20 maart 2006 nog eens een poging wagen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
* baalt nog steeds als een stekker
#%#^%^%*&*$@!~!_++))&^@#@quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
20 maart 2006 nog eens een poging wagen.
wist wel dat het centrale topic nog ergens te vinden was
Que?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
#%#^%^%*&*$@!~!_++))&^@#@
Kennelijk ben ik iets vergeten.quote:
Beloof je niet met glazen of stoelen te gaan gooien dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:30 schreef SevenWonders het volgende:
En ik op de 2e en Het Paard
Dat bandje in het voorprogramma, is dat wat trouwens, of kunnenw e op ons gemakje eten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:32 schreef Mark het volgende:
Een kleine kick: vanavond naar het optreden in de Effenaar![]()
Het voorprogramma?quote:
Alsof Radiohead iets kan doen aan al die slechte imitatiebandjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Het voorprogramma?
Dat was een grote reden om een hekel aan Radiohead te hebben, al die kleine kudbands die die kopstem na proberen te doen.
Heather echter.Ik had alleen teveel op om fatsoenlijk te kunnen fluiten.
![]()
Het voorprogramma heb ik bewust laten lopen, ik had al gelezen dat ze Radiohead invloeden hadden. En of ze dat nu goed of slecht doen: ik had me er sowieso kapot aan lopen ergerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef gr8w8 het volgende:
Het voorprogramma?
Dat was een grote reden om een hekel aan Radiohead te hebben, al die kleine kudbands die die kopstem na proberen te doen.
Ik ga 2 november naar het Chassé Theater in Breda. Ze speelt in de kleine zaal, dus ik denk dat dit een mooi intiem concert gaat worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef SevenWonders het volgende:
En in het najaar accoustisch in een aantal theaters in ons landje....
Me too, ben benieuwd welke nummers ze gaat spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 07:40 schreef SevenWonders het volgende:
Morgen naar Chasse, zie net op haar site (www.heathernova.com) dat je iedere dag na het concert de opnames (in MP3) van het optreden kunt aanschaffen....da's leuk!
Ben nog niet in de stemming, vandaag maar eens haar nummers op shuffle zetten....
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Hier staan de setlists tot zover, zeker afwissselend...
http://www.heathernova.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4530&forum=19
Vond het ook erg goed. De download van de show loopt nu binnen....had Heather al een aantal keren eerder ' accoustisch' gezien, maar deze was wel erg bijzonder. Highlights: Walking Higher, Walk this World, Sugar, Motherland...vansvond de boel maar herbeleven op mijn oordopjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Wat was ze weer goed zeg. Zaten een paar echte kippenvelmomenten tussen, waaronder Walking Higher en Heart & shoulder![]()
Het voorprogramma kon me maar weinig boeien. Wat een eentonige nummers en daar moesten we dan nog 45 minuten naar luisteren ook. Dat hij samen met Heather Someone new speelde was dan wel weer leuk.
Hij kwam wel komisch uit de hoek, maar eerlijk gezegd ga ik daarvoor niet naar een concert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ben Taylor vond ik juist wel grappig. Ook de grap van het liedje over zijn moeder, maar kennelijk ontging die grap het grootste deel van het publiek...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |