Ik zal hem veranderen voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef nipeng het volgende:
Lekker icon voor je topic...
Ik kan het zo te zien niet fixen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
1. Artiesten voor Aziė - Als je iets kan doen Gewoon een kei lekker nummer met een schitterende tekst, ik word steeds weer emotioneel.
2. MEN2B - Bigger than that Prachtig gezongen en wat kunnen die jongens dansen zeg! Schitterend!
3. Chipz - 1001 Arabian nights Lekker vrolijk nummer, zingt heerlijk mee. Hier kan ik chill op dansen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
1. Artiesten voor Aziė - Als je iets kan doen Gewoon een kei lekker nummer met een schitterende tekst, ik word steeds weer emotioneel.
2. MEN2B - Bigger than that Prachtig gezongen en wat kunnen die jongens dansen zeg! Schitterend!
3. Chipz - 1001 Arabian nights Lekker vrolijk nummer, zingt heerlijk mee. Hier kan ik chill op dansen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zet er ook bij waarom dit nummer zo leuk is, zodat anderen kunnen kijken of zij het misschien ook leuk vinden, zo laat je anderen ook nog eens andere muziek zien
Nee das lekker. En dat voor iemand met een Beatles avatar, ga je schamen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:08 schreef M.M het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn top3:
1. Maroon 5 - Sunday Morning
2. Anouk - Girl
Erg fijne plaat ja!!quote:
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Post hier je top 3, van liedjes die net uit zijn gekomen of nu erg bekend zijn ofzoiets, dus NIET je all-time favoriete liedjes. Zet er ook bij waarom dit nummer zo leuk is, zodat anderen kunnen kijken of zij het misschien ook leuk vinden, zo laat je anderen ook nog eens andere muziek zien
TS begint
3. Mocky - Catch a moment in time «Heel raar maar toch wel heel tof nummer»
2. Chemical Brothers - Galvanize «Ook een heel raar klinkend maar toch tof nummer»
1. Oasis, Travis, Eminem en Green Day - Boulevard of broken songs «De ultieme remix van toffe liedjes, die nog goed klinkt ook!»
Schnappi ruled ons allenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:30 schreef Sjakie01 het volgende:
1. K3 - Heyah Mamma (wat swingen zeg)
2. Djumo - hide and seek (raak altijd erg opgewonden als ik dit nr beluister)
3. Schnappi - das kleine Krokodil (Hakkuuhhh!!)
Jaaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?
Pff top 3 van t moment van hits geen idee...
Die is idd ook wel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:52 schreef JeroenV het volgende:
Grappig, al die 'leuke' reacties![]()
Mijn top3:
Mocky - Catch a moment in time
Snow Patrol - How to be dead
Three Days Grace - I hate everything about you
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:54 schreef T1andonly het volgende:
1. Chemical Brothers - Galvanize
2. Dave McCullen - Bitch
3. Katie Melua - Crawling up a hill
Die heb ik nog niet gehoord. Heeft iemand een url waar ik die kan luisteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Die remix van Boulevard of Broken dreams en Wonderwall (en de rest) is cool he!?
Ik weet niet of ik die hier posten mag, maar als je emule hebt dan mail ik je de ed2k link welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:28 schreef Boschjesman het volgende:
System of a Down - Roulette
Green Day - Blvd of broken Dreams
Dire Straits - Sultans of Swing
[..]
Die heb ik nog niet gehoord. Heeft iemand een url waar ik die kan luisteren.
Of een titel van het nummer?
Ik had het al gevonden. Het heette Boulevard of Broken Songs.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die hier posten mag, maar als je emule hebt dan mail ik je de ed2k link wel
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:21 schreef lotje11 het volgende:
1 Girl van Anouk, gewoon weer lekker meebleren met anouks rock
2 Unwritten van Natascha Bedingfield, bijna net zo'n lekker nummer als haar eerste
3 Catch a moment in time, van Mocky, word ik heel relaxed van, maar de clip is echt ultiem raar. U2 - Vertigo, klinkt gewoon oké.
Dat staat toch ook in mijn reactiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:27 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden. Het heette Boulevard of Broken Songs..
Maar toch bedankt>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |