Oooooiquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:55 schreef ploderus het volgende:
lekker hoor! Altijd fijn om te horen dat iemand erg tevreden is over zijn nieuwe motortje! Zelfs al is het geen kawa![]()
Nou ja, voor de verandering ga ik maar weer eens een avondje sporten![]()
Ciao!![]()
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oooooi![]()
![]()
Ik begin een Bandit-dierentuin denk ik![]()
Dus Hicham heeft een miskoop?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude,
quote:Originele full size foto's op aanvraag
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nou ga ik wel hoor, moest nog ff één post plaatsen..
Ciao!![]()
Waarom ?quote:
duitse herders zijn okequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:59 schreef ploderus het volgende:
Mooie foto!!!
[afbeelding]
Hondjuhz sain liev!![]()
Nou vooruit, de rest van de foto's zijn ook mooi hoor!![]()
Klopt, maar voor de kleine kans dat hij het denkt zal ik het even snel zeggen dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ?
Er zit 8 jaar verschil tussen de motoren.... voor die prijs en bouwjaar rijd de Bandit van Hicham pérfect
Appels met peren vergelijken... maar stiekem doe je het toch
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.quote:
ja die zag ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorheen durfde hij niks te zeggen natuurlijk.![]()
![]()
Ik zag gisteren trouwens een mooie CR500 staan op Marktplaats.
Het is een mogelijkheid dat ik een ding zonder kenteken koop, ben aan het informeren wat een trekhaak kost voor de auto..op Marktplaats staan ook nieuwe motortrailers voor ¤ 500,00.![]()
Heb jij je motor nog verzekerd o.i.d?
Ik denk dat ongelukken onder je normale ziekenfonds vallen en je motor is gewoon pech als er wat gebeurt.![]()
En ik kan mij ook voorstellen dat spelen in het bos helemaal niet te dekken is.![]()
Maar je kan nooit weten ......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |