abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24504199
Michael Schumacher
pi_24505398
Arie Luyendyck :p

Nee zonder gekheid:

Michael Schumacher
blablabla vla?
  Redactie Sport maandag 10 januari 2005 @ 19:23:46 #53
109131 crew  sportfreak
pi_24505498
Juan Manual Fangio - Michael Schumacher

Verreweg de moeilijkste keuze van het hele tournament. Ik kies toch voor Schumacher omdat hij niet gewoon 7 wereldtitels won maar omdat hij de gok aandurfde in 1996 over te stappen naar Ferrari, een team wat destijdst in de grootste crisis van zijn bestaan zat. Schumacher verzamelde de juiste mensen om zich heen en heeft ferrari gebracht tot waar ze nu zijn. Het argument van sommige dat schumacher alleen maar wint omdat hij de beste wagen heeft is onzin want hij heeft die wagen zelf gemaakt.
Ik heb niet gekeken naar records omdat je dat absoluut niet kunt vergelijken omdat er vroeger maar 7 races per jaar waren en nu 18.
overigens is er 1 record wat Fangio op zijn naam heeft en wat waarschijnlijk nooit meer verbroken gaat worden, Hij won 24 van de 51 races die hij reed, dat is 47%!

Maar mijn keuze als winnaar van het tournament is dus Michael Schumacher
pi_24505657
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef Eswald het volgende:

[..]

reageer dan niet.....

Om te stemmen: FANGIO....
omdat:
a)fangio zn prestaties hoger inschat.
b) ik schumacher niet mag vanwege zn prachtige acties in 94 en 97
Ik stem Schumacher

Wel jammer dat je hem afrekent op die 2 acties.
Senna is volgens iedereen een legende om wat hij op de baan deed, maar ook Senna heeft zulke acties uitgehaald.
Raar dat Schumacher daar toch telkens weer op afgerekend word en Senna niet.
  maandag 10 januari 2005 @ 19:53:24 #55
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24505798
Juan Manual Fangio - Michael Schumacher

Fangio is gewoon groter in mijn ogen doordat hij in de tijd van de lastig besturen auto's 5x kampioen is geworden en het heeft overleefd. En misschien ook wel omdat ik ms niet goed genoeg vin omdat hij nooit tegenstand heeft gekend en onder druk altijd rare (lees onsportieve) acties uithaalt. (wat mij betreft slaat de term kampioen bij gebrek aan goeie kampioenen volledig op schumacher)
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_24506332
schumi

ik vind het vooral een zeer terechte finale en fangio is zeker op korte achterstand 2e
pi_24506362

[ Bericht 88% gewijzigd door dolle_hond op 10-01-2005 20:42:17 ]
pi_24506381
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:32 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik stem Schumacher

Wel jammer dat je hem afrekent op die 2 acties.
Senna is volgens iedereen een legende om wat hij op de baan deed, maar ook Senna heeft zulke acties uitgehaald.
Raar dat Schumacher daar toch telkens weer op afgerekend word en Senna niet.
senna met prost, dat waren leuke ruzies
pi_24506594
grr.. dubbelpost ivm ultra langzaam FOK!
pi_24506597
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:51 schreef Xtr3mE het volgende:
Michael Schumacher

[afbeelding]
Yep!!

Juan Manuel Fangio - Michael Schumacher
  maandag 10 januari 2005 @ 22:21:40 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24507915
Michael Schumacher

Als men beweert dat hij minder concurrentie heeft, is dat vooral omdat hij zichzelf ver boven z'n concurrenten heeft verheven. En "vuil" racen... tja.... ik weet niet wat Fangio ooit allemaal gedaan heeft, daar stonden namelijk niet constant 50 camera's op gericht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24508300
schumacher!!
Sj0erd666 :(
  maandag 10 januari 2005 @ 22:46:49 #63
62182 Georges
That's the shit
pi_24508304
Schumacher
Ik had een heel verhaal en toen ging het mis met invoeren. !
In ieder geval: 7 titels, perfecte wagenbeheersing, heeft een team van bijna niks gemaakt tot een wereldteam en dat hij geen concurrentie heeft ligt niet alleen aan de concurrentie.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24508355
Before me there was many, After me there will be none
pi_24508455
Lazyness is an Art!
pi_24509834
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24509837
Ik begin ernstig te vrezen voor de uitslag, maar ik vrees dat ik me er maar in moet schikken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24510745
quote:
Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat ik dit tournament nu pas ontdek.

Schumacher
Lol..ik zie het nu ook pas. Beetje rare argumenten in vorige topics: ik denk dat deze finale op zijn minst een andere kandidaat had gekregen als er anders geloot was.

Ik heb Fangio nooit zien rijden dus zeg ik Schumacher. Zijn prestaties staan als een huis en zijn talent ontegenzeggelijk. Alleen jammer dat dat zo veel minder zichtbaar is nu zijn auto zo dominant is. Zijn mooiste races voor mij komen dan ook voor die tijd:

- Hongarije 1998
- Spa 1996
- Barcelona 1996

Ook het argeloze gemak waarmee hij met Hakkinen speelde in Sepang 99 was prachtig om te zien.

Daarentegen blijft voor mij persoonlijk Senna de grootste coureur. Ik denk dat er een te grote nadruk in deze verkiezing ligt op de statistieken, die Senna door zijn tragische dood niet meer heeft kunnen aanvullen maar wel de weg voor Schumachers records heeft vrijgemaakt. Mensen die roepen dat Senna alleen mee doet omdat ie 'een tragisch vroeg gestorvene is' hebben duidelijk de Senna tijd niet gemaakt: hij was waarschijnlijk degene die Formule 1 zijn globale populariteit heeft verschaft.

Calmer than you are
pi_24511861
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol..ik zie het nu ook pas. Beetje rare argumenten in vorige topics: ik denk dat deze finale op zijn minst een andere kandidaat had gekregen als er anders geloot was.
Dat klopt, waarschijnlijk was het dan Senna - Fangio geworden heb ik zo'n vermoeden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 04:51:25 #70
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24512667
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef RRRobert het volgende:
Fangio

Schumacher is een geweldig courreur, maar niet de beste. Het leeuwendeel van z'n wereldtitels heeft-ie IMHO toch te danken aan de overweldigende technische dominantie van Ferrari.
Wat zij dan weer te danken hebben aan Schumacher. Kijk maar waar Ferrari stond in 1995.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24515488
Schumacher
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_24515599
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 januari 2005 @ 13:36:56 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24517004
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:38 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat klopt, waarschijnlijk was het dan Senna - Fangio geworden heb ik zo'n vermoeden.
nou dat denk k dus niet, Fangio kreeg meer stemmen dan Senna, en hier wordt Fangio weer dik verslagen door Schumacher, Schumacher lijkt dus ruim boven Fangio te eindigen...... dus k weet neit wie er anders in de finale zou moeten staan. Het zou een beetje gek zijn als de stemmende Fokkers wel fangio boven Senna verkiezen en Schumacher boven Fangio dat ze dan Schumacher niet boven Senna zouden verkiezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24517035
Mag ik nog een beetje hoop koesteren dat er straks 50 mensen achter elkaar op Fangio gaan stemmen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24517297
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou dat denk k dus niet, Fangio kreeg meer stemmen dan Senna, en hier wordt Fangio weer dik verslagen door Schumacher, Schumacher lijkt dus ruim boven Fangio te eindigen...... dus k weet neit wie er anders in de finale zou moeten staan. Het zou een beetje gek zijn als de stemmende Fokkers wel fangio boven Senna verkiezen en Schumacher boven Fangio dat ze dan Schumacher niet boven Senna zouden verkiezen
Tja..ik heb niet meegestemd en ik had op Senna gestemd. Daarbij opgeteld las ik al minimaal 4 reacties die ook naar Senna zouden gaan. Als dit toernooi al wat zegt, is het meer een moment-opname van mensen die op het juiste moment het topic zagen dan van een objectieve meting van grootheid.

Als Andretti in de halve finale staat en Senna niet gaat men toch geheel voorbij aan het feit dat Senna Andretti in 1993 deklasseerde in dezelfde auto. Als je grootheid wil toetsen doe je dat m.i. het beste door coureurs op hetzelfde moment in dezelfde auto te zetten.
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')