Nogal vergezochtte vergelijking, Joden misdroegen zich niet meer dan de gemiddelde Arische Duitser. Zij waren veelal serieuze hardwerkende mensen, ook veel wetenschappers, intellectuelen en kunstenaars onder hen, dat kan je van dat zwakbegaafde Rif inteelt niet zeggen. Joden werden op heel andere gronden vervolgd dan dat jij wil doen lijken terwijl er bij dat Riftuig waar zovelen hier tegen ageren duidelijk sprake is van structureel crimineel gedrag van idd SOMMMIGE Marokkanen MÁÁR dat wél op veel bijval, sympathie, loyaliteit, goedkeuring en vereenzelviging kan rekenen van een HELE GROTE GROEP MAROKKANEN EROMHEEN!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:17 schreef Ruimer het volgende:
Marokkanen zijn de joden van NU.
De game die gebaseerd was op deze film (een grafisch iets geavanceerder spel dan Pong - aldus Gamespot) was, nog lang vóór Carmageddon, één van de eerste controversiële computergames die er zouden komen.quote:
Wat kan ons dat nou skelen. Vanmij apart is ze een kilometer achter uit gereden, het gaat er om dat ze de bonuspunten gehaald heeft.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:37 schreef multatuli het volgende:
Er stond een foto in de NRC waaruit je op kan maken dat die vrouw iets van honderd meter achteruit gereden is in de 3e Oosterpark. Daarvoor is ze nog een bocht achteruit omgegaan, want ze werd volgens de verhalen beroofd in de Linnaeus. Dat is een flinke afstand om snel achteruit te rijden. Blij dat mijn kinderen daar niet liepen.
Waar ik overigens benieuwd naar ben, stel jij krijgt later een zoontje die in zijn puberjaren de fout in gaat en wat steelt...dan meteen de doodstraf toepassen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat kan ons dat nou skelen. Vanmij apart is ze een kilometer achter uit gereden, het gaat er om dat ze de bonuspunten gehaald heeft.
de resultaten van je onderzoek zijn wel toonaangevend.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat kan ons dat nou skelen. Vanmij apart is ze een kilometer achter uit gereden, het gaat er om dat ze de bonuspunten gehaald heeft.
Zou voor de evolutie niet slecht zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar ik overigens benieuwd naar ben, stel jij krijgt later een zoontje die in zijn puberjaren de fout in gaat en wat steelt...dan meteen de doodstraf toepassen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef Chillmeister het volgende:
eigen schuld dikke bult. boontje komt om zijn loontje.
we hebben niet voor niks zulke uitspraken
welke doodstraf heb je het over? denk je werkelijk dat de vrouw heeft gedacht "ik ga hem doodrijden?" noodweer is geen voorbedachterade en dus geen doodstraf. dat deze zielige kutmarokkaan/turk/indo/suri/antil nu dood is, soit. "nee ali was een lieverdje...ok hij pakte weleens een tasje dat niet van hem was.." overigens is er nu onderzoek gaande of deze dode medeburger en zijn groepje verantwoordelijk zijn voor meerdere straatroven. niks geen medelijden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar ik overigens benieuwd naar ben, stel jij krijgt later een zoontje die in zijn puberjaren de fout in gaat en wat steelt...dan meteen de doodstraf toepassen?
Ik veroordeel de vrouw niet, absoluut niet (zie ook mijn eerdere post). Ik reageer puur op de reactie en houding/mentaliteit van JohnDope.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke doodstraf heb je het over? denk je werkelijk dat de vrouw heeft gedacht "ik ga hem doodrijden?" noodweer is geen voorbedachterade en dus geen doodstraf. dat deze zielige kutmarokkaan/turk/indo/suri/antil nu dood is, soit. "nee ali was een lieverdje...ok hij pakte weleens een tasje dat niet van hem was.." overigens is er nu onderzoek gaande of deze dode medeburger en zijn groepje verantwoordelijk zijn voor meerdere straatroven. niks geen medelijden.
Zeg zo ongenuanceerd als JohnDope ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef multatuli het volgende:
hmm. John Dope, Bonobo 'Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen'. Ik zie een patroon...
die is wat rauw, maar niet zonder eerlijkheid. ik reageer vooral op jouw stelling.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik veroordeel de vrouw niet, absoluut niet (zie ook mijn eerdere post). Ik reageer puur op de reactie en houding/mentaliteit van JohnDope.
nee dan geef ik hem op ze sodemieter en desnoods laat ik hem de bak in draaien.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vooroordelen, ik ben gedisciplineerd, gestopt met alles, dus ook roken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef multatuli het volgende:
hmm. John Dope, Bonobo 'Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen'. Ik zie een patroon...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee dan geef ik hem op ze sodemieter en desnoods laat ik hem de bak in draaien.
Extern tuig krijgt geen doodstraf vam me, alleen een enkele reis.
De redelijkheid is inmiddels ver te zoeken in dit topic, maar toch een puntje dan. Noodweer is hier absoluut geen sprake van. Dat is immers een redelijke proportionele hoeveelheid geweld om verder kwaad af te wenden. Daar is hier geen sprake van. Zelfs noodweer exces zit er m.i. niet in, want voor een beroep daarop moet de rechter eerst accepteren dat de bestuurster dit ongeluk / deze aanslag expres veroorzaakt heeft om de dief staande te houden. Lijkt me stug dat een advocaat dit aan durft te voeren.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke doodstraf heb je het over? denk je werkelijk dat de vrouw heeft gedacht "ik ga hem doodrijden?" noodweer is geen voorbedachterade en dus geen doodstraf. dat deze zielige kutmarokkaan/turk/indo/suri/antil nu dood is, soit. "nee ali was een lieverdje...ok hij pakte weleens een tasje dat niet van hem was.." overigens is er nu onderzoek gaande of deze dode medeburger en zijn groepje verantwoordelijk zijn voor meerdere straatroven. niks geen medelijden.
ik zal even terug kijken, was even jetlaggend in slaap gevallenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Re, ik had nog wat vragen...
Slachtoffer overval jaagt dader de dood in II
Ga toch weg man, als ik achter het stuur had gezeten, dan had ik alle 2 de rovers voor hun klote gereden en dan had ik er iedereen bijgehaald, rtl4 die linkse moffen van de NOS, CNN, FOX en dan was ik trots op teevee gekomen en had ik verteld dat ik die klootzakken voor hun klootzak had gereden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:14 schreef multatuli het volgende:
[..]
De redelijkheid is inmiddels ver te zoeken in dit topic, maar toch een puntje dan. Noodweer is hier absoluut geen sprake van. Dat is immers een redelijke proportionele hoeveelheid geweld om verder kwaad af te wenden. Daar is hier geen sprake van. Zelfs noodweer exces zit er m.i. niet in, want voor een beroep daarop moet de rechter eerst accepteren dat de bestuurster dit ongeluk / deze aanslag expres veroorzaakt heeft om de dief staande te houden. Lijkt me stug dat een advocaat dit aan durft te voeren.
Nee, het is ofwel een ongeluk veroorzaakt door roekeloos rijden (hard achteruit zit je vrijwel altijd fout, maar de omstandigheden kunnen verlichtend werken) of een poging tot moord. Niks noodweer.
JetLag is voor mietjes.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik zal even terug kijken, was even jetlaggend in slaap gevallen
In de praktijk is het gewoon erg moeilijk om een familielid aan te pakken zodat hij niet terugvalt in zijn gedrag, soms succesvol maar meestal blijft het gewoon verkeerd gaan dan kun je jezelf er wel van de schuld geven maar daar komt alleen maar pijn van. Mocht hij doodgaan dan is dat treurig en het ligt er maar net aan hoe je ertegen aan kijkt, is en blijft het familie en bloedverwant of is het een "uitgestotene"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is er makkelijk gedacht? Hoe ik denk dat ik zou doen met een criminele broer? Hoe kom je er bij dat dat makkelijk gedacht is? Hoe ik denk dat ik zou reageren als-ie dood zou gaan bij een criminele activiteit?
Het is toch zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |