aightquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Typo TLK! Typo! Ik bedoelde natuurlijk doop.![]()
gestalkt door newbies?quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:21 schreef heiden6 het volgende:
Er is een stel kneuzen wat wel heel erg lang doorgaat met hun gezeik tegen mij, misschien dat hun eerste drie dagen op het forum wel voldoende is voor de komende decennia.
Een paar voorbeeldjes:
heiden6 fantopic
Heiden6 gaat nu echt slapen deel 3
Could it be that I have found an angel?
scheld hier heiden6 uit en een aantal links hierheen
heiden6 bied je excuses maar eens aan
Dit topic geeft wel ongeveer het beste weer wat die
knakkers toevoegen
Het is een beetje NSB-erig zo, maar het wordt nogal storend. Misschien kan iemand met adminrechten er wat aan doen, postnatale abortus wat mij betreft niet uitgesloten. Bij voorbaat dank.
quote:
jeetje je bent wel een jankerd hoor !!quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me een goede omschrijving.
Oh sorry, ben jij het Chen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Fuck off Chen, mongool!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:07 schreef Chen het volgende:
Nitespeed is okay.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:33 schreef mrkanarie het volgende:
omg, die newbies zijn echt niet meer normaal... denken ze wat van andere users te zeggen terwijl ze zelf nog meer net hoogstens 250 posts hebben...
En jij bent ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:57 schreef Chen het volgende:
ik ben het zat dat mensen doen alsof ze me kennen.zo van hey chen
terwijl die kut users me niet kennen. of van Ik haat jou Chen
terwijl die lul me niet eens kent. kan toch niet
![]()
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangenquote:
Met het plaatje naar de muur mag ik hopen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangen![]()
Je mag alleen positieve dingen over Dirkh zeggen............quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:36 schreef gfree het volgende:
[..]
Met het plaatje naar de muur mag ik hopen?
Dirkh is seropositief.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:40 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Je mag alleen positieve dingen over Dirkh zeggen............![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangen![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ooksinds de eerste dag dat ik Fokker werd !
Daarom is dirkh mijn idool !quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
als ik Dirkh niet had leren kennen lag ik nu allang in stukjes op het spoor...
![]()
echt welquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom is dirkh mijn idool !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:07 schreef Ruis het volgende:
als er wat aan de servers zou gebeuren was t wel weer fastchat
jezus man ga ergens anders lopen klikken de user heeft je toch niks aangedaan ofzoquote:
Dit is het grote kliktopic, en dus mijn favoriete topicquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:53 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jezus man ga ergens anders lopen klikken de user heeft je toch niks aangedaan ofzo
Zeker omdat NSB-en geen invloed op je postaantal heeft...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Dit is het grote kliktopic, en dus mijn favoriete topic![]()
Altijd nog beter dan NSB-en
ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeker omdat NSB-en geen invloed op je postaantal heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |