Ik stem Schumacherquote:Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef Eswald het volgende:
[..]
reageer dan niet.....
Om te stemmen: FANGIO....
omdat:
a)fangio zn prestaties hoger inschat.
b) ik schumacher niet mag vanwege zn prachtige acties in 94 en 97
senna met prost, dat waren leuke ruziesquote:Op maandag 10 januari 2005 19:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik stem Schumacher
Wel jammer dat je hem afrekent op die 2 acties.
Senna is volgens iedereen een legende om wat hij op de baan deed, maar ook Senna heeft zulke acties uitgehaald.
Raar dat Schumacher daar toch telkens weer op afgerekend word en Senna niet.
Lol..ik zie het nu ook pas. Beetje rare argumenten in vorige topics: ik denk dat deze finale op zijn minst een andere kandidaat had gekregen als er anders geloot was.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat ik dit tournament nu pas ontdek.
Schumacher
Dat klopt, waarschijnlijk was het dan Senna - Fangio geworden heb ik zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol..ik zie het nu ook pas. Beetje rare argumenten in vorige topics: ik denk dat deze finale op zijn minst een andere kandidaat had gekregen als er anders geloot was.
Wat zij dan weer te danken hebben aan Schumacher. Kijk maar waar Ferrari stond in 1995.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef RRRobert het volgende:
Fangio
Schumacher is een geweldig courreur, maar niet de beste. Het leeuwendeel van z'n wereldtitels heeft-ie IMHO toch te danken aan de overweldigende technische dominantie van Ferrari.
nou dat denk k dus niet, Fangio kreeg meer stemmen dan Senna, en hier wordt Fangio weer dik verslagen door Schumacher, Schumacher lijkt dus ruim boven Fangio te eindigen...... dus k weet neit wie er anders in de finale zou moeten staan. Het zou een beetje gek zijn als de stemmende Fokkers wel fangio boven Senna verkiezen en Schumacher boven Fangio dat ze dan Schumacher niet boven Senna zouden verkiezenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat klopt, waarschijnlijk was het dan Senna - Fangio geworden heb ik zo'n vermoeden.
Tja..ik heb niet meegestemd en ik had op Senna gestemd. Daarbij opgeteld las ik al minimaal 4 reacties die ook naar Senna zouden gaan. Als dit toernooi al wat zegt, is het meer een moment-opname van mensen die op het juiste moment het topic zagen dan van een objectieve meting van grootheid.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dat denk k dus niet, Fangio kreeg meer stemmen dan Senna, en hier wordt Fangio weer dik verslagen door Schumacher, Schumacher lijkt dus ruim boven Fangio te eindigen...... dus k weet neit wie er anders in de finale zou moeten staan. Het zou een beetje gek zijn als de stemmende Fokkers wel fangio boven Senna verkiezen en Schumacher boven Fangio dat ze dan Schumacher niet boven Senna zouden verkiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |