De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
Binnenkort als ik 18 jaar ben - dan begin ik zeker een partij
Onzin, gewoon 18 jaar (=kiesgerechtigd).quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef maartena het volgende:
[..]
De MADMP? (Meki-Aan-De-Macht-Partij)![]()
Helaas, je moet minimaal 21 jaar zijn om een eigen partij op te richten of om een openbare functie te bekleden binnen een partij.
Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:11 schreef pberends het volgende:
Die moslims zijn knetterverdeeld.
Qua etniciteit ten eerste: Indo's, Marokkanen, Turken, Surinamers, enz.
Tweede qua gedachtegoed: voor/tegen segregatie, voor/tegen integratie, voor/tegen seculariteit, enz. Zie voor maar de voor en tegens van de sharia.
Nee, dat wordt nog een leuke tour.
Ja, lijkt me prachtig. Die kale voorzitter van de AEL lijkt trouwens verdomd veel op Fortuyn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Laat ze toch fijn een partij oprichten, liefst met LPF-achtige taferelen.
Ze zitten in de oppositie met een zetel of 4 die ze bij Bos vandaan gekaapt hebben, roepen veel afgunst over zich af met hun standpunten over homosexualiteit en zullen (naar alle waarschijnlijkheid) nimmer serieus genomen worden.
Go,Go,Go!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef rentmeester het volgende:
Prima zaak!
De democratische rechtswegen zijn een prima manier om je politieke mening te uiten.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit de PvdA flink veel zteles kosten.
Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.quote:Iets meer dan de helft (51 procent) van de moslims in Nederland vindt dat er een moslimpartij moet komen. Een op de vijf moslims (20,9 procent) is tegen de oprichting van zo'n partij. Dit blijkt uit representatief onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing onder 488 moslims, in opdracht van het televisieprogramma Nova.
[...]
De moslims in Nederland stemden bij de laatste verkiezingen in januari 2003 vooral op de PvdA (32,4 procent), of stemden niet (31,8 procent). GroenLinks haalde 12,5 procent, CDA 6,8 procent.
Ik geloof niet zo in "etnomarketing".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Moslims zorgen voor zo'n 3 zetels van de PvdA. Rest nog de vraag hoeveel % van de 'PvdA-moslims' een moslimpartij zien zitten (dus bij die 51% horen). Daarnaast zijn er ook nog wel een aantal die niets tegen een moslimpartij hebben, maar toch liever bij de PvdA blijven.
Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken, maar ik verwacht niet dat de PvdA meer dan een zetel gaat verliezen aan zo'n partij. Ik zou het al knap vinden als zo'n partij uberhaupt al in de Tweede Kamer komt, hoewel het wel potentieel heeft getuige diverse onderzoeken.
oh ik wel. al was het alleen maar om het ware gezicht boven te krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:32 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in "etnomarketing".
Zeg dan niets !quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ga voor Wilders flyeren, maar ik ga ze alleen uitdelen aan mensen waarvan ik aan hun smoelwerk kan zien dat ze hem niet moeten.
ik ben blij dat je inziet dat ook de nieuwe moslimpartij, die zegt democratisch te zijn, ook wat flaws heeft. al bij de ontstaansgeschiedenis gaat het nu al mis. zullen we samen een betere partij oprichten?quote:
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
Best een onprettige gedachte eigenlijk.
We moeten wel eerlijk blijven met ons allen dus ook de moderatoren..... Als men de Sharia wilt invoeren dan moet dat gebeuren het is een democratie, dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben de potentie de grootste partij van Amsterdam te worden als alle Amsterdamse moslims op hun gaan stemmen.
Best een onprettige gedachte eigenlijk.
ja mooie uitspraak was dat, echt een uitspraak van een straatvechterquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"
Mja ik woon in Adam en liever niet zegquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
zoals de amerikanen zeggen: "bring it on"
Als het moet dan word ik een soort Al Sadr van het westen, tegen de tijd dat het uit de klauwen gaat lopen dan zetten wij wel een paar huurmeneertjes op deze en genequote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mja ik woon in Adam en liever niet zeg![]()
maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mja ik woon in Adam en liever niet zeg![]()
Exact.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak ons niet druk, laat de democratie zijn laatste woord hebben, als ze te ver gaan dan wordt er wel ingegrepen. niet door politiek, dan wel door burgers.![]()
ik sta altijd klaar om onrecht te vergelden met humanitairrecht. who's johnny?quote:
Ik ben een hele relaxte gozer, maar als mensen mij of mijn volk in de maling proberen te nemen, dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik sta altijd klaar om onrecht te vergelden met humanitairrecht. who's johnny?
weet ikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben een hele relaxte gozer, maar als mensen mij of mijn volk in de maling proberen te nemen, dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
quote:
en ik? als we toch besluiten om slowchat te gaan doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:44 schreef Dreamscape het volgende:
lol ik lach me echt verrot aan deze JohnDope meneer. In elke topic heeft ie reacties als typische low iq rednecks. Wat nou bring it on, gast jij zou je blaas niet eens onder controle kunnen houden als je in gevaar bent.
Misschien heb ik geen hoog iq, maar ik heb wel een hoog eq. Misschien ben ik wel een redneckachtigtype, maar onmenselijke dingen zal ik nooit doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:44 schreef Dreamscape het volgende:
lol ik lach me echt verrot aan deze JohnDope meneer. In elke topic heeft ie reacties als typische low iq rednecks. Wat nou bring it on, gast jij zou je blaas niet eens onder controle kunnen houden als je in gevaar bent.
Zullen we even bij de discussie blijven ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
misschien heb ik geen hoog iq, maar ik heb wel een hoog eq. Misschien ben ik wel een redneckachtigtype, maar onmenselijke dingen zal ik nooit doen.
Ik geloof sowieso in hemel en hel, kijk in jullie cultuur is het zo dat wanneer je een martelaar bent jullie in het paradijs komt, maar naar mijn weten is het zo, wanneer je een martelaar bent, dan ga je rechtstreeks naar de hel, niks paradijs!
wow stoer zeg, je gaat gewoon naar de hel, dat zouden veel mensen niet durven. Wat goed van jou zeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen hoog iq, maar ik heb wel een hoog eq. Misschien ben ik wel een redneckachtigtype, maar onmenselijke dingen zal ik nooit doen.
Ik geloof sowieso in hemel en hel, kijk bij jullie geloof (de is-lam(synoniem is-bezopen)) is het zo dat wanneer je een martelaar bent jullie in het paradijs komt, maar bij ons is het zo, wanneer je een martelaar bent, dan ga je rechtstreeks naar de hel, niks paradijs!
Als er iemand niet naar de hel gaat ben ik het wel!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:56 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
wow stoer zeg, je gaat gewoon naar de hel, dat zouden veel mensen niet durven. Wat goed van jou zeg!![]()
Vind ik een goede vraag van John Dinges!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:57 schreef JohnDope het volgende:
Maar gozer, geef jij is eerlijk toe ben jij bereid om een martelaar te worden
Vind je dat legitiem ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:05 schreef Dreamscape het volgende:
Weet jij wel hoe een moslim martelaar word? Je word een martelaar als je je geloof verdedigt of je land. De Palestijnen zijn martelaren.
Nederland is dus niet jouw land ?quote:Je vraagt of ik bereid ben om een martelaar te worden. Op wat voor manier dan. Als er ruzie uitbreekt tussen de autochtonen en allochtonen in Nederland ben ik geen martelaar als ik dood ga, want ik ben niet mijn geloof aan het verdedigen noch mijn land.
Diverse zaken zijn menselijk, al te menselijk....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien heb ik geen hoog iq, maar ik heb wel een hoog eq. Misschien ben ik wel een redneckachtigtype, maar onmenselijke dingen zal ik nooit doen.
Zou het kunnen dat je in dit leven al een omgeving rondom je inricht die een voorafspiegeling zal zijn van de vruchten die je voortbrengt? Je kunt dat ongeveer zien als: Een perenboom herken je aan de peren die erin (zullen) groeien....quote:Ik geloof sowieso in hemel en hel,
Synoniem is onderworpen. Moslims worden niet geacht alcohol tot zich te nemen.quote:kijk bij jullie geloof (de is-lam(synoniem is-bezopen))
de vraag blijft staan: wanneer ben je martelaar? Dat oordeelkomt slechts Allah (vzmh) toe en niet een of andere leider die toevallig wat volk inzet om zijn machtspositie te onderbouwen. Ook hier geldt dat de vruchten van sjeitan zichtbaar worden in de daden van zijn kinderen zoals ook de vruchten van Allah de barmhartige erbarmer zichtbaar worden in de daden van zijn kinderen.quote:is het zo dat wanneer je een martelaar bent jullie in het paradijs komt
In het boek van de christenen is het zo dat Isa (Jezus) de losprijs heeft betaald voor toelating tot het koninkrijk der hemelen. Slechts zij die wedergeboren zijn in een nieuw leven uit JHWH door het levende water en de levendmakende geest kunnen worden toegelaten. Wat de gelovige daar verder aan toevoegt is niet noodzakelijk voor de toelating tot dat koninkrijk want anders zou het levensoffer van Isa helemaal geen waarde hebben.quote:, maar bij ons is het zo, wanneer je een martelaar bent, dan ga je rechtstreeks naar de hel, niks paradijs!
Mooi, dan zal je er vast ook geen bezwaren tegen hebben als we je voortaan afrekenen op je Turkse achtergrond, in plaats van je Nederlandse ? Of ben je dan ineens weer Nederlander ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Dreamscape het volgende:
Nee, dat is toch duidelijk te zien aan me avatar? Ik heb wel de Nederlandse nationaliteit maar ik voel me totaal geen Nederlander. Voor Turkije zou ik een martelaar worden voor Nederland niet. Ik ben hier puur voor de economische vrijheid, nothing more, nothing less.
Oke, dat vind ik een legitieme opvatting.quote:En ja ik vind dat de Palestijnen in hun recht staan, alleen als ze militaire doelen raken. Want volgens de Islam mag je geen onschuldige mensen vermoorden, vooral de vrouwen en kinderen niet.
Het kan ook gaan om wat verstokte sociaal-democraten die hun electoraat en daarmee hun politieke invloed voelen slinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Goed nieuws inderdaad. De AEL werd toch een beetje te agressief of te vaag bevonden, nu kan een gezicht het aanspreekpunt worden voor de 'allochtonenproblemen' en kunnen we eindelijk eens aan constructieve oplossingen gaan werken.
Degenen die tegen dit idee zijn (waarschijnlijk de pro-wilbersmensen), willen geen democratie![]()
Zolang je toegeeft dat ik dezelfde rechten heb als elk andere persoon met de Nederlandse nationaliteit mag je mij zelfs afrekenen op me kleine stukje albanische achtergrond.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:22 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Mooi, dan zal je er vast ook geen bezwaren tegen hebben als we je voortaan afrekenen op je Turkse achtergrond, in plaats van je Nederlandse ? Of ben je dan ineens weer Nederlander ?
[..]
Oke, dat vind ik een legitieme opvatting.
Daar schort het "em wat mij betreft nou net een beetje aan. Ik ben persoonlijk niet zo bijster gelukkig met Islamitische individuen die een afkeer van de maatschappij hebben en aangeven hier louter en alleen om economische redenen te verblijven. Nee, wat dat aangaat kan ik me wel vinden in de Wilders-aanpak.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:26 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Zolang je toegeeft dat ik dezelfde rechten heb als elk andere persoon met de Nederlandse nationaliteit
een turks/albanische bsb, welkom! niet gaan miepen als je ineens niet meer welkom bent he. met je hele familie...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Dreamscape het volgende:
Nee, dat is toch duidelijk te zien aan me avatar? Ik heb wel de Nederlandse nationaliteit maar ik voel me totaal geen Nederlander. Voor Turkije zou ik een martelaar worden voor Nederland niet. Ik ben hier puur voor de economische vrijheid, nothing more, nothing less.
En ja ik vind dat de Palestijnen in hun recht staan, alleen als ze militaire doelen raken. Want volgens de Islam mag je geen onschuldige mensen vermoorden, vooral de vrouwen en kinderen niet.
En wie zegt dat ik een afkeer van de maatschappij heb? Ik zeg alleen maar dat ik me geen Nederlander voel maar Turks. Zo simpel is het, maar ik ben dik tevreden over me leven hier in Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:29 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Daar schort het "em wat mij betreft nou net een beetje aan. Ik ben persoonlijk niet zo bijster gelukkig met Islamitische individuen die een afkeer van de maatschappij hebben en aangeven hier louter en alleen om economische redenen te verblijven. Nee, wat dat aangaat kan ik me wel vinden in de Wilders-aanpak.
nee je zegt dat je hier louter bent voor economisch voordeel. de rest voeg je er nu snel aan toe. te laat wat mij betreft...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:34 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik een afkeer van de maatschappij heb? Ik zeg alleen maar dat ik me geen Nederlander voel maar Turks. Zo simpel is het, maar ik ben dik tevreden over me leven hier in Nederland.
als jij het zegt zal het wel waar zijn, want jij weet natuurlijk beter wat er door mijn hoofd gaat dan ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je zegt dat je hier louter bent voor economisch voordeel. de rest voeg je er nu snel aan toe. te laat wat mij betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |