Hoi Neva. Een spel is een spel, en ook maar een spelletje. Maar het moet er wel eerlijk aan toe gaan, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:51 schreef Neva het volgende:
[..]
koopt zeker bij de mediamrkt![]()
flauwgrapje maar te lang heir op doorgaan is zinloos
en haal je de essentie van het spel en de leukheid er van af..
Inderdaad. Hij is wat onduidelijk, maar er moet toch wat uit te halen zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zie ik 3 mensen op de foto waarvan 1 dame?
Valt wel mee. Ik kan alleen niet tegen oneerlijkheid en mensen die hun ongelijk niet willen toegeven.quote:
Ja hoor, helemaal mee eens. Maar nogmaals: ik meldde slechts wat ik als alhier gebruikelijk ervaar. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat het zo zou moeten. Integendeel.quote:Als 5 of 6 mensen lijsten posten is het wel heel simpel om via copy/paste een goeie lijst te maken, om dat te voorkomen is het dus wel handig punten te geven aan degene die de minst foute lijst zelf heeft bedacht![]()
Zie mijn reply op Gambolputty hieronder.quote:En nogmaals, vraagsteller heeft altijd het laatste woord, dat staat ook in de OP.
ja vind ik ook ik vond het hier wel leuk .. maar ik heb steeds meer het gevoel dat het een kliekje is..quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoi Neva. Een spel is een spel, en ook maar een spelletje. Maar het moet er wel eerlijk aan toe gaan, toch?
Daarvan zijn Ramones en Pistols kwijtgescholden, maar de andere twee blijven fout. Als dan de vragensteller, omdat hij dat mag bepalen, toch aan deze foute lijst de punten uitdeelt, is de hele zin van het spelletje zoek. Dan hoeft niemand meer goede antwoorden te geven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:53 schreef Gambolputty het volgende:
Om dit nog maar even te quoten uit de OP:
[..]
Maar niet goed is niet goed. Om bukgeit nog ff te quoten:
[quote]Op dinsdag 18 januari 2005 22:53 schreef bukgeit het volgende:
Police, Ramones, Cardigans en Sex Pistols reken ik niet goed. Worden (meestal) met The geschreven.
Ik hou er al mee op. Het is hier vechten tegen de bierkaai.quote:Zo, dan kunnen we nu weer verder
Vooruit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:02 schreef Neva het volgende:
ascaroth kan ej geen duidelijekre foto plaatsen![]()
min een nieuwe broekquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
10.000 euro
Twee punten voor Scrutinizer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
10.000 euro
die regel is juist expliciet genoemd om dit soort discussies te voorkomen. Zo kan een vraagsteller ook een band + album vragen en alleen de band goedrekenen, als hij/zij dat wil.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:05 schreef GLO het volgende:
Als dan de vragensteller, omdat hij dat mag bepalen, toch aan deze foute lijst de punten uitdeelt, is de hele zin van het spelletje zoek. Dan hoeft niemand meer goede antwoorden te geven.
Hier moet ik dan toch ook nog even op reageren. Ja, ik dacht de punten te mogen ontvangen, maar ik heb daar geen moment een drama van gemaakt. Toen je daarna meldde dat je een complete lijst had willen zien, heb ik mijn onbegrip verlegd naar waar het bij deze vraag werkelijk om draaide: het uitdelen van punten voor een fout antwoord. En je kunt lullen wat je wilt en er honderd keer de OP bij halen, maar ik blijf dat oneerlijk vinden. Dit spel draait om het geven van het goede antwoord, niet het foute (en dat het fout was, postte je zelf). Dáár is het misgegaan. En ik vind het verre van sportief dat je dat niet wilt toegeven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Dit is het laatste wat ik erover zeg GLO, ongeacht of je antwoord of niet: waar het bij deze vraag is misgegaan, is het feit dat jij dacht de punten binnen te hebben. Jij beschouwde jouw posting als aanvulling op de posting van Berkery. Zo heb ik het niet beschouwd en zo zal ik het ook in de toekomst niet beschouwen.
Ja maar toch niet nadat hij het antwoord eerst heeft afgekeurd??quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef ranja het volgende:
[..]
die regel is juist expliciet genoemd om dit soort discussies te voorkomen. Zo kan een vraagsteller ook een band + album vragen en alleen de band goedrekenen, als hij/zij dat wil.
Oh, wtf, zand erover. Vergeet ook maar mijn bovenstaande opmerking. Life's too short voor deze ongein.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:15 schreef bukgeit het volgende:
Maar dat heb ik wel toegegeven, en anders bij deze. Klaar nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |