Jij mag in mijn partij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:10 schreef Fr3derik het volgende:
Meki is nog dommer als mij
en ik heb een IQ van 82
Punt 1 en 3 mogen worden samengevoegd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:48 schreef pberends het volgende:
- Criminele allochtonen het land uitzetten
- Verbod op coffeeshops
- Hirsi Ali het land uit
Je bedoelt dat kuikentje neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:29 schreef Radjesh het volgende:
0_O!
quote:
Nee Meki is me echte naamquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar staat M.E.K.I. dan voor??? Wat betekenen die letters dan?
Nee, nu! Anders zijn ze je voor en moet je onderaan het partijbestuur beginnen!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Meki is me echte naam![]()
Over een halve jaar zal ik echt mee beginnen![]()
welke punten zijn datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:40 schreef gr8w8 het volgende:
Zitten wel wat leuke dingen in Meki, maar ook een paar discriminerende punten... Daar krijg je last mee ivm met grondwet en Brussel.
nee simpelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:43 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Cool, heet die partij ook MDP?
Meki's Democratische Partij
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:31 schreef gr8w8 het volgende:
Een soort Clini-Clowns voor de gemeenteraad dus?
Wel goed verzonnen, mocht je Minister President worden van Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:58 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Wel goed verzonnen, mocht je Minister President worden van Nederland
Mijn doelgroep moet bestaan uit Gematigde Moslims ( vooral Marokkanen ) en Natuurlijk Nederlandersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef henkdevries het volgende:
Bestaat je doelgroep uit zwakbegaafden en allochtonen? Want daar maak je wel een kans bij dunkt me
neehquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef henkdevries het volgende:
Je bent ervan op de hoogte dat Marokkanen economische vluchteligen zijn?
niet? Ow nou dan zal ik me maar vooral op de zwakzinnigen richtenquote:
en dat zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef henkdevries het volgende:
[..]
niet? Ow nou dan zal ik me maar vooral op de zwakzinnigen richten
Ooeoeoh goed punt!quote:
oow en dat is mij doelgroepquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ooeoeoh goed punt!
Dat zijn de allochtonen al!
Slim aangepakt joh!
Doe ik ook manquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:23 schreef henkdevries het volgende:
Bij deze dan nog een tip: leer Nederlands schrijven en vooral ook lezen
Succes!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:33 schreef henkdevries het volgende:
Na also der Arnold sprecht ja besser Englisch als der Meki Hollandisch
Melk waarvoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:46 schreef henkdevries het volgende:
Hey Meki als jij straks een politieke partij gaat oprichten, kun je dan ook even melk voor mij meenemen?
Coffeeshops moeten worden verboden vind ikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
STEM VOOR, STEM MP!
Ik doe mee, zolang de coffeeshops maar open blijven of er een goede import-export lijn wordt opgezet tussen Nederland en het Rif gebergte. Zolang de Marokkaanse hashies (. ) maar beschikbaar blijven vind ik alles okay.
Wat is jouw standpunt daarover, Meki?
is naar me weblog geweestquote:14 januari 11:54 NOS, Hilversum, Nederland
Je realiseert je wel dat je in Marokko zo enorm veel schade aanricht?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Coffeeshops moeten worden verboden vind ik
Drugs is slecht en je krijgt er ruzie over
Maar voor jou geldt dat nietvoor jou open
![]()
![]()
ooow dan openquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je in Marokko zo enorm veel schade aanricht?
Nederland is een hele grote afnemer van Marokkaanse hashies. Want alleen het beste is goed genoeg. En het beste komt in dit geval uit Marokko..
Ik dacht dat als je toch even een politiek partij ging oprichten dat je dan ook wel even langs de supermarkt kon gaan voor een pak melk.quote:
Je verandert nog sneller van standpunt dan Kerryquote:
waar kan ik me inschijrvenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:03 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je toch even een politiek partij ging oprichten dat je dan ook wel even langs de supermarkt kon gaan voor een pak melk.
Ach inschrijfformulier kun je bij elk postkantoor vinden en dan ongefrankeerd opsturen naar een willekeurig adres!quote:
Oke danquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:12 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ach inschrijfformulier kun je bij elk postkantoor vinden en dan ongefrankeerd opsturen naar een willekeurig adres!
Succes!
handtekeningen zal geen probleem zijn geld welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:29 schreef henkdevries het volgende:
Ik neem aan dat je de paar duizend euro en paar honderd handtekeningen die ervoor benodigd zijn al hebt?
mongool ik had allang gezien dat jij dat ook al gepost had aangezien jij en meki bijna de enige zijn die hier posten dacht ik ik bevestig even wat jij zei zodat meki ook weet dat jij niet de enige bent uulquote:
Jostibandfanbusbestuurder, deponeer het dan niet alsof het nieuw inzicht is maar geef aan dat je het met iemand anders eens bent, dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
mongool ik had allang gezien dat jij dat ook al gepost had aangezien jij en meki bijna de enige zijn die hier posten dacht ik ik bevestig even wat jij zei zodat meki ook weet dat jij niet de enige bent uul
Vet boeiend!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:48 schreef tommy4487 het volgende:
trouwens TS is schizofreen naar het schijnt
bewijs
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef henkdevries het volgende:
met zulke geniale standpunten staan de sponsors vast wel in de rij hoor!
als ik de bus bestuurder was zat jij dus achterinquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:53 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Jostibandfanbusbestuurder, deponeer het dan niet alsof het nieuw inzicht is maar geef aan dat je het met iemand anders eens bent, dat is heel iets anders.
Maar gezien uw Nederlands ben ik bang dat u nog niet in staat bent om het maximale uit die twee overgebleven hersencellen van uw nageboorte te halen
[..]
Vet boeiend!
Bekijkt profielquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:19 schreef super-muffin het volgende:
Tis dat ik nog niet mag stemmen.
Goedzo knul.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk o almachtige henkdevries ik zal mijn account direct door de shredder halen nadat ik de passmailer gebruikt heb op een nietbestaand emailadres.
Paypal inschakelenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind dat we een giro MEKI in het leven moeten roepen.
Je vergeet hem nog het advies te geven om z'n polsen door te snijden,quote:
Ik dacht dat, dat in zijn geval voor zichzelf sprakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet hem nog het advies te geven om z'n polsen door te snijden,,
,
!.
correct.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Altijd lachen met Henk, hahahahahahaha. Henk is leuk. Hahahahahahahahhahahaha.
We hebben geen atoombommen in Nederland. Verder een toppartij. Waar kan ik lid worden? En mag het samen met de Fok!Partij?quote:
Welles!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:51 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
We hebben geen atoombommen in Nederland.
Er zijn zat Amerikaanse atoombommen in Nederland opgeslagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:51 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
We hebben geen atoombommen in Nederland. Verder een toppartij. Waar kan ik lid worden? En mag het samen met de Fok!Partij?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn zat Amerikaanse atoombommen in Nederland opgeslagen.
Jep ik zoek een Nederlandse Leiderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:16 schreef gr8w8 het volgende:
He Meki, komt er dan ook een knuffelautochtoon in je partij? Of zelfs een knuffel-Jehova of knuffel-gereformeerde?
Mischienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:17 schreef longinus het volgende:
He meki, de beste wensen voor 2005 en veel geluk met je partij, er staan zelf punten in waarmee ik het eens ben..
P.S. bij die reclame van de hamsterweken van AH zie je op het eind zo'n allochtone vakkenvuller,
ben jij dat .
mailen naar Meki2pac@hotmail.comquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Welles!
Waar kan ik lid worden Meki?![]()
Mail sturen :dquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:51 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
We hebben geen atoombommen in Nederland. Verder een toppartij. Waar kan ik lid worden? En mag het samen met de Fok!Partij?
geen links en geen rechtsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:35 schreef renz0r het volgende:
is dit nu links...of rechts.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |