Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Ik zie de boef staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef Jump het volgende:
Welke avatar staat er bij jullie? het ei met haar of het boefje ?
[afbeelding] of [afbeelding]
ik zit al weer 1uur op schoolquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen mensjes.. ik is alweer 1/2uur aan het werk
ik ga vandaag al mijn huiswerk voor de rest van de week makenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen mensjes.. ik is alweer 1/2uur aan het werk
BC is op woensdag en donderdag vrij... maar dan word er wel school gedaan hoor. anders gaak het jaar niet reddenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Err.. het was anderhalf uurBen om 8uur begonnen.. 16:30 klaar (ongeveer; soms wat eerder naar huis
)
Blue: lekker daggie vrij op donderdag.. standaard ingeroosterd?
engelsquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:44 schreef SHERMAN het volgende:
Zo er is weer leven hier
Ikke heb nu Engels
En straks kan ik weer op de computer
ik heb helemaal geen vakken meerquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
engelsjammer dat ik dat vak niet meer heb!
Leuk hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
engelsjammer dat ik dat vak niet meer heb!
As usualquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:43 schreef BlueCurl het volgende:
BC is op woensdag en donderdag vrij... maar dan word er wel school gedaan hoor. anders gaak het jaar niet redden
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Leuk hoorbeetje brieven typen
Mijn rooster vandaag:
1ste Nederlands
2de Engels
3de Nederlands
4de Engels
5de Maatschappijleer
Logisch he![]()
morgenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:00 schreef VeerMans het volgende:
goedemorgen
daar ben ik ook weer eens
Hmm mja.. Dat ze gewoon geen blokuren ervan maken snap ik ook niet, maar zal wel aan de uren liggen van desbetreffende docent...quote:
Ziet er inderdaad niet erg logisch uit. Zal blijkbaar wel zo moeten anders hadden ze er neem ik aan toch wel blokuren van gemaakt. Liggen de lokalen ook nog ver uit elkaar of valt dat nog mee?quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Leuk hoorbeetje brieven typen
Mijn rooster vandaag:
1ste Nederlands
2de Engels
3de Nederlands
4de Engels
5de Maatschappijleer
Logisch he![]()
denk dat het sowieso moeilijk isquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:58 schreef VeerMans het volgende:
roosters maken op een grote school is volgens mij best ingewikkeld hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:56 schreef Troel het volgende:
Ik heb een studiepunt!
Wat ga je hem dan vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:50 schreef SHERMAN het volgende:ben pissig op mijn broertje
hij heeft ff mijn kamer overhoop gehaald om het kabeltje van de digicam te vindenkom ik net op zijn kamer vragen waarom hij dat had gedaan, heeft ie dus een kabeltje gepakt om van een USB muis een PS2 muis te maken
maar mijn vraag zal zoet zijn
wat ga je hem dan vragen toch ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:50 schreef SHERMAN het volgende:ben pissig op mijn broertje
hij heeft ff mijn kamer overhoop gehaald om het kabeltje van de digicam te vindenkom ik net op zijn kamer vragen waarom hij dat had gedaan, heeft ie dus een kabeltje gepakt om van een USB muis een PS2 muis te maken
maar mijn vraag zal zoet zijn
voor muziekquote:
a haaquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
voor muziek
het nut: dan hoef ik niet nog een keer te zingen voor dat studiepunt
avondquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:20 schreef Renesite het volgende:
Vandaag hellische dag
9 tot 10 Natuur
pauze
10:15 - 10:45 Natuur
10:45 - 12:15 Nederlands
pauze
12:45 - 13:45 Wiskunde
13:45 - 14:15 Economie
pauze
14:30 - 15:30 Economie
Tis allemaal best klote jaquote:
Vind ik nog wel redelijk meevallen. Alleen minder dat je op maandag een pauze minder hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis allemaal best klote ja
Maandag 8.30 Wisk 10:00, Beweging (GEEN pauze ja) 11:00 tussenuren/pauze 12:45 Aardrijkskunde 14:15 uit
Dinsdag 9:30 Nederlands 10:00 pauze 10:15 Nederlands 10:45 Engels 12:15 pauze 12:45 Duits 14:15 uit
Woensdag 9:00 Natuur, 10:00 pauze 10:15 Natuur 10:45 Nederlands 12:15 Pauze 12:45 Wiskunde 13:45 Economie 14:15 pauze 14:45 economie 15:30 uit
Donderdag 8:30 Nederlands 9:00 Engels 10:00 pauze 10:15 Natuur 11:45 pauze 12:15 Mentorblaat 13:15 uit
Vrijdag 8:30 Aardrijkskunde 10:00 pauze 10:15 Duits 11:45 pauze 12:15 Economie 13:45 Wiskunde 14:45 uit
Er is mee te leven
het zal eens niet zo zijjnquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm lag fok er net uit?
Truste trouwens.. morge vroeg op
Weet je, je moet niet klagen:quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis allemaal best klote ja
Maandag 8.30 Wisk 10:00, Beweging (GEEN pauze ja) 11:00 tussenuren/pauze 12:45 Aardrijkskunde 14:15 uit
Dinsdag 9:30 Nederlands 10:00 pauze 10:15 Nederlands 10:45 Engels 12:15 pauze 12:45 Duits 14:15 uit
Woensdag 9:00 Natuur, 10:00 pauze 10:15 Natuur 10:45 Nederlands 12:15 Pauze 12:45 Wiskunde 13:45 Economie 14:15 pauze 14:45 economie 15:30 uit
Donderdag 8:30 Nederlands 9:00 Engels 10:00 pauze 10:15 Natuur 11:45 pauze 12:15 Mentorblaat 13:15 uit
Vrijdag 8:30 Aardrijkskunde 10:00 pauze 10:15 Duits 11:45 pauze 12:15 Economie 13:45 Wiskunde 14:45 uit
Er is mee te leven
quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je, je moet niet klagen:
Maandag van 10:30 - 17:40
Dinsdag stage
Woensdag van 8:40 - 17:40
Donderdag van 12:30 - 17:40
Vrijdag van 8:40 - 15:50
whehehequote:Op woensdag 12 januari 2005 23:48 schreef Troel het volgende:
mijn stage is van 8:00 -16:00 (niet de lesuren, maar wel de tijd dat ik op school ben)
En als we dan reisuren en dergelijke mee gaan tellen en voorbereidingsuren, dan heb ik gewoon te weinig tijd in de week als ik alles netjes zou doen en meteen goed enzo
Neeeerrrrddddquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
morguh!
vandaag lekker weer vrij
wel ff naar de fysio en weer wat aan school doenben en blijf een nerd
wat voor stage loop je?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neeeerrrrdddd
Lekker rustig op me stage, dus ff FOK!ken![]()
Uni van Leiden, ICT afdeling van Faculteit Biologie. Hoofdonderwerpen = uitrol Windows XP en opzet Helpdesk, momenteel allebei op een laag pitje, dus zit hier soms letterlijk uit me neus te eten, dan is fok wel een goed tijdsverdrijfquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor stage loop je?
ik ben net klaar met een jaar stage lopenlekker weer school jammie
ben al weer terugquote:
waar volg je je opleiding en welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uni van Leiden, ICT afdeling van Faculteit Biologie. Hoofdonderwerpen = uitrol Windows XP en opzet Helpdesk, momenteel allebei op een laag pitje, dus zit hier soms letterlijk uit me neus te eten, dan is fok wel een goed tijdsverdrijf. Als het allemaal goed gaat ben ik in Juli geslaagd, en kan ik eindelijk die muffe schoolbanken achter me laten
Aardrijkskunde. 1 van de vele vakken deie ik al snel heb laten vallen... wat krijg je ook al weer bij dat vakquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ben al weer terug
nu informatiekunde en daarna een blokuur ak
Systeem/Netwerkbeheer aan het ROC Leidenquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
waar volg je je opleiding en welke opleiding doe je?
ik doe IT-Media op Grafisch Lyceum Rotterdamben nu aan he afstuderen. ga forumpje maken.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:15 schreef Jump het volgende:
[Centraal] Emule deeltje 2
in [DIG] De Frequently Asked Questions. staan alle faq's
min of meer wel jaquote:
op die fietsquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
min of meer wel ja
werd zo weinig gepost
erg lastig om het te laten liggen als ik het vandaag moet inleverenquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, ben er wat minder content mee, schoolwerk laat ik liggen tot na het weekend hoor
Vooruitwerken.. pfoe.. vroegah deed ik dat ook met regelmaat... wat zeg ik, deed ik altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:42 schreef BlueCurl het volgende:
erg lastig om het te laten liggen als ik het vandaag moet inleverenmaar jah ik heb ook al vooruitgewerkt
maar moet nog wel ff wat doen voor maandag
quote:De vriendelijkste moderator:
De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:Lucille
jah ik deed eigenlijk nooit mijn huiswerk makenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooruitwerken.. pfoe.. vroegah deed ik dat ook met regelmaat... wat zeg ik, deed ik altijd
Nu is het vaak (vooral met toetsen) dat ik 2 dagen van tevoren begin met een uittreksel maken, verslagen begin ik over het algemeen nog wel optijd mee
Ik krijg Forbidden sjit...???quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:19 schreef Jump het volgende:
http://gazon.computerlife.be/video/getthepicture.wmv
wat een blunder in "Get The Picture". Zou eens willen weten als er achter de schermen nog veel over gepraat is
Dan probeer ik het thuis ook nog wel ff vanaaf erg laat als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Jump het volgende:
dat zal wel te maken hebben door school ofzo denkek
hier werkt het perfect
uhuh moeten ze ook meer geen domme opdrachten geven die totaal niet boeiend zijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:46 schreef Jump het volgende:
jullie hebben precies niks te doen op school
En gelukt? Vanmiddag probleem gehad met een linuxserver hier; rebooten wij dat ding, nog steeds niet bereikbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:07 schreef SHERMAN het volgende:
bijna uit...nog een paar minuten...worden lange minutenzitten wat klote marokaantjes te schelden en te roepen en ik probeer me in te houden
Mja, is binnen de universiteit, en sla's hebben ze nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:49 schreef Jump het volgende:
het is hopelijk toch geen belangrijke server ? want weekendje down kan anders wel wat kosten
Frontpagequote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:51 schreef SHERMAN het volgende:
heb inderdaad niks te doen
we moeten een website maken met frontpage maar ik heb er geen zin in
Homesite alleenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dreamweaver en kladblok, de ultime combinatie
zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van wie zou dat de kloon nouw izjn![]()
Tja.. een echte PHP/ASP/<vul hier dynamische taal in>-goeroe zal ik toch nooit wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:05 schreef Jump het volgende:
dreamweaver
* Jump loopt vlug weg en schuilt in een hoekje
Gewoon Dreamweaver hier .)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:26 schreef Jump het volgende:
* Jump gebruikt PHPEdit
en daarbij ook een programmer font. Altijd iets beter dan courier (new) vind ik dan persoonlijk
homepage: http://www.waterproof.fr/products/PHPEdit/
ik moet 3 kwatier tot een uur fietsenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog even lekker een half uurtje fietsen en dan ben ik ook thuis![]()
quote:René | the best is yet to come zegt:
in gedachten verzonken
* in gedachten verzonken* auto-message: Ik ben momenteel onbeschikbaar...
René | the best is yet to come zegt:
in gedachten gezonken
in gedachten verdronken
* in gedachten verzonken* auto-message: Ik zei dat ik onbeschikbaar ben...
in gedachten gestorfen
* in gedachten verzonken* auto-message: Snap je dit woord niet? ON-BE-SCHIK-BAAR
zo diep...
Juistquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:54 schreef Jump het volgende:
sherman: onbeschikbaar is een niet bestaand woord. het is niet beschikbaar
het is zelf geen belgisch woordquote:
weet ik maar ik ben te lui om het te veranderenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:54 schreef Jump het volgende:
sherman: onbeschikbaar is een niet bestaand woord. het is niet beschikbaar
ik woon in gelderlandquote:
2004quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:26 schreef mschol het volgende:
norton antivirus 2005 net laten draaien:
[afbeelding]
hier nog steeds rapido !!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:33 schreef Renesite het volgende:
gelukkig van korte duur, zo lijkt het
peptalk...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:43 schreef Renesite het volgende:
Breuls praaaat met het rack op dit moment
NAI isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zowieso av is eigenlijk te zwaar doe mij maar sophosmet server updates
hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:16 schreef Jump het volgende:
* Jump was wat veel te vroeg op deze ochtend
6u45examen gaan maken op een zaterdag
goed goed, enkel 1 vraagje op 3 van de 25 punten niet kunnen beantwoorden. "Wat is XSS + uitleg + voorbeeld + veiligheid + ...quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Jump het volgende:
[..]
goed goed, enkel 1 vraagje op 3 van de 25 punten niet kunnen beantwoorden. "Wat is XSS + uitleg + voorbeeld + veiligheid + ...
zal pas een week of 2 na het einde van de examens zijn. Laatste examen is op 28 januari.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]flappie. wanneer hoor je de uitslag
ik zei otch hoiquote:
ik gaat hem gezellig met een vriend een keer in de bios kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef mschol het volgende:
*nock* *nock*
net National treasure zitten kijke..
is goed
20 denkekquote:
uhuh dan zijn de meeste gebriukers ff weg ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 14:43 schreef Jump het volgende:
is de server die af en toe mottig doet. maar troost je. na zo'n "page not found" is ie meestal ff sneller
okeejquote:Op zondag 16 januari 2005 14:43 schreef Jump het volgende:
is de server die af en toe mottig doet. maar troost je. na zo'n "page not found" is ie meestal ff sneller
ik ook niet, maar leren voor examens is even saaiquote:
mogguh! lekker aant werk ?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:44 schreef VeerMans het volgende:
goedemorgen op deze vroege maandag morgen
nee lekker aan het fokkenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:09 schreef VeerMans het volgende:
ja lekker rustig opstarten op de maandag morgen
jij lekker aan t leren?
geen idee wat staat er achterin in een woordenboek?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
was engels bc, een zakelijke brief schrijven, maar ze zijn zo slim om je er een woordenboek bij te geven
en wat staat er achter in een woordenboek?
Daar staat heel leuk beschreven wat de indeling is voor een briefquote:Op maandag 17 januari 2005 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen idee wat staat er achterin in een woordenboek?
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar staat heel leuk beschreven wat de indeling is voor een brief
bij ons staan er allemaal voorbeelden in voor verschillende dingen en dus ook voor briefenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]tof. wist ik nieteens
maar brievenschrijven int engels is al zo lang gelee
dacht wel dat ik mijn woordenboek mocht gebruiken maar het is al erg lang gelee
hoe wil je voor broeven schrijven een spiekbrief gebruikenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef VeerMans het volgende:
tussen je woordenboekje kun je allemaal spiekbriefjes gooien
woordenboek krijg je van schoolquote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef VeerMans het volgende:
tussen je woordenboekje kun je allemaal spiekbriefjes gooien
wij d8 ik ook de eigen woordenboekenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:35 schreef VeerMans het volgende:
wij mochten altijd onze eigen woordenboeken meenemen
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ikquote:Op maandag 17 januari 2005 11:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wjhehehe dan is het zoeken naar spiekbriefjes die je voorganger der in heb gezet
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er isquote:Op maandag 17 januari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ik
Wil je zeggen dat vmbo slechter is?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
al was het een vwo'er dna heb ik nog meer vertrouwen in me zelf dan in een spiekbriefjequote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:13 schreef SHERMAN het volgende:
morgen heb ik economie en maatschappijleer
Economie:quote:
Succesquote:Op maandag 17 januari 2005 12:29 schreef Jump het volgende:
ik heb morgen digitaaltechnieken. groot deel van examen is booleaanse algebra
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Economie:
Namen van de hoofdstukken:
Nederland en de rest van de wereld (over handel)
Niet alleen op de wereld (over ontwikkelings landen en allemaal unies)
Geld voor de overheid (belastingen)
Elke hoofdstuk heeft 7 paragrafen van 2 pagina's elk.
Maatschappijleer gaat over groepsdwang en opkomen voor je mening ofzo
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.
Ik kan me niet herrineren dat ik dat onderwerp bij maatschappijleer heb gehad. Lijkt me ook een heel suf onderwerp
Ook alles goed met jou en een fijn weekend gehad hoop ik?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi shermie
Alles goed met je? Ja hoor![]()
Lekker weekend gehad? Mwha ging wel, veel geslapen
Nog steeds irc niet gevonden? Kijk ff in de lijst er staat: SHERMAN|tv bijheb het wel gevonden ben er alleen niet altijd bij zeg maar
mag zeker niet klagenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook alles goed met jou en een fijn weekend gehad hoop ik?
wel iets ja..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe je over het algemeen dan wat op school?![]()
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wel iets ja..internetten
maar moet nu echt iets gaan doen, over 3 weken moeten er een project + documentatie worden opgeleverd...
vanaf volgende week he ik 19 lesuren op school en daarnaast ben ik verplicht om 30 uur aanmijn afstudeeropdracht te werken en dat 10 weken lang!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Ik herken het
Mag de komende 3 weken ook extra werken
En heb al zo'n drukke planning
uhh routertje is denk ik de makkelijkste wegquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
GVD ik ben boos. kut chello. Hij mag mar 1 mac adres op internet hebben. Nu moet ik of een router gaan aanscchaffen, gaan ontdekken hoe ik dat MAC adres kan klonen... OF een nieuwe verbinding doen aanvragen... maar momenteel van de 5 pc's die hier actoef worden gebruikt kan er maar 1 online
we hebben al adsl aangevraagd. we zijn alle zooi van chello nu toch echt zat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh routertje is denk ik de makkelijkste weg
welke provider??? en snelheid enzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben al adsl aangevraagd. we zijn alle zooi van chello nu toch echt zat.
planet, comfort ppakket, multi-pc modem ofcourse duhquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke provider??? en snelheid enzo?
met multi-pc modem neem ik aan (anders beetje doelloos...)
Of een modem die DHCP ondersteund en dan een goeikope switch erachter zetten, werkt net zo goedquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke provider??? en snelheid enzo?
met multi-pc modem neem ik aan (anders beetje doelloos...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |