Je bent gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, besnijdenissen zijn het toppunt van onbeschaving.
Ik doe m'n best, peter.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Moni, ik had je al verwacht met je goedkope commentaren, altijd vermakelijk. Vooral blijven doorgaan!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Berends! Ru Paul, dat kan echt niet.
Hoe vind je 'm trouwens?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Berends! Ru Paul, dat kan echt niet.
Hassanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:59 schreef PJORourke het volgende:
Best wel goed fout eigenlijk.
quote:Exclusief Interview Buitenhof: Ayaan Hirsi Ali
zondag 23 januari 2005 11:58 Net 3
maandag 24 januari 2005 14:00 Net 1 (Herhaling)
In Buitenhof een exclusief interview met de deze week teruggekeerde Ayaan Hirsi Ali.
Een gesprek over de moord op Theo van Gogh, haar eigen toekomst, het liberalisme, haar plek in de VVD en de emancipatie van moslims in ons land.
Zeg, wanneer gaat dat mens eens de regering controleren, ofwel; doen waar ze haar centen voor krijgt?!.quote:
Een daemon is een unix proces. Of "enlage now!" spam met een titel waarvan de verzenders er zeker van zijn dat het slachtoffer de mail opent.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Domme vraag, hoor; maar als ik nu een bericht genaamd''failure notice'' krijg van MAILER-DAEMON@yahoo.com, kan ik dit dan openmaken? Het ziet er raar uit.
Enlage?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een daemon is een unix proces. Of "enlage now!" spam met een titel waarvan de verzenders er zeker van zijn dat het slachtoffer de mail opent.
quote:Op zondag 23 januari 2005 08:03 schreef Drugshond het volgende:
Meki veroorzaakt een botsing met zijn auto, slechts licht gewond
Wat een humor heeft dat baasje....![]()
Nee, dat zegt ze niet, oproerkraaier.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:17 schreef Meki het volgende:
Hirsi heeft echt zin om dood te gaan zegt Hirsi
Dat verstond ik ookquote:Op zondag 23 januari 2005 12:17 schreef Meki het volgende:
Hirsi heeft echt zin om dood te gaan zegt Hirsi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |