de helft is er alquote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Waar blijft de rest van mijn fanbase?
Achter de dranghekkenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Waar blijft de rest van mijn fanbase?
Laat er een paar door, wil je? Vind ik zo sneu om ze te laten wachten op afstand.quote:
Met goede voornemens enzoquote:Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij was paar weken terug in de Spits.
Marktplaatsterrorist vond ik leuker klinken.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och die blaag.
Ja een blaag, dat ben je.
Ook dat ja.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Marktplaatsterrorist vond ik leuker klinken.
Niets meer gehoord van de frituurpan trouwens.quote:
Jammer. Ik had haar graag willen horen gillen. Als een big dat aan z'n oren naar de slacht gesleept wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niets meer gehoord van de frituurpan trouwens.
Dat was de volgende fase geweest.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jammer. Ik had haar graag willen horen gillen. Als een big dat aan z'n oren naar de slacht gesleept wordt.
Ik ook.quote:
Maak anders een Meki-fantopic. En als je dan toch bezig bent....quote:Op maandag 10 januari 2005 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
op veler verzoek!
Was wel een leuk iets. Heb nooit meer een Spits kunnen vinden van die dag, jammer genoeg.quote:
Hé, m'n fantopic, wat doe je?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef kikoooooo het volgende:
Dirkh, je vergeet deze!
Whehe, ik had 'm vandaag weggepleurdquote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was wel een leuk iets. Heb nooit meer een Spits kunnen vinden van die dag, jammer genoeg.
Wat zonde.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, ik had 'm vandaag weggepleurd![]()
.
* heiden6 gilt, maar weet dat het te laat is.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je nou een gil had gegeven had ik 'm voor je ingelijst.
Dankjewel. Het werd een keer tijd, vind je niet?quote:
ohja? waarom zouden mensen dat fan moeten zijn van jou?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het werd een keer tijd, vind je niet?
Dat spreekt toch voor zich.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:37 schreef Elin het volgende:
[..]
ohja? waarom zouden mensen dat fan moeten zijn van jou?
Ik heb je niet echt gevolgt ofzo, kom alleen snachts steeds per ongeluk met je in gesprek..
haha oh was jij dat!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 01:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich.
En zou jij niet een keer wodka voor me kopen?
Inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:40 schreef Elin het volgende:
[..]
haha oh was jij dat!!!
Nee die vodka had ik al in huis, die mocht je komen halen.. maar je vond het te ver weg geloof ik
Ah ja. Nou, als ik een keer tijd heb kan dat misschien als nog wel. Momenteel heb ik het nogal druk.quote:
Nee, geen bier. Voor sterke drank en een goed gesprek reis ik wél een uurtje.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:48 schreef Elin het volgende:
nou die vodka is inmiddels behoorlijk op eigenlijk..
biertje dan?
Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:50 schreef Karzeuler het volgende:
wanneer komt mijn fantopic -0-
1.60?quote:
Je wilt gewoon niet delenquote:Op maandag 10 januari 2005 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.
Doe dat, en houd me op de hoogte van de inhoud.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:56 schreef Elin het volgende:
Ik zal de kast maar weer een gaan bijvullen dan
quote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:03 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
![]()
Ik wist altijd al dat je een echte fan van me was![]()
Iedereen verdient een eigen topicquote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
is goedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.
shame on youquote:
quote:
* heiden6 gaat.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef JAM het volgende:
Ook ik ben fan van Heiden6.
Go Heiden, go Heiden..
Boomerangeffectquote:Op maandag 10 januari 2005 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 gaat.
En komt weer terug.
Ik wou het niet zeggen.quote:
Ik ook niet en toch deed ik hetquote:
Van Fokquote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zich schaamt
WTF moet ik je van kennen dan?
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jarenquote:
Zelfs van Fok! doet het me geen belletje rinkelenquote:
Heb je echt nog nooit gezien op Fok.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:20 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jaren
Dat had ik al gecheckedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:25 schreef Karzeuler het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/58842
he maar het draait hier vanavond om Heiden6
Ja preciesquote:Op maandag 10 januari 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:En je hebt gelijk, het gaat hier om Heiden
Das ook weer overdrevenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Je post foutieve informatie, mijn waarde. De foto, dan.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Okay danquote:Op maandag 10 januari 2005 02:42 schreef heiden6 het volgende:
Overigens sta ik niet negatief tegenover een photoshop rond mijn persoon.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!![]()
Dus je wilt eerst pizza met me eten, en daarna door mij geneukt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En er word pas geneukt na een overheerlijke pizza van zijn Mamma![]()
alhoewel, je moet nooit de hand bijten die je voed Mamma van heiden6![]()
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En wat krijg ik er dan voor terug?
Onze liefdesvrucht?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?![]()
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik welquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onze liefdesvrucht?![]()
Nee, vijfhonderd euro en je hebt een deal. Als je er goed uitziet tenminste.
494? Je bedoelt vijfhonderd?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik wel![]()
250, gezondheidsverklaring inclusief. En die liefdesbaby is optioneel, ligt een beetje aan de "klik".
494 Euro voor een wip is rijkelijk veel, ben jij Eros (gereincarneerd) ofzo![]()
Ja, echt alles.quote:
Neenquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, echt alles.
En met jou? Heb je al een fantopic?
* heiden6 topic openen gaat.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Karzeuler fantopic
Nou, ga posten mèn.
joppiequote:
Ja hoi, welkom.quote:
Dat waren precies in alfabetiese volgorde de standaard kreten die onze voormalige regiomanager altijd slaakte in de zeldzame momenten dat je 'm tegen het lijf liep (en hield 'ie bij het uitkramen van zo'n kreet altijd 2 duimen omhoog).quote:
Bedoel je die ene in je signature?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:39 schreef EternalSolstice het volgende:
je denkt echt dat je het gemaakt hebt nu he, viezerd met je vieze posts in SEX.
Ach kom op Myriam, je weet dat ik het verdien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:26 schreef Myriam7 het volgende:
enneh...mag iedereen meedoen???????
wat is de bedoeling.. dat we heiden6 de hemel in prijzen....?
Nou ok deze dan ....![]()
Nou....moet ik ff over nadenken...we hebben nog gewacht om te horen hoe het met je ogen is gegaan....niets meer gehoord dus...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach kom op Myriam, je weet dat ik het verdien.
Ontzettend lief.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:37 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou....moet ik ff over nadenken...we hebben nog gewacht om te horen hoe het met je ogen is gegaan....niets meer gehoord dus...![]()
Maar ok het is je vergeven...
Het is dat ik me verveel, het was of op de zonnebank liggen of in jou fantopic plaatsen... en zie wat ze heeft gedaan...![]()
Is ze lief of is lief...hahaha![]()
Nou dan hou dat met je ogen wel in de gaten.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ontzettend lief.
Nou goed, mijn ogen deden het weer, en ik was vergeten te posten, o.a. omdat ik twee dagen lang mezelf had buitengesloten en bij vrienden en vriendinnen heb gezeten. Damn, dat klinkt chaotisch, en dat is het ook.![]()
Ik hoorde trouwens wel van een vriendin van me dat zoiets als ik had vaak een voorbode is van een herseninfarct. Ze loopt stage als verpleegkundige of in die richting.
Mocht ik er weer last van krijgen bel ik m'n huisarts wel even op. Genoeg geblaat nu voor hier.
Ben jij onderhand niet pikzwart van al dat zonnen?
Een soort alcohol dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:32 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou dan hou dat met je ogen wel in de gaten.....
En nee hoor, de laatste keer was met oudejaarsavond...dus dat valt reuze mee.
Is gewoon een fijne manier van relaxen, en de rest laten voor wat het is..lekkere muziek erbij..
ff in je eigen wereldje![]()
yep, maar dan anders.. hier wordt ik niet dronken vanquote:
Inderdaad. Net voordat ik wat zeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:45 schreef Myriam7 het volgende:
En nee voordat je wat zegt..ik drink er hooguit 2 op een avond.. en als het echt leuk is 3. That's it !!
hoezo...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens booschappen doen, en alvast even langs de slijterij voor volgend weekend.
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:58 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
hoezo...Dit was toch jou initiatief.. toch?
quote:
Op Amsterdam CS bleek dat we de laatste nachttrein naar Rotterdam al hadden gemist, toen dachten we dat we sneller zouden zijn als we de laatste nachttrein naar Utrecht zouden nemen, en vandaaruit naar Rotterdam zouden gaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:54 schreef nixxx het volgende:
zeker wel... en ik denk dat ik dat vandaag ook redelijk vroeg weer ga doen zeg.. Maar hoe kwamen jij en orange er in godsnaam op om naar utrecht te gaan??
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
en alvast even langs de slijterij voor volgend weekend.
Hij was al dicht.quote:
Heb je rode of witte ?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij was al dicht.
Deze week alsnog maar. Zal wel een hoop gesjouw worden, feestje he.
Als je wilt mag je zeker een flesje wijn komen drinken trouwens.
Das mooi.. dan ga ik voor een rood wijntje..quote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef heiden6 het volgende:
Heb allebei in huis.
En het is hier altijd heel gezellig. Mail je adres even dan krijg je een uitnodiging. Niet alles opdrinken he?
Volgens mij heb je nu ook alweer wat op.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:53 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Das mooi.. dan ga ik voor een rood wijntje..
Maar... dat zal ik dan wel hier in mn eentje doen....en dan ben ik in gedachten ( als ik misschien op de zonnebank lig) wel bij jullie..![]()
En als jullie dan ff in gedachten bij mij zijn.... dan ben ik ook ok! afgesproken?![]()
Euhm........ik drink nu idd een glas rode wijn.. maar eentje maar hoor, en daar blijft het bijquote:Op zondag 16 januari 2005 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu ook alweer wat op.
Dilemma? Is het al op ondertussen?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:01 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Euhm........ik drink nu idd een glas rode wijn.. maar eentje maar hoor, en daar blijft het bij![]()
Moet morgen weer vroeg op....
er zit alleen eigenlijk nog een half glas in de fles........en nu....tja ... dilemma.......![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dilemma? Is het al op ondertussen?
* heiden6 eet.
Komt door de TS, denk ik. Het topic op zich is uiterst boeiend.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil ff iets kwijt
wat is dit een kuttopic zeg
Dit zeg je voor de ..ff denken 2 of 3e keer. Wat wil je nou... een eigen Fan-topic, of heb je dat al?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil ff iets kwijt
wat is dit een kuttopic zeg
Dat jij nog leeft, kutpauper.quote:
quote:
Tuurlijk, slaap ze.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:22 schreef Myriam7 het volgende:
Nou mn flesje is leeg.. ik ga slapen.. maar er nog wat leuks van..
![]()
neuken pijpen sperma miereneter neuken pijpen sperma miereneter neuken pijpen sperma miereneter neuken pijpen sperma miereneterquote:
Ja dat heiden6 vies is.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:29 schreef Marietje_ het volgende:
Ik ben een hersenloze jostislet.
Hey stakkerquote:Op zondag 16 januari 2005 23:33 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben een vieze gore miereneter en ik doe alsof ik heb geneukt op fok en post daar allemaal vieze dingen in SEX en denk dan dat ik stoer ben.
Verder zit ik soms in de Pieter de la Court kantine in Leiden en eet daar een broodje speklap en kijk dan om me heen naar de gore antropologie studenten, om vervolgens naar de kelder te gaan en wat te gaan fokken omdat ik zo stoer ben om niet naar de colleges te gaan.
heiden6 was mijn held tot hij vies ging doen in SEXquote:Op zondag 16 januari 2005 23:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoi schatje, wat heb je tegen heiden6? Je scheldt hem niet uit in zijn fantopic, ja!![]()
Je stalkt me al zolang ik hier post, dom wijf.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:38 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
heiden6 was mijn held tot hij vies ging doen in SEX
neenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stalkt me al zolang ik hier post, dom wijf.
Hoe dan ook, tyf op en sterf.quote:
Zie jij maar eens iemand in bed te krijgen, met je grafharses.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:51 schreef EternalSolstice het volgende:
in jouw geval is het trouwens (neus)neuken, beffen lukt niet
Dat interpreteer ik als een compliment.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef Marietje_ het volgende:
Ok omdat we geen bashtopic mogen openen, maar ik toch wil zeggen dat ik heiden6 niet aardig vind doe ik het hier.
HEIDEN6 IK VIND JE VIES!
Doodverwensing, dirkhomo ik hoop dat je maatregelen treftquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat interpreteer ik als een compliment.
En is het zo moeilijk om 'tyf op en sterf' te begrijpen?
Log uit, doe je PC uit en spring voor de intercity. Alvast bedankt.
Ik denk dat Dirkh het met me eens is.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Doodverwensing, dirkhomo ik hoop dat je maatregelen treft
Ik hoop het.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef eBay het volgende:
dirkh zal zo wel weer met z,n slotje komen [afbeelding]
Jij bent bagger.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Dit is bagger.
En doodverwensingen.
![]()
Jij bent vies.quote:
Dus een bashtopic mag niet maar een doodverwensing in een fantopic mag welquote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
Gaan jullie elkaar alleen maar uitschelden of komt er ook nog wat leuks uit?
Details en inside info oid.
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat interpreteer ik als een compliment.
En is het zo moeilijk om 'tyf op en sterf' te begrijpen?
Log uit, doe je PC uit en spring voor de intercity. Alvast bedankt.
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zie jij maar eens iemand in bed te krijgen, met je grafharses.
En nee, je moeder telt niet.
de verneukte versie jaquote:Op maandag 17 januari 2005 15:38 schreef TeazNutz het volgende:
En toch vind ik nog steeds dat je op Boris lijkt.
Mzl
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar m'n MSN mag altjd wel.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
hey heiden ik zal je eens toevoegen op msn.. dan geef ik de msn van /zamirah wel door.. wordt het misschien wel wat
* nixxx pimpt mijn nicht
Net gewerkt enzo.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:04 schreef Mr. Orange het volgende:
heiden, al weer levender na de meet?![]()
![]()
Jij lijkt ook op een wijfquote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar m'n MSN mag altjd wel.
Wat heeft ze allemaal tegen jou gezegd zeg?
@tlk: Boris van idols dus. En zoals je ziet lijk ik er niet op. Die zingende kneus lijkt wel een wijf trouwens.
moet jij zeggen, met je kutkopquote:
Sterf, enzo.quote:
heheyy dat zeggen we vriendelijker he...quote:
rofl wat een kutkopquote:
Je username is TurkboY15, je bent geboren in 1988 en je noemt jezelf PIMP. Nee, jouw mening moeten we respecteren. Wanneer mag je naar de tweede klas?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:30 schreef TurkboY15 het volgende:
Ik steun Marietje. Zij is tenminste een lekker wijf. Heiden6 is het lelijkste wijf dat ik ooit gezien heb![]()
1989 varkenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je username is TurkboY15, je bent geboren in 1988 en je noemt jezelf PIMP. Nee, jouw mening moeten we respecteren. Wanneer mag je naar de tweede klas?
En of ze een lekker wijf is zou ik ook wel eens willen weten, maar aangezien ze te onzeker is om een foto te plaatsen zal ik er net zo min achter komen als jij.
Mooi ben ik he, pimp.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:38 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
1989 varken![]()
jammer dat jij niet zo onzeker bent en wel foto's posten van jezelf![]()
quote:
Dan ben je een newbiequote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 12 (gemiddeld 12 per dag)
idd, duurt wel erg lang...quote:
Hij is meisjequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:56 schreef eBay het volgende:
He heiden6 vieze klootzak![]()
Is je topic nog niet gesloten ?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:02 schreef Principessa het volgende:
oh ja... ik heb hem in mijn lijst en ik ben jarig!!!!!!!!
quote:
Principessa is jarigquote:
JAAAA! jarig zijn is altijd leuk! Met cadeautjes en dan nog fan zijn (=ontopic) Vaagheid is altijd goed en een draaikolk is fijnigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Principessa is jarig............wat is daar
aan
.
Toch, Principessa![]()
OMG, het is een draaiklok.............een tornado van vaagheid............aaaaaaaaa.
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:12 schreef Rhoona het volgende:
ik ben newbie, maar mag ik ook fan zijn??
of is zij travestiet...quote:
* O * -->quote:
quote:
Hij is niet homo want dat is een zondequote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef eBay het volgende:
heiden6 reageer eens op je fans
vieze nichtenkop![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:35 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
vieze heiden6 dat is vanaf nu een scheldword
Dit was toch de fantopic..?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:35 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
vieze heiden6 dat is vanaf nu een scheldword
Om hem een kusje te geven...?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:42 schreef eBay het volgende:
[afbeelding]
Ik met dit grote pistool naar huis van vieze heiden6 gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Vast niet.quote:
Ik heb nogal een trage scanner maar anders zou ik er zeker eentje voor je uploaden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:47 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hey het is Heiden6 himself!!!! Mag ik een handtekening???
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:52 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nou zo ver wil ik nou ook weer niet gaan at this moment......
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.
Hehe...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.
Wat ben je aan het spelen met je icoon??/quote:
Jij bent ook grof. Ik vind MiniMe een stuk lelijker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:04 schreef Rhoona het volgende:
Ja sorry, was even aant zoeken welke leuk stond, hou hem voorlopig even op MiniMe...
Lelijker dan..? Of bedoel je MiniMe van Austin Powers..? MiniMe= Kleine ik = Rhonaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent ook grof. Ik vind MiniMe een stuk lelijker.
Ik vind de echte minime (van AP) een stuk lelijker dan de jouwe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Lelijker dan..? Of bedoel je MiniMe van Austin Powers..? MiniMe= Kleine ik = Rhona
NIETquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef Rhoona het volgende:
Ik ben wel een goede fan he...? De rest slaapt al denk ik ...
Zou je misschien ook niet meer wakker kunnen worden morgen, of ooit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef TurkboY15 het volgende:
Ik slaap nog niet
Bijt ze...? Ligt eraan...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind de echte minime (van AP) een stuk lelijker dan de jouwe.
De jouwe is wel leuk. Bijt ze ook?
Een wijf met een snor dat ben jijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je misschien ook niet meer wakker kunnen worden morgen, of ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |