abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:23:14 #126
113797 freggeltje
liefde is raar
pi_24933040
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:52 schreef Radjwantie het volgende:

[*knip*]
Wauw, dat is zo ongelovelijk waar.. Haat is destructief, ook voor jezelf... En liefde voor jezelf straal je uit. Sterkte meissie. Maar zo te lezen gaat het al ietsjes beter.
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:27:39 #127
113797 freggeltje
liefde is raar
pi_24933094
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:38 schreef Silverado het volgende:

[..]

Kom er net via via achter dat ze een andere vriend had. Dat maakt het wel extra zuur
Dat is zeker zuur..
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
pi_24938645
Kleine update:

Ik heb net mn ex gesproken via msn. Het was geen makkelijk gesprek en ik had even de hulp nodig van iemand anders om haar te spreken te krijgen (ze had me geblokt nl).
We hebben afgesproken om de komende maanden rustig aan te doen wat het contact betreft. Ik heb wel een aantal ideeen over hoe het zal gaan maar dat houd ik even voor me....
pi_25140182
Heel raar. Gisteren stond opeens de naam van een ex van letterlijk 10 jaar geleden voor mijn neus op mijn beeldscherm. Hij had via-via mijn mailadres achterhaald en had mij toegevoegd aan de contactenlijst. Het was wel tof om hem even te spreken. Ik was destijds 16/17 hij 20/21. Ondertussen is hij getrouwd en heeft 3 kinderen. Ik voel verder niets meer voor hem, maar als je herinneringen aan het ophalen bent is het op zich wel even slikken.
Verder hebben we gewoon gezellig bijgepraat. Wat wel grappig was, was dat ik destijds hem had aangespoord om ergens meer werk van te maken, en dat heeft hij nadat het uit was ook gedaan en dat hij daar heel lang profijt van heeft gehad, zelfs nu nog
Wat ik me wel afvraag is waarom iemand doelbewust na tien jaar weer contact opneemt. (Hij was mijn naam niet toevallig tegengekomen, want toen ik hem vroeg hoe hij aan mijn mailadres was gekomen zei hij dat hij lang en goed had moeten zoeken).
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_25140378
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:52 schreef Radjwantie het volgende:
- Acceptatie.
- Objectief schouwen.
- Vergeving en loslaten. Mensen maken fouten.
- Alertheid. Probeer alert te zijn op je gedachten en gevoelens.
Radjwantie, ik heb genoten van hetgeen je opgeschreven hebt. Het is een beetje zoals ik het ook bedoel als ik iemand op weg probeer te helpen. Haat leidt nergens naartoe en zal je alleen van binnenuit opvreten.

De andere dingen zijn herkenning en je omschrijft het heel erg goed en kernachtig.

Mijn complimenten!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:46:43 #131
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25140590
Soms voor old times sake.. en what happend to....
heeft stille hoop dat dat niet gebeurd bij mn eerst ex
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_25164370
Sommige dingen klinken echt zo bekend en het lijkt net alsof het de liefde het gewoon niet meer waard is Ik zelf ben sinds november weer alleen, maar nogsteeds zit ik in de nasleep. Voel dan wel niets meer voor mijn ex, maar toch vind ik het wel jammer dat het uit gegaan is. Nu ben ik er heel erg blij mee, want ze deed me meer kwaad dan goed, want ik was mezelf uiteindelijk helemaal niet meer. Het heeft ook best wel even geduurt voordat ik weer mezelf was. In het begin mistte ik haar nog wel, vooral zo rond de kerst periode en oud en nieuw. Daar tussenin valt ook nog eens mijn verjaardag, dus dat valt ook weer helemaal kut. Heb toen echt een kut tijd gehad. Iedereen die gezellig bij elkaar kruipt enzo. Had dat graag zelf ook gedaan, maar helaas. Ze voelde niets meer voor me, dus ja. Kan het moeilijk blijven rekken. Misschien ook maar beter dat het afgelopen is, want ik hoor van iedereen dat ze me niet waard is, wat ik zelf ook geloof. Toch heeft ze me veel nieuwe dingen laten zien die je niet zomaar zal zien. Mis nu wel het handje vasthouden en dat soort kleine dinggetjes. Zou het graag weer willen beleven en ik ga maar weer eens opzoek. Het ergste heb ik iig al gehad, maar je hebt van die tijden dat je toch weer compleet in een dal valt. Dan wordt het weer duidelijk dat je alleen staat en je verhaal bij niemand kwijt kan, alleen over een toetsenbord en een beeldscherm luisteren mensen soms nog eens naar je, verder is iedereen dialoog vreemd geworden. Het verwerken blijft dus lastig. Als ik dan weer zo gelukkig zou mogen zijn met een nieuwe vriendin, zal dat wel een hele rare emotie wisseling worden. Van half gebroken naar een ik kan de hele wereld aan mentaliteit. Zou het goed kunnen gebruiken iig.

Verder sterkte aan iedereen die het moeilijk heeft met relaties, jullie zijn niet de enige. En exen zijn kut
  zondag 20 februari 2005 @ 01:09:03 #133
45842 cynnie
bedrijfsbunny
pi_25172934
Nou ik ga dan het dan toch maar eens van me afschrijven.. Ik mis mijn ex echt heel erg...We hebben 3,5 jaar samengewoond en hij is 1,5 maand geleden van de een op de andere dag weggegaan en mij met alles laten zitten... Omdat het volgens hem niet meer ging.. Hij had daar op zich ook wel gelijk in hoor..

Maar wat nou het probleem is dat ik hem daarna nog wel heb gesproken en hij is ook nog langs geweest en we zijn met elkaar naar bed geweest..( in de anderhalve maand 3 keer) We houden nog zoveel van elkaar (dat zegt hij ook) maar het samenwonen gaat gewoon niet meer en dat maakt het zo moeilijk...
Iedereen bemoeit zich er ook mee zoals mijn ouders en zijn ouders het is nu gewoon echt een puinhoop..Hij woont weer bij zijn ouders en die hebben 3,5 jaar geprobeerd om ons uit elkaar te krijgen.. Dus ik weet dat hij thuis constant hoort dat ik een trut bent.... Ik weet ook niet wat ik nou moet doen.. Ik was zijn eerste en ik ben zo bang dat hij alleen daarom nog zo bij me hangt.. Hij zegt dat hij nog van me houdt en dat het voor mijn eigen bestwil is dat hij bij me weg is gegaan, maar echt beter word ik er zo niet van..

Ik zou zo graag willen dat het weer goed maar ja ik weet ook dat dat niet meer gaat.. Kijk hij is niet lelijk en hij zou zo een ander meisje kunnen krijgen, dus waarom komt hij dan nog steeds bij mij.. Ik snap er gewoon niets meer van.. gellukig hebben mijn vrienden mij goed opgevangen maar ja die kunnen dit niet neutraal bekijken dus in feite heb ik daar ook niets aan.. Nou ja ik weet het niet meer....Moet ik nou hopen op een goede afloop of moet ik me er maar bij neer leggen en de deur dicht doen??????
pi_25175471
Het verhaal hoe ik me voel staat in het topic

Waarom verneuk ik mijn leven keer op keer.... (ik weet niet niet hoe ik moet linken sorry..)

Gisteren ochtend hebben we het uitgemaakt meer van zijn kant, maar ik weet ook dat het zo niet echt meer gaat.

Vandaag ga ik of de grootste fout in mijn leven maken of de beste keuze ooit....

Ik probeer nu nog een cracker naar binnen te stoppen en daarna stap ik in de auto en ga langs...
Waarom??

Mijn verstand zegt dat ik mijn hart moet volgen....

Zijn telefoon neemt hij niet op maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden om om kwart voor 8 al gebelt te worden als ik nog slaap hehe....Voicemail achtergelaten met sorry dat ik zo vroeg bel, maar ben al zo ontzettend lang wakker en wil even met je praten....bel me terug ajb

Hij belt niet terug maar is nu online, maar durf niks te zeggen....

Please laat het de beste keuze in mijn leven zijn....
pi_25183068
quote:
Op zondag 20 februari 2005 09:52 schreef MissPeppertje het volgende:
Het verhaal hoe ik me voel staat in het topic

Waarom verneuk ik mijn leven keer op keer.... (ik weet niet niet hoe ik moet linken sorry..)

Gisteren ochtend hebben we het uitgemaakt meer van zijn kant, maar ik weet ook dat het zo niet echt meer gaat.

Vandaag ga ik of de grootste fout in mijn leven maken of de beste keuze ooit....

Ik probeer nu nog een cracker naar binnen te stoppen en daarna stap ik in de auto en ga langs...
Waarom??

Mijn verstand zegt dat ik mijn hart moet volgen....

Zijn telefoon neemt hij niet op maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden om om kwart voor 8 al gebelt te worden als ik nog slaap hehe....Voicemail achtergelaten met sorry dat ik zo vroeg bel, maar ben al zo ontzettend lang wakker en wil even met je praten....bel me terug ajb

Hij belt niet terug maar is nu online, maar durf niks te zeggen....

Please laat het de beste keuze in mijn leven zijn....

Jammer om te lezen dat je relatie is verbroken...
Weet je, misschien is het iets om nu nog niet te ver vooruit te denken. Eerst even rustig aan doen en proberen jezelf weer op het spoor te zetten. Ik ben zelf van mening dat je uit welke keuze dan ook (of je die zelf genomen hebt of iemand anders voor jou) het beste uit kunt halen. Sterkte!
pi_25183697
Je kunt niet verder zien dan de keuzes die je begrijpt...
pi_25191378
Gister te horen gekregen van een vriend dat mijn ex een nieuwe vriend heeft. Het is alweer 3 maanden geleden dat we wat hadden, en ik had mn leven verder weer goed opgepakt en ik wist dat het voorbij was, maar heel af en toe had je toch nog wat hoop dat het goed zou komen.

Maar toen ik dat gister hoorde, nouja, het is gewoon een bevestiging dat het niet meer goed komt, en ik vind het raar om te zeggen, maar het voelt eigelijk goed
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  maandag 21 februari 2005 @ 11:35:31 #138
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25191898
klopt Un-X-PecteD. het is een soort van afsluiting
Zo van... nu komt het zeker niet meer goed
Ecosia
pi_25204249
Ja idd. Niet dat dat nou zo'n fijne gedachte is, want ik vind het nog steeds jammer, we paste goed bij elkaar etc. Maar het is inderdaad een afsluiting, een onzekerheid (terwijl het meestal zowiezo al zeker is dat het niet meer goedkomt) die nu toch eindelijk weg is...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:26:54 #140
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_25213126
Zit zelf ook weer in deze situatie dus ik heb veel aan de dingen die hier geschreven worden van hoe ermee om te gaan...

ik wilde eigenlijk alleen iedereen sterkte wensen en de kracht die je nodig hebt om hier doorheen te komen draag je al bij je.

(nou me eigen advies terharte nemen )
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_25214230
Mijn eerste post op dit forum

Ook ik zit sinds 2,5 maand in hetzelfde schuitje. Mijn vriendin was het na 6 jaar ineens beu ...
Ze heeft er een punt achter gezet en is direct met een andere kerel gegaan. Wat volgens haar niet serieus is maar meer een soort 'afleiding'

Heel veel verdriet, boosheid maar ook wederzijds begrip en nog aanwezige wederzijdse liefde, maakt het voor mij erg moeilijk om hiermee om te gaan. Voor haar trouwens ook. We zouden beiden het liefst leuk contact willen houden en de relatie in de toekomst misschien weer oppakken.

Dat ze afstand wil om tot haarzelf te kunnen komen en te voelen wat ze wil etc. kan ik heel goed begrijpen en respecteren. Maar ik kan het gewoon niet (meer) opbrengen haar met een ander te zien. Dus heb ik al het contact deze week verbroken.

Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt, ben er zoveel mee bezig dat het allemaal niet zo helder is.
pi_25215497
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:51 schreef Mr_Lemon het volgende:
Mijn eerste post op dit forum

Ze heeft er een punt achter gezet en is direct met een andere kerel gegaan. Wat volgens haar niet serieus is maar meer een soort 'afleiding.' We zouden beiden het liefst leuk contact willen houden en de relatie in de toekomst misschien weer oppakken.
Lekker van haar. Direct met een ander, en mooi makkelijk..even met een ander aan de gang voor de variatie en daarna met jou weer samen.."Ik had met hem niet wat ik met jou had...nu weet ik wat ik mis...ik heb zoveel spijt (voel me nu eenzaam en wil jouw geborgenheid weer tot ik weer "afleiding wil")."
quote:
Dat ze afstand wil om tot haarzelf te kunnen komen en te voelen wat ze wil etc. kan ik heel goed begrijpen en respecteren.
Ik ook..maar dat ze dat doet door direct met anderen te gaan en jou dat blijkbaar nog half in te wrijven ook, is wat minder goed te respecteren. Vergeet voorlopig dat gelul over leuk contact en weer goed komen..geef jezelf de ruimte goed boos te worden en zet jezelf op de eerste plaats. Je hebt absoluut de goede keuze gemaakt. Als je haar continu ziet met die andere kerel wordt je er ook steeds mee geconfronteerd. Nu kun je de zaken eens op een rijtje zetten en voor jezelf nagaan wat je werkelijk voelt en wil.
underground forever baby
pi_25216195
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef Laton het volgende:

[..]
Dank voor de heldere verwoording !
Ik denk ook dat het de beste keus is, helaas erg moeilijk afstand nemen van liefde
pi_25217675
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef Laton het volgende:

[..]

Lekker van haar. Direct met een ander, en mooi makkelijk..even met een ander aan de gang voor de variatie en daarna met jou weer samen.."Ik had met hem niet wat ik met jou had...nu weet ik wat ik mis...ik heb zoveel spijt (voel me nu eenzaam en wil jouw geborgenheid weer tot ik weer "afleiding wil")."
[..]
De definitie van het woord vreemdgaan uitgelegd in 60 woordjes
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:03:27 #145
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25228317
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:05 schreef navi het volgende:

[..]

De definitie van het woord vreemdgaan uitgelegd in 60 woordjes
Tja, het kan imho ook in een woord: "Hoer".
Maar dat klinkt zo lullig voor Mr_Lemon.

Ik zou me goed genaaid voelen iig.. Laat haar maar ff gaar koken in haar eigen sop (in het geval je nog een berichtje krijgt van dat ze het moeilijk / zwaar heeft en of je mist)
Ecosia
pi_25306284
Ik mis haar nog steeds, maar het is nu zo lang geleden dat ik haar heb gezien... dat het is alsof ze niet meer bestaat, behalve in mijn herinnering. De persoon van wie ik hield is dood, en wat is achtergebleven is een vrouw die heel ver van me verwijderd is. De grootste liefde van mijn leven... ik zal d'r waarschijnlijk .... hopelijk nooit meer en kunnen loslaten.
Doe eens wild ....
pi_25309766
Hoe laat je je ex los terwijl het niet eens een ex is omdat jullie nooit iets wezenlijks samen gehad hebben behalve veertien maanden dromen en beloftes en verlangens en een enkele keer een moment dat je samen mocht beleven.

*hevig ingekort, was toch iets te vrijpostig*

[ Bericht 80% gewijzigd door Quembel op 02-03-2005 11:48:03 ]
Please don't sit on my imaginary friend
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:27:05 #148
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25312836
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 01:27 schreef Tarot het volgende:
Ik mis haar nog steeds, maar het is nu zo lang geleden dat ik haar heb gezien... dat het is alsof ze niet meer bestaat, behalve in mijn herinnering. De persoon van wie ik hield is dood, en wat is achtergebleven is een vrouw die heel ver van me verwijderd is. De grootste liefde van mijn leven... ik zal d'r waarschijnlijk .... hopelijk nooit meer en kunnen loslaten.
Loslaten is ook niets wat je kan of wat van je verwacht wordt.

Dat is iets wat ik laatste anderhalf jaar geleerd heb. Je moet niet proberen om een liefde los te laten en te vergeten, want dat lukt je toch niet. Je hebt een hele tijd lief en leed met elkaar gedeeld. Zij of Hij is een deel van je leven en je ervaringen geworden. Of je het nu wil of niet.

Het grootste proces is om alles een plaats te geven. De mooie dingen je te herinneren en te leren van al je ervaringen. Er is leven, er is leven na de dood zoals Freek de Jonge ooit in een quasi-humoristisch liedje zong.

Ga door met je leven, hoe lastig dat ook lijkt. Ga dingen tegen je zin in doen, laat je mee op sleeptouw nemen. Het heerlijkste verwerkmoment was voor mij de tweede avond dat we onze verloving verbraken. Ik had mijn vrienden gebeld. Twee kratten jup en 10 doosjes bitterballen laten hadden we een heerlijke avond gehad. Ik had zitten janken dat het niet mooi meer was. Veel gelachen en gedist.

En toen de grote leegte. Misschien duurt de verwerking wel tot je volgende liefde. Bij mij duurde het anderhalf jaar voordat ik weer verliefd werd. En toen besefte ik dat dit nog veel erger was dan mijn vorige relatie (waarmee ik verloofd en 2 maanden van een huwlijk afstond). Ik was en ben nog zwaarder verliefd dan toen.

Ik kan het nu allemaal veel beter plaatsen en veel beter relativeren.

Ik zag het destijds ook allemaal neit meer zitten. Maar ik had het geluk echte vrienden te bezitten die geen genoegen namen met nee ik heb geen zin of nee ik ben moe.... en desnoods een hele avond tegen m'n chagerijnige bakkes aan wilden kijken.

Inmiddels is mijn leven weer helemaal top. Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe liefde.

het is een beetje bedoeld als steun in de rug voor Tarot.. en voor iedereen anders die hier misschien een glimlach aan overgehouden heeft.
Succes.. ik weet wat je doormaakt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25321494
een waarheid als een koe van avator

pick up the pieces and move on.

Geef het inderdaad een plekje... ik begin steeds beter te worden in het geven van dat plekje... en toch zijn er af en toe momenten dat het plekje er niet is... of dat ik er mee zit of zo... maar die worden minder, minder diep en minder hoekig.

Ik voel me weer lekker en veel dingen doen helpt daarbij... veel dingen met anderen doen... ook al heb je even geen zin... ga er uit... investeer en ontvang...

dat ist misschien... misschien ook niet.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:56:04 #150
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25322549
Ik meld me hier ook even, al heb ik geen ex om los te laten; met mij en mijn vriend gaat het redelijk goed.
Maar ik had een andere (gewone) vriend, die mij nogal pijn gedaan heeft, en die ik per direct uit mijn leven heb verbannen. En dat is ook al zoooo ontzettend moeilijk
Soms denk ik eraan wat voor gore klootzak hij is. Hoe hij tijdens ons laatste gesprek niet eens tijd nam om te stoppen met de dingen waar hij mee bezig was, en hoe hij me daarna gewoon zijn huis uit heeft gezet. Hoe hij mijn tranen negeerde, en nog vrolijk riep "we bellen". Hoe hij gelogen heeft over bepaalde dingen, tegen mij maar ook tegen zijn vriendin.
En op andere momenten denk ik eraan hoe lief hij voor me is geweest. Toen het met mijn eigen relatie even niet zo goed ging, kon ik gewoon bij hem terecht. No questions asked, kon ik gewoon bij hem overnachten, en heeft hij me de hele volgende dag in zijn appartement vertrouwd. Ik mis hem ook. De urenlange conversaties over diepzinnige onderwerpen, de zin van het leven, de gesprekken over niks, samen een film kijken met een biertje en een sigaretje...
En ik slaap er slecht van, al die herinneringen en gedachten. Maar ik kan ze niet uit zetten. Kon dat maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')