Vooruitwerken.. pfoe.. vroegah deed ik dat ook met regelmaat... wat zeg ik, deed ik altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:42 schreef BlueCurl het volgende:
erg lastig om het te laten liggen als ik het vandaag moet inleverenmaar jah ik heb ook al vooruitgewerkt
maar moet nog wel ff wat doen voor maandag
quote:De vriendelijkste moderator:
De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:Lucille
jah ik deed eigenlijk nooit mijn huiswerk makenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooruitwerken.. pfoe.. vroegah deed ik dat ook met regelmaat... wat zeg ik, deed ik altijd
Nu is het vaak (vooral met toetsen) dat ik 2 dagen van tevoren begin met een uittreksel maken, verslagen begin ik over het algemeen nog wel optijd mee
Ik krijg Forbidden sjit...???quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:19 schreef Jump het volgende:
http://gazon.computerlife.be/video/getthepicture.wmv
wat een blunder in "Get The Picture". Zou eens willen weten als er achter de schermen nog veel over gepraat is
Dan probeer ik het thuis ook nog wel ff vanaaf erg laat als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Jump het volgende:
dat zal wel te maken hebben door school ofzo denkek
hier werkt het perfect
uhuh moeten ze ook meer geen domme opdrachten geven die totaal niet boeiend zijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:46 schreef Jump het volgende:
jullie hebben precies niks te doen op school
En gelukt? Vanmiddag probleem gehad met een linuxserver hier; rebooten wij dat ding, nog steeds niet bereikbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:07 schreef SHERMAN het volgende:
bijna uit...nog een paar minuten...worden lange minutenzitten wat klote marokaantjes te schelden en te roepen en ik probeer me in te houden
Mja, is binnen de universiteit, en sla's hebben ze nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:49 schreef Jump het volgende:
het is hopelijk toch geen belangrijke server ? want weekendje down kan anders wel wat kosten
Frontpagequote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:51 schreef SHERMAN het volgende:
heb inderdaad niks te doen
we moeten een website maken met frontpage maar ik heb er geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |