Het slachtoffer hier is de vrouw;quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:01 schreef Meki het volgende:
A . B is de slachtoffer die op de grond lag
Ja maar zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zeg dat het stelen van andermans spullen gepaard gaat met risico's. De dood is geen automatisch gevolg op het stelen van iemands tasje, maar het is niet uitgesloten. Dat blijkt wel weer.
Sukkel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat RTL 4 heel handig haar kenteken in beeld bracht, is een cadeautje voor de Marokkaanse jongeren, weten ze haar iig te vinden mocht ze op vrije voeten komen, anders pakken ze haar familie wel, ook goed.
Die vrouw reageerde op een heel BEGRIJPELIJKE manier op de situatie, ze ging achter haar spullen aan, dat is een REFLEX.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde lieverd. De vrouw was namelijk ook in overtreding toen ze alle verkeersregels overtrad en een scooter platreed. En dat allemaal om een tasje. En zoals ik al eerder melde, een politieagent zou normaliter beter instaat moeten zijn een achtervolging in te zetten. Hij mag dit trouwens ook. De vrouw heeft op deze manier enorme risico's genomen, en eigenlijk gelukkig alleen de dader platgereden.
Ze heeft hem klem gezet en dan heeft ze hem overgeredenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het slachtoffer hier is de vrouw;
de oorzaak van het geheel is iemand die de wet overtrad.
Door die actie is er nu iemand dood, en heeft iemand anders de rest van haar leven problemen.
Hilarische gissing van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:04 schreef Meki het volgende:
Ze heeft hem klem gezet en dan heeft ze hem overgereden![]()
Blijf even bij de feiten die tot nu toe bekend zijn svp.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is voor mij vooralsnog een gerucht. Jij stond er bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan is er sprake van voorbedachte rade, NS, totaal iets anders.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet.Je mag ook geen dodelijke boobytraps in je woning aanleggen voor het geval er een inbreker langskomt.
"Ja maar meneer de rechter, dat is zijn beroepsrisico"![]()
en wat bedoel je daarmeequote:
Het verschil zit hem in de intentie. In het geval Anja Joos was de intentie die vrouw lichamelijk geweld toe te brengen, men bleef op die vrouw inschoppen terwijl ze allang overmeesterd was; dat is gewoon fout, zelfs al had ze wat gestolen. De intentie van die vrouw was om haar spullen terug te krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom was dat nou zinloos geweld, en geen eigen rechter spelen?
Beide gevallen gaat men ervan uit dat er wat gejat is, in beide gevallen gaat men achter de dader aan, in beide gevallen loopt het dodelijk af. Bij Joos bleek er achteraf helemaal niets gestolen te zijn: fijn dus, dat eigen rechter spelen.
Als Joos wel wat gestolen had, riep dan iedereen hier ook: goed zo, had ze maar niet moeten jatten!
Over de omstandigheden van de aanrijding is nog niks bekend gemaakt!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Belooft?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:05 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik weet ook weet waarom ik nog nauwelijks hier postte. Daar ga ik me maar weer even aan houden denk ik. Infantiele bedoening hier.
Volgens RTL4 , NOS , AT5quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is voor mij vooralsnog een gerucht. Jij stond er bij?
Dat is vastgesteld door politie en dus bewezen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Volgens RTL4 , NOS , AT5
van een paar mensen gehoord ook nog
Ik weet het niet. Als die jongens onderuit zijn gegaan en zij is er moedwillig overheen gejakkerd dan is het doodslag. Maar dat weten we nog niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan is er sprake van voorbedachte rade, NS, totaal iets anders.
Deze dame reageerde impulsief op het moment zélf, een heel andere situatie.
Nogmaals jullie beginnen halverwege het verhaal.
De overtreding en het bijbehorende risico begon bij de diefstal, niet bij degene die haar eigendommen terug wilde.
Ja, ik heb het ook van verschillende mensen gehoord, maar die beweren ook dat ik jaarlijks enkele spinnen opeet in mijn slaapquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Volgens RTL4 , NOS , AT5
van een paar mensen gehoord ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |