Oooooiquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:55 schreef ploderus het volgende:
lekker hoor! Altijd fijn om te horen dat iemand erg tevreden is over zijn nieuwe motortje! Zelfs al is het geen kawa![]()
Nou ja, voor de verandering ga ik maar weer eens een avondje sporten![]()
Ciao!![]()
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oooooi![]()
![]()
Ik begin een Bandit-dierentuin denk ik![]()
Dus Hicham heeft een miskoop?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude,
quote:Originele full size foto's op aanvraag
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..
Ciao!![]()
Waarom ?quote:
duitse herders zijn okequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:59 schreef ploderus het volgende:
Mooie foto!!!
[afbeelding]
Hondjuhz sain liev!![]()
Nou vooruit, de rest van de foto's zijn ook mooi hoor!![]()
Klopt, maar voor de kleine kans dat hij het denkt zal ik het even snel zeggen dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ?
Er zit 8 jaar verschil tussen de motoren.... voor die prijs en bouwjaar rijd de Bandit van Hicham pérfect
Appels met peren vergelijken... maar stiekem doe je het toch
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.quote:
ja die zag ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.![]()
![]()
Ik zag gisteren trouwens een mooie CR500 staan op Marktplaats.
Het is een mogelijkheid dat ik een ding zonder kenteken koop, ben aan het informeren wat een trekhaak kost voor de auto..op Marktplaats staan ook nieuwe motortrailers voor ¤ 500,00.![]()
Heb jij je motor nog verzekerd o.i.d?
Ik denk dat ongelukken onder je normale ziekenfonds vallen en je motor is gewoon pech als er wat gebeurt.![]()
En ik kan mij ook voorstellen dat spelen in het bos helemaal niet te dekken is.![]()
Maar je kan nooit weten ......![]()
ik zou maar niet op metertjes gaan vertrouwen voor warmrijden, gewoon 10-15 km aanhouden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:42 schreef Youssef het volgende:
Mooie motor hoor Rietvaerder![]()
Zo een olietemperatuur metertje lijkt me ook wel een leuk ding op de motor, hoe meer snufjes op de motor hoe eigener ie wordt.
Bij welke temperatuur kan je ongeveer gaan knallen? Ik bestel ook zo een ding denk ik, als die er is voor mijn motor
Dit weekend denk ik even motortje bezichtigen. Alleen 25 kW verpest veelAls ik hem na mijn afrij datum haal ben ik hem sowieso ongeveer 2 weken kwijt voor het ombouwen, als ik hem ervoor haal dan kan ik niet goed proefrijden, en erna eigenlijk ook niet want dan heb ik een licht rijbewijs
![]()
![]()
Metertjes vertrouwen doe ik toch al niet, maximumsnelheid bijvoorbeeld bereik je pas als de wielen van de grond komen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef Romius het volgende:
[..]
ik zou maar niet op metertjes gaan vertrouwen voor warmrijden, gewoon 10-15 km aanhouden.
Gadver, koop dan meteen een goldwingquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Game on...
Effe mooie OP spammen en voor degene die ze nog niet gezien heeft
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude, 140km/h op de snelweg merk je niet eens... lijkt net 80km/h, zowel qua windgeruis als stabiliteit. Hij lijkt ook zeker 50kg lichter, zo scherp stuurtieEn verder ist een naaimachientje zo lekker en soepel loopt ie
Pics @ Seppe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Olietemp meter kan niet ontbreken natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Compleet vernieuwde achterbrug plus nieuwe schokdemper
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijk dat binnenkort die originele demper eronder komt ipv dit gedeukte ding![]()
Originele full size foto's op aanvraag
[afbeelding]
Het weer komende dagen
[afbeelding]
Gaan we rog rijden dit weekend?
Als je het over die van mij hebt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Thank you, thank you
Die van jou is ook niet onaardig toch
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Verschil tussen niet onaardig en mooie fiets is blijkbaar erg groot dan
Opeens weet je het....quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
Wat wordt de volgende Stephan? 1200S?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Opeens weet je het....
*kuch* kawasaki *kuch*
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe vriendin
quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.![]()
![]()
Wat een schrik he ?quote:
Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Hij is al verloren.........
2 Suzuki's achter elkaar?
![]()
Daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, kan je het gas vinden ondeugend?1 omhoog rest omlaag he ?
Nee bruut geweld heeft ook geen nut, als het schakelen niet lukt moet je rustig met de koppeling spelen.quote:
Nou ja zegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja zeg, maar dat zei je er niet bij !!
Hoe zit het met die afvallige Kawasakiquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nooit een vrouw op je motor laten rijden Youssef
Of je moet All-risk verzekerd zijn.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee....
Slaap ze met je nieuwe motorquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben pitten, morgen tankpad scoren
Veel mensen noemen hun motor in vrouwlijk of mannelijke zin als ze erover praten.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinTis een motor hoor
Ik hoef nergens naar toe?quote:
Downtime van gister inhalequote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Ben zelfs uit verveling mijn ziektekostenpremie gaan vergelijken met alle andere aanbieders...........quote:
He een Argentino!!! Lachen die foto, alleen jammer van de gecoupeerde oren.......quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:28 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.
Zal het eens checken.quote:Lars, er staat trouwens een leuk projectje op M-F ..met een ZX-6 blok een kart maken.
Het topic is geloof ik van 10 januari dit jaar, maar hij is al aardig ver.
Ik was nog niet verder gelurked dan pagina 3, toen wilde hij nog scooterbandjes gebruiken.
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.quote:
Traction control erop!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.![]()
Het zag er verder wel professioneel uit, met computertekeningen.
Volgens mij had hij de onderdelen verder wel redelijk compleet.
(er stonden goede foto's bij met o.a. een proefopstelling voor het blok, en een keertje fictief alles op zijn plaats gezet zonder frame -dus blok, tank, zitje met bestuurder! en kuipdelen opgesteld)
Ja hallo, post die url nu maar ipv er een zoekspelletje van te makenquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.![]()
Het zag er verder wel professioneel uit, met computertekeningen.
Volgens mij had hij de onderdelen verder wel redelijk compleet.
(er stonden goede foto's bij met o.a. een proefopstelling voor het blok, en een keertje fictief alles op zijn plaats gezet zonder frame -dus blok, tank, zitje met bestuurder! en kuipdelen opgesteld)
Vraag het me over een uur 4 uur nog eens, dan ben ik denk ik wel wakker.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dacht idd dat jullie dat zo gevonden hadden.![]()
Ik las 10 januari 2004.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Romius het volgende:
Zo te vinden mensen![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/85219
Smorgens trouwens![]()
edit: crap, net te laat
Met je oren bij een stel open dempers van een SP ook goed?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las 10 januari 2004.
Kan iemand me een knal voor mijn harses geven? Misschien dat ik dan wakker wordt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:04 schreef Makster het volgende:
Gisteren heel de dag in Spijkenisse vertoeft ivm mijn werk, dacht even dat ik Pep tegen kwam op een afgeragde kut crosser. Gast had ook een spijkerbroek aan, kisten en een bril op zijn bakkes en werd op 5 cm na geschept toen hij besloot even met 100km door de file te knallen.....![]()
Huilie!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
Vraag het me over een uur 4 uur nog eens, dan ben ik denk ik wel wakker.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:07 schreef Romius het volgende:
Met je oren bij een stel open dempers van een SP ook goed?![]()
Zou kunnen ja....... Zou........quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Huilie!Jammer dat ik het plaatje hier niet heb..
Jij bent de enige die nog even op bed kan liggen nu.Ik weet dat je best wat te doen hebt hoor verder.
![]()
2 brothers schijnt idd ook erg gaaf te zijn jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat hij niet bij de decembermeet was .. ik kwam op het afspreekpunt met een VTR-1000 Firestorm met two brothers orgels erop.![]()
Iemand anders deed een proefritje op mijn Beemer.![]()
quote:Ja, precies topsnelheid kan ik niet gebruiken. Heb zelfs een fobie voor hoge snelheden.
Zoveel geluid had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef Romius het volgende:
2 brothers schijnt idd ook erg gaaf te zijn ja![]()
Wat hap je toch lekker altijdquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel mensen noemen hun motor in vrouwlijk of mannelijke zin als ze erover praten.
Jij hebt geloof ik ook eens je motor je enige vriendin genoemt.
Die rode kan je gerust "haar" noemen, een snelle en lekkere rode dame, de zwarte vind ik meer een hele stoere vriend om mee te rijden. Gewoon een vriend, het is zeker geen gaymotor.![]()
Kijk je wel uit? Uitlaat eerst laten afkoelen voor gebruik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben effe tankpad scoren en verliefd op mn motor zijn![]()
Gaat Riet die Bandit alweer een onderhoudsbeurt geven dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Uitlaat eerst laten afkoelen voor gebruik.![]()
"t blijft een impulsief menneke, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef Romius het volgende:
[..]
Gaat Riet die Bandit alweer een onderhoudsbeurt geven dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |