Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
ga snowboarden in de uithof, 17,50 voor een dagdeel inc huur, kben net terug
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waar kan dat in godsnaam? zeker een borstelbaan![]()
Ow, wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:02 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dat is echte sneeuw.... net zoiets als snowworld alleen dan iets minder goed...
Jammer voor jequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:06 schreef Modus het volgende:
Ja, hallo, ik wilde net naar bed Ripley..
Bier...quote:
Striptwister met orgiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
U riep?
Gaan we iets leuks doen? Twister... of koekhappen... of the crap cutten en meteen een orgie?
![]()
Checkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef yvonne het volgende:
Is er bier?
Doublecheckquote:Zijn er wijven?
jaquote:
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!quote:
Geile bendequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kewl... en ipv koek gaan we iets anders happen!!!![]()
Wij zijn tuk op orgiesquote:
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...quote:
open er een topic over..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die de extra bandbreedte hebben dus die kunnen sneller posten... Hoe meer mods, hoe trager het voor de users is...![]()
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
De beste manier is om te solliciteren voor Modje denk ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:21 schreef spenky het volgende:
en waneer word het is een keer sneller dan? voor ONS
Paxliequote:
Dan zou je nog wel eventjes kunnen wachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen.
Cold day in hell...
Allemaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer jullie allemaal foutloos leren typen![]()
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Schijnt Goud Geld te verdienen, heb ik me laten vertellen!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef BrauN het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Nee? Op tegeltjes gaan schrijven!
aaaaaarrogaaaaaaantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cold day in hell...
Verjaardag was wel gezellig, lekker rustig, wel vieuxquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Paxlie![]()
Leuke verjaardag gehad?
En natuurlijk: zijn jullie nu echt een item?
quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel, mijn waardesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:25 schreef whoops het volgende:
Ik type altijd netjes en zou foutloos mogelijk en voor mij is het ook traag...
hehe eindelijk daar zaten we op te wachtenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:28 schreef komrad het volgende:
Het feest kan beginnen, want ik ben binnen
Nee. Uitzonderingen ontkrachten de regel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel, mijn waardes.
Neuh, maar dat hoeft toch ook niet?quote:Echt geil wil het nog niet worden, trouwens...
quote:
Slaap ze... en je weet 't: Volg je Hart!quote:
Het zingt en het houdt van nootjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Ripley het volgende:
Jammer voor je
Heb je wat leuks te melden?
Zit je nog op je werk?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:52 schreef Ripley het volgende:
S! V! P!
Ik verveel me namelijk een beetje. Iemand nog iets interessants te melden?
Volg je Hart!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slaap ze... en je weet 't: Volg je Hart!
van mij welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Mogen iets minder leuke users ook komen?
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Die zijn er toch al langquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Ah. Dan meld ik me maar even af.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:33 schreef Tiemie het volgende:
Zolang ze maar aan leuke users vastzitten, vind ik het best.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
eikels ook?
Ik moet nog even werken, Jquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:39 schreef Jerruh het volgende:
ripley!
ga naar huis
pak een fles rose!
en zuip die leeg onder het genot van een ceedeetje
en geniet!
kssh!T
Dag JK.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Dan meld ik me maar even af.
Werk ze nog R..
Welke[ snelheid?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef Tiemie het volgende:
Lekkere snelheid weer.
nie te veel werken hoor beebquote:
in dat geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ze maar aan leuke users vastzitten, vind ik het best.
Inderdaad... Nu je het zo zegt... Het is om te janken...quote:
Ha, die UIO. Vond je het gezellig zaterdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef UIO_AMS het volgende:
hoorde ik iets over een orgie?
Pas de volgende middag kwam ik weer enigszins tot leven.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ha, die UIO. Vond je het gezellig zaterdag?
Ohja, kutusers mochten ook meedoen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:50 schreef the_real_joontje het volgende:
* the_real_joontje meldt zich
Meisje toch.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ohja, kutusers mochten ook meedoen...
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pas de volgende middag kwam ik weer enigszins tot leven.
Laat ik dan maar gewoon met ja antwoorden. Ja dus.quote:
Hoi, je kan nog steeds niet typen zie ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:55 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
hoi whoops lang niet mee geruzied
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |