Oooooiquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:55 schreef ploderus het volgende:
lekker hoor! Altijd fijn om te horen dat iemand erg tevreden is over zijn nieuwe motortje! Zelfs al is het geen kawa![]()
Nou ja, voor de verandering ga ik maar weer eens een avondje sporten![]()
Ciao!![]()
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oooooi![]()
![]()
Ik begin een Bandit-dierentuin denk ik![]()
Dus Hicham heeft een miskoop?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude,
quote:Originele full size foto's op aanvraag
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..
Ciao!![]()
Waarom ?quote:
duitse herders zijn okequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:59 schreef ploderus het volgende:
Mooie foto!!!
[afbeelding]
Hondjuhz sain liev!![]()
Nou vooruit, de rest van de foto's zijn ook mooi hoor!![]()
Klopt, maar voor de kleine kans dat hij het denkt zal ik het even snel zeggen dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ?
Er zit 8 jaar verschil tussen de motoren.... voor die prijs en bouwjaar rijd de Bandit van Hicham pérfect
Appels met peren vergelijken... maar stiekem doe je het toch
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.quote:
ja die zag ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.![]()
![]()
Ik zag gisteren trouwens een mooie CR500 staan op Marktplaats.
Het is een mogelijkheid dat ik een ding zonder kenteken koop, ben aan het informeren wat een trekhaak kost voor de auto..op Marktplaats staan ook nieuwe motortrailers voor ¤ 500,00.![]()
Heb jij je motor nog verzekerd o.i.d?
Ik denk dat ongelukken onder je normale ziekenfonds vallen en je motor is gewoon pech als er wat gebeurt.![]()
En ik kan mij ook voorstellen dat spelen in het bos helemaal niet te dekken is.![]()
Maar je kan nooit weten ......![]()
ik zou maar niet op metertjes gaan vertrouwen voor warmrijden, gewoon 10-15 km aanhouden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:42 schreef Youssef het volgende:
Mooie motor hoor Rietvaerder![]()
Zo een olietemperatuur metertje lijkt me ook wel een leuk ding op de motor, hoe meer snufjes op de motor hoe eigener ie wordt.
Bij welke temperatuur kan je ongeveer gaan knallen? Ik bestel ook zo een ding denk ik, als die er is voor mijn motor
Dit weekend denk ik even motortje bezichtigen. Alleen 25 kW verpest veelAls ik hem na mijn afrij datum haal ben ik hem sowieso ongeveer 2 weken kwijt voor het ombouwen, als ik hem ervoor haal dan kan ik niet goed proefrijden, en erna eigenlijk ook niet want dan heb ik een licht rijbewijs
![]()
![]()
Metertjes vertrouwen doe ik toch al niet, maximumsnelheid bijvoorbeeld bereik je pas als de wielen van de grond komen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef Romius het volgende:
[..]
ik zou maar niet op metertjes gaan vertrouwen voor warmrijden, gewoon 10-15 km aanhouden.
Gadver, koop dan meteen een goldwingquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Game on...
Effe mooie OP spammen en voor degene die ze nog niet gezien heeft
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude, 140km/h op de snelweg merk je niet eens... lijkt net 80km/h, zowel qua windgeruis als stabiliteit. Hij lijkt ook zeker 50kg lichter, zo scherp stuurtieEn verder ist een naaimachientje zo lekker en soepel loopt ie
Pics @ Seppe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Olietemp meter kan niet ontbreken natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Compleet vernieuwde achterbrug plus nieuwe schokdemper
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijk dat binnenkort die originele demper eronder komt ipv dit gedeukte ding![]()
Originele full size foto's op aanvraag
[afbeelding]
Het weer komende dagen
[afbeelding]
Gaan we rog rijden dit weekend?
Als je het over die van mij hebt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Thank you, thank you
Die van jou is ook niet onaardig toch
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Verschil tussen niet onaardig en mooie fiets is blijkbaar erg groot dan
Opeens weet je het....quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
Wat wordt de volgende Stephan? 1200S?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Opeens weet je het....
*kuch* kawasaki *kuch*
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe vriendin
quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.![]()
![]()
Wat een schrik he ?quote:
Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Hij is al verloren.........
2 Suzuki's achter elkaar?
![]()
Daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, kan je het gas vinden ondeugend?1 omhoog rest omlaag he ?
Nee bruut geweld heeft ook geen nut, als het schakelen niet lukt moet je rustig met de koppeling spelen.quote:
Nou ja zegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja zeg, maar dat zei je er niet bij !!
Hoe zit het met die afvallige Kawasakiquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nooit een vrouw op je motor laten rijden Youssef
Of je moet All-risk verzekerd zijn.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee....
Slaap ze met je nieuwe motorquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben pitten, morgen tankpad scoren
Veel mensen noemen hun motor in vrouwlijk of mannelijke zin als ze erover praten.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinTis een motor hoor
Ik hoef nergens naar toe?quote:
Downtime van gister inhalequote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Ben zelfs uit verveling mijn ziektekostenpremie gaan vergelijken met alle andere aanbieders...........quote:
He een Argentino!!! Lachen die foto, alleen jammer van de gecoupeerde oren.......quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:28 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.
Zal het eens checken.quote:Lars, er staat trouwens een leuk projectje op M-F ..met een ZX-6 blok een kart maken.
Het topic is geloof ik van 10 januari dit jaar, maar hij is al aardig ver.
Ik was nog niet verder gelurked dan pagina 3, toen wilde hij nog scooterbandjes gebruiken.
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.quote:
Traction control erop!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.![]()
Het zag er verder wel professioneel uit, met computertekeningen.
Volgens mij had hij de onderdelen verder wel redelijk compleet.
(er stonden goede foto's bij met o.a. een proefopstelling voor het blok, en een keertje fictief alles op zijn plaats gezet zonder frame -dus blok, tank, zitje met bestuurder! en kuipdelen opgesteld)
Ja hallo, post die url nu maar ipv er een zoekspelletje van te makenquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.![]()
Het zag er verder wel professioneel uit, met computertekeningen.
Volgens mij had hij de onderdelen verder wel redelijk compleet.
(er stonden goede foto's bij met o.a. een proefopstelling voor het blok, en een keertje fictief alles op zijn plaats gezet zonder frame -dus blok, tank, zitje met bestuurder! en kuipdelen opgesteld)
Vraag het me over een uur 4 uur nog eens, dan ben ik denk ik wel wakker.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dacht idd dat jullie dat zo gevonden hadden.![]()
Ik las 10 januari 2004.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Romius het volgende:
Zo te vinden mensen![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/85219
Smorgens trouwens![]()
edit: crap, net te laat
Met je oren bij een stel open dempers van een SP ook goed?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las 10 januari 2004.
Kan iemand me een knal voor mijn harses geven? Misschien dat ik dan wakker wordt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:04 schreef Makster het volgende:
Gisteren heel de dag in Spijkenisse vertoeft ivm mijn werk, dacht even dat ik Pep tegen kwam op een afgeragde kut crosser. Gast had ook een spijkerbroek aan, kisten en een bril op zijn bakkes en werd op 5 cm na geschept toen hij besloot even met 100km door de file te knallen.....![]()
Huilie!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
Vraag het me over een uur 4 uur nog eens, dan ben ik denk ik wel wakker.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:07 schreef Romius het volgende:
Met je oren bij een stel open dempers van een SP ook goed?![]()
Zou kunnen ja....... Zou........quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Huilie!Jammer dat ik het plaatje hier niet heb..
Jij bent de enige die nog even op bed kan liggen nu.Ik weet dat je best wat te doen hebt hoor verder.
![]()
2 brothers schijnt idd ook erg gaaf te zijn jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat hij niet bij de decembermeet was .. ik kwam op het afspreekpunt met een VTR-1000 Firestorm met two brothers orgels erop.![]()
Iemand anders deed een proefritje op mijn Beemer.![]()
quote:Ja, precies topsnelheid kan ik niet gebruiken. Heb zelfs een fobie voor hoge snelheden.
Zoveel geluid had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef Romius het volgende:
2 brothers schijnt idd ook erg gaaf te zijn ja![]()
Wat hap je toch lekker altijdquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel mensen noemen hun motor in vrouwlijk of mannelijke zin als ze erover praten.
Jij hebt geloof ik ook eens je motor je enige vriendin genoemt.
Die rode kan je gerust "haar" noemen, een snelle en lekkere rode dame, de zwarte vind ik meer een hele stoere vriend om mee te rijden. Gewoon een vriend, het is zeker geen gaymotor.![]()
Kijk je wel uit? Uitlaat eerst laten afkoelen voor gebruik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben effe tankpad scoren en verliefd op mn motor zijn![]()
Gaat Riet die Bandit alweer een onderhoudsbeurt geven dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Uitlaat eerst laten afkoelen voor gebruik.![]()
"t blijft een impulsief menneke, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef Romius het volgende:
[..]
Gaat Riet die Bandit alweer een onderhoudsbeurt geven dan?![]()
Nice.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een mooie Harris tankpad met leer en soort kunstof gaas![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Beste bieder,
Bedankt voor je bod.
Je mag hem komen halen.
lolquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:OP M-F staat iemand die zich seatsniffer noemt.
quote:
Dat zou ik zijn....quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het schijnt dat ze hier www.martijnsmotorkleding.nl/ erg gunstige prijzen hebben en een goede service, ik spreek niet uit ervaring alleen van horen zeggenik dacht dat riet hier wel es wat had gekocht
Turk???quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zou ik zijn....
Wereldzaak met GOEDE service een ZEEEER scherpe prijzen. Gewoon een no nonsence bedrijf en niet zo massaal als Motoport ofzo.
Alleen wel in R´dam en niet in A´dam dus daar moet die turk ff rekening mee houden![]()
Hahahahahha altijd goed een Truk voor Marokkaan uit maken en vica versaquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Turk???![]()
Safe heeft ook veel kleding volgens mij, en is nog dichter bij me in de buurt
[afbeelding]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Ik ga denk ik 1 dezer dagen wat motorkleding halen. Iemand nog tips?Sowieso textiel, waterdicht en een beetje liev voor de portemonnee. Ik denk dat ik gewoon langs motoport hiero ga, hebben een groot aanbod. Of is er toevallig nog een andere (grote) winkel in de buurt?
Zit je zo dicht bij de zwarte markt in Beverwijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Ik ga denk ik 1 dezer dagen wat motorkleding halen. Iemand nog tips?Sowieso textiel, waterdicht en een beetje liev voor de portemonnee. Ik denk dat ik gewoon langs motoport hiero ga, hebben een groot aanbod. Of is er toevallig nog een andere (grote) winkel in de buurt?
Een rood pak gaat toch heel goed samen met een groene fiets?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.
Uit dezelfde fabriek als Dainese, maar dan zonder opdruk .. maar ja volgens een vage Marokaan daar..quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhhh Pepijn...... smeer die jongen eens geen rommel aan waar je vervolgens vaak niks aan heb als je valt.... (nee ik weet dat jij je daar niet zo druk over maakt) maar heel vaak is dat imitatie rommel zonder dat het dubbel gesticked is
Zwart is beter, medelesser had vandaag wel een mooi textielpak in 't zwart aan. Zo iets wil ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.
Welk gedeelte van textiel begrijp je nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit je zo dicht bij de zwarte markt in Beverwijk.![]()
Alleen wordt het dan wel leer, maar dan koop je er een overtrek regenoverall bij van www.louis.de voor als het nat is.
Voor 150 euro koop je in Beverwijk al een volledig leren overall, jassen rond de 100 euro.![]()
Pakken uit 2 delen zijn ongeveerrrrrrrr 199.00.
Hij's niet eens roodquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
hmm zo begin je de dag met t id om een motor te huren en zo eindig je de dag met morgen naar een mogelijke eigen motor kijken ->
[afbeelding]
quote:Het nieuwe jaar knalt er meteen goed in met de spectaculaire nieuwjaarsopruiming bij Goedhart en Motorcity!
Tot en met 29 januari 2005 krijg je kortingen tot wel 50% op een groot deel van onze 2004-collectie kleding, helmen en accessoires. Hoe sneller je erbij bent, hoe groter de keuze. Dus kom snel langs en let goed op de kleurstickers, want die bepalen je korting! Kun je alsnog je favoriete outfit aanschaffen, maar dan voor een mooi bedrag minder. Als dat geen fantastische start van 2005 is!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
Welk gedeelte van textiel begrijp je niet
Is coolquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
Hey Rietvaerder, als ik mijn rijbewijs heb gehaald en ik de motor kom ophalen, maken we gewoon een tochtje richting martijnskleding in RotterdamOf misschien hier gewoon kijken http://www.goedhartmotoren.nl/actiesNew.htm
Ik denk dat je daar inderdaad verstandig aan doet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zwart is beter, medelesser had vandaag wel een mooi textielpak in 't zwart aan. Zo iets wil ik ook
Budget? Is een all road misschien iets voor je?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
hmm zo begin je de dag met t id om een motor te huren en zo eindig je de dag met morgen naar een mogelijke eigen motor kijken ->
[afbeelding]
Oi.. 93.000quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef jozef444 het volgende:
iemand van jullie nog wat tipjes voor me als ik ga kijkentis een honda cb650 c uit 81 met 93.000 op de teller
Zwart valt niet echt op in het verkeer, maar het is wel lekker universeel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat je daar inderdaad verstandig aan doet.
En zwart is altijd stoer.
Ik vind textiel wat 'normaler' om mee rond te rijden. Leer komt zo racemonster-achtig over en textiel kan je ook makkelijk naar school dragen bijvoorbeeld. En ook vanwege de all-weather kwaliteiten jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel .. ik weet nog niet waarom je textiel prefereert.. t'is meestal wat goedkoper.
Op de motor is leer het mooiste, veiligste, prettigste en beste wat er is om te dragen.
Met circuitrijden is leer niets voor niets verplicht om te dragen. Anders kom je echt de baan niet op.
Voor de prijs hoef je het leer echter niet te laten via Beverwijk.
Doe je het voor de all weather kwaliteiten dan kan je het combineren met een regen overall conform mijn adviesje. Textiel is zoals eerder gezegd all weathter en kan je bovendien gewoon wasssen als het vuil is.
You figure it out.![]()
Het hoeft niet helemaal zwart natuurlijk...... er zijn zat overwegend zwarte jassen en broeken die iets van reflecterende delen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwart valt niet echt op in het verkeer, maar het is wel lekker universeel.![]()
Ik ken iemand die rijdt altijd met een gele signaalband om zijn middel en schouder.![]()
Hij heeft vroeger bij de ME en motorpolitie gewerkt...
En hij wil altijd een gele motor rijden, heeft genoeg ongelukken gezien door koekblikkers die het tweewielertje over het hoofd zagen.![]()
Oude ijzerveter die man.![]()
Maar die signaalband gaat mij wat ver hoor.![]()
Al zal hij best gelijk hebben..
Goed het blok inspecteren op lekkages, vooral de voetpakkingen willen nog wel eens veroudert zijn en gaan lekken. Vaak wordt er onprofessioneel blauwe/vloeibare pakking gebruikt als doekje tegen het bloeden. Let daar goed op. Het mag ook weer niet te schoon zijn overal op/onder het blok, want schoonmaken/poetsen kan duiden op het verdoezelen van lekka's.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:11 schreef jozef444 het volgende:
mja ben niet zo van de off road liever (sport) tour motorenmaar ik ga vanavond even naar deze kijken want hij staat hier 15 km. vandaan
dus ff kijekn en als ie der goed uitziet mja wie weet
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is die website tof die Yoessef aangaf.
Volgende week beginnen met lessen toch ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:38 schreef RB het volgende:
Riet feli met je nieuwe fiets![]()
wens je veel fijne kilometers toe
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/83605/singlepost/2347351quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn wat is er mis met blauwe pakking, ik doe als ik mijn kleppen ga stellen altijd wel een nieuwe klepdekselpakking maar dan nog ff een heel dun laagje blauwe ''wonderpakking'' er overheen![]()
Fantastisch spul...
Jah joh !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Ralf reed al die tijd al zonder rijbewijs rond?
Ben Dinsdag al begonnen, heb er al 12 uur opzitten en volgende week Vrijdag al examenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgende week beginnen met lessen toch ?
Beetje zin in ?
Moet dat danquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Ralf reed al die tijd al zonder rijbewijs rond?
Shit... ik heb dus niet opgelet, neem me niet sorryquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ben Dinsdag al begonnen, heb er al 12 uur opzitten en volgende week Vrijdag al examen
![]()
Wel goed opgelet alleen een beetje te laatquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit... ik heb dus niet opgelet, neem me niet sorry
Maar gaat hij zo goed dat ik dus volgende week een klein feestje heb ?
Oke.... ik laat je wel gewoon weer links liggen danquote:
quote:Te koop: Kawasaki ZX-6R uit 1996 met een km stand van 30000. De motor heeft 1000km terug een beurt gehad daarbij zijn O.A. de ketting, tandwielen en voorpootkeerringen vervangen. De motorfiets heeft een aantal extra's en dat zijn een Bos uitlaat, duoseat afdekkapje, bodemplaat en een achterspatbord. De vraagprijs is 4000 Euro.
De kawa heeft aan de linkerkant hele lichte schade {stilstaand omgevallen zie foto, De schade valt niet echt op}. Ik heb de motor ongeveer 3 jaar terug ingevoerd uit België. Altijd netjes z'n onderhoud gehad bij de Kawasaki dealer. Alleen met mooi weer mee gereden {niet in de winter}
Oke !quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:08 schreef RB het volgende:
[..]
Wel goed opgelet alleen een beetje te laat![]()
Volgens mij gat het wel redelijk, maarja met 12.000 kilo rijden is toch iets anders als met de auto of motor.
Is een spoedcursus 28 uur rijles in 7 dagen en dan examen. je hoort wel hoe ik het eraf gebracht heb.![]()
Inmiddels is alles in gang gezet, ik zal je binnenkort updaten doen.quote:Hoe is het met jou ambities ?
Met leer liggen ook de vrouwen aan je voetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vind textiel wat 'normaler' om mee rond te rijden. Leer komt zo racemonster-achtig over en textiel kan je ook makkelijk naar school dragen bijvoorbeeld. En ook vanwege de all-weather kwaliteiten ja
Volgens mij is textiel ook veiliger als je toevalling langs een gay-bar komt![]()
Woeiquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke.... ik laat je wel gewoon weer links liggen dan![]()
![]()
Feli, er kon zeker nog een hoop af.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:54 schreef jozef444 het volgende:
Mensen ik heb een motor gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:59 schreef jozef444 het volgende:
700 voor betaald ik vin t zelf niet al te veelmotor ziet er erg goed uit.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg![]()
![]()
![]()
![]()
feliquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:54 schreef jozef444 het volgende:
Mensen ik heb een motor gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dan weet ik al helemaal niet waar te beginnen, is een beetje ver allemaal en zo Duits weet jequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]herkenbaar
als je toch aan invoeren denkt he waarom dan niet vanuit duitsland invoeren? heb ik ook gedaan, stelt niks voor en kan je een hoop euro's schelen. plus zijn er al veel motoren met een 25kw die met het invoeren gewoon op je kenteken wordt gezet![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nu Youssef nog een motor en dan hebben we meer dan genoeg reden om weer eens te meeten
Weet je zeker dat dat kan dan? Dde motor moet toch eerst daar 25kW goedgekeurd worden, moet ie dan niet eerst helemaal belgisch zijn? Kan je uberhaupt wel een NL motor invoeren?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar over die belgische ZX6R...je hebt het over uitvoerendat hoeft niet...riet zei dat je in belgie er ff een 25kw kitje op moest laat zetten, kost geen drol en missch kan die eigenaar het wel voor je doen als jullie het goed kunnen regelen.
en dan de motor invoeren, wat echt niks voorstelt, en klaar is kees youssef(invoeren duurde bij mij 4 weken en dat was redelijk snel, het kan zo maar 6 weken duren en dat is lang als je net je papiertje hebt
)
Nog gekker, de meeste forenzen die hier de motor verkiezen voor woon-werkverkeer hebben van die gele "wegwerkers" hesjes over hun pak aan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ken iemand die rijdt altijd met een gele signaalband om zijn middel en schouder.![]()
Ik heb je net een mail gestuurd, lag ik maar in bed dacht ik bij het versturen.quote:
Klopt, die zag ik toen liggen. Wel even getwijfeld of ik voor dat lage bedrag zo'n hesje mee zou nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
Tijdje terug waren die dingen in de aanbieding bij ik geloof Lidl supermarkten, zou dat er iets mee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:10 schreef Youssef het volgende:
Of maak je me nu blij met een dooie mus.
Plaatjes kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:47 schreef Youssef het volgende:
Dan weet ik al helemaal niet waar te beginnen, is een beetje ver allemaal en zo Duits weet je![]()
Duuuuudddddd, loop je nog steeds stage in Hangar11 ???????quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Gadver, koop dan meteen een goldwingZit je uit de wind en heb je nog een lekker bankstel om op te zitten ook
Wat een mietje ben je ook
Mooie motorIk kom hem binnenkort wel in het echt bekijken
(en slopen
)
Ik moet zeggen dat nu ik die mannen vaak zie rijden met zo'n hesje het mij ook wel verstandig lijkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt, die zag ik toen liggen. Wel even getwijfeld of ik voor dat lage bedrag zo'n hesje mee zou nemen.
Altijd wel een wat veiliger idee als je pecht hebt met de auto en je wiel moet verwisselen ofzo.
Toch maar niet gedaan ....
Toen wij naar Kroatie gingen met de auto deze zomer kregen we het dringende advies om ze te kopen van de ANWB. Verplicht in het buitenland meneer...
Nou ja met een auto van 16 jaar oud daarheen .. gezien het risico .. laten we het maar doen dan.
Tik maar twee keer 15 euro af voor z'n stom ding.En niet nodig gehad uiteraard.
Maar dan denk je wel gelijk aan die aanbieding..![]()
Jesse?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
Anyway, ik heb een '94 Fireblade (die te koop staat in het V&A gedeelte )
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Plaatjes kijken.
www.mobile.de bijv.
Doe even plaatje erbij daar wordt hier nogal op gegeild.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
Het blijft een naaimachine zo'n CBR.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het blijft een plaatje(de motor he
)
[afbeelding]
Daar istie weer hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef ZX9R het volgende:
Goed.
Vandaag verwacht ik een veelbelovend telefoontje
Dan zou ik per 1 februari aan de slag kunnen (keeps fingers crossed)
Wat een baggerzithouding heeft die man .. woooow een bocht .. engggggg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het blijft een plaatje(de motor he
)
[afbeelding]
http://www.imageshack.us/index.php ? Bedoel je zoiets... je hebt toch een eigen servert.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:42 schreef ZX9R het volgende:
weet iemand een andere picserver dan die van punt tk?
mijn avatar is dood namelijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Oh, dat moet ik nog eens gaan bekijken.
Eerst maar eens verkopen en dan in het voorjaar eindeloos proefritjes gaan maken op diverse motoren.
Zo ben ik helemaal weg van de nieuwe Z750 bijvoorbeeld.
Of nog steeds van de VTR1000.
Of de TL1000R (en S)
Of de 900SSC
Of de Monster 900
Waarschijnlijk wordt het een tweepitter. iig geen SM.
Dank.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
http://www.imageshack.us/index.php ? Bedoel je zoiets... je hebt toch een eigen servert.
Moggûh trouwens.![]()
![]()
hij zit wel op een Blade hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een baggerzithouding heeft die man .. woooow een bocht .. engggggg.![]()
Check ook die positie van de laarzen op de voetsteunen.
Keuzes keuzes keuzes..........quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Makster het volgende:
Herkenbaar probleem, teveel keus eigenlijk heh
Die Z750 is echt zeer TOF, alleen geen UPSD vork, niet dat je het verschil zal merken met de veerweg ofzo maar het oog wil ook wat heh
Die Z1000 is ook aardig lekker..... Uiteraard in het groen...of oranje.....of zwart....Keus...het probleem van de welvaarts economie
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef ZX9R het volgende:
quote:
idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Jij bent zekerrr nog nooit bij een SM wedstrijd geweest.![]()
Doe dan die tweede er ook bijquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe even plaatje erbij daar wordt hier nogal op gegeild.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:00 schreef ZX9R het volgende:
Zelfs Rossi gaat er mee onderuit. Zegt al genoeg.
Gaat om de motor hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een baggerzithouding heeft die man .. woooow een bocht .. engggggg.![]()
Check ook die positie van de laarzen op de voetsteunen.
SP1 kopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Oh, dat moet ik nog eens gaan bekijken.
Eerst maar eens verkopen en dan in het voorjaar eindeloos proefritjes gaan maken op diverse motoren.
Zo ben ik helemaal weg van de nieuwe Z750 bijvoorbeeld.
Of nog steeds van de VTR1000.
Of de TL1000R (en S)
Of de 900SSC
Of de Monster 900
Hiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ pepijn,
Vraagje, toen jij mijn VFR reed kon jij goed achter ruitje wegduiken ?
en had jij last van Turbulentie ? jij bent toch ongeveer 1:75 ?
Owjaquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
By the way: morgen komt de originele demper erop![]()
Justin komt hem rond 17:00 brengen.... alles beter dan dit lelijke ding.
Dit is dus de originele demper van het 2004 model
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je hem verkoopt onder de ¤ 4.000,-![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef BYM het volgende:
Gaat om de motor he![]()
(was s'morgens op de VRO1 dag. Smiddags ging het al een stuk beter)
VTR 1000 heb ik pas op gereden voor de december meet. Afwerking.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hiik heb op de Beemer ook al windgeruis, dus ik heb er niet bijzonder opgelet.
Maar turbulentie? Zou flink wat onrust moeten veroorzaken als ik je goed begrijp.
Het waait nu deze week wel wat harder dan toen ik er mee reed.
(wind gaat op en af qua kracht, geeft dat misschien het idee van turbulentie?)
Maar ik heb hem nog niet genoeg afgeragd om erachter weg te duiken?
Van het weekend maar even Maasvlakte meeten wie er nou echt het snelste is van nul naar 240 km/u?![]()
¤ 9.500,00 zag ik op M-F .. of een mooie Alfa.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat denk je. Rijden misschienquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat gaat er zaterdag gebeuren?
Jij ook al....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:38 schreef Youssef het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over motoren, dan word je kut wakker zeg
Dat geld heb ik niet. En die auto ook niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
¤ 9.500,00 zag ik op M-F .. of een mooie Alfa.
Je oude lease auto viel wel in de smaak / in aanmerking dacht ik.
eh even nadenken...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jammer man....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kreeg die vraag van iemand op M-F die geintresseert is in mijn oude Flip-up ruitje,
en die is ongeveer jouw lengte, dus vandaar dat ik dit aan jou vroeg,
ik heb er met oude ruit best veel last van![]()
Meeten en ff lekker flink knallen lijkt me heel gaaf, maar heb VFR gedeeltelijk uit elkaar liggen ( onderhoud e.d ) CBR is al wel klaar ( modificacties & onderhoud ), maar die mag weer niet de weg op,![]()
dus helaas hoe graag ik ook zou willen,![]()
of we moeten proefritmeet houdendan ben ik natuurlijk wel van de partij
Wat ook erg is vanmorgen wakker worden en je nieuwe powerRanger tenue aan de kast zien hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:38 schreef Youssef het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over motoren, dan word je kut wakker zeg
Nee, toch maar een 2-wieler ervoor terugquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
¤ 9.500,00 zag ik op M-F .. of een mooie Alfa.
Je oude lease auto viel wel in de smaak / in aanmerking dacht ik.
Wat gebeurt er dan als je het nu aantrekt?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
en weten dat het nog een paar maanden duurt voordat je het aan kan trekken,![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
en die is ongeveer jouw lengte, dus vandaar dat ik dit aan jou vroeg,
Volgende week kan ik misschien wel, dit weekend weer de kleine.quote:of we moeten proefritmeet houdendan ben ik natuurlijk wel van de partij
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
VTR 1000 heb ik pas op gereden voor de december meet. Afwerking.Geluid, koppel.
En hij was nog iets feller dan de Beemer, kwam heel snel op het achterwiel toen ik de koppeling iets te laat losliet zoals vorig jaar bij een meet met de Bimota.
SP-1 zal nog wel 3 klassen beter rijden.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je het nu aantrekt?
Daar heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:52 schreef Romius het volgende:
Geluid is ook goed, mensen schijnen nooit achter mij te willen rijden![]()
Da's minder dan fluisteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijne maakt met deze originele 2003 model demper iets van 23dB denk ik en met de originele die erop hoort iets van 14dB denk ik![]()
![]()
Dan zetten we de Bandit ff in de slaapkamer van Riet, en dan starten we dat ding en als het goed is wordt ie dan niet wakkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Inderdaad.
Dan krijg ik het warmquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je het nu aantrekt?
Kan je gerust doen...... toen wij op vakantie waren in Zwitserlkand overnachtten wij eens in een tentje op een camping, in een dal, scheen toen heel extreem geonweerd te hebben in het dal volgens mijn pa en ik sliep er doorheen......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:01 schreef Romius het volgende:
[..]
Dan zetten we de Bandit ff in de slaapkamer van Riet, en dan starten we dat ding en als het goed is wordt ie dan niet wakker
en plaatjesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk.....
Ze komen hier gelijk met hele lijstjes aanzetten
Leerquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ook erg is vanmorgen wakker worden en je nieuwe powerRanger tenue aan de kast zien hangenen weten dat het nog een paar maanden duurt voordat je het aan kan trekken,
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ga je leuk powerRanger spelen met Raus .. achter de bank duiken enzo.
Eventueel kan je ook in de auto gaan zitten met je pak.![]()
etc..
*kijkt naar buiten en ziet een lekker zonnetje*
Schijnt wel lekker koppel te hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blackbird CBR1100XX.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef Youssef het volgende:
Je pa had wel zin om mee te gaan ofzo Rietvaerder?Zoiets had ik begrepen
Ik ga vanmiddag namelijk de verkoper uit Wateringen bellen voor zijn ZX6R
Anders neem ik een of andere monteur van de Safe mee. Die ik een klein bedrag mee geef
Koos, dat is niet vergelijken he, Romius en ik met onze 2 pitters hoeven niet boven de 3.000 Rpm te komen voor een beetje geluid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:54 schreef ZX9R het volgende:
Daar heb ik ook last van.
streetfighter (niet) dempertje met zo'n 104 dB(A)
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet verdomme eerst toeteren willen die kinderen zich omdraaien en opzij gaan
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet verdomme eerst toeteren willen die kinderen zich omdraaien en opzij gaan
Je hebt de verkeerde voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
[..]
Duuuuudddddd, loop je nog steeds stage in Hangar11 ???????
Of heb ik de verkeerde voor me![]()
Ohwkej jij werkt dus niet bij IBM begrijp ik, en ook niet bij de KLM/schipholquote:
Soms lijkt het bij die lagen toeren soms nog wel harderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Koos, dat is niet vergelijken he, Romius en ik met onze 2 pitters hoeven niet boven de 3.000 Rpm te komen voor een beetje geluid.Meestal rijd ik 2.500 Rpm en dan kijken de kinders in de straat al om.
Gewoon relaxed toeren dus .. geen ZX9R accerelatie.
3000quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
What's new
Rijd je uberhaupt nog weleens2000km gereden ofzo sinds je je ZXR heb?
En is dat te verhelpen op een of andere manier ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
3000
Rij de laatste tijd helemaal niet, had al eerder ergens last van en het beestje heeft nu een naam gekregen. Dissociatieve stoornis.Denk dat iedereen het wel herkent als ik het omschrijf.
Je gaat weg (auto/motor maakt geen flikker uit) weet nog dat je weg bent gegaan en ineens wordt je weer wakker en denkt, ben ik hier al?Hoe kom ik hier?
Meestal gebeurt dat alleen als mensen heel moe zijn of bezopen, bij mij spontaan en dat vind ik niet zo veilig op een tweewieler.
Overigens wel makkelijk als mijn vriendin zit te zeuren, ik luister wel maar hoor het niet.![]()
![]()
Ik weet niet, eergisteren bij een shrink geweest en die zag er wel een uitdaging in.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En is dat te verhelpen op een of andere manier ?
Alweer wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[....]
Verschil is alleen dat je tegen mij aan kan lullen zoveel je wil, ik reageer toch niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
Dat heb ik ook soms, zit er iemand naast mij iets te vertellen hier, hoor ik het gewoon niet als ik aan het fokken of mailen ben. Vroeger hield ik alles 100% in de gaten tijdens het werk, al gebeurde er iets aan de andere kant van de kamer, kon ik de mensen later vertellen wat ze gedaan hadden of voor afspraken ze onderling gemaakt hadden .. om ze te helpen als ze iets vergeten waren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef hollander172 het volgende:
Verschil is alleen dat je tegen mij aan kan lullen zoveel je wil, ik reageer toch niet.Ik hoor je dan ook gewoon niet.
Ik ook.quote:Ik dacht eerst ook dat het gewoon vroegtijdige dementie was.J
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:50 schreef Youssef het volgende:
Ja, jozef444 post opeens zomaar weer, hem kunnen we toch wel doodrellen![]()
Zou ie mee kunnen komen met die Beemer ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hij had een keer gepost dat hij op de R65(?) van zijn oom mocht rijden als hij zijn papiertje had gehaald.
Gezien de reactie's toen was hij daarna gelijk heeel lang niet meer terug geweest.
[afbeelding]
Vergeef ons Jezof666.![]()
Dat is heel netjesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
M'n verbruik effe uitgerekend, 1:18, woei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |