Was al begonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
Maken jullie me wakker als het voorspel begint?
quote:
lik mn zakje whoopsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoi, je kan nog steeds niet typen zie ik...
Nee dank je vriendelijk... Jou hier zien is al zuur, laat staan je zak likken...quote:
Wat ebn je weer streng maar rechtvaardig vandaag staticquote:
Ik vind je altijd zo tactvol echt geweldig vriendelijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee dank je vriendelijk... Jou hier zien is al zuur, laat staan je zak likken...
begonnen? ben al klaarquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt hier godverdomme het echte leven wel...
Nou ja, hopelijk heb ik er onbewust wel van genoten...
Maar dat betekent dus dat we nu aan the main course zijn begonnen...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
Maar dat betekent dus dat we nu aan the main course zijn begonnen...![]()
Kennelijkquote:
Was it as good for you as it was for me?quote:
Ha... Wel eens van een bioritme gehoord?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
Goedemiddag!
Trusten, meis.quote:
Een wat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ha... Wel eens van een bioritme gehoord?
Inderdaad... Zo'n dinges...quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef whoops het volgende:
Ik moest van mezelf om 11 uur naar bed vandaag... Is helaas niet gelukt...
Ik ga zometeen de was doen, het vuilnis weggooien, en wat opruimen. Dan naar college.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad... Zo'n dinges...
Ik moest van mezelf om 11 uur naar bed vandaag... Is helaas niet gelukt...
Neuh, naar het topic met de leuke usersquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:18 schreef Copycat het volgende:
Naar Hamelen, m'neer?
Hej, neuken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:17 schreef PDD het volgende:
Euhm, kan iemand mij de weg misschien even wijzen?.....
Ik was gister ook met opruimen begonnen... Moet nogsteeds gebeuren...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen de was doen, het vuilnis weggooien, en wat opruimen. Dan naar college.
Om 9:00, maar ik moet eerst helemaal nog naar een uithoek van Leiden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik was gister ook met opruimen begonnen... Moet nogsteeds gebeuren...
Ik neem aan dat het college morgenochtend is?
Hmmm, ik moet om 9 uur werken...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Om 9:00, maar ik moet eerst helemaal nog naar een uithoek van Leiden.
Is het bij jou een erge zooi? Hier valt het eigenlijk wel mee. Voor een student ben ik erg netjes. Hoe veelzeggend.
Dat heb ik dan weer niet, ik mag alles alleen opruimen zeg maar. Veel beter joh.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet om 9 uur werken...
Het valt hier wel mee momenteel... Er moet alleen nodig een aantal wasjes en afwasjes gedaan worden... en gestofzuigd... en daar houdt het wel mee op eigenlijk... Maargoed ik ben dan ook geen student meer... (Maar woon wel in een studentenhuis...)
Lijkt me ook beter...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, ik mag alles alleen opruimen zeg maar. Veel beter joh.
Meerdere afwasjes? Hoeveel keukens heb je?
Zo, dan zul je ondertussen wel een versleten magnetron hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter...
Ik heb twee keukens...Maar het is eigelijk afwassen in meerdere sessies... Ik kan het nooit langer dan 5 minuten in de keuken uithouden...
Plagiaat.quote:
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...quote:
iddquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...
Ik denk dat een rol gebruikt pleepapier meer toegevoegde waarde heeft om te 'lezen' dan dit.
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alsof ik dit hele topic ga doorlezen...
Ik denk dat een rol gebruikt pleepapier meer toegevoegde waarde heeft om te 'lezen' dan dit.
in dit geval wel. er zijn genoeg spuitelfen die het oprollen voor je.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.
Tuurlijk wel. Die rollen we op in dit huis en doneren we voor de slachtoffers van de Tsunami.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Gebruikt toiletpapier zit meestal niet meer in een rol.
Om een dam te maken van papier maché!quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die rollen we op in dit huis en doneren we voor de slachtoffers van de Tsunami.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om een dam te maken van papier maché!
neuken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed, en.. dit topic is er om.. te ?
echt waar?quote:
lolquote:
Als jij een snelweg bent krijg ik er toch andere ideeen over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |