z'n loontje!!!!!!!!!!
pi_24630844
Autochtone zakkenvullers, met de baantjes, de benoemingen, de netwerken, gaan lekker hun gang.
Autochtone pedofiele criminelen krijgen taakstrafjes, eventueel TBS
Marokkanen zijn de joden van NU. Maak ze af, racistische schijnheilige kletsers.
pi_24630862
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Uiteraard is er een groep te formeren, daar hoef je geen hersenruft op los te laten.

Maarreh, veel plezier met je knuppels.

V.
Hersenruft, hebt nou eens een beetje respect voor mijn grondige onderzoek.
pi_24630899
Whollaaaaaaaaaaa it wasn't me
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:25:03 #238
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24631408
Whaha die pol

Ik ben wel voor een gewapende militie. Ik heb er nou al zin in!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_24631640
Net op 't nieuws gehoord: Onduidelijk is of de bestuurster de jongen opzettelijk heeft doodgereden.

Dus ik neem mijn 'oh ik wist niet dat ze haar auto in z'n achteruit zette om de jongens tegen te houden, dan valt 't mee' terug en zeg weer: Als ze het expres heeft gedaan, hoop ik dat ze 'n goeie gevangenisstraf krijgt

Niks "net goed" of "medaille voor haar" etc.
pi_24631740
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Whaha die pol

pi_24631837
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef PrincePolley het volgende:
Alle gebeurtenissen zijn in gang gezet toen Ali B. de vrouw beroofde. Hij is dus zowel schuldig aan de diefstal als aan zijn eigen dood.
pi_24631925
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Alle gebeurtenissen zijn in gang gezet toen Ali B. de vrouw beroofde. Hij is dus zowel schuldig aan de diefstal als aan zijn eigen dood.
Hij bedoelde het sarcastisch.
pi_24632022
Nee.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:19:42 #245
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632043
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Whaha die pol

Ik zou het zeer betreuren als je tijdens je eerste optreden een kogel door je kop kreeg!
Krekker is de bom!
pi_24632066
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee.
Nou Wolfie als diegene een kaaskop is, dan staat diegene op hetzelfde niveau als Volkert van der Graaf. Mocht het geen kaaskop wezen, dan hoort die gozer bij het groeppie "ZIJ". De anti-wij groep.
pi_24632072
En wat ze dan ook nog zeggen over die jongen he:
quote:
"Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
Een hardwerkende tasjesdief met een hart van goud. Een jattende soldaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:21:28 #248
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24632083
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:17 schreef Ruimer het volgende:

Autochtone pedofiele criminelen krijgen taakstrafjes, eventueel TBS
En al die Marokkaanse incest plegers en kindermisbruikers dan? Oh nee, bij hen worden alleen de slachtoffers die dit naar buiten durven te brengen gestraft (door de eigen gemeenschap wel te verstaan) niet de daders/vaders zelf natuurlijk die volgen immers alleen maar het voorbeeld van de grote profeet, en officieel komt het natuurlijk niet voor bij Marokkanen (netzomin als homosexualiteit, terwijl het op de contactsites als Homo.nl en Chatboy stikt van de gewillige Marocjes (meestal zonder foto van hun gezicht uiteraard))
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:34:08 #249
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632299
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
En wat ze dan ook nog zeggen over die jongen he:
[..]

Een hardwerkende tasjesdief met een hart van goud. Een jattende soldaat.
Mja, soort zoekt soort, dus grote kans dat de vrienden van die jongen weinig beter zijn dan hij. Ik hecht dus ook weinig waarde aan hun uitspraken over eerlijkheid.
Krekker is de bom!
pi_24632369
Er stond een foto in de NRC waaruit je op kan maken dat die vrouw iets van honderd meter achteruit gereden is in de 3e Oosterpark. Daarvoor is ze nog een bocht achteruit omgegaan, want ze werd volgens de verhalen beroofd in de Linnaeus. Dat is een flinke afstand om snel achteruit te rijden. Blij dat mijn kinderen daar niet liepen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')