Nice.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een mooie Harris tankpad met leer en soort kunstof gaas![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Beste bieder,
Bedankt voor je bod.
Je mag hem komen halen.
lolquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:OP M-F staat iemand die zich seatsniffer noemt.
quote:
Dat zou ik zijn....quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het schijnt dat ze hier www.martijnsmotorkleding.nl/ erg gunstige prijzen hebben en een goede service, ik spreek niet uit ervaring alleen van horen zeggenik dacht dat riet hier wel es wat had gekocht
Turk???quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zou ik zijn....
Wereldzaak met GOEDE service een ZEEEER scherpe prijzen. Gewoon een no nonsence bedrijf en niet zo massaal als Motoport ofzo.
Alleen wel in R´dam en niet in A´dam dus daar moet die turk ff rekening mee houden![]()
Hahahahahha altijd goed een Truk voor Marokkaan uit maken en vica versaquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Turk???![]()
Safe heeft ook veel kleding volgens mij, en is nog dichter bij me in de buurt
[afbeelding]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Ik ga denk ik 1 dezer dagen wat motorkleding halen. Iemand nog tips?Sowieso textiel, waterdicht en een beetje liev voor de portemonnee. Ik denk dat ik gewoon langs motoport hiero ga, hebben een groot aanbod. Of is er toevallig nog een andere (grote) winkel in de buurt?
Zit je zo dicht bij de zwarte markt in Beverwijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Ik ga denk ik 1 dezer dagen wat motorkleding halen. Iemand nog tips?Sowieso textiel, waterdicht en een beetje liev voor de portemonnee. Ik denk dat ik gewoon langs motoport hiero ga, hebben een groot aanbod. Of is er toevallig nog een andere (grote) winkel in de buurt?
Een rood pak gaat toch heel goed samen met een groene fiets?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.
Uit dezelfde fabriek als Dainese, maar dan zonder opdruk .. maar ja volgens een vage Marokaan daar..quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhhh Pepijn...... smeer die jongen eens geen rommel aan waar je vervolgens vaak niks aan heb als je valt.... (nee ik weet dat jij je daar niet zo druk over maakt) maar heel vaak is dat imitatie rommel zonder dat het dubbel gesticked is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |