ik gaat hem gezellig met een vriend een keer in de bios kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef mschol het volgende:
*nock* *nock*
net National treasure zitten kijke..
is goed
20 denkekquote:
uhuh dan zijn de meeste gebriukers ff weg ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 14:43 schreef Jump het volgende:
is de server die af en toe mottig doet. maar troost je. na zo'n "page not found" is ie meestal ff sneller
okeejquote:Op zondag 16 januari 2005 14:43 schreef Jump het volgende:
is de server die af en toe mottig doet. maar troost je. na zo'n "page not found" is ie meestal ff sneller
ik ook niet, maar leren voor examens is even saaiquote:
mogguh! lekker aant werk ?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:44 schreef VeerMans het volgende:
goedemorgen op deze vroege maandag morgen
nee lekker aan het fokkenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:09 schreef VeerMans het volgende:
ja lekker rustig opstarten op de maandag morgen
jij lekker aan t leren?
geen idee wat staat er achterin in een woordenboek?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
was engels bc, een zakelijke brief schrijven, maar ze zijn zo slim om je er een woordenboek bij te geven
en wat staat er achter in een woordenboek?
Daar staat heel leuk beschreven wat de indeling is voor een briefquote:Op maandag 17 januari 2005 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen idee wat staat er achterin in een woordenboek?
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daar staat heel leuk beschreven wat de indeling is voor een brief
bij ons staan er allemaal voorbeelden in voor verschillende dingen en dus ook voor briefenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]tof. wist ik nieteens
maar brievenschrijven int engels is al zo lang gelee
dacht wel dat ik mijn woordenboek mocht gebruiken maar het is al erg lang gelee
hoe wil je voor broeven schrijven een spiekbrief gebruikenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef VeerMans het volgende:
tussen je woordenboekje kun je allemaal spiekbriefjes gooien
woordenboek krijg je van schoolquote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef VeerMans het volgende:
tussen je woordenboekje kun je allemaal spiekbriefjes gooien
wij d8 ik ook de eigen woordenboekenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:35 schreef VeerMans het volgende:
wij mochten altijd onze eigen woordenboeken meenemen
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ikquote:Op maandag 17 januari 2005 11:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wjhehehe dan is het zoeken naar spiekbriefjes die je voorganger der in heb gezet
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er isquote:Op maandag 17 januari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ik
Wil je zeggen dat vmbo slechter is?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
al was het een vwo'er dna heb ik nog meer vertrouwen in me zelf dan in een spiekbriefjequote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |