Ja, echt alles.quote:
Neenquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, echt alles.
En met jou? Heb je al een fantopic?
* heiden6 topic openen gaat.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Karzeuler fantopic
Nou, ga posten mèn.
joppiequote:
Ja hoi, welkom.quote:
Dat waren precies in alfabetiese volgorde de standaard kreten die onze voormalige regiomanager altijd slaakte in de zeldzame momenten dat je 'm tegen het lijf liep (en hield 'ie bij het uitkramen van zo'n kreet altijd 2 duimen omhoog).quote:
Bedoel je die ene in je signature?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:39 schreef EternalSolstice het volgende:
je denkt echt dat je het gemaakt hebt nu he, viezerd met je vieze posts in SEX.
Ach kom op Myriam, je weet dat ik het verdien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:26 schreef Myriam7 het volgende:
enneh...mag iedereen meedoen???????
wat is de bedoeling.. dat we heiden6 de hemel in prijzen....?
Nou ok deze dan ....![]()
Nou....moet ik ff over nadenken...we hebben nog gewacht om te horen hoe het met je ogen is gegaan....niets meer gehoord dus...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach kom op Myriam, je weet dat ik het verdien.
Ontzettend lief.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:37 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou....moet ik ff over nadenken...we hebben nog gewacht om te horen hoe het met je ogen is gegaan....niets meer gehoord dus...![]()
Maar ok het is je vergeven...
Het is dat ik me verveel, het was of op de zonnebank liggen of in jou fantopic plaatsen... en zie wat ze heeft gedaan...![]()
Is ze lief of is lief...hahaha![]()
Nou dan hou dat met je ogen wel in de gaten.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ontzettend lief.
Nou goed, mijn ogen deden het weer, en ik was vergeten te posten, o.a. omdat ik twee dagen lang mezelf had buitengesloten en bij vrienden en vriendinnen heb gezeten. Damn, dat klinkt chaotisch, en dat is het ook.![]()
Ik hoorde trouwens wel van een vriendin van me dat zoiets als ik had vaak een voorbode is van een herseninfarct. Ze loopt stage als verpleegkundige of in die richting.
Mocht ik er weer last van krijgen bel ik m'n huisarts wel even op. Genoeg geblaat nu voor hier.
Ben jij onderhand niet pikzwart van al dat zonnen?
Een soort alcohol dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:32 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou dan hou dat met je ogen wel in de gaten.....
En nee hoor, de laatste keer was met oudejaarsavond...dus dat valt reuze mee.
Is gewoon een fijne manier van relaxen, en de rest laten voor wat het is..lekkere muziek erbij..
ff in je eigen wereldje![]()
yep, maar dan anders.. hier wordt ik niet dronken vanquote:
Inderdaad. Net voordat ik wat zeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:45 schreef Myriam7 het volgende:
En nee voordat je wat zegt..ik drink er hooguit 2 op een avond.. en als het echt leuk is 3. That's it !!
hoezo...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens booschappen doen, en alvast even langs de slijterij voor volgend weekend.
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:58 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
hoezo...Dit was toch jou initiatief.. toch?
quote:
Op Amsterdam CS bleek dat we de laatste nachttrein naar Rotterdam al hadden gemist, toen dachten we dat we sneller zouden zijn als we de laatste nachttrein naar Utrecht zouden nemen, en vandaaruit naar Rotterdam zouden gaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:54 schreef nixxx het volgende:
zeker wel... en ik denk dat ik dat vandaag ook redelijk vroeg weer ga doen zeg.. Maar hoe kwamen jij en orange er in godsnaam op om naar utrecht te gaan??
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
en alvast even langs de slijterij voor volgend weekend.
Hij was al dicht.quote:
Heb je rode of witte ?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij was al dicht.
Deze week alsnog maar. Zal wel een hoop gesjouw worden, feestje he.
Als je wilt mag je zeker een flesje wijn komen drinken trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |