abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24551007
“Momenteel zijn de zogenaamde anti-Islamisten - Verdonk, Hirsi Ali, Wilders en Zalm - alleen maar óver de Islam aan het zeuren en voeren zij een reactiebeleid. Zij hebben geen gesprekspartner van formaat die namens de Moslimgemeenschap kan spreken”

Ik ben overtuigd
  donderdag 13 januari 2005 @ 19:52:06 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24551072
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:44 schreef Laton het volgende:

[..]

Liegbeest!
nee hoor. ik ben voorstander van democratie, vrijheid van godsdienst, of juist geen godsdienst en bovenal humanist.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24551121
Nou, van een aantal passages in die lap text krijg ik toch even rare onderbuikgevoelens.
  donderdag 13 januari 2005 @ 20:02:29 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24551217
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:48 schreef Meh7 het volgende:
“Momenteel zijn de zogenaamde anti-Islamisten - Verdonk, Hirsi Ali, Wilders en Zalm - alleen maar óver de Islam aan het zeuren en voeren zij een reactiebeleid. Zij hebben geen gesprekspartner van formaat die namens de Moslimgemeenschap kan spreken”

Ik ben overtuigd
dat woord anti-islamisten doet me pijn. ze willen iets bespreekbaar maken wat volgens mij zeer oirbaar is. gelukkig noemt de nieuwe partij zich democratisch en zo zal het hier in europa gaan. gematigd, helaas niet helemaal objectief en bewegende vanuit de slachtofferrol, zo klinkt dit berichtje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 13 januari 2005 @ 20:10:51 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24551376
Woordvoerder was op Radio 1 en zelfs rechts zou het op bepaalde gebieden kunnen vinden met deze op te richten partij:

- Verbod op nieuwe imams uit het buitenland.
- Verplicht inburgeren voor imams.

En nog een paar van deze VVD standpunten
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24551558
Hebben ze al wat mensen bij elkaar gescharreld of moeten ze het net zoals Jahjah doen met een zootje communisten en wat allochtone randfiguren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24551559
Hebben ze al wat mensen bij elkaar gescharreld of moeten ze het net zoals Jahjah doen met een zootje communisten en wat allochtone randfiguren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 13 januari 2005 @ 21:38:59 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24551560
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 20:10 schreef popolon het volgende:
Woordvoerder was op Radio 1 en zelfs rechts zou het op bepaalde gebieden kunnen vinden met deze op te richten partij:

- Verbod op nieuwe imams uit het buitenland.
- Verplicht inburgeren voor imams.

En nog een paar van deze VVD standpunten
Ik hoorde deze dingen ook en er knapte gelijk iets bij me. Ik ben niet blij met die standpunten

Maar dat telt niet, het zijn Moslims dus steun ik ze :

[ Bericht 6% gewijzigd door BansheeBoy op 13-01-2005 22:09:02 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24551828
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik hoorde deze dingen ook en er knapte gelijk iets bij me. Ik ben niet blij met die standpunten

Maar dat telt niet, het zijn Moslims dus steun ik ze :^O^
Ja nu ik het lees vind ik het ook een stuk minder..

Maar ja, bij gebrek aan een beter alternatief en beter iets dan niets
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:06:07 #36
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24552142
Goed nieuws dus, vooral als dit ten koste gaat van de PvdA.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24552356
Een paar kanttekeningen zijn er wel.
1-woordvoeder anti-homo manifest
2-uitspraken als.Marokkanen zullen bepaalde dingen overboord moeten gooien,omdat ze hier leven.
Blijf ik hier,voed ik mijn kinderen hier op,dan moet ik niet het idee koesteren dat ik ooit terugkeer naar Marokko,en daar naar leven.(dacht moslim party)
Maar aan de andere kant zullen de Nederlanders moeten accepteren dat sommige gewoonten,zoals onze religie,nu eenmaal nodig zijn om je Marokkaan te voelen.
Dacht ik toch even dat het een Nederlandse moslim party zou zijn.
Dacht ik even dat ze een Nederlandse moslim wilden zijn ,die in ons land waar staat en religie gescheiden zijn een echte democratische party op wilden richten.
Maar nee hoor een party met religie waar bij je jezelf Marokkaans-moslim moet blijven voelen.
JA GA DAN NAAR MAROKKO ALS JE DAT WILT
pi_24552390
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse moslims richten eigen partij op

Uitgegeven: 13 januari 2005 13:46

AMSTERDAM - Een groep Amsterdamse moslims richt eind mei een nieuwe politieke partij op die opkomt voor de belangen van moslims in Nederland. De Moslim Democratische Partij (MDP) wil in 2006 meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, zei woordvoerder M. Jabri donderdag.

De partij heeft ook nog een stad in Noord-Brabant op het oog waar veel moslims wonen.

De initiatoren voeren gesprekken met bekende en onbekende moslims om de partij in de grote steden te gaan trekken. Ook met niet-moslims wordt contact gezocht, "zodat we een balans krijgen binnen het bestuur", zegt Jabri.

"Het gaat om mensen die politiek hetzelfde denken." Op termijn, afhankelijk van de groei van de partij, wil de MDP meedoen aan de landelijke verkiezingen.

Bron:www.nu.nl

-----------------------------------------------------------------------

Dit is echt goed nieuws. Ik ga geheel vrijwillig pamfletten voor ze uitdelen. Ik ga zelfs propageren op Fok!

Ik ben echt blij

Ik ga voor Wilders flyeren, maar ik ga ze alleen uitdelen aan mensen waarvan ik aan hun smoelwerk kan zien dat ze hem niet moeten.

Ik ben het zo zat aan het worden; marokkaan zus zo, moslim dat DIT. Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen. I got 2 speedz - zero & fuck IT.
Amen.

Johnny de ParaMilitair.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24552470
Het is toch logisch dat imams op termijn hier uit Nederland komen en de Nederlandse taal spreken. Dat is een nobel streven en daar staan alle andere partijen ook allang achter.
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:28:06 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24552611
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Het is toch logisch dat imams op termijn hier uit Nederland komen en de Nederlandse taal spreken. Dat is een nobel streven en daar staan alle andere partijen ook allang achter.
Yep.

Ik vond deze mensen ook zeer realistisch en duidelijk overkomen.

Van mij mogen ze.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24552678
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:06 schreef PJORourke het volgende:
Goed nieuws dus, vooral als dit ten koste gaat van de PvdA.
pi_24552953
Het valt mij wel op dat de MDP, voordat deze partij überhaupt een programma of een lijsttrekker heeft, al wordt doodgeknuffeld zowel door voor als tegenstanders.
We krijgen óf een doodgeboren kindje, óf de partij zal een wiegedood sterven.

Een betere strategie dan het prijzen van de moslims voor hun democratische gedrag, kun je als tegenstander niet kiezen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:44:04 #43
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24552965
Ik wens ze veel succes.
pi_24553571
Juist
heel erg goed

Niemand die voor allochtonen komt

Binnenkort als ik 18 jaar ben - dan begin ik zeker een partij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24554051
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
Juist
heel erg goed

pi_24554202
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Dat manifest van de woordvoerder is ook een nobel streven
pi_24554226
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
Juist
heel erg goed

Dat zou cool zijn.
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:43:59 #48
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_24554251
flikker op met die bende gvd. dit is ons land nie die van hun
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:52:07 #49
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24554456
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat manifest van de woordvoerder is ook een nobel streven
Bullshit. Nederland is een verderfelijk land? Is het nu ook al de taak van een woordvoorder van een (toekomstige) politieke partij om zo te generaliseren? Zelfs Wilders doet dit niet: 'Ik ben niet tegen de islam, ik ben tegen de uitwassen van de islam" remember? (En ik vind Wilders al een lul) De laaste keer dat in Nederland een politicus een hele samenleving 'verderfelijk' heeft genoemnd, was volgens mij in *denkt na* '40-'45?

Deze partij is in mijn ogen een wolf in lamskleren.

Als ik over een paar jaar gestenigd wordt op het museumplein, denk dan nog even aan me *snik*
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:52:32 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24554468
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:17 schreef Mobious het volgende:
Is een Moslim niet per definitie uit op een theocratie? Ik snap het woordje democratie namelijk niet helemaal in de Moslim Democratische Partij. Of gaat er op den duur democratisch voor de theocratie gestemd worden?
Waarom zou de Moslim Democratische Partij minder democratisch zijn dan het Christen Democratisch Appèl?

De meeste moslimlanden zijn trouwens Monarchieën en Dictaturen. Slechts een enkel land (zoals Iran) is echt Theocratisch. Er zijn ook enkele Democratieën trouwens, waaronder Turkijë.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')