quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg![]()
![]()
![]()
![]()
feliquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:54 schreef jozef444 het volgende:
Mensen ik heb een motor gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dan weet ik al helemaal niet waar te beginnen, is een beetje ver allemaal en zo Duits weet jequote:Op donderdag 13 januari 2005 23:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]herkenbaar
als je toch aan invoeren denkt he waarom dan niet vanuit duitsland invoeren? heb ik ook gedaan, stelt niks voor en kan je een hoop euro's schelen. plus zijn er al veel motoren met een 25kw die met het invoeren gewoon op je kenteken wordt gezet![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nu Youssef nog een motor en dan hebben we meer dan genoeg reden om weer eens te meeten
Weet je zeker dat dat kan dan? Dde motor moet toch eerst daar 25kW goedgekeurd worden, moet ie dan niet eerst helemaal belgisch zijn? Kan je uberhaupt wel een NL motor invoeren?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar over die belgische ZX6R...je hebt het over uitvoerendat hoeft niet...riet zei dat je in belgie er ff een 25kw kitje op moest laat zetten, kost geen drol en missch kan die eigenaar het wel voor je doen als jullie het goed kunnen regelen.
en dan de motor invoeren, wat echt niks voorstelt, en klaar is kees youssef(invoeren duurde bij mij 4 weken en dat was redelijk snel, het kan zo maar 6 weken duren en dat is lang als je net je papiertje hebt
)
Nog gekker, de meeste forenzen die hier de motor verkiezen voor woon-werkverkeer hebben van die gele "wegwerkers" hesjes over hun pak aan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ken iemand die rijdt altijd met een gele signaalband om zijn middel en schouder.![]()
Ik heb je net een mail gestuurd, lag ik maar in bed dacht ik bij het versturen.quote:
Klopt, die zag ik toen liggen. Wel even getwijfeld of ik voor dat lage bedrag zo'n hesje mee zou nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:05 schreef hollander172 het volgende:
Tijdje terug waren die dingen in de aanbieding bij ik geloof Lidl supermarkten, zou dat er iets mee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:10 schreef Youssef het volgende:
Of maak je me nu blij met een dooie mus.
Plaatjes kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:47 schreef Youssef het volgende:
Dan weet ik al helemaal niet waar te beginnen, is een beetje ver allemaal en zo Duits weet je![]()
Duuuuudddddd, loop je nog steeds stage in Hangar11 ???????quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Gadver, koop dan meteen een goldwingZit je uit de wind en heb je nog een lekker bankstel om op te zitten ook
Wat een mietje ben je ook
Mooie motorIk kom hem binnenkort wel in het echt bekijken
(en slopen
)
Ik moet zeggen dat nu ik die mannen vaak zie rijden met zo'n hesje het mij ook wel verstandig lijkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt, die zag ik toen liggen. Wel even getwijfeld of ik voor dat lage bedrag zo'n hesje mee zou nemen.
Altijd wel een wat veiliger idee als je pecht hebt met de auto en je wiel moet verwisselen ofzo.
Toch maar niet gedaan ....
Toen wij naar Kroatie gingen met de auto deze zomer kregen we het dringende advies om ze te kopen van de ANWB. Verplicht in het buitenland meneer...
Nou ja met een auto van 16 jaar oud daarheen .. gezien het risico .. laten we het maar doen dan.
Tik maar twee keer 15 euro af voor z'n stom ding.En niet nodig gehad uiteraard.
Maar dan denk je wel gelijk aan die aanbieding..![]()
Jesse?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
Anyway, ik heb een '94 Fireblade (die te koop staat in het V&A gedeelte )
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Plaatjes kijken.
www.mobile.de bijv.
Doe even plaatje erbij daar wordt hier nogal op gegeild.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
Anyway, ik heb een '94 Fireblade (die te koop staat in het V&A gedeelte )
Het blijft een naaimachine zo'n CBR.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het blijft een plaatje(de motor he
)
[afbeelding]
Daar istie weer hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef ZX9R het volgende:
Goed.
Vandaag verwacht ik een veelbelovend telefoontje
Dan zou ik per 1 februari aan de slag kunnen (keeps fingers crossed)
Wat een baggerzithouding heeft die man .. woooow een bocht .. engggggg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het blijft een plaatje(de motor he
)
[afbeelding]
http://www.imageshack.us/index.php ? Bedoel je zoiets... je hebt toch een eigen servert.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:42 schreef ZX9R het volgende:
weet iemand een andere picserver dan die van punt tk?
mijn avatar is dood namelijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Oh, dat moet ik nog eens gaan bekijken.
Eerst maar eens verkopen en dan in het voorjaar eindeloos proefritjes gaan maken op diverse motoren.
Zo ben ik helemaal weg van de nieuwe Z750 bijvoorbeeld.
Of nog steeds van de VTR1000.
Of de TL1000R (en S)
Of de 900SSC
Of de Monster 900
Waarschijnlijk wordt het een tweepitter. iig geen SM.
Dank.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
http://www.imageshack.us/index.php ? Bedoel je zoiets... je hebt toch een eigen servert.
Moggûh trouwens.![]()
![]()
hij zit wel op een Blade hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een baggerzithouding heeft die man .. woooow een bocht .. engggggg.![]()
Check ook die positie van de laarzen op de voetsteunen.
Keuzes keuzes keuzes..........quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Makster het volgende:
Herkenbaar probleem, teveel keus eigenlijk heh
Die Z750 is echt zeer TOF, alleen geen UPSD vork, niet dat je het verschil zal merken met de veerweg ofzo maar het oog wil ook wat heh
Die Z1000 is ook aardig lekker..... Uiteraard in het groen...of oranje.....of zwart....Keus...het probleem van de welvaarts economie
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk wordt het een tweepitter. iig geen SM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |