De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
Binnenkort als ik 18 jaar ben - dan begin ik zeker een partij
Onzin, gewoon 18 jaar (=kiesgerechtigd).quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef maartena het volgende:
[..]
De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)![]()
Helaas, je moet minimaal 21 jaar zijn om een eigen partij op te richten of om een openbare functie te bekleden binnen een partij.
Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:11 schreef pberends het volgende:
Die moslims zijn knetterverdeeld.
Qua etniciteit ten eerste: Indo's, Marokkanen, Turken, Surinamers, enz.
Tweede qua gedachtegoed: voor/tegen segregatie, voor/tegen integratie, voor/tegen seculariteit, enz. Zie voor maar de voor en tegens van de sharia.
Nee, dat wordt nog een leuke tour.
Ja, lijkt me prachtig. Die kale voorzitter van de AEL lijkt trouwens verdomd veel op Fortuyn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.
Ze zitten in de oppositie met een zetel of 4 die ze bij Bos vandaan gekaapt hebben, roepen veel afgunst over zich af met hun standpunten over homosexualiteit en zullen (naar alle waarschijnlijkheid) nimmer serieus genomen worden.
Go,Go,Go!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef rentmeester het volgende:
Prima zaak!
De democratische rechtswegen zijn een prima manier om je politieke mening te uiten.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit de PvdA flink veel zteles kosten.
Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.quote:Iets meer dan de helft (51 procent) van de moslims in Nederland vindt dat er een moslimpartij moet komen. Een op de vijf moslims (20,9 procent) is tegen de oprichting van zo'n partij. Dit blijkt uit representatief onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing onder 488 moslims, in opdracht van het televisieprogramma Nova.
[...]
De moslims in Nederland stemden bij de laatste verkiezingen in januari 2003 vooral op de PvdA (32,4 procent), of stemden niet (31,8 procent). GroenLinks haalde 12,5 procent, CDA 6,8 procent.
Ik geloof niet zo in "etnomarketing".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.
Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken, maar ik verwacht niet dat de PvdA meer dan een zetel gaat verliezen aan zo'n partij. Ik zou het al knap vinden als zo'n partij uberhaupt al in de Tweede Kamer komt, hoewel het wel potentieel heeft getuige diverse onderzoeken.
oh ik wel. al was het alleen maar om het ware gezicht boven te krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:32 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in "etnomarketing".
Zeg dan niets !quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ga voor Wilders flyeren, maar ik ga ze alleen uitdelen aan mensen waarvan ik aan hun smoelwerk kan zien dat ze hem niet moeten.
ik ben blij dat je inziet dat ook de nieuwe moslimpartij, die zegt democratisch te zijn, ook wat flaws heeft. al bij de ontstaansgeschiedenis gaat het nu al mis. zullen we samen een betere partij oprichten?quote:
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
Best een onprettige gedachte eigenlijk.
We moeten wel eerlijk blijven met ons allen dus ook de moderatoren..... Als men de Sharia wilt invoeren dan moet dat gebeuren het is een democratie, dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
Best een onprettige gedachte eigenlijk.
ja mooie uitspraak was dat, echt een uitspraak van een straatvechterquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"
Mja ik woon in Adam en liever niet zegquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"
Als het moet dan word ik een soort Al Sadr van het westen, tegen de tijd dat het uit de klauwen gaat lopen dan zetten wij wel een paar huurmeneertjes op deze en genequote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mja ik woon in Adam en liever niet zeg![]()
maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mja ik woon in Adam en liever niet zeg![]()
Exact.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |