Lekker van haar. Direct met een ander, en mooi makkelijk..even met een ander aan de gang voor de variatie en daarna met jou weer samen.."Ik had met hem niet wat ik met jou had...nu weet ik wat ik mis...ik heb zoveel spijt (voel me nu eenzaam en wil jouw geborgenheid weer tot ik weer "afleiding wil")."quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:51 schreef Mr_Lemon het volgende:
Mijn eerste post op dit forum
Ze heeft er een punt achter gezet en is direct met een andere kerel gegaan. Wat volgens haar niet serieus is maar meer een soort 'afleiding.' We zouden beiden het liefst leuk contact willen houden en de relatie in de toekomst misschien weer oppakken.
Ik ook..maar dat ze dat doet door direct met anderen te gaan en jou dat blijkbaar nog half in te wrijven ook, is wat minder goed te respecteren. Vergeet voorlopig dat gelul over leuk contact en weer goed komen..geef jezelf de ruimte goed boos te worden en zet jezelf op de eerste plaats. Je hebt absoluut de goede keuze gemaakt. Als je haar continu ziet met die andere kerel wordt je er ook steeds mee geconfronteerd. Nu kun je de zaken eens op een rijtje zetten en voor jezelf nagaan wat je werkelijk voelt en wil.quote:Dat ze afstand wil om tot haarzelf te kunnen komen en te voelen wat ze wil etc. kan ik heel goed begrijpen en respecteren.
Dank voor de heldere verwoording !quote:
De definitie van het woord vreemdgaan uitgelegd in 60 woordjesquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Lekker van haar. Direct met een ander, en mooi makkelijk..even met een ander aan de gang voor de variatie en daarna met jou weer samen.."Ik had met hem niet wat ik met jou had...nu weet ik wat ik mis...ik heb zoveel spijt (voel me nu eenzaam en wil jouw geborgenheid weer tot ik weer "afleiding wil")."
[..]
Tja, het kan imho ook in een woord: "Hoer".quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:05 schreef navi het volgende:
[..]
De definitie van het woord vreemdgaan uitgelegd in 60 woordjes
Loslaten is ook niets wat je kan of wat van je verwacht wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:27 schreef Tarot het volgende:
Ik mis haar nog steeds, maar het is nu zo lang geleden dat ik haar heb gezien... dat het is alsof ze niet meer bestaat, behalve in mijn herinnering. De persoon van wie ik hield is dood, en wat is achtergebleven is een vrouw die heel ver van me verwijderd is. De grootste liefde van mijn leven... ik zal d'r waarschijnlijk .... hopelijk nooit meer en kunnen loslaten.
Sterkte meidquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
-knip-
Easier said... maar ja, ik probeer ook op alle mogelijke manieren mijn aandacht af te leiden. Maar vooral op een "stil" moment dan denk ik weer aan hem. Het moet gewoon slijten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:48 schreef MissPeppertje het volgende:
Misschien moet je het niet proberen aan hem te denken?
quote:Ik ben gewoon een veel beter iemand waard, en hij komt er misschien (aan de ene kant hoop ik het gewoon met heel mijn hart) er nog wel achter dat hij iemand kwijt is die onzettend veel voor hem overhad en waar hij heel gelukkig me had kunnen worden..
Pech voor hem, goed voor mij.....
En het mooiste is nog dat ik het meen![]()
Dat is ook hartstikke normaal volgens mij, als zou ik nou mijn ex tegen komen (nu 2 weken uit) zou ik me weer een week ontzettend kut voelen denk ik....Vooral omdat hij helemaal geen contact meer opneemt en niks meer van zich laat horen, terwijl we toch een ontzettend leuke tijd hebben gehad....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:03 schreef N-joy het volgende:
Gister kwam ik mijn ex ineens (na een maand) in een willekeurig café tegen.
Ik dacht dat ik er overheen was, maar mijn knikkende knietjes vonden van niet. Helemaal toen hij me stevig vastgreep en zijn puppy-oogjes inzette. Ach, ik blijf er gewoon een beetje verdrietig om.
Nee, ik blijf er veel verdrietig om. Heb de rest van de nacht geen lol meer gehad.
Ik houd er ook rekening mee, dat ze weer bij me aanklopt straks. Impulsief dat ze is, dat ik weet dat ze is, zou dat best eens kunnen gebeuren. Ik zit zo in de shit, dat ik geneigd ben alles te vergeten en vergeven. Maar ergens zou dat een hele slechte zaak zijn natuurlijk, want de volgende keer owned ze me nog veel harder.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Het is altijd moeilijk, zo niet onmogelijk, om iemands ware motief te vinden, en uiteindelijk is het ook zinsloos. Hoewel moeilijk te verteren, is en blijft het haar beslissing. Je zegt het zelf al. Je had beter moeten weten, en uit wat ik zo lees maak ik op dat er niet veel plaats bij haar is voor jouw gevoelens.
Dan is het waarschijnlijk ook maar beter zonder. Hoe kut dat ook voelt in je hart.
Die rationele gedachten probeer ik ook steeds te hanteren. Maar je weet zelf ook, hoe onmogelijk het bijna ook is.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, maar dat hoort er -voor mij in ieder geval- bij. Ik heb ook heel lang het gevoel gehad dat als m'n ex zou zeggen, sorry ik zat verkeerd, laten we het opnieuw proberen, dat ik meteen op de trein zou stappen en het zou doen. Na een tijdje komen de rationele gedachten boven en besef je al gauw dat je veel dingen aan haar hebt verheerlijkt, en dat hoe raar het ook klinkt uitmaken eigenlijk nooit vanuit één kant komt. Het is niet verkeerd om eventueel weer bij je ex te komen trouwens, maar dan moet het gewoon op een gelijkwaardige basis zijn en alle zooi moet aan de kant geruimd zijn. Dan pas zou je een eerlijke kans maken, in de huidige situatie zoals je zelf al zegt is het puur omdat je een (heerlijk) gevoel plotseling hebt verloren en "verslaafd" als je eraan bent het terug wil. Liefde is voor een deel ook gewoon iets chemisch en uitmaken is soms ook gewoon hetzelfde als afkicken.
Misschien dat ik 't ooit te weten kom. Misschien niet. Ik zal d'r in ieder geval naar vissen, als de gelegenheid zich voordoet.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Dan begrijp ik wel waarom ze aan jou vraagt om uit de buurt te blijven
Truzzel
Tis wel erg opvallend dat het opeens 2 dagen kwam nadat je haar had uitgenodigd voor een ontmoeting met je ouders. Als ze zoiets heeft als bindings-angst (en dat is helemaal niet vreemd bij iemand die in z'n of d'r eentje een heel succesvol leven heeft) zal dat haar wel aan het denken hebben gezet. En voelde ze benauwdheid omdat jij al aangaf hoeveel dat voor jou betekende.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Misschien dat ik 't ooit te weten kom. Misschien niet. Ik zal d'r in ieder geval naar vissen, als de gelegenheid zich voordoet.
Trusten.
Ze is zelf heel erg family-minded, ik integendeel. Ze wist ook wel van mij, dat een kennismaking geen gortdroge zondag zou betreffen 3 maaltijden incluis en een kruisverhoord van m'n ouders. Het zou meer een bevrediging zijn van de nieuwschierigheid van 2 kanten. De vanzelfsprekende, onvermijdelijke kennismaking. Zij ziet dan hoe wij 't thuis hebben en m'n ouwe lui weten met wie hun zoon het beddengoed vervuild.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:59 schreef Tarot het volgende:
[..]
Tis wel erg opvallend dat het opeens 2 dagen kwam nadat je haar had uitgenodigd voor een ontmoeting met je ouders. Als ze zoiets heeft als bindings-angst (en dat is helemaal niet vreemd bij iemand die in z'n of d'r eentje een heel succesvol leven heeft) zal dat haar wel aan het denken hebben gezet. En voelde ze benauwdheid omdat jij al aangaf hoeveel dat voor jou betekende.
Ze voelde zich misschien helemaal vrij bij jou ... en nu je ineens je ouders erbij betrekt, voelt het opeens aan als een een relatie met verplichtingen. En ze was niet verliefd genoeg om haar huidige leventje op te geven.
Was het bij jou ook nog eens pot verwijt ketel-verhaal dat eigenlijk jij HAAR had willen veranderen? Dit doet me toch erg aan iemand denkenquote:Op maandag 7 maart 2005 08:19 schreef Jed1Gam het volgende:
Zij dacht dat ze mij zogenaamd kon veranderen, maargoed ik heb al gelijk gezegd dat het onmogelijk is om mij te veranderen, ze moest me maar nemen hoe ik was.
Oja ik mocht nog wel vriendjes zijn, fl*kk*r maar op met die onzin. Kan moeilijk vrienden zijn met iemand die vind dat ik irritant ben.
Zodoende heb ik vriendelijk (not) bedankt en ga ik weer wat zware weekjes tegemoet.
Relaties: BLERGHHHH. Bedenk mij wel een tweede keer voordat ik me weer eens tot iemand ga binden.
Nee hoor, heb haar niet willen veranderen. We zijn verschillend, maar ik benaderde dat meestal positief, zij negatief.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Was het bij jou ook nog eens pot verwijt ketel-verhaal dat eigenlijk jij HAAR had willen veranderen? Dit doet me toch erg aan iemand denken(het zal toch niet 1 en dezelfde zijn he)
![]()
Dat was ook een beetje het probleem tussen mij en m'n -ex. Het type benadering van de verschillen.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee hoor, heb haar niet willen veranderen. We zijn verschillend, maar ik benaderde dat meestal positief, zij negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |