abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24656268
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef dwangneuroot het volgende:
Tja....iemand moet toch tegengas geven?
Je komt zeker uit Den Haag??
pi_24656287
Hij neemt alle namen gewoon klakkeloos over!

*Geert Wilders op de lijst zet
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24656318
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef Monidique het volgende:
Vandaag liep ik weer door Amsterdam, maar wat is dat toch een verschrikkelijk gezwel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat voorbehouden is aan Amsterdam, maar dat het gewoon inherent is aan De Grote Stad. Ik kan potdikkie niet eens één stap zetten zonder over uitgespuugde kauwgom te lopen en het ontwijken van hondendrollen is een leuke tussentijdse activiteit geworden. Ondertussen terroriseren de wiet-geuren mijn neus en zitten de hoeren meters van mij vandaan te wachten op zo'n stumper die zich bij hen wil vermaken. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de onoverzichtelijke chaos waarin trams, bussen, auto's, taxi's en voetgangers proberen te overleven.

Het is mij volkomen duidelijk, steden zijn zonder twijfel inferieur aan rustige dorpjes. Zonder twijfel. Goed, er zijn wat meer faciliteiten, maar dat is secundaire bevrediging.
U beleefde de nevenefecten van een tolerante, al te tolerante samenleving waarin misstanden jarenlang werden overschreeuwd door subjectief en ostentatief misbaar. Vergelijk ik Amsterdam met Stockholm dan vallen verschillen als de vuiligheid op straat, de aanspreekbaarheid van mensen op straat en een subjectief gevoel van veiligheidsverschil in het openbaar vervoer me op. Hoe heeft het zover met Amsterdam kunnen komen en wat kunnen we eraan doen om dit tij te keren? Amsterdam wordt toch op diverse plekken in de wereld als uithangbordje van Nederland gezien.
smachtend naar mensen met een bewegelijk verstand
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:53:10 #79
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24656337
190 Meki Acnin Direkteur Meki Shop
191 Meki Acnin Direkteur Meki Shop
192 Meki Acnin Direkteur Meki Shop
193 Geert Wilders Lijsttrekker Groep Wilders
194 Michiel Smits Lijsttrekker NieuwRechts

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:56:35 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24656395
Ik snap iets niet. Je hebt users die niet geband worden, maar wel om het half jaar een nieuw account uit de kast halen. Soms vaker, soms gewoon 3 accounts naast elkaar gebruiken. Ik snap het niet, is reputatie op een dom forumpje dan echt zo belangrijk voor kansloze rukkers?
pi_24656440
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik snap iets niet. Je hebt users die niet geband worden, maar wel om het half jaar een nieuw account uit de kast halen. Soms vaker, soms gewoon 3 accounts naast elkaar gebruiken. Ik snap het niet, is reputatie op een dom forumpje dan echt zo belangrijk voor kansloze rukkers?
Een schizofreen is nooit alleen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:13:18 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24656690
* PJORourke meldt George Bush aan
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24656910
quote:
221 Achmed Shoarma Londsdale-verkoe
222 Yasser Arafat ex-politicus
223 Achmed Shoarma Londsdale-verkoper
224 Mart Giesen motivator
225 Samir Azzouz Lid Hofstadgroep
226 Gerard Joling Beroepshomo
227 Wim Vreeswijk ideoloog
228 Ali el B. Soldaat van Oranje
229 Meki Acne Alcoholverkoper
pi_24656987
Je hebt geen rechten om hier te posten. Weet je niet waarom dat is, mail naar frontpage@fok.nl voor vragen.
pi_24656998
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:56 schreef Sidekick het volgende:
pi_24657081
Ik nam de vrijheid om...
quote:
We have seen our vulnerability, and we have seen its deepest source. For as long as whole regions of the world simmer in resentment and tyranny -- prone to ideologies that feed hatred and excuse murder -- violence will gather, and multiply in destructive power, and cross the most defended borders and raise a mortal threat.

There is only one force of history that can break the reign of hatred and resentment and expose the pretensions of tyrants and reward the hopes of the decent and tolerant. And that is the force of human freedom.

We are led, by events and common sense, to one conclusion: The survival of liberty in our land increasingly depends on the success of liberty in other lands. The best hope for peace in our world is the expansion of freedom in all the world.

America's vital interests and our deepest beliefs are now one. From the day of our founding, we have proclaimed that every man and woman on this Earth has rights, and dignity and matchless value because they bear the image of the maker of heaven and Earth.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:39:23 #88
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24657104
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef Monidique het volgende:
Vandaag liep ik weer door Amsterdam, maar wat is dat toch een verschrikkelijk gezwel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat voorbehouden is aan Amsterdam, maar dat het gewoon inherent is aan De Grote Stad. Ik kan potdikkie niet eens één stap zetten zonder over uitgespuugde kauwgom te lopen en het ontwijken van hondendrollen is een leuke tussentijdse activiteit geworden. Ondertussen terroriseren de wiet-geuren mijn neus en zitten de hoeren meters van mij vandaan te wachten op zo'n stumper die zich bij hen wil vermaken. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de onoverzichtelijke chaos waarin trams, bussen, auto's, taxi's en voetgangers proberen te overleven.

Het is mij volkomen duidelijk, steden zijn zonder twijfel inferieur aan rustige dorpjes. Zonder twijfel. Goed, er zijn wat meer faciliteiten, maar dat is secundaire bevrediging.
Spuit11 wordt ook wakker.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:42:49 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24657178
He, die Marokkanen hebben onze nonsens verwijderd
pi_24657227
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:39 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Spuit11 wordt ook wakker.
Zeg nog eens een moeilijk woordje, dan lijk je meer op sjun, daar word ik zo warm van, diep van binnen.

Oftewel: Oh.
pi_24657277
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:42 schreef PJORourke het volgende:
He, die Marokkanen hebben onze nonsens verwijderd
Ach, dan verwijdert er tenminste nog iemand jouw nonsens. Ook positief.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:56:50 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24657461
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:47 schreef Monidique het volgende:
Ach, dan verwijdert er tenminste nog iemand jouw nonsens. Ook positief.
Ze denken tenminste niet "laat maar dom ouwehoeren" zoals bij jouw betogen.
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:08:34 #93
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24657647
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeg nog eens een moeilijk woordje, dan lijk je meer op sjun, daar word ik zo warm van, diep van binnen.

Oftewel: Oh.
Denk je een beetje aan je geestelijke gezondheid, poeperd? Je komt een beetje depri over.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24657752
Volgend topictitel: Germaine C, de rijdende rechter
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:22:08 #96
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24657932
Mijn bloed, mijn ziel voor Murad, mijn Grote Leider.
pi_24658454
Dat donkere meisje van Raffish is wel leuk, maar voor de rest zijn het trienen.
pi_24658745
Toen ik vandaag bijna werd aangereden dacht ik nog aan M.
pi_24658895
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Toen ik vandaag bijna werd aangereden dacht ik nog aan M.
Was je weer tasjes aan het jatten?
pi_24659896
Nee, voorrang nemen, helaas had die vrachtwagen meer massa en moest ik stoppen. Zou wel een beetje bloederig zijn geworden, ik ben namelijk geen boom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')