nee, die zijn het nietquote:Op maandag 17 januari 2005 23:09 schreef belsen het volgende:
Stand?
Ik snap nog steeds niet waarom die altijd zo hoog scoren in Engeland, zelf naar die standaarden vind ik het een middelmatig bandjequote:
dat vind ik ook, daarom verastte het me ook dat ze zo hoog stonden.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die altijd zo hoog scoren in Engeland, zelf naar die standaarden vind ik het een middelmatig bandje
Tevens tvp
Wales, super furry animals dan misschienquote:Op maandag 17 januari 2005 23:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat vind ik ook, daarom verastte het me ook dat ze zo hoog stonden.
De band die ik zoek komt uit wales trouwens.
niet misschien, zeker wetenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Wales, super furry animals dan misschien![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
niet misschien, zeker weten
bigshadow +1
Je denkt dat jij er niet is, maar eigelijkquote:
quote:The seeds for Danish psychobilly sextet,, were sewn in 1996 during a gig that found bassist/lead singer
's indie-punk collective
, opening for guitarist
's band
, at the 1996 POPKOM in Cologne, Germany. The two found that they shared a wealth of mutual interests, both musical and personal, and in an attempt to step outside of their respective genres, decided to swap instruments and start a band. The addition of drummer
, and second guitarist
, both formerly of
, rounded out the newly dubbed
. In 1998, the band began to play out, attracting audiences with their energetic stage shows that featured go-go girls Mille and Kamilla — co-workers at a piercing shop with
—
Dit is toch een dubbele puntentopic? Of vergis ik me nou en heeft de rest het goed?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Horrorpops!
Klopt inderdaad. Jouw punten ook al aangepast.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is toch een dubbele puntentopic? Of vergis ik me nou en heeft de rest het goed?
So did i with yoursquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Jouw punten ook al aangepast.
Hij lijkt er best wel opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:42 schreef bartrid het volgende:
ali b met een baard?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:59 schreef GLO het volgende:
Nicko Christiansen, de zanger van Livin' Blues
Leuk is dat van deze reeks: ik zoek ook regelmatig wat dingen van hier na, zo heb ik Interpol weer herontdekt, ik kende het al maar wist er geen naam bij.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:15 schreef pyl het volgende:
Scrut: gisteren naar Aziza geluisterd. Helemaal niet verkeerd! Dank voor de tip.![]()
Engelsmanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:28 schreef bartrid het volgende:
nederlander?
Dat is 'm helemaalquote:
ik zat nog naar die andere te kijken....quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:42 schreef de_man_in_beige het volgende:
meer zelfs: alledrie van Montreal
...en een hele hoop hiphoppers niet te vergeten: Dream Warriors, Main Source, Maestro Fresh-Wes, Sir Mix-A-Lot, Snow etc. Jammer dat ik ff weg wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:21 schreef de_man_in_beige het volgende:
anderen: Broken Social Scene, Rush, Barenaked Ladies,...
quote:History has not recorded whose idea it was to edit the original, 22 minute title track to the fourthalbum down to a snappy three minutes. Nor does it recall the look on the faces of the sales reps who were handed advance copies of it, and told to do their job. But few records have ever seemed so unlikely, so unsuitable, so ”unsingle-like” as "
". And few have turned all those presumptions so thoroughly on their heads. Top 30 in America, Top 20 in the UK, "
" became the surprise hit of 1975.
Die is uit 1970.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:54 schreef bartrid het volgende:
Pink Floyd Atom Heart Mother of was die eerder?
Grmblquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:38 schreef Berkery het volgende:
DaisyDuke + 2
Al had ie 1 niet goed maar die deed niet meer mee![]()
Wel "Madchester scene", geen Happy Mondays...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:45 schreef GLO het volgende:
Happy Mondays
Nee, was opnieuw te snel... zag te laat dat noch Shaun noch Bez erop stonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wel "Madchester scene", geen Happy Mondays...
Haastige spoed is dit keer wél goedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Henry Rollins?
quote:The fact that Albuquerque'sleft only one full-length release to posterity (1997's
) will be one of the great tragic mysteries of the turn of the century. Why would a band whose shimmering guitar pop held the promise of delivering pop ecstasy on the order of Robert Smith's best (before he got all mopey and maudlin ... well, after he stopped being mopey but before he got mopey again, if you can follow that) disband after releasing one of 1997's best overlooked albums? Why were these four seemingly misplaced southwesterners -- J M, N L, J S, and M C -- unable to re-ignite the pop torch and revive a musical niche left glaringly unfilled for far too long? Well, they have, they just traded instruments and places on stage and now go by the name
.
Ja, want dat is het goede antwoord!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:03 schreef de_man_in_beige het volgende:
Of moet ik "Dead Man Ray" zeggen
Het stond vandaag in de Sp!ts of Metro, één van beiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat klopt helemaal!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Mick Jagger en Dave Stewart
Ja, maar dat is bij Ramones en Sex Pistols geheel ten onrechte en hartstikke fout. Beide bands horen nadrukkelijk zonder The geschreven te worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:53 schreef bukgeit het volgende:
Police, Ramones, Cardigans en Sex Pistols reken ik niet goed. Worden (meestal) met The geschreven.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef pyl het volgende:
En de uitslag moet vóór 1 januari binnen zijn?
Met die regel zouden de punten trouwens voor mij zijn, maargoed wie doet er een nieuwe vraag?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:44 schreef GLO het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een regel is, ik zeg dat het gebruikelijk is. Dat kun je toch niet ontkennen. Maar we dwalen af. Als jij een complete juiste lijst wil hebben, dan is die gewoon nog niet gemaakt. Ook niet door Berkery.
OK, maar die lijst is toch nog niet gemaakt? bukgeit heeft immers ook bepaald dat bands met The niet meetellen. Hoe kan hij dan Berkery de punten geven?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
Ik nietPixies zijn pixies.
GLO het is altijd zo dat de vraagsteller bepaalt wie de punten krijgt en Bukgeit hanteert gewoon de regel waar ik het helemaal mee eens ben dat alleen volledige, zelf bedachte lijsten tellen.
Ok, met de Pixies zit ik fout. Maar omdat niemand zijn eerdere lijst heeft aangevuld zijn de punten naar Berkery gegaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Idd, ook zo'n veel voorkomend misverstand.
OK (al heb ik in de anderhalve maan dat ik meespeel daar alleen expliciet gevraagde voorbeelden van gezien), maar die lijst is toch nog niet gemaakt? bukgeit heeft immers ook bepaald dat bands met The niet meetellen. Hoe kan hij dan Berkery de punten geven?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
Ik nietPixies zijn pixies.
GLO het is altijd zo dat de vraagsteller bepaalt wie de punten krijgt en Bukgeit hanteert gewoon de regel waar ik het helemaal mee eens ben dat alleen volledige, zelf bedachte lijsten tellen.
Met Arcade Fire en Dijk, De had je dat ook niet geredquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Met die regel zouden de punten trouwens voor mij zijn, maargoed wie doet er een nieuwe vraag?
The Arcade Fire zou dan vervangen worden door Accept van Berkery en De Dijk bevat geen The.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef bukgeit het volgende:
Met Arcade Fire en Dijk, De had je dat ook niet gered
Jatten doe je maar ergens anders en De Dijk plaats je maar bij de Dquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:00 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
The Arcade Fire zou dan vervangen worden door Accept van Berkery en De Dijk bevat geen The.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ok, met de Pixies zit ik fout. Maar omdat niemand zijn eerdere lijst heeft aangevuld zijn de punten naar Berkery gegaan.
Natuurlijk, dat is ook het mooiste. Zo zou het wat mij betreft altijd moeten. Maar mijn ervaring is dat de punten doorgaans altijd gaan naar degene die het rijtje volmaakt. Tenzij de vragensteller expliciet vermeldt dat-ie (m/v) een volledige lijst wil hebben. Dat verzin ik heus niet zelf, dat is wat ik zie gebeuren en waar ik me aan aangepast heb. Maar nogmaals, dat is in deze hele discussie niet het heikele punt. Waar het mij om gaat is dat niemand een foutloze reeks heeft gepost, dus dat ik het er niet mee eens ben dat je dan toch iemand de punten geeft.quote:En wat betreft het aanvullen van antwoorden van anderen: ik ben daar niet persé op tegen, maar wel in dit geval. Iedereen had een eigen lijst met 26 namen kunnen maken.
Ik geef het punt ook liever aan degene die compleet is in zijn antwoord. Er was genoeg tijd voor aanvullingen. Toen die uitbleven heb ik de punten maar aan Berkery gegeven. En nogmaals: dit was er niet de vraag naar om het rijtje vol te maken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:04 schreef GLO het volgende:
[..]Wat is dát dan voor regel? Die ken ik ook niet hoor.
[..]
Natuurlijk, dat is ook het mooiste. Zo zou het wat mij betreft altijd moeten. Maar mijn ervaring is dat de punten doorgaans altijd gaan naar degene die het rijtje volmaakt. Tenzij de vragensteller expliciet vermeldt dat-ie (m/v) een volledige lijst wil hebben. Dat verzin ik heus niet zelf, dat is wat ik zie gebeuren en waar ik me aan aangepast heb. Maar nogmaals, dat is in deze hele discussie niet het heikele punt. Waar het mij om gaat is dat niemand een foutloze reeks heeft gepost, dus dat ik het er niet mee eens ben dat je dan toch iemand de punten geeft.
Dat is onzin. Check hun platen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Smashing Pumpkins en Dwarves reken ik niet goed.
Maar niet altijd dus. Meestal niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Smashing Pumpkins heetten bij hun laatste platen wel The SP...
¿Qué? Tussen het stellen van de vraag en het uitdelen van de punten lag precies 32 minuten. Je had toch zeker geen haast?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik geef het punt ook liever aan degene die compleet is in zijn antwoord. Er was genoeg tijd voor aanvullingen. Toen die uitbleven
Dat is dus wat ik niet snap. Je hoeft dus een vraag niet goed te hebben om toch punten te krijgen? Je hoeft alleen maar de eerste te zijn? Kom op, bukgeit, geef nou 's gewoon toe dat dit niet klopt.quote:Toen die uitbleven heb ik de punten maar aan Berkery gegeven.
Nogmaals: ik stel slechts empirisch vast wat in dit topic gebruikelijk is. Ik ben het met dat gebruik niet eens eens!quote:En nogmaals: dit was er niet de vraag naar om het rijtje vol te maken.
Oh, OK. Nu heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Lees m'n vraag nog even.
Blues Brother Castro?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef Ascaroth het volgende:
Ben ik nou de enige die dertig namen heeft zitten bedenken?
Wie dit?
[afbeelding]
The Faintquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef Ascaroth het volgende:
Ben ik nou de enige die dertig namen heeft zitten bedenken?
Dat mag. Maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
3. Aan wat gebruikelijk is heb ik een broertje dood.
Hè hè. Dat bedoel ik dus. Natuurlijk had niemand dan punten moeten krijgen.quote:2: Natuurlijk moet je een vraag goed hebben om punten te krijgen. Misschien had niemand punten moeten krijgen.
Dus... was er geen winnaar. Ik ben toch niet gek?quote:1: Ik gaf duidelijk aan dat de antwoorden incompleet waren. Niemand vulde aan.
koopt zeker bij de mediamrktquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
Dus... was er geen winnaar. Ik ben toch niet gek?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Gewoon, kinderbedtijd, Yukki B
tot morgen, mensen
Zo, dan kunnen we nu weer verderquote:De vraagsteller zelf beoordeelt of een vraag goed beantwoord is en deelt zelf de punten uit.
Hoi Neva. Een spel is een spel, en ook maar een spelletje. Maar het moet er wel eerlijk aan toe gaan, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:51 schreef Neva het volgende:
[..]
koopt zeker bij de mediamrkt![]()
flauwgrapje maar te lang heir op doorgaan is zinloos
en haal je de essentie van het spel en de leukheid er van af..
Inderdaad. Hij is wat onduidelijk, maar er moet toch wat uit te halen zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zie ik 3 mensen op de foto waarvan 1 dame?
Valt wel mee. Ik kan alleen niet tegen oneerlijkheid en mensen die hun ongelijk niet willen toegeven.quote:
Ja hoor, helemaal mee eens. Maar nogmaals: ik meldde slechts wat ik als alhier gebruikelijk ervaar. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat het zo zou moeten. Integendeel.quote:Als 5 of 6 mensen lijsten posten is het wel heel simpel om via copy/paste een goeie lijst te maken, om dat te voorkomen is het dus wel handig punten te geven aan degene die de minst foute lijst zelf heeft bedacht![]()
Zie mijn reply op Gambolputty hieronder.quote:En nogmaals, vraagsteller heeft altijd het laatste woord, dat staat ook in de OP.
ja vind ik ook ik vond het hier wel leuk .. maar ik heb steeds meer het gevoel dat het een kliekje is..quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoi Neva. Een spel is een spel, en ook maar een spelletje. Maar het moet er wel eerlijk aan toe gaan, toch?
Daarvan zijn Ramones en Pistols kwijtgescholden, maar de andere twee blijven fout. Als dan de vragensteller, omdat hij dat mag bepalen, toch aan deze foute lijst de punten uitdeelt, is de hele zin van het spelletje zoek. Dan hoeft niemand meer goede antwoorden te geven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:53 schreef Gambolputty het volgende:
Om dit nog maar even te quoten uit de OP:
[..]
Maar niet goed is niet goed. Om bukgeit nog ff te quoten:
[quote]Op dinsdag 18 januari 2005 22:53 schreef bukgeit het volgende:
Police, Ramones, Cardigans en Sex Pistols reken ik niet goed. Worden (meestal) met The geschreven.
Ik hou er al mee op. Het is hier vechten tegen de bierkaai.quote:Zo, dan kunnen we nu weer verder
Vooruit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:02 schreef Neva het volgende:
ascaroth kan ej geen duidelijekre foto plaatsen![]()
min een nieuwe broekquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
10.000 euro
Twee punten voor Scrutinizer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
10.000 euro
die regel is juist expliciet genoemd om dit soort discussies te voorkomen. Zo kan een vraagsteller ook een band + album vragen en alleen de band goedrekenen, als hij/zij dat wil.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:05 schreef GLO het volgende:
Als dan de vragensteller, omdat hij dat mag bepalen, toch aan deze foute lijst de punten uitdeelt, is de hele zin van het spelletje zoek. Dan hoeft niemand meer goede antwoorden te geven.
Hier moet ik dan toch ook nog even op reageren. Ja, ik dacht de punten te mogen ontvangen, maar ik heb daar geen moment een drama van gemaakt. Toen je daarna meldde dat je een complete lijst had willen zien, heb ik mijn onbegrip verlegd naar waar het bij deze vraag werkelijk om draaide: het uitdelen van punten voor een fout antwoord. En je kunt lullen wat je wilt en er honderd keer de OP bij halen, maar ik blijf dat oneerlijk vinden. Dit spel draait om het geven van het goede antwoord, niet het foute (en dat het fout was, postte je zelf). Dáár is het misgegaan. En ik vind het verre van sportief dat je dat niet wilt toegeven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Dit is het laatste wat ik erover zeg GLO, ongeacht of je antwoord of niet: waar het bij deze vraag is misgegaan, is het feit dat jij dacht de punten binnen te hebben. Jij beschouwde jouw posting als aanvulling op de posting van Berkery. Zo heb ik het niet beschouwd en zo zal ik het ook in de toekomst niet beschouwen.
Ja maar toch niet nadat hij het antwoord eerst heeft afgekeurd??quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef ranja het volgende:
[..]
die regel is juist expliciet genoemd om dit soort discussies te voorkomen. Zo kan een vraagsteller ook een band + album vragen en alleen de band goedrekenen, als hij/zij dat wil.
Oh, wtf, zand erover. Vergeet ook maar mijn bovenstaande opmerking. Life's too short voor deze ongein.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:15 schreef bukgeit het volgende:
Maar dat heb ik wel toegegeven, en anders bij deze. Klaar nu.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:26 schreef bukgeit het volgende:
Nelly?
Jawel. Fout gespeld, maar we doen niet lulligquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Kayne West?
Het lijkt me een typo van bukgeit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |