Hij scoorde in zijn FCDB periode aanzienlijk meerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Van den Eede scoort zelfs voor zijn doen veel.
nee. wellicht dat ie naar FC Groningen gaat, aangezien die ook belangstelling hadden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
en nu. zou Demouge alsnog voor een jaartje bij mogen tekenen?
heracles is idd wel iets voor hem...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel dat Demouge naar één van de promoverende clubs uit de eerste divisie gaat.
of Spartaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heracles is idd wel iets voor hem...
In de GGD ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij scoorde in zijn FCDB periode aanzienlijk meer
Niet alleen, 12 goals voor Den Bosch in de eredivisie is toch niet verkeerd?quote:
Opvolger van Grot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:17 schreef Mark het volgende:
Bij de Treffers kunnen ze nog wel een spits gebruiken
Nu maar hopen dat hij het volgend seizoen beter gaat doen.quote:Mondeling accoord met Niedzielan over verlenging contract (22/05/2005)
N.E.C. heeft een mondeling accoord bereikt met Andrzej Niedzielan over verlenging van zijn contract tot en met het seizoen 2007/2008. De huidige verbintenis van de 26-jarige Poolse spits, die sinds januari 2004 bij N.E.C. onder contract staat, loopt tot medio 2006.
In de komende week worden de details ingevuld.
Zo gauw als ik een groot zakelijk netwerk bij elkaar gespaard heb stoot ik hem van zijn troon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
k zag trouwens vandaag in de verlenging dat van Delft een opvolger zoekt, iemand interesse hier?
Ik geloof dat van delft graag Boekhoorn op zijn stoel heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
k zag trouwens vandaag in de verlenging dat van Delft een opvolger zoekt, iemand interesse hier?
Logisch toch??quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Vandaag even een nieuwe scc gehaald. Samen met een vriend van me zit ik nu bovenste rij vak H, rechts in de hoek, tegen vak J aan. Paar rijen hoger dan afgelopen siezoen dus.
Er waren nog erg veel lege plekken op vak H en op het rechter gedeelte van G. Veel mensen hun scc dus niet verlengd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |