Welke onderwerpen?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:13 schreef SHERMAN het volgende:
morgen heb ik economie en maatschappijleer
Economie:quote:
Succesquote:Op maandag 17 januari 2005 12:29 schreef Jump het volgende:
ik heb morgen digitaaltechnieken. groot deel van examen is booleaanse algebra
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Economie:
Namen van de hoofdstukken:
Nederland en de rest van de wereld (over handel)
Niet alleen op de wereld (over ontwikkelings landen en allemaal unies)
Geld voor de overheid (belastingen)
Elke hoofdstuk heeft 7 paragrafen van 2 pagina's elk.
Maatschappijleer gaat over groepsdwang en opkomen voor je mening ofzo
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.
Ik kan me niet herrineren dat ik dat onderwerp bij maatschappijleer heb gehad. Lijkt me ook een heel suf onderwerp
Ook alles goed met jou en een fijn weekend gehad hoop ik?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi shermie
Alles goed met je? Ja hoor![]()
Lekker weekend gehad? Mwha ging wel, veel geslapen
Nog steeds irc niet gevonden? Kijk ff in de lijst er staat: SHERMAN|tv bijheb het wel gevonden ben er alleen niet altijd bij zeg maar
mag zeker niet klagenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook alles goed met jou en een fijn weekend gehad hoop ik?
wel iets ja..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe je over het algemeen dan wat op school?![]()
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wel iets ja..internetten
maar moet nu echt iets gaan doen, over 3 weken moeten er een project + documentatie worden opgeleverd...
vanaf volgende week he ik 19 lesuren op school en daarnaast ben ik verplicht om 30 uur aanmijn afstudeeropdracht te werken en dat 10 weken lang!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Ik herken het
Mag de komende 3 weken ook extra werken
En heb al zo'n drukke planning
uhh routertje is denk ik de makkelijkste wegquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
GVD ik ben boos. kut chello. Hij mag mar 1 mac adres op internet hebben. Nu moet ik of een router gaan aanscchaffen, gaan ontdekken hoe ik dat MAC adres kan klonen... OF een nieuwe verbinding doen aanvragen... maar momenteel van de 5 pc's die hier actoef worden gebruikt kan er maar 1 online
we hebben al adsl aangevraagd. we zijn alle zooi van chello nu toch echt zat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh routertje is denk ik de makkelijkste weg
welke provider??? en snelheid enzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben al adsl aangevraagd. we zijn alle zooi van chello nu toch echt zat.
planet, comfort ppakket, multi-pc modem ofcourse duhquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke provider??? en snelheid enzo?
met multi-pc modem neem ik aan (anders beetje doelloos...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |