abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:54:44 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24554526
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
Binnenkort als ik 18 jaar ben - dan begin ik zeker een partij
De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)

Helaas, je moet minimaal 21 jaar zijn om een eigen partij op te richten of om een openbare functie te bekleden binnen een partij.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24554644
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef maartena het volgende:

[..]

De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)

Helaas, je moet minimaal 21 jaar zijn om een eigen partij op te richten of om een openbare functie te bekleden binnen een partij.
Onzin, gewoon 18 jaar (=kiesgerechtigd).
pi_24554745
Prima zaak!

De democratische rechtswegen zijn een prima manier om je politieke mening te uiten.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit de PvdA flink veel zteles kosten.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:05:22 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24554770
Mijn zegen hebben ze..... ff kijken wat er voor vlees in de kuip zit en het publieke manifest.
Een partij die opkomt voor 6-7 % van de Nederlandse bevolking... lijkt me een nobel streven. En andersom krijgen we ook een breder maatschappelijk draagvlak op de vraag waarvoor we hier samen wonen/leven en leven en de manier waarop.......
pi_24554905
Die moslims zijn knetterverdeeld.

Qua etniciteit ten eerste: Indo's, Marokkanen, Turken, Surinamers, enz.
Tweede qua gedachtegoed: voor/tegen segregatie, voor/tegen integratie, voor/tegen seculariteit, enz. Zie voor maar de voor en tegens van de sharia.

Nee, dat wordt nog een leuke tour.
pi_24554988
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:11 schreef pberends het volgende:
Die moslims zijn knetterverdeeld.

Qua etniciteit ten eerste: Indo's, Marokkanen, Turken, Surinamers, enz.
Tweede qua gedachtegoed: voor/tegen segregatie, voor/tegen integratie, voor/tegen seculariteit, enz. Zie voor maar de voor en tegens van de sharia.

Nee, dat wordt nog een leuke tour.
Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.
Ze zitten in de oppositie met een zetel of 4 die ze bij Bos vandaan gekaapt hebben, roepen veel afgunst over zich af met hun standpunten over homosexualiteit en zullen (naar alle waarschijnlijkheid) nimmer serieus genomen worden.

Go,Go,Go!
pi_24555140
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.
Ze zitten in de oppositie met een zetel of 4 die ze bij Bos vandaan gekaapt hebben, roepen veel afgunst over zich af met hun standpunten over homosexualiteit en zullen (naar alle waarschijnlijkheid) nimmer serieus genomen worden.

Go,Go,Go!
Ja, lijkt me prachtig. Die kale voorzitter van de AEL lijkt trouwens verdomd veel op Fortuyn.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:28:34 #59
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24555292
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef rentmeester het volgende:
Prima zaak!

De democratische rechtswegen zijn een prima manier om je politieke mening te uiten.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit de PvdA flink veel zteles kosten.
quote:
Iets meer dan de helft (51 procent) van de moslims in Nederland vindt dat er een moslimpartij moet komen. Een op de vijf moslims (20,9 procent) is tegen de oprichting van zo'n partij. Dit blijkt uit representatief onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing onder 488 moslims, in opdracht van het televisieprogramma Nova.

[...]

De moslims in Nederland stemden bij de laatste verkiezingen in januari 2003 vooral op de PvdA (32,4 procent), of stemden niet (31,8 procent). GroenLinks haalde 12,5 procent, CDA 6,8 procent.
Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.

Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken, maar ik verwacht niet dat de PvdA meer dan een zetel gaat verliezen aan zo'n partij. Ik zou het al knap vinden als zo'n partij uberhaupt al in de Tweede Kamer komt, hoewel het wel potentieel heeft getuige diverse onderzoeken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24555375
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.

Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken, maar ik verwacht niet dat de PvdA meer dan een zetel gaat verliezen aan zo'n partij. Ik zou het al knap vinden als zo'n partij uberhaupt al in de Tweede Kamer komt, hoewel het wel potentieel heeft getuige diverse onderzoeken.
Ik geloof niet zo in "etnomarketing".
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:41:36 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24555553
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:32 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in "etnomarketing".
oh ik wel. al was het alleen maar om het ware gezicht boven te krijgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24555568
Het zou echt prachtig zijn als een anti-homo en anti-vrouwenemancipatie moslimpartij in de tweede kamer komt.

Kan de pro-homo en pro-vrouwenemancipatie partij PvdA eindelijk hun mislukte product zien van jarenlang mislukt vreemdelingenbeleid.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:03:03 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24555826
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ga voor Wilders flyeren, maar ik ga ze alleen uitdelen aan mensen waarvan ik aan hun smoelwerk kan zien dat ze hem niet moeten.
Zeg dan niets !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:07:33 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24555890
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg dan niets !

ik ben blij dat je inziet dat ook de nieuwe moslimpartij, die zegt democratisch te zijn, ook wat flaws heeft. al bij de ontstaansgeschiedenis gaat het nu al mis. zullen we samen een betere partij oprichten?
zijn standpunten hebben het telefoontje dat ik een week geleden kreeg doen besluiten op te hangen. een paar kritische vragen mijnerzijds waren al genoeg om deze 'oprichter' tot woede en dicriminatie te lokken.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:09:56 #65
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24555925
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
Best een onprettige gedachte eigenlijk.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:12:31 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24555965
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"
pi_24555973
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
We moeten wel eerlijk blijven met ons allen dus ook de moderatoren..... Als men de Sharia wilt invoeren dan moet dat gebeuren het is een democratie, dus..

Maar aan de andere kant als we met ons allen dat moslimtuig het land uit willen zetten, dan moet dat ook gebeuren, vandaar dat we ome wilders moeten stemmen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24555977
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja mooie uitspraak was dat, echt een uitspraak van een straatvechter
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:14:01 #69
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24555983
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:

Mja ik woon in Adam en liever niet zeg
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24555996
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Als het moet dan word ik een soort Al Sadr van het westen, tegen de tijd dat het uit de klauwen gaat lopen dan zetten wij wel een paar huurmeneertjes op deze en gene
Ik ben en bijf een polderjongen natuurlijk heh.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:15:12 #71
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24556002
Goed nieuws inderdaad. De AEL werd toch een beetje te agressief of te vaag bevonden, nu kan een gezicht het aanspreekpunt worden voor de 'allochtonenproblemen' en kunnen we eindelijk eens aan constructieve oplossingen gaan werken.

Degenen die tegen dit idee zijn (waarschijnlijk de pro-wilbersmensen), willen geen democratie
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:16:10 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24556010
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.
pi_24556042
Ik zag trouwens gister een hele interessante film op rtl4 zo´n waargebeurd verhaal.... Dat ging over een familiie die terroriseerde de omgeving.... de overheid kon natuurlijk niks doen.... dus ja toen nam het volk het recht in eigen handen...... en het draaide er op uit dat diegene die de buurt terroriseerde het met de dood moest bekopen en er waren 100 getuigen en in eens had niemand wat gezien. Prachtig was het .
pi_24556048
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.
Exact.

Johnny de ParaMilitair.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:21:54 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24556086
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Exact.

Johnny de ParaMilitair.
ik sta altijd klaar om onrecht te vergelden met humanitairrecht. who's johnny?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')