Geweldige woordkeuze!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:42 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat we in het jaar 2005 überhaupt nog met problemen als 'uithuwelijking' te maken hebben. Toont maar weer eens aan wat voor achterlijke apen we hebben geïmporteerd uit Noord-Afrika.
Ik ben sprakeloosquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:43 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een heel topic voor geopend
Wat is er mis met mijn woordkeuzequote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:44 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Geweldige woordkeuze!
Je moeder zal trost op je zijn!
De afkeurende reacties op BSB zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:37 schreef machteld het volgende:
[..]
"het zoontje van Theo van Gogh moet TBS gesteld worden ter bescherming van de moslims"
Heb jij dat gezegd?
"achterlijke apen" vind ik inderdaad een zeer ongepaste woordkeuze.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn woordkeuzeEn wat weet jij nou van m'n moeder
Mag ik ook kotsen tijdens het lezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees dat topic goed door. Dat is het beste, anders krijg je weer allerlei verdraaien
Ik vind van niet. Ik vind het juist een hele correcte, natuurgetrouwe omschrijving van een groot deel van de Noord-Afrikaanse import. Ik zou willen dat het beeld dat deze groep bij mij oproept positiever zou zijn, maar dat is helaas niet zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:50 schreef henkdevries het volgende:
[..]
"achterlijke apen" vind ik inderdaad een zeer ongepaste woordkeuze.
Als ik jou was zou ik een beetje oppassen met dit soort referenties naar moeders van users waar je helemaal niets van weet.quote:En wat er met je moeder is? Nou blijkbaar heeft ze je niet erg veel fatsoen bij gebracht
Ben jij een berber?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees dat topic goed door. Dat is het beste, anders krijg je weer allerlei verdraaien
Niet doen joh, verlaag je niet zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef machteld het volgende:
[..]
Ben jij een berber?
Ik ben wel benieuwd naar jouw papa en mama, en of ze nog een poging hebben gedaan er nog wat van te maken. Is je biologische vader bekend?
Dat ze die berg achterlijk gezever niet eerder op slot hebben gegooid!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele correct, natuurgetrouwe constatering voor users die aan bepaalde eigenschappen voldoen. Ik zou willen dat het beeld dat sommige users bij mij oproepen positiever zou zijn, maar dat is helaas niet zo. Bepaalde users hebben een reusachtig imagoprobleem, maar dat is wel hun probleem. Het is niet aan mij daar wat aan te doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik vind het juist een hele correcte, natuurgetrouwe omschrijving van een groot deel van de Noord-Afrikaanse import. Ik zou willen dat het beeld dat deze groep bij mij oproept positiever zou zijn, maar dat is helaas niet zo.
Noord-Afrikanen (en dan met name Marokkanen) hebben een reusachtig imagoprobleem, maar dat is wel hun probleem. Het is dus niet aan mij daar wat aan te doen.
[..]
Als ik jou was zou ik een beetje oppassen met dit soort referenties naar moeders van users waar je helemaal niets van weet.
Ik denk dat jij met deze post mij alleen maar nog meer in mijn gelijk hebt gesteld betreffende de opvoedkwaliteiten van je moederquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik vind het juist een hele correcte, natuurgetrouwe omschrijving van een groot deel van de Noord-Afrikaanse import. Ik zou willen dat het beeld dat deze groep bij mij oproept positiever zou zijn, maar dat is helaas niet zo.
Noord-Afrikanen (en dan met name Marokkanen) hebben een reusachtig imagoprobleem, maar dat is wel hun probleem. Het is dus niet aan mij daar wat aan te doen.
[..]
Als ik jou was zou ik een beetje oppassen met dit soort referenties naar moeders van users waar je helemaal niets van weet.
Sorry lees: domgehouden slaafse vrouw met een stamboom uit het Rifgebergte....ipv moslimaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets met de Islam te maken.
Daarbij begrijp ik niet waarom de titel moet zijn "Moslima's ....." Je zegt toch ook niet "Vrouwen met zwart haar, donkere ogen vluchten voor uithuwelijking" Dat is namelijk ook niet gelogen. Daarmee zeg ik, wat is het nut om er moslima van te maken of iets anders waarmee je de link met de Islam legt?
Ik heb geen imagoprobleem, m'n imago interesseert me immers niks. Je mag over mij persoonlijk alles zeggen en denken wat je wil.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:59 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele correct, natuurgetrouwe constatering voor users die aan bepaalde eigenschappen voldoen. Ik zou willen dat het beeld dat sommige users bij mij oproepen positiever zou zijn, maar dat is helaas niet zo. Bepaalde users hebben een reusachtig imagoprobleem, maar dat is wel hun probleem. Het is niet aan mij daar wat aan te doen.
Ongeveer net zo VMBO als immigranten uit Afrika "apen" noemen en ze zien als importproducten?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:07 schreef Lemmeb het volgende:
Het is alleen wel heel erg VMBO om m'n moeder erbij te slepen
Lijkt me dat een meisje vaak eieren voor haar geld kiest waardoor ze wel instemt om familieproblemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:05 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Hoe dan ook. Als beide instemmen, zie ik geen probleem.
Nee, dat is niet VMBO. Dat is een feitelijke weergave van de werkelijkheid. Ze zijn nu eenmaal geïmporteerd. En veel van hen gedragen zich als apen; dus omschrijf ik ze als zodanig.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:12 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ongeveer net zo VMBO als immigranten uit Afrika "apen" noemen en ze zien als importproducten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |