Ik zal hem veranderen voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef nipeng het volgende:
Lekker icon voor je topic...
Ik kan het zo te zien niet fixen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
1. Artiesten voor Aziė - Als je iets kan doen Gewoon een kei lekker nummer met een schitterende tekst, ik word steeds weer emotioneel.
2. MEN2B - Bigger than that Prachtig gezongen en wat kunnen die jongens dansen zeg! Schitterend!
3. Chipz - 1001 Arabian nights Lekker vrolijk nummer, zingt heerlijk mee. Hier kan ik chill op dansen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
1. Artiesten voor Aziė - Als je iets kan doen Gewoon een kei lekker nummer met een schitterende tekst, ik word steeds weer emotioneel.
2. MEN2B - Bigger than that Prachtig gezongen en wat kunnen die jongens dansen zeg! Schitterend!
3. Chipz - 1001 Arabian nights Lekker vrolijk nummer, zingt heerlijk mee. Hier kan ik chill op dansen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zet er ook bij waarom dit nummer zo leuk is, zodat anderen kunnen kijken of zij het misschien ook leuk vinden, zo laat je anderen ook nog eens andere muziek zien
Nee das lekker. En dat voor iemand met een Beatles avatar, ga je schamen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:08 schreef M.M het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn top3:
1. Maroon 5 - Sunday Morning
2. Anouk - Girl
Erg fijne plaat ja!!quote:
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Post hier je top 3, van liedjes die net uit zijn gekomen of nu erg bekend zijn ofzoiets, dus NIET je all-time favoriete liedjes. Zet er ook bij waarom dit nummer zo leuk is, zodat anderen kunnen kijken of zij het misschien ook leuk vinden, zo laat je anderen ook nog eens andere muziek zien
TS begint
3. Mocky - Catch a moment in time «Heel raar maar toch wel heel tof nummer»
2. Chemical Brothers - Galvanize «Ook een heel raar klinkend maar toch tof nummer»
1. Oasis, Travis, Eminem en Green Day - Boulevard of broken songs «De ultieme remix van toffe liedjes, die nog goed klinkt ook!»
Schnappi ruled ons allenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:30 schreef Sjakie01 het volgende:
1. K3 - Heyah Mamma (wat swingen zeg)
2. Djumo - hide and seek (raak altijd erg opgewonden als ik dit nr beluister)
3. Schnappi - das kleine Krokodil (Hakkuuhhh!!)
Jaaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?
Pff top 3 van t moment van hits geen idee...
Die is idd ook wel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:52 schreef JeroenV het volgende:
Grappig, al die 'leuke' reacties![]()
Mijn top3:
Mocky - Catch a moment in time
Snow Patrol - How to be dead
Three Days Grace - I hate everything about you
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:54 schreef T1andonly het volgende:
1. Chemical Brothers - Galvanize
2. Dave McCullen - Bitch
3. Katie Melua - Crawling up a hill
Die heb ik nog niet gehoord. Heeft iemand een url waar ik die kan luisteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?
Ik weet niet of ik die hier posten mag, maar als je emule hebt dan mail ik je de ed2k link welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:28 schreef Boschjesman het volgende:
System of a Down - Roulette
Green Day - Blvd of broken Dreams
Dire Straits - Sultans of Swing
[..]
Die heb ik nog niet gehoord. Heeft iemand een url waar ik die kan luisteren.
Of een titel van het nummer?
Ik had het al gevonden. Het heette Boulevard of Broken Songs.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die hier posten mag, maar als je emule hebt dan mail ik je de ed2k link wel
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:21 schreef lotje11 het volgende:
1 Girl van Anouk, gewoon weer lekker meebleren met anouks rock
2 Unwritten van Natascha Bedingfield, bijna net zo'n lekker nummer als haar eerste
3 Catch a moment in time, van Mocky, word ik heel relaxed van, maar de clip is echt ultiem raar. U2 - Vertigo, klinkt gewoon oké.
Dat staat toch ook in mijn reactiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:27 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden. Het heette Boulevard of Broken Songs..
Maar toch bedankt>
Ik heb het liedje nog niet gehoord. maar ik vind de gedachte dat het waar is al te eng.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:24 schreef spacemangraig het volgende:
Sunday morning van Maroon5 is toch geen Velvet underground cover he?!
In hetzelfde straatje, maar dan wat jaren daarvoor;quote:Op maandag 17 januari 2005 00:39 schreef nozem het volgende:
Gene loves Jezebel - Desire
Japan - Adolescent Sex
The Cranes - Everywhere
Whinehousequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:31 schreef PrintScrn.nl het volgende:
3. Amy nogwat - Fuck me pumps...
*reprotting!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:27 schreef Boeman het volgende:
3- Andreas Tilliander - Love me like I Do
Is er ook iemand die die laatste ook kent? ben nog niemand tegengekomen
Nirvana = popmuziek. En ga is met je tijd mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Nirvana - You Know You're Right
Nirvana - Heart Shaped Box
Nirvana - Come as you are.
OP niet gelezen.Dan niets, popmuziek sucks!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef Cheese het volgende:
[..]
*reprotting!
(kink-luisteraar he?daar hoor je nog wel eens wat leuks
)
Nu je het zegt, had de OP ook niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Nirvana - You Know You're Right
Nirvana - Heart Shaped Box
Nirvana - Come as you are.
OP niet gelezen.Dan niets, popmuziek sucks!
Er is nog hoop voor je dus!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:33 schreef Daniel.San het volgende:
Nu je het zegt, had de OP ook niet gelezen.
![]()
mja ik ken eigenlijk geen een liedje die tegenwoordig populair is
mjah, pas maar op dat ze 'm niet op TMF gaan promotenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:24 schreef Eglise het volgende:
nirvana rules ...... en nee noem ik geen pop hoor.... moet je nieuwe box van ze checken... ik zie de gemiddelde popluisteraar daar niet echt op meeneurien.. ;-)
Net zoals niet iedereen het vet vind een top3 van dit moment (!) uit 2002 of daarvoor te hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:52 schreef LSS het volgende:
Mag ik vragen waarom iedereen Galvanize nu zo vet vind?
Ik zou het bijna vergeten! Maar SCHNAPPI natuurlijk op één!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Eminem - Like Toy Soldiers nu bij mij op 3
breezerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zou het bijna vergeten! Maar SCHNAPPI natuurlijk op één!
Ja goed nummer inderdaad. De zang in dat nummer is trouwens van Joe Jackson.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:33 schreef lurf_doctor het volgende:
3. Common People - William Shatner (yes capt. Kirk van Startrek in een geweldige Pulp-cover)
fijne infoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja goed nummer inderdaad. De zang in dat nummer is trouwens van Joe Jackson.
Tweede nr ken ik nog niet, maar goede nr's verder!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:27 schreef VilleRoy het volgende:
1. Good Charlotte - I just wanna live !!!
2. Bush - The Chemicals Between Us !!
3. U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own !
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:27 schreef Agrafes het volgende:
2. Girl Nobody - Smile & Beware (16 Bit Lolita's remix)
3. Britney Spears - Everytime (16 Bit Lolita's Bootleg)
Wow! Bizar!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:27 schreef Tha.Gnome het volgende:
1 Girl Nobody - Beware (Stef & 16 Bit Lolitas remix)
Die zou bij mij op 4 staan, en op 5 Maximo park - Apply some pressurequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:18 schreef Flibble het volgende:
1. Queens of the stone age - Burn the witch
2. Arctic monkeys - I bet you look good on the dance floor
3. Midair condo - Serenade
quote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef StephanL het volgende:
1 Sjaak Bral - de boom staat in de kamer
Nu bijna een jaar later:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe CD binnen dus nieuwe tijdelijke top3:
Chemical Brothers - Hold Tight London
Chemical Brothers - Galvanise
Xzibit - Scent of a woman
Is dat niet gewoon een nummer van Guns n' Roses wat hun ook spelen? Zo nee, waar heb je hem gehoord/hoe kom je er aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
1 Velvet Revolver - It's so easy ( nog niet uit officieel , maar heb hem al live gehoord )
2 Rammstein - Rosenrot
3 Rammstein - Wo bist du
Lastig die laatste 2, want laatste tijd veel bagger muziek
Voicst is nu niet echt "dit moment". Die single danquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:08 schreef chansadres het volgende:
Moeilijk kan zo een top 100 inelkaar schuiven van populaire nummers van het moment![]()
1. Voicst - Dazzled Kids
2. Placebo - Meds (feat. VV of The Kills)
3. Richard Ashcroft - Keys to the world
Heb het albumpje pas net ontdektquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voicst is nu niet echt "dit moment". Die single dan
Overigens mijn top 3:quote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef Khalein het volgende:
1. Elton John - Captain Fantastic and the Brown Dirt Cowboy
2. Tracy Bonham - Whether You Fall
3. Muse - Time Is Running Out![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:29 schreef ArtfulDodger het volgende:
1. Vangelis - Conquest of paradise
2. Vangelis - Chariots of fire (1996 versie)![]()
3. Kool & The Gang - Summer Madness (1974 versie)![]()
1. The Feeling - Sewn (al moeten al die dj's dat wel normaal leren uit te spreken, zo moeilijk is het toch niet?)quote:Op maandag 1 mei 2006 12:25 schreef Flibble het volgende:
1. The Knife - Marble house![]()
2. Morningwood - Nth degree![]()
3. The Feeling - Sewn![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:33 schreef bladibladibla het volgende:
3. Morningwoord - The Nth degree
Oh, wat erg!quote:Op maandag 1 mei 2006 14:40 schreef Flibble het volgende:
[..]
![]()
(al moeten al die dj's dat wel normaal leren uit te spreken, zo moeilijk is het toch niet?)![]()
Ohw hahaha dat had ik niet eens gezien!!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Oh, wat erg!![]()
Heb het nu goed gespeld
Dat zijn inderdaad toffe nummers idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:56 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
1. Orson - No Tomorrow
2. A Balladeer - Swim with Sam
3. Arctic Monkeys - Dancing shoes
![]()
Iddquote:Op maandag 1 mei 2006 19:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad toffe nummers idd.
The Fratellisquote:Op zondag 7 januari 2007 11:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
En nu:
1. Muse - Shine![]()
![]()
2. The Killers - Bones
3. The Fratelli's - Chelsea Dagger
Het album heet zelfs ´We are not the Infadels'quote:Op maandag 8 januari 2007 12:41 schreef kroegtijger het volgende:
1 The Infadels - Love like semtex
2 Dog eat dog - Expect the unexpected
3 Rene et gaston - Vallee de l'armes
whateverquote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Het album heet zelfs ´We are not the Infadels'
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
whateverje weet welke band ik bedoel, dus nu niet zeiken
Dan kun je toch nog gewoon je eigen lijstje postenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Weinig tot geen hiphop hier te bespeuren, geen ontopicpost waard dus.
ERG chill inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef asdqert het volgende:
Sonata Arctica - Don't Say a Word
Muse - Micro Cuts (vooral live van die Hullaboo DVD <333)
Tupac - Only God can Judge me
ERG chill inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef asdqert het volgende:
Sonata Arctica - Don't Say a Word
Muse - Micro Cuts (vooral live van die Hullaboo DVD <333)
Tupac - Only God can Judge me
Da's een errug tof Spinvis nummer.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef Lotjeb het volgende:
In willekeurige volgorde:
Joe Purdy - Can't get it right today
Antony and the Johnsons - Cripple and the starfish
Spinvis- Bijt mijn tong af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |