Wat vinden jullie ervan?
P.S. Ik vind het ook best een knappe griet
quote:Ja dat zocht ik, kippenvelmuziek
Op dinsdag 25 september 2001 11:41 schreef Kleintje het volgende:
Walking Higher.
FANTASTISCH.
Die stem, de tekst... brrr... kippenvel muziek.
Wie gaan er nog meer naar het concert op 27 oktober in de Heinken Music Hall?
Welke CD is goed (ik hou van zeer sferisch en "vol")? Ik zou graag een titel hebben, vanwege aankoop bij Concerto (die moeten het zeker wel hebben.)
Vandaag ceedeetje van Public Image Limited gekocht (een oudje) en Sex Pistols (ook oudje) heel andere koek
quote:* nikao gaat ook heen
Wie gaan er nog meer naar het concert op 27 oktober in de Heinken Music Hall?
nieuwe album vind ik persoonlijk stuk minder
quote:Oyster is idd wel een mooi album, al moet ik eerlijk bekennen dat ik 'em niet zo vaak draai.
Op woensdag 26 september 2001 06:00 schreef Femme het volgende:
Je zou iig Oyster kunnen kopen (vind ik beter dan Siren en Glow Stars).
quote:Jaaaaaaaa, das waar, ze heeft een nieuwe cd.
Je zou iig Oyster kunnen kopen (vind ik beter dan Siren en Glow Stars). Haar nieuwe album (South) is maandag in Europa gereleased.
quote:Had ik in dat andere topic dan misschien al gezegd dat ik Heather Nova een fake huppelkutje van formaat vind?
Op dinsdag 25 september 2001 12:37 schreef KingShakur het volgende:
En er was al een Heather Nova-topic...
Geef mij maar een echte rockvrouw als PJ Harvey, daar komt het tenminste recht uit het hart en die hoeft niet zo nodig schattig en mooi en mysterieus te zijn
Walk this world with me..."
OK, ik heb gelogen... Ze keek me niet aan. Maar ze zong het wel leuk
quote:PJ Harvey is naar mijn mening ook een veel betere muzikante en ik houd wel van haar zwaarmoedigheid.
Op woensdag 26 september 2001 12:52 schreef Beatrice het volgende:[..]
Geef mij maar een echte rockvrouw als PJ Harvey, daar komt het tenminste recht uit het hart en die hoeft niet zo nodig schattig en mooi en mysterieus te zijn
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 26-09-2001 14:19]
quote:Bedankt voor de tip!
Je zou iig Oyster kunnen kopen (vind ik beter dan Siren en Glow Stars). Haar nieuwe album (South) is maandag in Europa gereleased.
(verdrongen manifestatiedrang zeker!!)
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 26-09-2001 18:06]
quote:Zekers goede artieste, al kan ze mij niet helemaal bekoren...Weet eigenlijk niet helemaal waarom
Op woensdag 26 september 2001 14:20 schreef hoogl298 het volgende:
PJ Harvey is een absolute topper!!!
Van een heel ander kaliber dan de gangbare commerciele tut-vrouwtjes.
Ach wat , ik zoek haar wel ff op...
En die twee nummers met ATB mogen er ook zijn!
Gisteren waren er nog 16 kaartjes!! ( oh, 14, met die van ons eraf )
quote:Waarom onmogelijk??
Op donderdag 14 maart 2002 20:55 schreef Sjimmie het volgende:
Lijkt me onmogelijk dat Heather de grote zaal uitverkocht krijgt......Ik weet namelijk of ik wel of niet heen ga....
quote:link
Op donderdag 14 maart 2002 20:55 schreef Sjimmie het volgende:
Lijkt me onmogelijk dat Heather de grote zaal uitverkocht krijgt......Ik weet namelijk of ik wel of niet heen ga....
..als jij niet gaat zal ie wel niet uitverkocht zijn? logisch, ja idd.
Ik zit helaas weer met ernstige tekorten op financieel gebied, dus ik mis um alweer (heb oktober ookal gemist )
quote:..ik vind de nieuwe duidelijk minder goed dan de vorige, dan mystrieuze vond ik oz speciaal aan haar.. neiuwe= net iets te poppie
Op zaterdag 29 september 2001 18:37 schreef Kleintje het volgende:
Vandaag dan eindelijk die nieuwe cd gekocht en jawel.. hij is van een heel ander kaliber. Minder hijgerig en mysterieus.
Erg goed moet ik zeggen!
quote:Het zal wel aan liggen dat ik blond ben dan
Op donderdag 14 maart 2002 21:10 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
link
..als jij niet gaat zal ie wel niet uitverkocht zijn? logisch, ja idd.
01. Heal [acoustic start]
02. Heart and shoulder
03. If I saw you in a movie
04. Walk this world
05. Winterblue
06. Help me be good to you
07. Heaven sent
08. Virus of the mind
09. Island
10. Paper cup
11. Like lovers do
12. London rain
13. Make you mine
---
14. My fidelity
15. Tested
16. Talk to me
17. Walking higher
18. Staying alive (cover, unreleased)
---
19. Sugar
Haar poezie boekje is trouwens ook uit... Maar voor zover ik weet is het alleen nog maar verkrijgbaar op de concerten. Het is trouwens gesigneerd .
edit:
oh ze komt ook nog op de TV (VRT) vanavond (De Laatste Show)... rond 22u20 begint die show...
[Dit bericht is gewijzigd door ghostarmor op 19-03-2002 13:58]
Beide concerten zijn een "acoustic evening with Heather Nova"
v.v.k. is vandaag gestart.
quote:Is dit concert al helemaal uitverkocht? Ticketservice wil geen kaarten meer voor me reserveren, terwijl ik toch niet gedacht had dat Heather Nova in Nederland populair genoeg is om binnen 1 dag heel Carré vol te krijgen.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:36 schreef leak het volgende:
Woensdag 17 september speelt ze in Carre, A'dam
quote:Volgens Ticketservice.nl zijn de kaarten voor Carré inderdaad niet meer beschikbaar. Waarschijnlijk dus al uitverkocht... Groningen schijnt nog niet uitverkocht te zijn, en de kaartjes daarvoor zijn ook 10 euro goedkoper (25 euro ipv 35)
Op zaterdag 28 juni 2003 20:41 schreef ChristianHS het volgende:[..]
Is dit concert al helemaal uitverkocht? Ticketservice wil geen kaarten meer voor me reserveren, terwijl ik toch niet gedacht had dat Heather Nova in Nederland populair genoeg is om binnen 1 dag heel Carré vol te krijgen.
quote:Tja, maar om in Groningen te komen kost voor mij ook weer een stuk meer...
Op zaterdag 28 juni 2003 22:04 schreef leak het volgende:[..]
Volgens Ticketservice.nl zijn de kaarten voor Carré inderdaad niet meer beschikbaar. Waarschijnlijk dus al uitverkocht... Groningen schijnt nog niet uitverkocht te zijn, en de kaartjes daarvoor zijn ook 10 euro goedkoper (25 euro ipv 35)
Gelukkig heb ik vandaag toch nog twee kaartjes via de TicketService kunnen bestellen - blijkbaar hebben een aantal mensen hun reserveringen niet opgehaald. Je zag de kaartjes gelijk weer wegvliegen waar je bij stond.
Ik wou dat TicketService een soort email-nieuwslijst had waarop ze aangaven wanneer ze welke concerten in de voorverkoop gooien. Dat zou echt een heleboel kopzorgen besparen.
quote:Je kunt je op de www.mojo.nl site aanmelden voor een E-maillijst met concertnieuws in de door jouw geselecteerde categorieën, reuze handig en je mist geen vvk-datum.
Ik wou dat TicketService een soort email-nieuwslijst had waarop ze aangaven wanneer ze welke concerten in de voorverkoop gooien. Dat zou echt een heleboel kopzorgen besparen
Wat een topalbum!! instrumenten meer naar de achtergrond verwezen,draait voornamelijk om haar stem zoals de concerten ook zullen zijn, baal er van dat ik geen kaartjes heb voor het concert in carre
quote:dan had je hem wel vroeg zeg :-)
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:34 schreef SHARKYKING het volgende:
Heb haar nieuwste ceedee binnen, genaamd Storm!Wat een topalbum!! instrumenten meer naar de achtergrond verwezen,draait voornamelijk om haar stem zoals de concerten ook zullen zijn, baal er van dat ik geen kaartjes heb voor het concert in carre
Enfin, heb hem gisteren ook gehaald (kwam van de week officieel uit in Nederland) en zit nu voor de tweede keer te luisteren. Vind hem nu al beter dan toen ik de 1e keer luisterde. Inderdaad, minder instrumentatie en meer focus op haar Engelenstem. Ik kijk erg uit naar het concert van woensdag, heb haar vorig jaar accoustisch in Den Haag (Music in my Head) gezien en vond dat vreselijk gaaf.
quote:Idd, hoorde voor het eerst wat van haar doormiddel van Dawson's Creek
Op dinsdag 22 juli 2003 11:56 schreef eurotrash het volgende:
heather nova betekent gewoon muzikaal/lyrisch heel veel....
* noteert in agenda *quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef SHARKYKING het volgende:
ff omhoog kicken
5 en 6 juli 2004 staat ze in paradiso, voorverkoop start 8 mei
*schopt*quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef SHARKYKING het volgende:
ff omhoog kicken
5 en 6 juli 2004 staat ze in paradiso, voorverkoop start 8 mei
6 juli gaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schopt*
Ik wil daar wel heen. Even kijken welke dag me het beste uitkomt
Amsterdam is dichterbij voor mij, en Paradiso is klein en gezellig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Wombcat het volgende:
Lees nu pas de vorige bladzijde dus zie net dat ze 7 juli in Tilburg speelr. Dat wordt 't dan denk ik, want da's dichterbij dan Amsterdam. (Een weekje eerder speelt Blondie trouwens in Tilburg, daar heb ik al een kaartje voor).
Vanavond kan je naar de 013 in Tilburgquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Neeeh, fietste gisteren langs Paradiso, zoals elke dag, en vroeg me al af waarom het zo druk was. Sinds ik haar in 1995 op Pinkpop zag, ben ik al heimelijk verliefd.
Waarom kijk ik dan ook niet verder in MUZ.![]()
gelukkig hebben we Mark en foksuk1981 voor de foto's nog
1. Te ver.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef foksuk1981 het volgende:
Vanavond kan je naar de 013 in Tilburg..... Moet je wel opschieten
.....
Dan zal ik maar snel met mijn foto's aan de slag gaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1. Te ver.
2. Waarschijnlijk uitverkocht.
3. Ben nog wel even aan het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar snel met mijn foto's aan de slag gaan......
![]()
Ga ik ze vanavond proberen online te zetten......Gisteravond was ik te moe om het helemaal af te maken. Dus vanaaf zeer waarschijnlijk wel te bewonderenquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Foto's komen een dagje later.... Vanavond een etentje met een werk..... Geen tijd dus....quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ga ik ze vanavond proberen online te zetten......Gisteravond was ik te moe om het helemaal af te maken. Dus vanaaf zeer waarschijnlijk wel te bewonderen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Foto's komen een dagje later.... Vanavond een etentje met een werk..... Geen tijd dus....![]()
Als je nou de DVD koopt (Live @ the Union Chapel) kan je vanavond in ieder geval Heather Nova even zienquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Ik was niet in de 013, maar in Paradiso (6 juli). Ze speelde toen zeker niet mak. Maar misschien kwam dat doordat het haar verjaardag was en ze van een heleboel bezoekers cadeautjes kreegquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Icicle het volgende:
Wat vonden jullie van het concert gisteravond in 013?
Ik heb haar wel eens eerder live op festival gezien, maar moet zeggen dat ik dát toch leuker vond. Ik vond d'r een beetje mak overkomen..
En waarom gaan mensen toch naar een concert, om te gaan kletsen met elkaar? Erg vervelendEn dan al die flitsers... zet die dingen toch uit.
Maargoed, ze heeft al mijn favo's gespeeld. oa Walkin' Higher *kippevel*
Mijn trein had (door een lastige reiziger) bijna 45 minuten vertraging en ik kwam tegen half 9 The Choice binnengewandeld (om tegen een haag van ruggen aan te lopen. Enfin, heb mij tot enkele treden naar beneden geworsteld en hoefde dus niet lang te wachten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Icicle het volgende:
Wat vonden jullie van het concert gisteravond in 013?
Ik heb haar wel eens eerder live op festival gezien, maar moet zeggen dat ik dát toch leuker vond. Ik vond d'r een beetje mak overkomen..
En waarom gaan mensen toch naar een concert, om te gaan kletsen met elkaar? Erg vervelendEn dan al die flitsers... zet die dingen toch uit.
Maargoed, ze heeft al mijn favo's gespeeld. oa Walkin' Higher *kippevel*
Sugar miste ik ook ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:59 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmm.... aantal Heather Nova concerten..... Even terugdenken:
- Lowlands 2000
- 26 Juni 2002 - 013 - Tilburg
- Crossing Border Festival 2002 - 8 November 2002 - Amsterdam
- 17 September 2003 - De Oosterpoort - Groningen
- 18 September 2003 - Carré - Amsterdam
- 06 Juli 2004 - Paradiso - Amsterdam
Vanavond zet ik de foto's van Paradiso online.
En ik hoop dat ze volgend jaar weer 'electrisch' gaat optreden
Ik miste inderdaad i'm the girl, maybe an angel, virus of the mind, i'm no angel en sugar.
Ik heb van al haar cd's een exemplaartje in de kast staanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:27 schreef Blinky het volgende:
Ik heb haar een paar jaar geleden voor het eerst op Rock Werchter gezien, ik vond haar echt supergoed! Met mijn toenmalig vriendje een cd gekocht, maar toen dat uitging was die bij de verdeling voor hem...
Toch maar eens kijken of ik die cd weer kan vinden want die klonk toch wel erg lekker moet ik zeggen.
Nuldertien afgelopen woensdag was niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:22 schreef Heather_Nova het volgende:
iedere x als ik er heen wilde, was het al uitverkocht![]()
Mooie foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:18 schreef foksuk1981 het volgende:
Foto's van het concert van afgelopen dinsdag zijn [hier] te vinden
ThanQquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
![]()
Ik vond het juist verrassend saai. Mooi zong ze wel, maar erg saai. Jammer.. heb haar beter gezien. Ook viel me op - dit zag ik op de beelden buiten - wat een enorme Steffie Graf neus ze heeft... ze is toch een stuk minder mooi dan ik altijd dacht.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:51 schreef Massive het volgende:
Het concert op Lowlands was verassend goed. Ze deed een stuk of vijf, zes nummers van haar nieuwe album, en voor de rest de bekendere nummers zoals London Rain en Walk This World.
Daarna was er nog een signeersessie, maar ik had natuurlijk geen CDs meegenomen naar Lowlands, en had ook niet veel zin om hem te kopen. Ik was met Tom_Tom_ en nog twee andere, en toen hebben we maar geimproviseert. Zodoende heb ik nu een gesigneerde telefoon, en Tom lietzijn schoen
signeren.
Haar gezicht toen hij zijn schoen op de signeertafel zette, priceless![]()
![]()
.
20 maart 2006 nog eens een poging wagen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
* baalt nog steeds als een stekker
#%#^%^%*&*$@!~!_++))&^@#@quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
20 maart 2006 nog eens een poging wagen.
wist wel dat het centrale topic nog ergens te vinden was
Que?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
#%#^%^%*&*$@!~!_++))&^@#@
Kennelijk ben ik iets vergeten.quote:
Beloof je niet met glazen of stoelen te gaan gooien dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:30 schreef SevenWonders het volgende:
En ik op de 2e en Het Paard
Dat bandje in het voorprogramma, is dat wat trouwens, of kunnenw e op ons gemakje eten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:32 schreef Mark het volgende:
Een kleine kick: vanavond naar het optreden in de Effenaar![]()
Het voorprogramma?quote:
Alsof Radiohead iets kan doen aan al die slechte imitatiebandjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Het voorprogramma?
Dat was een grote reden om een hekel aan Radiohead te hebben, al die kleine kudbands die die kopstem na proberen te doen.
Heather echter.Ik had alleen teveel op om fatsoenlijk te kunnen fluiten.
![]()
Het voorprogramma heb ik bewust laten lopen, ik had al gelezen dat ze Radiohead invloeden hadden. En of ze dat nu goed of slecht doen: ik had me er sowieso kapot aan lopen ergerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef gr8w8 het volgende:
Het voorprogramma?
Dat was een grote reden om een hekel aan Radiohead te hebben, al die kleine kudbands die die kopstem na proberen te doen.
Ik ga 2 november naar het Chassé Theater in Breda. Ze speelt in de kleine zaal, dus ik denk dat dit een mooi intiem concert gaat worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef SevenWonders het volgende:
En in het najaar accoustisch in een aantal theaters in ons landje....
Me too, ben benieuwd welke nummers ze gaat spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 07:40 schreef SevenWonders het volgende:
Morgen naar Chasse, zie net op haar site (www.heathernova.com) dat je iedere dag na het concert de opnames (in MP3) van het optreden kunt aanschaffen....da's leuk!
Ben nog niet in de stemming, vandaag maar eens haar nummers op shuffle zetten....
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Hier staan de setlists tot zover, zeker afwissselend...
http://www.heathernova.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4530&forum=19
Vond het ook erg goed. De download van de show loopt nu binnen....had Heather al een aantal keren eerder ' accoustisch' gezien, maar deze was wel erg bijzonder. Highlights: Walking Higher, Walk this World, Sugar, Motherland...vansvond de boel maar herbeleven op mijn oordopjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Wat was ze weer goed zeg. Zaten een paar echte kippenvelmomenten tussen, waaronder Walking Higher en Heart & shoulder![]()
Het voorprogramma kon me maar weinig boeien. Wat een eentonige nummers en daar moesten we dan nog 45 minuten naar luisteren ook. Dat hij samen met Heather Someone new speelde was dan wel weer leuk.
Hij kwam wel komisch uit de hoek, maar eerlijk gezegd ga ik daarvoor niet naar een concert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ben Taylor vond ik juist wel grappig. Ook de grap van het liedje over zijn moeder, maar kennelijk ontging die grap het grootste deel van het publiek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |