abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24500986
Juan Manuel Fangio - Michael Schumacher

Beide zouden waardige winnaars van dit tournament zijn, maar ik ga toch ook voor Der Michael. De perfectie waarmee hij een race kan rijden is soms griezelig om naar te kijken, absolute onschendbaarheid uitstralen op het circuit is iets wat maar weinigen kunnen, maar Michael kan het. Dat ook hij maar een mens is is te merken aan de spaarzame foutjes, vooral als hij onder zware druk staat. Maar stel je eens voor dat hij zelfs dat foutloos zou kunnen, dan zouden de andere coureurs echt alleen nog maar puur voor maximaal plaats 2 hun rondjes rijden.

Michael Schumacher, een fenomeen en een levende legende, de onbetwiste nummer 1.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24501321
Forza Ferrari
pi_24501369
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_24501449
Michael Schumacher
pi_24501937
Fangio was een absolute koning, maar zoals eerder gepost is Michael in mijn ogen de allergrootste coureur aller tijden hoewel het in de top lastig te bepalen is wie de betere van de besten is (ook o.a .Prost en Senna hadden ipv Fangio hier kunnen staan) . Schumacher zal, nadat de F1 gestopt is in 20xx, ook worden uitgeroepen tot beste F1 rijder ooit...mark my words.
Ik ontken toch alles...
  maandag 10 januari 2005 @ 15:13:02 #37
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24502197
Fangio omdat hij wereldkampioen werd om in mindere en verschillende wagens, schumi heeft een goed team omzich heen en dat maakt het juist van nee hij is niet de beste.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 10 januari 2005 @ 15:24:47 #38
42204 MrCyber
Meridian, ID, USA
pi_24502360
Schumacher omdat hij nu eenmaal de beste is.
------
If you ain't Dutch, you ain't much.
pi_24502369
Schumacher... sluit het maar af, Fangio wordt afgemaakt ;-)
And thus I clothe my naked villany, With odd old ends stol’n forth of Holy Writ, And seem a saint when most I play the devil
pi_24502666
Fangio

Schumacher is een geweldig courreur, maar niet de beste. Het leeuwendeel van z'n wereldtitels heeft-ie IMHO toch te danken aan de overweldigende technische dominantie van Ferrari.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_24502690

Na lang twijfelen toch maar voor Fangio gegaan, toen hij zo oud was als schumi nu, had hij nog nooit F1-kilometers afgelegd! De oorlog en de tijd heeft hem parten gespeeld om niet aan te kunnen tonen dat hij nog meer in huis had. Bovendien als Juan Manuel een foutje had gemaakt zoals Michael dat nu regelmatig doet, was hij ook niet ouder dan 50 geworden Hij heeft vele verschillende teams wereldkampioen gemaakt en tevens ook tegen zijn teamgenoten moeten vechten. Schumi is zeker in de laatste jaren onbetwist nummer 1 in zijn ploeg en heeft zodoende ook overwinningen in de schoot geworpen gekregen. Juan Manuel Fangio is wat mij betreft de beste stuurder!
Atje zeggen is adje doen!
pi_24502789
Michael Schumacher

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_24502793
pi_24503005
Voor wat betreft de keuzes met uitleg staat het nog vrijwel gelijk Mensen die op Schumacher stemmen leg het eens uit! en vertel dan niet dat je Fangio niet kent , in het topic van de halve finale staat zijn palmares
Atje zeggen is adje doen!
  maandag 10 januari 2005 @ 16:13:37 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24503073
Mijn keuze is ook duidelijk:

Juan Manuel Fangio

Waarom ?, heel makkelijk ik schat de 5 titels van Fangio een stuk hoger in dan de titels en records van Schumacher, de titels die Schumacher binnenhaalde waren bijna allemaal in dodelijk saaie wedstrijden waarbij nauwlijks enige tegenstand was.

En verder moet een groots coureur ook nog andere dingen kunnen dan rijden, denk bijvoorbeeld aan charme enz. en helaas voor Schumacher dat vergeet ie wel eens.

Schumacher is een groot coureur, dat staat vast, heb veel respect voor wat ie voor elkaar heeft gekregen en is idd een levende legende, maar imo niet de grootste coureur, dat kan er maar 1 zijn:
Juan Manuel Fangio
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24503157
Michael Schumacher

De manier waarop Schumacher een team om zich heen bouwt is gewoon fantastisch. Benetton was geen topper totdat Schumacher er in 1994 en 1995 kampioen mee werd. Iedereen weet in wat voor diepe dal Ferrari zat in 1996. Schumacher kreeg het voor elkaar om nog races te winnen ook. De jaren erna kwam hij en Ferrari erg sterk terug en ze domineren nu al jaren lang.

Juan Manuel Fangio was zeker een goeie. Hij heeft maar 51 GP's gereden en daarmee maar liefst 5 titels binnen gehaald. Een seizoen F1 duurde toen niet zo lang en na een paar overwinningen had je al een titel op zak. Hij is zeker een legendarische coureur, maar niet de beste aller tijden, dat is toch echt Schumacher.

Schumacher heeft alleen al meer overwinningen dan het aantal races dat Fangio heeft gereden. Dat de races waar Schumacher wint zo saai zijn komt niet omdat er geen tegenstand is, maar omdat hij in combinatie met de Ferrari (waaraan hij zelf heeft meegewerkt) zo onoverwinnelijk is. De tegenstand is er zeker wel, maar Schumacher steekt er gewoon zo ver bovenuit dat het saai wordt.

Ik vind niet dat je kan zeggen dat Fangio beter is omdat hij won terwijl er tegenstand was. Als je echt goed bent zorg je ervoor dat je er zo ver bovenuit steekt dat de tegenstanders niet eens in je buurt kunnen komen en dat is precies wat Schumacher doet.
  maandag 10 januari 2005 @ 16:54:40 #47
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24503511
Schumacher
Zoals al gezegd: niet helemaal eerlijk: zijn materiaal is ZO goed, maar toch, hij moet het iedere keer toch wel weer doen. Twijfelachtig eerste dan dus toch maar.
[KNE]-Mod
pi_24503653

pi_24503878
pi_24503953
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:59 schreef richardzijlstra het volgende:
Doe mij Jos Verstappen maar die raakt elke grindbak is toch ook best goed... ze zouden hem een prijs ervoor moeten geven.... hulde aan Jos Verstappen ....

Groeten Richard
reageer dan niet.....

Om te stemmen: FANGIO....
omdat:
a)fangio zn prestaties hoger inschat.
b) ik schumacher niet mag vanwege zn prachtige acties in 94 en 97
I wish I had wings, so I'd had a shorter travel time to the best girl in the world!
pi_24504199
Michael Schumacher
pi_24505398
Arie Luyendyck :p

Nee zonder gekheid:

Michael Schumacher
blablabla vla?
  Redactie Sport maandag 10 januari 2005 @ 19:23:46 #53
109131 crew  sportfreak
pi_24505498
Juan Manual Fangio - Michael Schumacher

Verreweg de moeilijkste keuze van het hele tournament. Ik kies toch voor Schumacher omdat hij niet gewoon 7 wereldtitels won maar omdat hij de gok aandurfde in 1996 over te stappen naar Ferrari, een team wat destijdst in de grootste crisis van zijn bestaan zat. Schumacher verzamelde de juiste mensen om zich heen en heeft ferrari gebracht tot waar ze nu zijn. Het argument van sommige dat schumacher alleen maar wint omdat hij de beste wagen heeft is onzin want hij heeft die wagen zelf gemaakt.
Ik heb niet gekeken naar records omdat je dat absoluut niet kunt vergelijken omdat er vroeger maar 7 races per jaar waren en nu 18.
overigens is er 1 record wat Fangio op zijn naam heeft en wat waarschijnlijk nooit meer verbroken gaat worden, Hij won 24 van de 51 races die hij reed, dat is 47%!

Maar mijn keuze als winnaar van het tournament is dus Michael Schumacher
pi_24505657
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef Eswald het volgende:

[..]

reageer dan niet.....

Om te stemmen: FANGIO....
omdat:
a)fangio zn prestaties hoger inschat.
b) ik schumacher niet mag vanwege zn prachtige acties in 94 en 97
Ik stem Schumacher

Wel jammer dat je hem afrekent op die 2 acties.
Senna is volgens iedereen een legende om wat hij op de baan deed, maar ook Senna heeft zulke acties uitgehaald.
Raar dat Schumacher daar toch telkens weer op afgerekend word en Senna niet.
  maandag 10 januari 2005 @ 19:53:24 #55
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24505798
Juan Manual Fangio - Michael Schumacher

Fangio is gewoon groter in mijn ogen doordat hij in de tijd van de lastig besturen auto's 5x kampioen is geworden en het heeft overleefd. En misschien ook wel omdat ik ms niet goed genoeg vin omdat hij nooit tegenstand heeft gekend en onder druk altijd rare (lees onsportieve) acties uithaalt. (wat mij betreft slaat de term kampioen bij gebrek aan goeie kampioenen volledig op schumacher)
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_24506332
schumi

ik vind het vooral een zeer terechte finale en fangio is zeker op korte achterstand 2e
pi_24506362

[ Bericht 88% gewijzigd door dolle_hond op 10-01-2005 20:42:17 ]
pi_24506381
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:32 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik stem Schumacher

Wel jammer dat je hem afrekent op die 2 acties.
Senna is volgens iedereen een legende om wat hij op de baan deed, maar ook Senna heeft zulke acties uitgehaald.
Raar dat Schumacher daar toch telkens weer op afgerekend word en Senna niet.
senna met prost, dat waren leuke ruzies
pi_24506594
grr.. dubbelpost ivm ultra langzaam FOK!
pi_24506597
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:51 schreef Xtr3mE het volgende:
Michael Schumacher

[afbeelding]
Yep!!

maandag 10 januari 2005 @ 22:21:40 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24507915
Michael Schumacher

Als men beweert dat hij minder concurrentie heeft, is dat vooral omdat hij zichzelf ver boven z'n concurrenten heeft verheven. En "vuil" racen... tja.... ik weet niet wat Fangio ooit allemaal gedaan heeft, daar stonden namelijk niet constant 50 camera's op gericht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24508300
schumacher!!
Sj0erd666 :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')