*schopt*quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef SHARKYKING het volgende:
ff omhoog kicken
5 en 6 juli 2004 staat ze in paradiso, voorverkoop start 8 mei
6 juli gaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schopt*
Ik wil daar wel heen. Even kijken welke dag me het beste uitkomt
Amsterdam is dichterbij voor mij, en Paradiso is klein en gezellig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Wombcat het volgende:
Lees nu pas de vorige bladzijde dus zie net dat ze 7 juli in Tilburg speelr. Dat wordt 't dan denk ik, want da's dichterbij dan Amsterdam. (Een weekje eerder speelt Blondie trouwens in Tilburg, daar heb ik al een kaartje voor).
Vanavond kan je naar de 013 in Tilburgquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Neeeh, fietste gisteren langs Paradiso, zoals elke dag, en vroeg me al af waarom het zo druk was. Sinds ik haar in 1995 op Pinkpop zag, ben ik al heimelijk verliefd.
Waarom kijk ik dan ook niet verder in MUZ.![]()
gelukkig hebben we Mark en foksuk1981 voor de foto's nog
1. Te ver.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef foksuk1981 het volgende:
Vanavond kan je naar de 013 in Tilburg..... Moet je wel opschieten
.....
Dan zal ik maar snel met mijn foto's aan de slag gaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1. Te ver.
2. Waarschijnlijk uitverkocht.
3. Ben nog wel even aan het werk.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar snel met mijn foto's aan de slag gaan......
![]()
Ga ik ze vanavond proberen online te zetten......Gisteravond was ik te moe om het helemaal af te maken. Dus vanaaf zeer waarschijnlijk wel te bewonderenquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Foto's komen een dagje later.... Vanavond een etentje met een werk..... Geen tijd dus....quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ga ik ze vanavond proberen online te zetten......Gisteravond was ik te moe om het helemaal af te maken. Dus vanaaf zeer waarschijnlijk wel te bewonderen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Foto's komen een dagje later.... Vanavond een etentje met een werk..... Geen tijd dus....![]()
Als je nou de DVD koopt (Live @ the Union Chapel) kan je vanavond in ieder geval Heather Nova even zienquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Ik was niet in de 013, maar in Paradiso (6 juli). Ze speelde toen zeker niet mak. Maar misschien kwam dat doordat het haar verjaardag was en ze van een heleboel bezoekers cadeautjes kreegquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Icicle het volgende:
Wat vonden jullie van het concert gisteravond in 013?
Ik heb haar wel eens eerder live op festival gezien, maar moet zeggen dat ik dát toch leuker vond. Ik vond d'r een beetje mak overkomen..
En waarom gaan mensen toch naar een concert, om te gaan kletsen met elkaar? Erg vervelendEn dan al die flitsers... zet die dingen toch uit.
Maargoed, ze heeft al mijn favo's gespeeld. oa Walkin' Higher *kippevel*
Mijn trein had (door een lastige reiziger) bijna 45 minuten vertraging en ik kwam tegen half 9 The Choice binnengewandeld (om tegen een haag van ruggen aan te lopen. Enfin, heb mij tot enkele treden naar beneden geworsteld en hoefde dus niet lang te wachten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Icicle het volgende:
Wat vonden jullie van het concert gisteravond in 013?
Ik heb haar wel eens eerder live op festival gezien, maar moet zeggen dat ik dát toch leuker vond. Ik vond d'r een beetje mak overkomen..
En waarom gaan mensen toch naar een concert, om te gaan kletsen met elkaar? Erg vervelendEn dan al die flitsers... zet die dingen toch uit.
Maargoed, ze heeft al mijn favo's gespeeld. oa Walkin' Higher *kippevel*
Sugar miste ik ook ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:59 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmm.... aantal Heather Nova concerten..... Even terugdenken:
- Lowlands 2000
- 26 Juni 2002 - 013 - Tilburg
- Crossing Border Festival 2002 - 8 November 2002 - Amsterdam
- 17 September 2003 - De Oosterpoort - Groningen
- 18 September 2003 - Carré - Amsterdam
- 06 Juli 2004 - Paradiso - Amsterdam
Vanavond zet ik de foto's van Paradiso online.
En ik hoop dat ze volgend jaar weer 'electrisch' gaat optreden
Ik miste inderdaad i'm the girl, maybe an angel, virus of the mind, i'm no angel en sugar.
Ik heb van al haar cd's een exemplaartje in de kast staanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:27 schreef Blinky het volgende:
Ik heb haar een paar jaar geleden voor het eerst op Rock Werchter gezien, ik vond haar echt supergoed! Met mijn toenmalig vriendje een cd gekocht, maar toen dat uitging was die bij de verdeling voor hem...
Toch maar eens kijken of ik die cd weer kan vinden want die klonk toch wel erg lekker moet ik zeggen.
Nuldertien afgelopen woensdag was niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:22 schreef Heather_Nova het volgende:
iedere x als ik er heen wilde, was het al uitverkocht![]()
Mooie foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:18 schreef foksuk1981 het volgende:
Foto's van het concert van afgelopen dinsdag zijn [hier] te vinden
ThanQquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
![]()
Ik vond het juist verrassend saai. Mooi zong ze wel, maar erg saai. Jammer.. heb haar beter gezien. Ook viel me op - dit zag ik op de beelden buiten - wat een enorme Steffie Graf neus ze heeft... ze is toch een stuk minder mooi dan ik altijd dacht.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:51 schreef Massive het volgende:
Het concert op Lowlands was verassend goed. Ze deed een stuk of vijf, zes nummers van haar nieuwe album, en voor de rest de bekendere nummers zoals London Rain en Walk This World.
Daarna was er nog een signeersessie, maar ik had natuurlijk geen CDs meegenomen naar Lowlands, en had ook niet veel zin om hem te kopen. Ik was met Tom_Tom_ en nog twee andere, en toen hebben we maar geimproviseert. Zodoende heb ik nu een gesigneerde telefoon, en Tom lietzijn schoen
signeren.
Haar gezicht toen hij zijn schoen op de signeertafel zette, priceless![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |