Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
ga snowboarden in de uithof, 17,50 voor een dagdeel inc huur, kben net terug
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaan![]()
Ow, wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:02 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...
Jammer voor jequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:06 schreef Modus het volgende:
Ja, hallo, ik wilde net naar bed Ripley..
Bier...quote:
Striptwister met orgiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
U riep?
Gaan we iets leuks doen? Twister... of koekhappen... of the crap cutten en meteen een orgie?
![]()
Checkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef yvonne het volgende:
Is er bier?
Doublecheckquote:Zijn er wijven?
jaquote:
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!quote:
Geile bendequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!![]()
Wij zijn tuk op orgiesquote:
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...quote:
open er een topic over..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...![]()
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
De beste manier is om te solliciteren voor Modje denk ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
Paxliequote:
Dan zou je nog wel eventjes kunnen wachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen.
Cold day in hell...
Allemaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen![]()
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Schijnt Goud Geld te verdienen, heb ik me laten vertellen!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef BrauN het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Nee? Op tegeltjes gaan schrijven!
aaaaaarrogaaaaaaantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Verjaardag was wel gezellig, lekker rustig, wel vieuxquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Paxlie![]()
Leuke verjaardag gehad?
En natuurlijk: zijn jullie nu echt een item?
quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel, mijn waardesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:25 schreef whoops het volgende:
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...
hehe eindelijk daar zaten we op te wachtenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:28 schreef komrad het volgende:
Het feest kan beginnen, want ik ben binnen
Nee. Uitzonderingen ontkrachten de regel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel, mijn waardes.
Neuh, maar dat hoeft toch ook niet?quote:Echt geil wil het nog niet worden, trouwens...
quote:
Slaap ze... en je weet 't: Volg je Hart!quote:
Het zingt en het houdt van nootjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Ripley het volgende:
Jammer voor je
Heb je wat leuks te melden?
Zit je nog op je werk?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:52 schreef Ripley het volgende:
S! V! P!
Ik verveel me namelijk een beetje. Iemand nog iets interessants te melden?
Volg je Hart!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slaap ze... en je weet 't: Volg je Hart!
van mij welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Mogen iets minder leuke users ook komen?
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Die zijn er toch al langquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Ah. Dan meld ik me maar even af.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Zolang ze maar aan leuke users vastzitten, vind ik het best.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
eikels ook?
Ik moet nog even werken, Jquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:39 schreef Jerruh het volgende:
ripley!
ga naar huis
pak een fles rose!
en zuip die leeg onder het genot van een ceedeetje
en geniet!
kssh!T
Dag JK.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Dan meld ik me maar even af.
Werk ze nog R..
Welke[ snelheid?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef Tiemie het volgende:
Lekkere snelheid weer.
nie te veel werken hoor beebquote:
in dat geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ze maar aan leuke users vastzitten, vind ik het best.
Inderdaad... Nu je het zo zegt... Het is om te janken...quote:
Ha, die UIO. Vond je het gezellig zaterdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef UIO_AMS het volgende:
hoorde ik iets over een orgie?
Pas de volgende middag kwam ik weer enigszins tot leven.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ha, die UIO. Vond je het gezellig zaterdag?
Ohja, kutusers mochten ook meedoen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:50 schreef the_real_joontje het volgende:
* the_real_joontje meldt zich
Meisje toch.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ohja, kutusers mochten ook meedoen...
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pas de volgende middag kwam ik weer enigszins tot leven.
Laat ik dan maar gewoon met ja antwoorden. Ja dus.quote:
Hoi, je kan nog steeds niet typen zie ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:55 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
hoi whoops lang niet mee geruzied
![]()
Was al begonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
Maken jullie me wakker als het voorspel begint?
quote:
lik mn zakje whoopsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoi, je kan nog steeds niet typen zie ik...
Nee dank je vriendelijk... Jou hier zien is al zuur, laat staan je zak likken...quote:
Wat ebn je weer streng maar rechtvaardig vandaag staticquote:
Ik vind je altijd zo tactvol echt geweldig vriendelijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee dank je vriendelijk... Jou hier zien is al zuur, laat staan je zak likken...
begonnen? ben al klaarquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt hier godverdomme het echte leven wel...
Nou ja, hopelijk heb ik er onbewust wel van genoten...
Maar dat betekent dus dat we nu aan the main course zijn begonnen...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
Maar dat betekent dus dat we nu aan the main course zijn begonnen...![]()
Kennelijkquote:
Was it as good for you as it was for me?quote:
Ha... Wel eens van een bioritme gehoord?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
Goedemiddag!
Trusten, meis.quote:
Een wat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ha... Wel eens van een bioritme gehoord?
Inderdaad... Zo'n dinges...quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef whoops het volgende:
Ik moest van mezelf om 11 uur naar bed vandaag... Is helaas niet gelukt...
Ik ga zometeen de was doen, het vuilnis weggooien, en wat opruimen. Dan naar college.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad... Zo'n dinges...
Ik moest van mezelf om 11 uur naar bed vandaag... Is helaas niet gelukt...
Neuh, naar het topic met de leuke usersquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:18 schreef Copycat het volgende:
Naar Hamelen, m'neer?
Hej, neuken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:17 schreef PDD het volgende:
Euhm, kan iemand mij de weg misschien even wijzen?.....
Ik was gister ook met opruimen begonnen... Moet nogsteeds gebeuren...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen de was doen, het vuilnis weggooien, en wat opruimen. Dan naar college.
Om 9:00, maar ik moet eerst helemaal nog naar een uithoek van Leiden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik was gister ook met opruimen begonnen... Moet nogsteeds gebeuren...
Ik neem aan dat het college morgenochtend is?
Hmmm, ik moet om 9 uur werken...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Om 9:00, maar ik moet eerst helemaal nog naar een uithoek van Leiden.
Is het bij jou een erge zooi? Hier valt het eigenlijk wel mee. Voor een student ben ik erg netjes. Hoe veelzeggend.
Dat heb ik dan weer niet, ik mag alles alleen opruimen zeg maar. Veel beter joh.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet om 9 uur werken...
Het valt hier wel mee momenteel... Er moet alleen nodig een aantal wasjes en afwasjes gedaan worden... en gestofzuigd... en daar houdt het wel mee op eigenlijk... Maargoed ik ben dan ook geen student meer... (Maar woon wel in een studentenhuis...)
Lijkt me ook beter...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, ik mag alles alleen opruimen zeg maar. Veel beter joh.
Meerdere afwasjes? Hoeveel keukens heb je?
Zo, dan zul je ondertussen wel een versleten magnetron hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter...
Ik heb twee keukens...Maar het is eigelijk afwassen in meerdere sessies... Ik kan het nooit langer dan 5 minuten in de keuken uithouden...
Plagiaat.quote:
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...quote:
iddquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...
Ik denk dat een rol gebruikt pleepapier meer toegevoegde waarde heeft om te 'lezen' dan dit.
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...
Ik denk dat een rol gebruikt pleepapier meer toegevoegde waarde heeft om te 'lezen' dan dit.
in dit geval wel. er zijn genoeg spuitelfen die het oprollen voor je.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.
Tuurlijk wel. Die rollen we op in dit huis en doneren we voor de slachtoffers van de Tsunami.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.
Om een dam te maken van papier maché!quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die rollen we op in dit huis en doneren we voor de slachtoffers van de Tsunami.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om een dam te maken van papier maché!
neuken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed, en.. dit topic is er om.. te ?
echt waar?quote:
lolquote:
Als jij een snelweg bent krijg ik er toch andere ideeen over.quote:
dudequote:Op woensdag 19 januari 2005 02:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als jij een snelweg bent krijg ik er toch andere ideeen over.
Snelwegen krijgen dagelijks duizenden mensen over zich heen...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als jij een snelweg bent krijg ik er toch andere ideeen over.
Snelwegen krijgen dagelijks duizenden mensen over zich heen...
* darkhole doet de deur openquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Het feest kan beginnen, want Dead-Doll is weer binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |