idd bovendien is Boekhoorn vooral druk met zn bedrijven waar van Delft wat minder actief isquote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik geloof dat van delft graag Boekhoorn op zijn stoel heeft.
Alleen wil Boekhoorn zelf niet. Wat op zich logisch is. hij is nou het suikeroompje waar iedereen blij mee is, als voorzitter zit hij toch meer op de schopstoel.
Ja, de timing is gewoon heel erg slecht. NEC loopt idd. al 2 jaar slecht te voetballen met tegenvallende resultaten. Tel daarbij op dat we volgend jaar die debiele play-off's hebben en dat het supportersbeleid zou niet bepaald vriendelijk te noemen is. Als je dan ook nog eens je prijzen gaat verhogen dan vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Logisch toch??
Slecht jaar achter de rug en dan nog de prijzen omhoog schroeven![]()
![]()
Ik had niet anders verwacht![]()
gadverdamme....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het moet niet gekker worden...
Het McDos-Goffertstadion....
Ach ja, sinds het bestuur er alles aan doet om geen club meer van het volk te zijn, kan dit er ook wel bij... Doe maar fijn jongens...
Ik was altijd zo blij dat NEC hier niet aan mee deed.quote:Column Jacco Swart
N.E.C. is altijd op zoek naar nieuwe commerciėle kansen zonder daarbij afbreuk te willen doen aan de waarden van de club.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hele logische keuze...
Turkije is te onbekend en ver weg. Duitsland past bij zn kwaliteiten...
Verheug me nu al op een interview met die knakker in het duits...
Maar een geel zwart keepers tenue mag hij niet dragen...
quote:
Frank ontkent dat er ook maar iets bij welke club dan ook getekend isquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
en Demouge naar Eindhoven, leuke ambitieuze club voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |