Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
ga snowboarden in de uithof, 17,50 voor een dagdeel inc huur, kben net terug
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaan![]()
Ow, wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:02 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...
Jammer voor jequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:06 schreef Modus het volgende:
Ja, hallo, ik wilde net naar bed Ripley..
Bier...quote:
Striptwister met orgiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
U riep?
Gaan we iets leuks doen? Twister... of koekhappen... of the crap cutten en meteen een orgie?
![]()
Checkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef yvonne het volgende:
Is er bier?
Doublecheckquote:Zijn er wijven?
jaquote:
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!quote:
Geile bendequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!![]()
Wij zijn tuk op orgiesquote:
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...quote:
open er een topic over..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...![]()
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
De beste manier is om te solliciteren voor Modje denk ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
Paxliequote:
Dan zou je nog wel eventjes kunnen wachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen.
Cold day in hell...
Allemaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen![]()
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Schijnt Goud Geld te verdienen, heb ik me laten vertellen!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef BrauN het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Nee? Op tegeltjes gaan schrijven!
aaaaaarrogaaaaaaantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Verjaardag was wel gezellig, lekker rustig, wel vieuxquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Paxlie![]()
Leuke verjaardag gehad?
En natuurlijk: zijn jullie nu echt een item?
quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel, mijn waardesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:25 schreef whoops het volgende:
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |