abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24628893
Voor iedereen die ook maar een beetje de dader gaat lopen verdedigen: flikker op met je halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel. Je hebt gewoon met je gore teringklauwen van andermans spullen af te blijven. Punt. In onze maatschappij hebben we he-le-maal niks aan mongolen als Ali B. Dus opgeruimd staat netjes. Nu de rest nog.
pi_24628976
-weg-

Ik bedoel dus wanneer er rellen uitbreken tegen het externe volk wat zich al decennia lang misdraagt

ps. Dit is geen stemmingmakerij maar voor een onderzoek.

[ Bericht 26% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 01:53:26 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:24:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629032
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:02 schreef err het volgende:

[..]

ik vraag me wel 's af wat voor cijfers je zou zien als iemand bijhield hoeveel autochtonen zijn vermoord door allochtonen (de bovengenoemde criminele doelgroep) - en andersom. Schrikbarend denk ik - wie durft?
CBS definitie?... zullen er niet zoveel zijn hoor of het zijn die Joego's die wat autochtonen omleggen die het cijfer wat kromtrekken

of wil je gewoon weten hoeveel marokkaanse afstammelingen mensen van een ander soort hebben omgelegd?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:28:54 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629091
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:21 schreef JohnDope het volgende:
waar ligt volland? en wat een mongolenpol

[ Bericht 59% gewijzigd door NorthernStar op 19-01-2005 01:53:51 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:32:45 #207
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24629152
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:24 schreef Re het volgende:

[..]

CBS definitie?... zullen er niet zoveel zijn hoor
bron?
quote:
of het zijn die Joego's die wat autochtonen omleggen die het cijfer wat kromtrekken

of wil je gewoon weten hoeveel marokkaanse afstammelingen mensen van een ander soort hebben omgelegd?
nou beiden zijn wel de moeite van het onderzoeken waard. Dit alles in vergelijking met het moordcijfer onder autochtone daders.

Maar als je je om te beginnen richt op het aantal dodelijke geweldsdelicten zoals roofovervallen en inbraken zul je behoorlijk scheve verhoudingen zien
pi_24629156
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:28 schreef Re het volgende:

[..]

waar ligt volland? en wat een mongolenpol
Een beetje respect voor mongolen aub.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:40:59 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629284
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een beetje respect voor mongolen aub.
..da's wel een inkoppertje hoor
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:45:57 #210
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24629370
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:50 schreef Manono het volgende:
En dan straks met onbetaaldbare huren in de hele stad waardoor er enorme ghetto's in de buitenringen onstaan bedoel je?
De huren zijn nu misschien betaalbaar maar daar is dan ook alles mee gezegd. Want huizen in verpauperde buurten van Amsterdam zijn ook geen hoge huur waard.

En zijn die ghetto's er al niet? Ik noem een Almere. Vluchtelingenkamp is ook een toepasselijk woord.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:49:38 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24629418
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:32 schreef err het volgende:

[..]

bron?
[..]
het was een aanname net als die van jou hier staat wel iets pagina 24 http://www.cbs.nl/nl/publ(...)/b-15/b-15-04-02.pdf
quote:
nou beiden zijn wel de moeite van het onderzoeken waard. Dit alles in vergelijking met het moordcijfer onder autochtone daders.
dat is het zeker maar je zal rekening moeten houden met aardig wat meer factoren dan alleen afkomst
quote:
Maar als je je om te beginnen richt op het aantal dodelijke geweldsdelicten zoals roofovervallen en inbraken zul je behoorlijk scheve verhoudingen zien
dat kan ik best geloven als je de verhouding in de gevangenissen ziet maar zoals gezegd zullen er meer factoren mee spelen (er zullen minder hoog opgeleide tussen zitten bijv)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:07:53 #212
136 V.
Like tears in rain...
pi_24629708
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:21 schreef JohnDope het volgende:
ps. Dit is geen stemmingmakerij maar voor een onderzoek.
Dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24629718
Vanavond AT5 gekeken en ja hoor, volgens zijn zuster was t een hele lieve jongen die geen vlieg kwaad deed!!
Weer een waardevol lid van de maatschappij gestorven.....
geniet nooit met mate
pi_24629847
Ik zag net op het journaal een herdenkings bijeenkomst waar die gast is doodgereden, het moet niet gekker worden in dit land. Wie is er nou het slachtoffer ali of die vrouw......
pi_24629861
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden

V.
Dit is geen onderzoek wat is dit dan
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:19:41 #216
136 V.
Like tears in rain...
pi_24629900
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is geen onderzoek wat is dit dan
Te tragisch voor woorden, dat zeg ik toch

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24629940
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Te tragisch voor woorden, dat zeg ik toch

V.
Formuleer het de volgende keer dan goed Verballetje.
Zeg:"Dit is een onderzoek wat te tragisch voor woorden is".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:28:53 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24630042
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef PrincePolley het volgende:
Ik zag net op het journaal een herdenkings bijeenkomst waar die gast is doodgereden, het moet niet gekker worden in dit land. Wie is er nou het slachtoffer ali of die vrouw......
Als er iemand dood is mag je die wel herdenken lijkt me. Hells Angels worden ook herdacht en onder grote belangstelling begraven, dus dit is wel een beetje bullshit argument.

Mevrouw is slachtoffer van diefstal, en hee... als het mijn ...eh tasje ( ) was, zou ik de dief ook tussen m'n grille en een flinke populier aan pulp rijden, want je hebt simpelweg met je teringklauwen van mijn spullen af te blijven... Maar ik kan me voorstellen dat ouders, familie en bekende van het dodelijke slachtoffer hier toch wel even bij stil willen staan.

Overigens vind ik bagitaliseren van het gedrag van deze berber ook misselijkmakend, maar dat terzijde.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:37:09 #219
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24630168
zeker. tja, het was maar een tasje Nou en? wel mijn tas.
Als iemand mijn tas jat kan hij cab alles naat zijn kop krijgen, ook stootijzers en klauwhamers als die erliggen.
pi_24630172
Het lijkt me gerechtvaardigd om het tuig dat tasjes rooft (Marokkaans of niet) subiet gelijk te stellen met het tuig dat de dood van deze Ali loopt toe te juichen of anderszins menen dat de bescherming van eigendom ook mag betekenen dat degene die dat eigendom bedreigt of daar een inbreuk op pleegt, dat met de dood moet bekopen (en als dit topic ook maar enigszins representatief is, geldt dat voor pakweg 80% van dit forum).

Overigens lijkt het me heel gewoon dat zij die daar de behoefte te voelen, Ali herdenken. Niemand wordt er toe gedwongen en iedereen is vrij om zelf te bepalen wie herdenking verdient en wie niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:37:59 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630185
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Formuleer het de volgende keer dan goed Verballetje.
Zeg:"Dit is een onderzoek wat te tragisch voor woorden is".
Allereerst is het 'Dit is een onderzoek dat...' (in het kader van 'het goed zeggen')

Ten tweede mag ik toch hopen dat iemand als jij wel zal begrijpen dat ik met de woorden 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden' niet bedoel: 'Dit onderzoek is te tragisch voor woorden', maar bedoel: 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden'.

Als in, dat polletje dat je in elkaar hebt gepunnikt, is het predikaat 'onderzoek' onwaardig. Het is een kleffe hersenruft, maar meer ook niet. En zelfs in die hoedanigheid al behoorlijk sip.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:39:33 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24630203
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:40 schreef Re het volgende:

[..]
Re, ik had nog wat vragen...

Slachtoffer overval jaagt dader de dood in II
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24630242
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Allereerst is het 'Dit is een onderzoek dat...' (in het kader van 'het goed zeggen')

Ten tweede mag ik toch hopen dat iemand als jij wel zal begrijpen dat ik met de woorden 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden' niet bedoel: 'Dit onderzoek is te tragisch voor woorden', maar bedoel: 'dit is geen onderzoek, dit is te tragisch voor woorden'.

Als in, dat polletje dat je in elkaar hebt gepunnikt, is het predikaat 'onderzoek' onwaardig. Het is een kleffe hersenruft, maar meer ook niet. En zelfs in die hoedanigheid al behoorlijk sip.

V.
Dat noemen wij pappen net nathouden. Wat stem jij eigenlijk PvdA?
Dit is weldegelijk een onderzoek!

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat er wel een eenheid valt te formeren.

HOLLAND == BURNING
pi_24630248
Ik vind het een logische reactie van de auto-bestuurder(ster)
Dat die jongen dood is , tja dat is erg jammer.
Het is (natuurlijk) een te erge straf voor het geen wat ie gedaan had.
Maar ik neem aan dat de auto-rijder(ster) hem ook niet dood had willen rijden.

Maar toch kan ik haar reactie begrijpen als ze hem in een "opwelling"wel aan had kunnen rijden.
Het is gewoon pech voor die jongen.
sorry voor al m'n typfouten
pi_24630256
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef speedfreakssj het volgende:
zeker. tja, het was maar een tasje Nou en? wel mijn tas.
Als iemand mijn tas jat kan hij cab alles naat zijn kop krijgen, ook stootijzers en klauwhamers als die erliggen.
Dan ben je toch serieus niet goed bij je hoofd? Je bent toch zelf net zo goed -of misschien wel meer- een bedreiging voor de samenleving als je er vanuit gaat en er naar handelt dat de bescherming van eigendom ook in de vorm van (ernstige) geweldsmisdrijven mag gebeuren? Dat is toch niet normaal?

Het is toch juist vanzelfsprekend dat de bescherming van het eigen belang, of dat nu materieel is of niet, met een proportioneel middel gebeurt? Het is toch vanzelfsprekend dat doodslag, dood door schuld en disproportionele mishandeling in beginsel niet gerechtvaardigd zijn?

Hoe kun je daar in hemelsnaam anders over denken? Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:16 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630355
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat noemen wij pappen net nathouden.
Pappen en nathouden, neem ik aan?
En wat precies noemen jullie (wie zijn jullie eigenlijk? John en Dope? Heckle & Jeckle?) 'pappen net nathouden'?
quote:
Wat stem jij eigenlijk PvdA?
En dat doet ertoe, omdat...?
quote:
Dit is weldegelijk een onderzoek!
Don't give up your day job!
quote:
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat er wel een eenheid valt te formeren.
Ja. Jij denkt ook dat hersenruften onderzoeken zijn.
quote:
HOLLAND == BURNING
Je enthousiasme is ontroerend

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:36 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24630360
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef Argento het volgende:
Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
Neuken is ook primitief. Maar mee stoppen?

Maar het is heel simpel hoor:
Blijf met je teringklauwen van mijn spullen af waar ik me de afgelopen 20 jaar de jantering voor gewerkt heb. Dat JIJ (lees dief) niet de bereidheid hebt om te werken voor je duurzame materiele zaken is JOU (lees dief) probleem. Kom je aan mijn spullen, en ik zie het EN ik heb op dat moment de middelen (lees, ik loop niet met een wapen op zak) maak ik je af. Simpel.
pi_24630439
't was gewoon een grote klootzak samen met al die kutvriendjes van hem die ik net op het journaal zag.
Het mooiste was nog we dat interviewtje met zo'n knulletje , die wist het wel te vertellen alleen toen die op het onderwerp tasjesroof kwam werd die toch iets stiller en wist die het even niet meer ......... wat een loosers zeg.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:54:56 #229
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24630444
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef Modus het volgende:
Voor iedereen die ook maar een beetje de dader gaat lopen verdedigen: flikker op met je halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel. Je hebt gewoon met je gore teringklauwen van andermans spullen af te blijven. Punt. In onze maatschappij hebben we he-le-maal niks aan mongolen als Ali B. Dus opgeruimd staat netjes. Nu de rest nog.
Ja! Wie het niet eens is met doodstraf op diefstal, is een halfzachte linkse geitewollensokkenhomofielekorfbalgeneuzel!

Persoonlijk zal ik overigens geen traan om het joch laten, en wanneer blijkt dat sprake was van een ongeluk moet de vrouw uiteraard vrijuit gaan. Mocht er opzet in het spel zijn dient de vrouw op gepaste manier gestraft te worden (rekening houdend met de situtatie). Een tasjesdief de doodstraf geven kunnen we niet toelaten in onze rechtstaat.

In ieder geval hoort in beide gevallen de beslissing of actie vanuit justitie te komen en niet vanuit een stel achterlijke rel-beluste jongeren en een geschokte vader die even niet voor rede vatbaar is. Dit soort mensen mogen, wanneer zij zich niet aan de regels houden, van mij dan ook keihard worden aangepakt, met het oog op belemmering van de normale rechtsgang
Krekker is de bom!
pi_24630446
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

Pappen en nathouden, neem ik aan?
En wat precies noemen jullie (wie zijn jullie eigenlijk? John en Dope? Heckle & Jeckle?) 'pappen net nathouden'?
[..]

En dat doet ertoe, omdat...?
[..]

Don't give up your day job!
[..]

Ja. Jij denkt ook dat hersenruften onderzoeken zijn.
[..]

Je enthousiasme is ontroerend

V.
Day-job?? haha nee echt niet gewoon in 2 minuten een polletje aangemaakt.....
het staat nu 24 ja en 5 nee en diegene met geen mening gaat ook wel mee als de 24 los gaan.

Ik pijl gewoon even het zakie wanneer het zakie in nederland escaleert. Ik wil gewoon onderzoeken of er een groep valt te groeperen. En het antwoord is JA
pi_24630754
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:42 schreef Argento het volgende:

[..]

Dan ben je toch serieus niet goed bij je hoofd? Je bent toch zelf net zo goed -of misschien wel meer- een bedreiging voor de samenleving als je er vanuit gaat en er naar handelt dat de bescherming van eigendom ook in de vorm van (ernstige) geweldsmisdrijven mag gebeuren? Dat is toch niet normaal?

Het is toch juist vanzelfsprekend dat de bescherming van het eigen belang, of dat nu materieel is of niet, met een proportioneel middel gebeurt? Het is toch vanzelfsprekend dat doodslag, dood door schuld en disproportionele mishandeling in beginsel niet gerechtvaardigd zijn?

Hoe kun je daar in hemelsnaam anders over denken? Hoe kun je zo primitief zijn dat je materiele eigendom boven het leven van een ander stelt?
Hoe kan je zo primitief zijn om te denken dat als jij het in je misdadige asociale kop haalt om je andermans eigendom e toe te eigenen dat altijd zonder gevolgen zal blijven, dat het slachtoffer ten alle tijde passief zal blijven en de deur voor je zal open houden omdat jij je handen niet vrij hebt door ZIJN spullen?

Wat mag ik volgens jou doen als er een inbreker in mijn huis is, die niet van zins lijkt het huis te verlaten en door wie ik mij bedreigd voel?
Mag ik enkel maar 112 bellen en hopen dat de politie tijdig arriveert?
Mag ik geen geweld gebruiken zolang hij het niet gebruikt?
Mag ik in mijn EIGEN huis niet de eerste klap uitdelen aan een indringer, die met zijn smerige poten door mijn kasten struint?
Moet ik dan eerst informeren of meneer gewapend is en van plan is dat wapen te gebruiken?

Of mag ik een voorschot nemen op dat alles en gewoon een poeier uitdelen, om zeker te stellen dat mijn kinderen veilig zijn en niet af te wachten of het risico wel reëel daar is?

Mag ik iemand die MIJN huis verlaat met MIJN geld/tv/dvd speler/schilderij tegenhouden , zo nodig met geweld?

Nee?
En ben ik een primitieve gevaarlijke gek als ik de eerste klap wél uitdeel omdat ik NIET het risico wil lopen dat ofwel mijn kinderen gevaar lopen, ofwel ik gevaar loop en zij zonder moeder zitten ofwel in een minder ernstig geval, ik graag mijn zuurverdiende geld en spullen wil behouden, dat ik simpelweg, als ik de dief op heterdaad betrap, niet passief toe kán en wíl kijken hoe hij met zijn achterlijke asociale smerige misdadige zieke rotkop denkt te kunnen beslissen dat wat MIJN is ZIJN is?
je blijft uit mijn huis, je blijft uit de buurt van mijn kids, je blijft van mijn spullen af, mijn huis moet een veilige plek zijn voor de kids, voor mij en wie dat bezoedelt kan een tik verwachten en als er dan lieden zijn als jij die dan achteraf menen dat degene die de eerste tik uitdeelt aan een misdadiger, diegene denkt te kunnen veroordelen en primitief te noemen en het gore lef te hebben om te stellen dat zo iemand dan dus materieel eigendom boven het leven van een ander stelt, DIE is primitief, en DIE moet zijn zaakjes eens op een rijtje zetten in de bovenkamer.

Het heeft gvd geen ene donder te maken met bezit boven leven stellen, het heeft te maken met MIJN leven waar zo iemand in komt , MIJN gevoel van veiligheid dat ms wel voor de rest van mijn leven een douw krijgt.
Iemand die mijn grenzen, mijn privacy, mijn leven, mijn veiligheid niet respecteert, die hoef ik niet te ontzien.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24630820
Ik wilde net op Argento reageren, maar beter dan milagro hierboven kan ik het niet neerpennen.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:16:57 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_24630828
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:54 schreef JohnDope het volgende:
of er een groep valt te groeperen. En het antwoord is JA
Uiteraard is er een groep te formeren, daar hoef je geen hersenruft op los te laten.

Maarreh, veel plezier met je knuppels.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24630842
Op het rtl nieuws hoorde ik wat schapenvrienden van Ali zeggen dat die het geld helemaal niet nodig had? ze hebben geld genoeg. Echt waar en dan ook nog dat tuig eromheen eentje begon met z'n vingertjes heel raar te doen en zei opdonderen kanker media. Echt waar van mij mogen ze dit tuig in het grootste vliegtuig gooien een een enkeltje to schapenland. en in marokko hun eigen familie beroven. Ik zou het ook doen als ik die vrouw was je moet je voorstellen wat je kwijtraakt PIN-pas ,geld enz. Maarja boontje komt om z'n loontje!!!!!!!!!!
pi_24630844
Autochtone zakkenvullers, met de baantjes, de benoemingen, de netwerken, gaan lekker hun gang.
Autochtone pedofiele criminelen krijgen taakstrafjes, eventueel TBS
Marokkanen zijn de joden van NU. Maak ze af, racistische schijnheilige kletsers.
pi_24630862
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Uiteraard is er een groep te formeren, daar hoef je geen hersenruft op los te laten.

Maarreh, veel plezier met je knuppels.

V.
Hersenruft, hebt nou eens een beetje respect voor mijn grondige onderzoek.
pi_24630899
Whollaaaaaaaaaaa it wasn't me
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:25:03 #238
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24631408
Whaha die pol

Ik ben wel voor een gewapende militie. Ik heb er nou al zin in!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_24631640
Net op 't nieuws gehoord: Onduidelijk is of de bestuurster de jongen opzettelijk heeft doodgereden.

Dus ik neem mijn 'oh ik wist niet dat ze haar auto in z'n achteruit zette om de jongens tegen te houden, dan valt 't mee' terug en zeg weer: Als ze het expres heeft gedaan, hoop ik dat ze 'n goeie gevangenisstraf krijgt

Niks "net goed" of "medaille voor haar" etc.
pi_24631740
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Whaha die pol

pi_24631837
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef PrincePolley het volgende:
Alle gebeurtenissen zijn in gang gezet toen Ali B. de vrouw beroofde. Hij is dus zowel schuldig aan de diefstal als aan zijn eigen dood.
pi_24631925
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Alle gebeurtenissen zijn in gang gezet toen Ali B. de vrouw beroofde. Hij is dus zowel schuldig aan de diefstal als aan zijn eigen dood.
Hij bedoelde het sarcastisch.
pi_24632022
Nee.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:19:42 #245
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632043
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Whaha die pol

Ik zou het zeer betreuren als je tijdens je eerste optreden een kogel door je kop kreeg!
Krekker is de bom!
pi_24632066
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee.
Nou Wolfie als diegene een kaaskop is, dan staat diegene op hetzelfde niveau als Volkert van der Graaf. Mocht het geen kaaskop wezen, dan hoort die gozer bij het groeppie "ZIJ". De anti-wij groep.
pi_24632072
En wat ze dan ook nog zeggen over die jongen he:
quote:
"Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
Een hardwerkende tasjesdief met een hart van goud. Een jattende soldaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:21:28 #248
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24632083
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:17 schreef Ruimer het volgende:

Autochtone pedofiele criminelen krijgen taakstrafjes, eventueel TBS
En al die Marokkaanse incest plegers en kindermisbruikers dan? Oh nee, bij hen worden alleen de slachtoffers die dit naar buiten durven te brengen gestraft (door de eigen gemeenschap wel te verstaan) niet de daders/vaders zelf natuurlijk die volgen immers alleen maar het voorbeeld van de grote profeet, en officieel komt het natuurlijk niet voor bij Marokkanen (netzomin als homosexualiteit, terwijl het op de contactsites als Homo.nl en Chatboy stikt van de gewillige Marocjes (meestal zonder foto van hun gezicht uiteraard))
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:34:08 #249
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632299
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
En wat ze dan ook nog zeggen over die jongen he:
[..]

Een hardwerkende tasjesdief met een hart van goud. Een jattende soldaat.
Mja, soort zoekt soort, dus grote kans dat de vrienden van die jongen weinig beter zijn dan hij. Ik hecht dus ook weinig waarde aan hun uitspraken over eerlijkheid.
Krekker is de bom!
pi_24632369
Er stond een foto in de NRC waaruit je op kan maken dat die vrouw iets van honderd meter achteruit gereden is in de 3e Oosterpark. Daarvoor is ze nog een bocht achteruit omgegaan, want ze werd volgens de verhalen beroofd in de Linnaeus. Dat is een flinke afstand om snel achteruit te rijden. Blij dat mijn kinderen daar niet liepen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:38:51 #251
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24632397
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:17 schreef Ruimer het volgende:
Marokkanen zijn de joden van NU.
Nogal vergezochtte vergelijking, Joden misdroegen zich niet meer dan de gemiddelde Arische Duitser. Zij waren veelal serieuze hardwerkende mensen, ook veel wetenschappers, intellectuelen en kunstenaars onder hen, dat kan je van dat zwakbegaafde Rif inteelt niet zeggen. Joden werden op heel andere gronden vervolgd dan dat jij wil doen lijken terwijl er bij dat Riftuig waar zovelen hier tegen ageren duidelijk sprake is van structureel crimineel gedrag van idd SOMMMIGE Marokkanen MÁÁR dat wél op veel bijval, sympathie, loyaliteit, goedkeuring en vereenzelviging kan rekenen van een HELE GROTE GROEP MAROKKANEN EROMHEEN!!!
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_24632504
Zoals deze moord op veel bijval van autochtonen -het barbaarse deel ervan- kan rekenen.
pi_24632613
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
De game die gebaseerd was op deze film (een grafisch iets geavanceerder spel dan Pong - aldus Gamespot) was, nog lang vóór Carmageddon, één van de eerste controversiële computergames die er zouden komen.

Het zou me niks verbazen als er op korte termijn een nieuwe controversiële 'run-em-over'-game komt:
Marmageddon; Based on true events.

pi_24632637
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:37 schreef multatuli het volgende:
Er stond een foto in de NRC waaruit je op kan maken dat die vrouw iets van honderd meter achteruit gereden is in de 3e Oosterpark. Daarvoor is ze nog een bocht achteruit omgegaan, want ze werd volgens de verhalen beroofd in de Linnaeus. Dat is een flinke afstand om snel achteruit te rijden. Blij dat mijn kinderen daar niet liepen.
Wat kan ons dat nou skelen. Vanmij apart is ze een kilometer achter uit gereden, het gaat er om dat ze de bonuspunten gehaald heeft.
pi_24632652
Weet iemand of die handlanger nog vrij rondloopt?
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:57:10 #256
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24632794
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:44 schreef Ruimer het volgende:
deze moord
Voorbarig.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:58:49 #257
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632833
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat kan ons dat nou skelen. Vanmij apart is ze een kilometer achter uit gereden, het gaat er om dat ze de bonuspunten gehaald heeft.
Waar ik overigens benieuwd naar ben, stel jij krijgt later een zoontje die in zijn puberjaren de fout in gaat en wat steelt...dan meteen de doodstraf toepassen?
Krekker is de bom!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:00:20 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24632879
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

de resultaten van je onderzoek zijn wel toonaangevend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24632887
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar ik overigens benieuwd naar ben, stel jij krijgt later een zoontje die in zijn puberjaren de fout in gaat en wat steelt...dan meteen de doodstraf toepassen?
Zou voor de evolutie niet slecht zijn
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:01:00 #260
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24632890
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef Chillmeister het volgende:
eigen schuld dikke bult. boontje komt om zijn loontje.
we hebben niet voor niks zulke uitspraken
Feyenoord!!! * Barça
pi_24632949
hmm. John Dope, Bonobo 'Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen'. Ik zie een patroon...
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:04:43 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24632969
quote:

[..]

welke doodstraf heb je het over? denk je werkelijk dat de vrouw heeft gedacht "ik ga hem doodrijden?" noodweer is geen voorbedachterade en dus geen doodstraf. dat deze zielige kutmarokkaan/turk/indo/suri/antil nu dood is, soit. "nee ali was een lieverdje...ok hij pakte weleens een tasje dat niet van hem was.." overigens is er nu onderzoek gaande of deze dode medeburger en zijn groepje verantwoordelijk zijn voor meerdere straatroven. niks geen medelijden.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:06:35 #263
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24632998
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke doodstraf heb je het over? denk je werkelijk dat de vrouw heeft gedacht "ik ga hem doodrijden?" noodweer is geen voorbedachterade en dus geen doodstraf. dat deze zielige kutmarokkaan/turk/indo/suri/antil nu dood is, soit. "nee ali was een lieverdje...ok hij pakte weleens een tasje dat niet van hem was.." overigens is er nu onderzoek gaande of deze dode medeburger en zijn groepje verantwoordelijk zijn voor meerdere straatroven. niks geen medelijden.
Ik veroordeel de vrouw niet, absoluut niet (zie ook mijn eerdere post). Ik reageer puur op de reactie en houding/mentaliteit van JohnDope.
Krekker is de bom!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:09:36 #264
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24633066
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef multatuli het volgende:
hmm. John Dope, Bonobo 'Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen'. Ik zie een patroon...
Zeg zo ongenuanceerd als JohnDope ben ik nou ook weer niet.

Je hoort met je poten van andermans spullen af te blijven.
Dat mevrouw verhaal gaat halen kan ik begrijpen. Dat ze 1 van de 2 dieven per ongeluk doodrijd is jammer, en een veels te zware straf, voor de dief, maar ik kan er niet rouwig om zijn. Ik lach er zelfs om en hoop dat dat anderen een beetje afschrikt.

Het heeft iets rechtvaardigs, "God straft onmiddellijk!"
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:09:51 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633071
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik veroordeel de vrouw niet, absoluut niet (zie ook mijn eerdere post). Ik reageer puur op de reactie en houding/mentaliteit van JohnDope.
die is wat rauw, maar niet zonder eerlijkheid. ik reageer vooral op jouw stelling.
pi_24633084
quote:

[..]

nee dan geef ik hem op ze sodemieter en desnoods laat ik hem de bak in draaien.
Extern tuig krijgt geen doodstraf vam me, alleen een enkele reis.
pi_24633108
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef multatuli het volgende:
Vooroordelen, ik ben gedisciplineerd, gestopt met alles, dus ook roken.
Als Johnny D een doel voor ogen heeft dan zal de AIVD ook uit me buurt moeten blijven.
Ons motto is.... kunnen we er niet langs,..... kunnen we er niet over heen... dan gaan we er dwars door heen. Amen.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:12:02 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633114
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

pi_24633161
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De redelijkheid is inmiddels ver te zoeken in dit topic, maar toch een puntje dan. Noodweer is hier absoluut geen sprake van. Dat is immers een redelijke proportionele hoeveelheid geweld om verder kwaad af te wenden. Daar is hier geen sprake van. Zelfs noodweer exces zit er m.i. niet in, want voor een beroep daarop moet de rechter eerst accepteren dat de bestuurster dit ongeluk / deze aanslag expres veroorzaakt heeft om de dief staande te houden. Lijkt me stug dat een advocaat dit aan durft te voeren.

Nee, het is ofwel een ongeluk veroorzaakt door roekeloos rijden (hard achteruit zit je vrijwel altijd fout, maar de omstandigheden kunnen verlichtend werken) of een poging tot moord. Niks noodweer.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:17:26 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633206
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Re, ik had nog wat vragen...

Slachtoffer overval jaagt dader de dood in II
ik zal even terug kijken, was even jetlaggend in slaap gevallen
pi_24633207
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:14 schreef multatuli het volgende:

[..]

De redelijkheid is inmiddels ver te zoeken in dit topic, maar toch een puntje dan. Noodweer is hier absoluut geen sprake van. Dat is immers een redelijke proportionele hoeveelheid geweld om verder kwaad af te wenden. Daar is hier geen sprake van. Zelfs noodweer exces zit er m.i. niet in, want voor een beroep daarop moet de rechter eerst accepteren dat de bestuurster dit ongeluk / deze aanslag expres veroorzaakt heeft om de dief staande te houden. Lijkt me stug dat een advocaat dit aan durft te voeren.

Nee, het is ofwel een ongeluk veroorzaakt door roekeloos rijden (hard achteruit zit je vrijwel altijd fout, maar de omstandigheden kunnen verlichtend werken) of een poging tot moord. Niks noodweer.
Ga toch weg man, als ik achter het stuur had gezeten, dan had ik alle 2 de rovers voor hun klote gereden en dan had ik er iedereen bijgehaald, rtl4 die linkse moffen van de NOS, CNN, FOX en dan was ik trots op teevee gekomen en had ik verteld dat ik die klootzakken voor hun klootzak had gereden.
Met andere woorden, wie mij wilt afmaken moet maar kommen. Amen.
pi_24633237
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:17 schreef Re het volgende:

[..]

ik zal even terug kijken, was even jetlaggend in slaap gevallen
JetLag is voor mietjes.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:20:38 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633256
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat is er makkelijk gedacht? Hoe ik denk dat ik zou doen met een criminele broer? Hoe kom je er bij dat dat makkelijk gedacht is? Hoe ik denk dat ik zou reageren als-ie dood zou gaan bij een criminele activiteit?
In de praktijk is het gewoon erg moeilijk om een familielid aan te pakken zodat hij niet terugvalt in zijn gedrag, soms succesvol maar meestal blijft het gewoon verkeerd gaan dan kun je jezelf er wel van de schuld geven maar daar komt alleen maar pijn van. Mocht hij doodgaan dan is dat treurig en het ligt er maar net aan hoe je ertegen aan kijkt, is en blijft het familie en bloedverwant of is het een "uitgestotene"
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:21:17 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633268
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

JetLag is voor mietjes.
pi_24633272
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:21 schreef Re het volgende:

[..]

Het is toch zo.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:22:09 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633280
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:14 schreef multatuli het volgende:

[..]

ok nu mag het om aantonen dat de vrouw de jongen opzettelijk dood heeft gereden of gewoon haar eigendommen wilde terug krijgen. rechter doet uitspraak en ik vind het allemaal prima als voorbeeld. het moet afgelopen zijn met die gastjes die graag bmw rijden en prada dragen zonder ervoor te werken.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:24:39 #277
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24633320
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die is wat rauw, maar niet zonder eerlijkheid. ik reageer vooral op jouw stelling.
Ik maak onderscheid tussen iets 'terecht' vinden en iets 'net goed' vinden. Ik vind het persoonlijk ier net goed dat deze tasjes dief er zo vanaf is gekomen. Dat 'net goed'-gevoel, wordt heel erg beinvloed door mijn eigen gevoel, mijn kijk op dit soort jongens.

Maar met het oog op onze rechtstaat (en dat bedoel ik met terecht), zul je toch een breder plaatje moeten bekijken en daarbij de extra negatieve gevoelens die opkomen wanneer je hoort over wat voor jongeren het gaat, moeten indammen.

Stel deze vrouw heeft de jongen bewust doodgereden:
Wanneer jij in zo'n geval van mening bent dat het terecht is dat de vrouw deze jongen heeft doodgereden, staat dit in mijn ogen ongeveer gelijk aan het plaatsen van doodstraf op diefstal.

Rationeel gezien is jouw argument, dat deze jongen misschien nog meer misdaden heeft gepleegd, in zo'n geval een loos argument... dit kan de vrouw die deze jongen doodreed immers op zo'n moment niet weten. Zij reed hem dood vanwege dit ene delict.

Vandaar mijn vraag, is een diefstal de doodstraf waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 19-01-2005 01:31:06 ]
Krekker is de bom!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:25:02 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633328
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is toch zo.
ja hoor lieverd
pi_24633336
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok nu mag het om aantonen dat de vrouw de jongen opzettelijk dood heeft gereden of gewoon haar eigendommen wilde terug krijgen. rechter doet uitspraak en ik vind het allemaal rpima als voorbeeld.
Die vrouw moet gewoon zeggen dat ze in paniek is geraakt.
Ik weet het namelijk uit ervaring, ik ben me portomonnee is kwijt geraakt, tenminste ik dacht dat die gestolen was in de trein door allochtonen.... ze hadden woordjes tegen me en ik wilde me niet laten kennen en ik ging er naar toe in de trein.....
maanden later werd me porto gevonden bij me ex thuis, dat is een mysterie op zich, maar om een lang verhaal kort te maken ik was goed los toen me porto kwijt was, ik kan er niet tegen als me porto kwijt is, of me sleutels, ook 1 keer meegemaakt.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:26:10 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633349
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het moet afgelopen zijn met die gastjes die graag bmw rijden en prada dragen zonder ervoor te werken.
vooralsnog reden ze op een "geleende" scooter
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:26:47 #281
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24633362
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En het is aan deze vrouw om te bepalen of het hier gaat om extreem tuig, of de zoon van JohnDope ( ) die de fout in is gegaan?
Krekker is de bom!
pi_24633374
Dopie, Is je ex ook een allochtoon, wat een smerige dievegge!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:27:54 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633379
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik maak onderscheid tussen iets 'terecht' vinden en iets 'net goed' vinden. Ik vind het persoonlijk net zoals velen hier net goed dat deze tasjes dief er zo vanaf is gekomen. Dat net goed, wordt ook heel erg beinvloed door mijn eigen gevoel, mijn kijk op dit soort jongens.
Maar met het oog op onze rechtstaat (en dat bedoel ik met terecht), zul je toch een breder plaatje moeten bekijken en daarbij de extra negatieve gevoelens die opkomen wanneer je hoort over wat voor jongeren het gaat, moeten indammen.

Stel deze vrouw heeft de jongen bewust doodgereden: wanneer jij zin zo'n geval van mening bent dat het terecht is dat de vrouw deze jongen heeft doodgereden, staat dit in mijn ogen ongeveer gelijk aan het plaatsen van doodstraf op diefstal.

Rationeel gezien is jouw argument, dat deze jongen misschien nog meer misdaden heeft gepleegd, in zo'n geval een loos argument... dit kan de vrouw die deze jongen doodreed immers op zo'n moment niet weten. Zij reed hem dood vanwege dit ene delict. Vandaar mijn vraag, is een diefstal de doodstraf waard.
ze reed hem per ongeluk dood, denk ik. groot verschil. en jij gebruikt zelf ook graag "stel' in je post. overigens is het klote voor de nabestaanden die hem kenden als lieve, aardige, zachte jongen die alles overhad voor zijn omgeving en hem niet kenden als tasjesdief.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:28:02 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24633380
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet het namelijk uit ervaring, ik ben me portomonnee is kwijt geraakt, tenminste ik dacht dat die gestolen was in de trein door allochtonen.... ze hadden woordjes tegen me en ik wilde me niet laten kennen en ik ging er naar toe in de trein.....
maanden later werd me porto gevonden bij me ex thuis, dat is een mysterie op zich, maar om een lang verhaal kort te maken ik was goed los toen me porto kwijt was, ik kan er niet tegen als me porto kwijt is, of me sleutels, ook 1 keer meegemaakt.
en dat zou dus rechtvaardigen dat je die allochtoontjes even dood knuppelt? Ze hebben immers je portomonee gejat (althans daar ging je vanuit)
pi_24633381
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:26 schreef Re het volgende:

[..]

vooralsnog reden ze op een "geleende" scooter
Die smeris doet niks die honden, ik word godbetere aangehouden voor een lampie van me fiets die het niet deed...... en naast ons stapten een zooi mocro`s midden in de nacht in een bmw, ik zei tegen die popo, ga die leipo`s aanhouden, maarnee ze waren te druk bezig met mij in bedwang. Honden bennen het die lafaards.
pi_24633406
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:28 schreef Re het volgende:

[..]

en dat zou dus rechtvaardigen dat je die allochtoontjes even dood knuppelt? Ze hebben immers je portomonee gejat (althans daar ging je vanuit)
Ik ging in me uppie in vijandig gebied op die groep af en vroeg waarom ze opmerkingen over me maakte.
ik ben niet stoer hoor dat ik zo op ze af liep, ]ik had wel een prikkertje in me zak zitten en had wat alcohol op.(ik ben ook niet gek natuurlijk heh)
pi_24633410
In een BMW? die was gestolen, dopie, zekers weten joh!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:30:20 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633416
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik heb ervaring john. zie deel een.
pi_24633430
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:27 schreef Ruimer het volgende:
Dopie, Is je ex ook een allochtoon, wat een smerige dievegge!
Om eerlijk te zijn heb ik 4 allochtone exen.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:32:23 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633441
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:30 schreef Ruimer het volgende:
In een BMW? die was gestolen, dopie, zekers weten joh!
lol die bmw en prada is een droom voor deze ex-schapenneukers. nu pimpen ze liever met meisjes als loverboy en maken hun hele gemeenschap te schande voor geld en status.
pi_24633452
Heb je nog kidjes dan (ook allochtoon)?
pi_24633460
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als Johnny D een doel voor ogen heeft dan zal de AIVD ook uit me buurt moeten blijven.
Ons motto is.... kunnen we er niet langs,..... kunnen we er niet over heen... dan gaan we er dwars door heen. Amen.
hahaahahaha!!!
pi_24633465
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]
...
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ging in me uppie in vijandig gebied op die groep af en vroeg waarom ze opmerkingen over me maakte.
ik ben niet stoer hoor dat ik zo op ze af liep, ik had wel een prikkertje in me zak zitten en had wat alcohol op.(ik ben ook niet gek natuurlijk heh)
Alles nog steeds dopey
pi_24633476
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:33 schreef Meh7 het volgende:

[..]

hahaahahaha!!!
Wat zit je nou stom te lachen joh
pi_24633488
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat zit je nou stom te lachen joh
Waarom niet? Je bent een grote grap!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:36:14 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633500
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:33 schreef Meh7 het volgende:

[..]

hahaahahaha!!!
blijf lachen.
pi_24633506
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:33 schreef multatuli het volgende:

[..]

[..]

Alles nog steeds dopey
Hallo die situatie was een jaar of 2 geleden.... en ik ben natuurlijk niet gestopt met zuipen, maar de laatste keer dat ik alcohol had is zeker 2 weken geleden.
Ik weet dat ik heel eng aan het worden ben vrienden zeggen het ook, maar ik wil gezond zijn en getraind zijn wanneer het hier los gaat.

Wij beginnen ook langzamerhand te radicaliseren en ik probeer zoveel mogelijk mensen mee te laten radicaliseren
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:37:00 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24633514
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:35 schreef Meh7 het volgende:

[..]

kijk eens naar zijn onderzoekje in de vorm van een poll.
pi_24633521
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:35 schreef Meh7 het volgende:

[..]

We zullen zien...... dat zeiden ze ook over PimFortuyn en dat bleek hij ook niet te zijn, dus daarom hebben ze hem weggeschoten.... Ik zal je een klein geheimpje verklappen ik ben niet weg te schieten(in ieder geval moeilijker dan de best beveiligde persoon van holland).
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:37:56 #300
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_24633527
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze reed hem per ongeluk dood, denk ik. groot verschil. en jij gebruikt zelf ook graag "stel' in je post. overigens is het klote voor de nabestaanden die hem kenden als lieve, aardige, zachte jongen die alles overhad voor zijn omgeving en hem niet kenden als tasjesdief.
Nogmaals, ik veroordeel de vrouw niet en ik wil ook helemaal niet continu met 'stel dat' posts komen. Dat liep nu even zo omdat ik in de eerste instantie puur reageerde op reacties als die van JohnDope. Reacties waarin users suggereerden dat het goed is om een tasjes dief dood te rijden.

Jouw vraag naar aanleiding van mijn reactie hierop betrok dus automatisch deze mentaliteit in de vraag.
In mijn antwoord daarop, waarin ik doorging op deze mentaliteit (van het bewust doodrijden is oke ole), kon ik dus moeilijk anders, dan wederom te komen met een 'stel dat' voorbeeld. Snapt u?
Krekker is de bom!
pi_24633540
Het was weer een mooi topic. Lekker gelachen met John Dope!
Een derde deeltje lijkt me al te beschamend voor Fok, dus laten we er maar over ophouden nu iedereen zijn dwaasheid heeft kunnen luchten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')