quote:118 118 tt-EEN vr 21 jan 14:59.50
binnenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
KAMER SCHAFT ENKELE OUDE WETTEN AF
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Kamer heeft het wetsontwerp van
staatssecretaris voor Administratieve
Vereenvoudiging Vincent Van
Quickenborne (VLD) goedgekeurd dat een
reeks achterhaalde wetten afschaft.
Het gaat om wetten uit de vorige twee
eeuwen die totaal in onbruik zijn
geraakt, zoals de wet op de bescherming
van militaire postduiven of op de
verplichte kleur van affiches.
Ook het verbod op het beledigen van
vreemde staatshoofden sneuvelt.
Blinden en slechtzienden hoeven
voortaan ook niet meer de toestemming
van de burgemeester te vragen om een
blindenstok te mogen gebruiken.
Ik wacht op de Groen Linkser die komt melden dat ''dit geen nieuws voor hem is, aangezien wij dit al twee jaar wisten.''quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:11 schreef Sidekick het volgende:
Opeens duikt het crimineel verleden op van iemand die een paar jaar ouder is dan Ali el B. Logisch.
quote:zoals de wet op de bescherming van militaire postduiven
Gut, nu moet ik huilen. Bijna.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze denken tenminste niet "laat maar dom ouwehoeren" zoals bij jouw betogen.
Kusje, meneer Moni.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:36 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Oh, godzijdank. We blijven dus alleen zitten met "ministers" die pretenderen die rechtsprekende macht te zijn. Niet echt fijn, maar alsnog beter dan zo'n daadwerkelijke situatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:03 schreef Priapus het volgende:
Nadat het OM te Amsterdam de rechtsorde danig geschokt had, is het door de Rechter Commissaris teruggefloten, Monidique.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:31 schreef Monidique het volgende:
Gut, nu moet ik huilen. Bijna.
Als het om allochtonen gaat wel. Dus, ja, alle strafrechterlijke zaken worden door Verdonk afgehandeld.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:59 schreef Monidique het volgende:
Ik heb wat dagen gemist, maar volgens mij schijnt het tegenwoordig zo te zijn dat strafrechtelijke zaken maar gewoon worden afgehandeld door de Minister van Segregatie. Klopt dat?
Osama ook. Dus: Verdonk = Osama.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Verdonk heeft verderom gelijk.
We zijn hier op dit forum niet echt ge๏nteresseerd in jouw dagboekaantekeningen, DrW., maar desalniettemin geeft het een mooi beeld van je. Wederom.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Misschien moet je jezelf wat gaan verdiepen in de rechtse gedachtegang. Daar zul je veel van opsteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |